Yksi ainoa normaali nainen

miehen kokemukset

Onhan tässä tullut jo usean vuoden ajan naisten kanssa keskusteltua ja puolisen tusinaa tavattuakin.

Yksi ainoa reipas, normaali ja ahkera nainen on tullut vastaan.

Muut ovat olleet joko ylipainoisia tai aiemmin traumatisoituneet vaikeasta avioerosta tai raiskauksesta, ovat olleet niin säikkyjä ettei edes netin kautta juttelu luonnistu, niinkuin kukaan pystyisi lankaa pitkin tulemaan.

40

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä kaikilla

Ihanaa, että olet löytänyt itsellesi sopivan. Muista sitten jatkossakin olla mies, etkä mikään marjanpoimija.
      Eli Mies isolla M:llä.
      Aurinkoista kesää teille molemmille;)

• miehen kokemukset

Tämä ainoa reipas ja ahkerakin alkoi arastella kun olisi pitänyt lähemmin tutustua.

Ei hänessä siis ollut erityisempää vikaa eikä ollut minussakaan, tietenkin jotain pientä löytyy jokaisesta.

Olen aina ollut mies ja tehnyt mitä on tarvittu, ilmeisesti ala ei ole ihan niin turvallinen kuin luulin kun työkavereita kuolee kuin kärpäsiä. Ei ole edes mainitsemaasi isoa ämmää mikä voisi tehdä seurustelun vaikeaksi.

• vali.vali

Reilut puoli vuotta takana nettideittailua. Kokemukset pelkästään positiiviset! Treffeille asti johtaneita tutustumisia on ollut 6. Itse olen kolmissa kymmenissä ja naisten ikäjakauma on ollut siinä 25-34 vuotta. Mukavia, nättejä nuoria naisia. Kolme heistä oli vielä edellisen elämän murheissa, niin en lähtenyt viemään pidemmälle. Yksi oli "outo", yhden tyyppiä en ollut, mutta: Tähän viimeisimpään ihastuin todenteolla ja tunne on molemminpuolinen. Edessä siis mukava kesä!

Mun mielestä netissä seuranhaku onnistuu ja toimii hyvin, mutta: Edellyttää sitä että saa livestäkin seuraa! Peräkammarin poikamiehet eivät onnistu vaikka vapaa nainen alasti edessä tanssisi!

Taitolaji se on tämäkin...

• työjuhtaa

kun pitäis olla reipas ja ahkera...

• miehen kokemukset

Jos aikoo pitkäaikaista parisuhdetta niin siihen liittyy aika paljon muuutakin kuin seksiä, enimmäkseen yhteistä työtä esimerkiksi lasten kasvattamisessa tai asunnon hankkimisessa sekä ylläpidossa.

Melko turhaa alkaa edes seksisuhteeseen jonkun perässävedettävän tai ongelmaisen naisen kanssa.

• MadameMartta
        miehen kokemukset kirjoitti:

Jos aikoo pitkäaikaista parisuhdetta niin siihen liittyy aika paljon muuutakin kuin seksiä, enimmäkseen yhteistä työtä esimerkiksi lasten kasvattamisessa tai asunnon hankkimisessa sekä ylläpidossa.

Melko turhaa alkaa edes seksisuhteeseen jonkun perässävedettävän tai ongelmaisen naisen kanssa.

hajatelma:
        Ylipainoinen ei siis ap. mukaan voi olla:
        reipas, normaali ja ahkera.
        Kas vain. Koen kyllä itseni ihan reippaaksi, normaaliksi ja ahkeraksikin, vaikka olenkin ylipainoinen.

Noh, onnea vain yrityksellesi löytää joku normaalipainoinen ja edelliset kriteerit täyttävä nainen. Ei luulisi olevan vaikeaa, kun itse olet kaikkea tuota. :-)

• gsagsa
        MadameMartta kirjoitti:

hajatelma:
        Ylipainoinen ei siis ap. mukaan voi olla:
        reipas, normaali ja ahkera.
        Kas vain. Koen kyllä itseni ihan reippaaksi, normaaliksi ja ahkeraksikin, vaikka olenkin ylipainoinen.

Noh, onnea vain yrityksellesi löytää joku normaalipainoinen ja edelliset kriteerit täyttävä nainen. Ei luulisi olevan vaikeaa, kun itse olet kaikkea tuota. :-)

Ihan tieteellinen selitys tälle on se, että ylipainoinen ei jaksa samalla tavalla kuin normaalipainoinen. Puuskutus tulee portaita ylös noustessa ja sängyssä. Samoiten terveydelliset riskit.

Ainahan jokainen määrittelee itsensä normaaliksi, itseähän on vaikea arvioida. Muut kyllä näkevät ylipainon poikkeavuutena.

• MadameM
        gsagsa kirjoitti:

Ihan tieteellinen selitys tälle on se, että ylipainoinen ei jaksa samalla tavalla kuin normaalipainoinen. Puuskutus tulee portaita ylös noustessa ja sängyssä. Samoiten terveydelliset riskit.

Ainahan jokainen määrittelee itsensä normaaliksi, itseähän on vaikea arvioida. Muut kyllä näkevät ylipainon poikkeavuutena.

kukaan normaalipainoinen ei puuskuta portaissa eikä sängyssä? Eikä normaalipainoiset sairastu? Jotkut voivat nähdä ahdasmielisyyden poikkeavuutena :-) Faktaa on kuitenkin, että ylipainoinenkin voi olla hyväkuntoinen ja normaalipainoisella voi olla huono kunto ja epäterveelliset elämäntavat.

terv. Nimim. edelleen ahkera ja reipas, mutta jotenkin poikkeava :-)
        Vai annettaisko vaan kaikkien kukkien kukkia?

• Ei puhkija
        MadameM kirjoitti:

kukaan normaalipainoinen ei puuskuta portaissa eikä sängyssä? Eikä normaalipainoiset sairastu? Jotkut voivat nähdä ahdasmielisyyden poikkeavuutena :-) Faktaa on kuitenkin, että ylipainoinenkin voi olla hyväkuntoinen ja normaalipainoisella voi olla huono kunto ja epäterveelliset elämäntavat.

terv. Nimim. edelleen ahkera ja reipas, mutta jotenkin poikkeava :-)
        Vai annettaisko vaan kaikkien kukkien kukkia?

Annetaan kunhan ei tarvitse läskiä kukkaan poimia. ;)

• tutkimusten mukaan
        gsagsa kirjoitti:

Tutkimusten mukaan lievästi ylipainoinen on terveempi ja elää pidempään ja onnellisempana kuin muut.

Oletteko koskaan ajatellut että negatiivinen suhtautuminen muihin on yksi tekijä joka vähentää omaa onnellisuutta?

• Joojoojee
        tutkimusten mukaan kirjoitti:

Tutkimusten mukaan lievästi ylipainoinen on terveempi ja elää pidempään ja onnellisempana kuin muut.

Oletteko koskaan ajatellut että negatiivinen suhtautuminen muihin on yksi tekijä joka vähentää omaa onnellisuutta?

"Tutkimusten mukaan lievästi ylipainoinen on terveempi ja elää pidempään ja onnellisempana kuin muut. "

Yksi tutkimus jonka kaivat esille joka suhteessa.

Läski on läski ja menee ennenaikaiseen hautaan. Laihduta ja muutu terveemmäksi ihmiseksi.

• pyöreä nainen
        Joojoojee kirjoitti:

"Tutkimusten mukaan lievästi ylipainoinen on terveempi ja elää pidempään ja onnellisempana kuin muut. "

Läski on läski ja menee ennenaikaiseen hautaan. Laihduta ja muutu terveemmäksi ihmiseksi.

Muodot kohdallaan ja kääntävät miesten päät :)

Se että mies pitää laihoista on sukua homoseksuaalisuudelle. Haetaan miesmäistä vartaloa: pientä rasvaprosenttia, kapeaa lantionta ja tiukkaa ja kapeaa takalistoa

• salli mun nauraa :D
        pyöreä nainen kirjoitti:

Se että mies pitää laihoista on sukua homoseksuaalisuudelle. Haetaan miesmäistä vartaloa: pientä rasvaprosenttia, kapeaa lantionta ja tiukkaa ja kapeaa takalistoa

Läskit kyllä kääntävät päitä. Kuvotuksesta.

Läskit ämmät nyt yrittävät aina selitellä kelpaamattomuuttaan ties millä verukkeilla :D

• laihuuden ihannointi

• rasva% alas!
        pyöreä nainen kirjoitti:

Kukin voi tykönään miettiä, että kumpi jessica kääntää päät:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200901278985081_vi.shtml

Jessica 80 kg vai Jessika 45 kg?

• näin se menee
        Joojoojee kirjoitti:

Kyllä on surkuhupaisa tämä hömppä"tutkimus" :D Väite, että lädet eläisivät terveemmin, pidempään ja onnellisempana on joko veikeää pilaa tai vain itsensä pettämistä. Läskit rasittavat kroppaa 24/7, aiheuttavat lukemattomia terveysriskejä ja lisäsairauksia, vaikeuttavat liikkumista ja ovat lisäksi helvetin karua katsottavaa. Ylipaino vie myös ennenaikaiseen hautaan, sen tietää lapsikin. Jos otetaan kaksi ihmistä jotka ovat muuten täysin samanlaisia ja omaavat samanlaisen elämän vain sillä erolla että toinen on hoikka ja toinen ylipainoinen, se hoikka on tasan tarkkaan heistä se joka on onnellisempi.

Ja jos siltikin hypätään hetkeksi mielikuvitusmaailmaan ja väitetään että läde elää pidempään, minä elän mieluummin hoikkana, hyvännäköisenä, terveenä ja onnellisena 75v kuin ylipainoisena, rumana, sairaana ja onnettomana 80v!

• Nainen 82 kg
        rasva% alas! kirjoitti:

Kukin voi tykönään miettiä, että kumpi jessica kääntää päät:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200901278985081_vi.shtml

Jessica 80 kg vai Jessika 45 kg?

Toisesta tulee mieleen lähinnä keskitysleiriltä vapautetut.

Itselläni ainakaan ei nuorena ja laihana (= luisena) ollut kysyntää samalla tavalla kuin sen jälkeen kun tuli kiloja lisää. Pyöreyttä kuten tällä painavammalla Jessidalla.

Siitäkin huolimatta että ikää tuli myös joka vuosi lisää.

• sdfsdfsdfsd

• Sarake
        pyöreä nainen kirjoitti:

Se että mies haluaa pienen ja hennon ja mieluiten vielä vaaleatukkaisen, viittaa myös siihen että hän on "pieniin päin" (jokainen ymmärtäköön miten haluaa). Iso komea nainen on liian vahvaa kamaa tuollaisille nyhveröille.

• kokemus opettaa

No minä ainakin olen tullut säikyksi. Sydän särkynyt toistuvasti. Uhkaavia tilanteita ollut. Ex joskus aikoinaan sätti minua että luotan miehiin (esim netissä tapaamiini) ja siksi tulen loukatuksi. No, kokemuket joita nettitreffeistä olen saanut sitten veivät minulta tuon luottamuksen ja nykyisin on tosi vaikea lähteä tapaamaan ketään kun ensiksi sitä miettii että onko mies psykopaatti vai narsisti vai muuten hullu.

• N40+ ikisinkku

Minäkin olen aiemmin ollut luottavainen ja avoin. Parin vuoden nettideittailun jälkeen, etenkin kun ne "tavalliset lökäpöksyt ja rillipäät" ovat myöskin osoittautuneet olevansa sitoutumiskyvyttömiä pelureita tmv, niin ei uskalla enää luottaa keneenkään. Nettimiehiä on ollut laidasta laitaan, pääosin valehtelijoita. Kerran meinasin saada turpaani yleisessä puistossa keskellä päivää, kun olin antanut kohteliaasti pakit miehelle joka oli selvästikin mielenterveyspotilas. Oli eläkkeellä ja tupakoi, vaikka piti olla työssäkäyvä ja tupakoimaton. Treffeillä veti sätkää putkeen ja sanoi olevansa eläkeläinen. Tämän lisäksi on ollut lukemattomia ilmoittamaansa 10 cm lyhyempiä ja 30 kg painavampia ja etenkin tupakoivia, jotka ovat kuulemma parhaillaan lopettamassa polttamista, siksi laittoivat profiiliinsa savuton. Polttavat vieläkin, kun olen lukenut profiileitaan niin moni kertoo nyt niissä "yrittävänsä lopettaa.."

Ne joiden kanssa tapamisia on ollut useampia, saalistavat sitkeästi niin kauan, että nainen on suostunut sänkyyn. Kiinnostus lopahtaa sen jälkeen. Vika ei ole sänkytaidoissani, koska niitä on kyllä kehuttu ja kolleja mouruaa oven takana. Seksiseura kyllä kelpaisi. Tavalliset pulliaisetkin palaavat aina nettiin ja useat ovat olleet siellä vuosia, kun olen seurannut tarjontaa, vaikka en itse pidä profiilia.

Sydän on särjetty monta kertaa, eikä kukaan särkijöistä ole ollut "komea, varakas, lipevä, perinteisen pelimiehen näköinen", vaan kaikki ovat olleet aivan tavallisia eronneita 38-45v keskivertomiehiä jotka käyvät työssä, ovat kohtuuraittiita ja asiat ulospäin ok. Alussa, kun näin kävi monta kertaa, luuline että vika todellakin on minusa, mutta nyt kun näen heidän profiilinsa tuolla netissä, useimmat olleet siellä monta vuotta, en voi uskoa että KAIKKI naiset ovat "viallisia" vaan vika on näissä miehissä joille ei kelpaa mikään. Tai he tietoisesti vain haluavat pelata ja seikkailla.

• karupeliopettaa
        N40+ ikisinkku kirjoitti:

Minäkin olen aiemmin ollut luottavainen ja avoin. Parin vuoden nettideittailun jälkeen, etenkin kun ne "tavalliset lökäpöksyt ja rillipäät" ovat myöskin osoittautuneet olevansa sitoutumiskyvyttömiä pelureita tmv, niin ei uskalla enää luottaa keneenkään. Nettimiehiä on ollut laidasta laitaan, pääosin valehtelijoita. Kerran meinasin saada turpaani yleisessä puistossa keskellä päivää, kun olin antanut kohteliaasti pakit miehelle joka oli selvästikin mielenterveyspotilas. Oli eläkkeellä ja tupakoi, vaikka piti olla työssäkäyvä ja tupakoimaton. Treffeillä veti sätkää putkeen ja sanoi olevansa eläkeläinen. Tämän lisäksi on ollut lukemattomia ilmoittamaansa 10 cm lyhyempiä ja 30 kg painavampia ja etenkin tupakoivia, jotka ovat kuulemma parhaillaan lopettamassa polttamista, siksi laittoivat profiiliinsa savuton. Polttavat vieläkin, kun olen lukenut profiileitaan niin moni kertoo nyt niissä "yrittävänsä lopettaa.."

Ne joiden kanssa tapamisia on ollut useampia, saalistavat sitkeästi niin kauan, että nainen on suostunut sänkyyn. Kiinnostus lopahtaa sen jälkeen. Vika ei ole sänkytaidoissani, koska niitä on kyllä kehuttu ja kolleja mouruaa oven takana. Seksiseura kyllä kelpaisi. Tavalliset pulliaisetkin palaavat aina nettiin ja useat ovat olleet siellä vuosia, kun olen seurannut tarjontaa, vaikka en itse pidä profiilia.

Sydän on särjetty monta kertaa, eikä kukaan särkijöistä ole ollut "komea, varakas, lipevä, perinteisen pelimiehen näköinen", vaan kaikki ovat olleet aivan tavallisia eronneita 38-45v keskivertomiehiä jotka käyvät työssä, ovat kohtuuraittiita ja asiat ulospäin ok. Alussa, kun näin kävi monta kertaa, luuline että vika todellakin on minusa, mutta nyt kun näen heidän profiilinsa tuolla netissä, useimmat olleet siellä monta vuotta, en voi uskoa että KAIKKI naiset ovat "viallisia" vaan vika on näissä miehissä joille ei kelpaa mikään. Tai he tietoisesti vain haluavat pelata ja seikkailla.

Karua tekstiä ja täytyy ikäväkseni todeta, että olen samaa mieltä.

Netissä on se ongelma, että mehet kuvittelevat, että se on joku osto ja myynti -liike, josta saa tilata haluamasa naisen. Eikä mitä tahansa naista, vaan juuri omiin mieltymyksiin tuunatun, kiloineen, hiusten väreineen. rahoineen jne. Ja uutta kehiin, kun jo saavutettu ei olekaan ihan sen fanasiakuvan mukainen, kyllästyttää tai suhdetta olisi aika ryhtyä syventämään ja se pelottaa.

Aloittajan viestissä nauratti tuo kohta:

"Tämä ainoa reipas ja ahkerakin alkoi arastella kun olisi pitänyt lähemmin tutustua."

- Noinkohan se nyt oli "arkuutta". Mieleesi ei sitten ollenkaan tullut, että kyseinen nainen ei ollutkaan sinusta kiinnostunut?

• miehen kokemukset
        karupeliopettaa kirjoitti:

Netissä on se ongelma, että mehet kuvittelevat, että se on joku osto ja myynti -liike, josta saa tilata haluamasa naisen. Eikä mitä tahansa naista, vaan juuri omiin mieltymyksiin tuunatun, kiloineen, hiusten väreineen. rahoineen jne. Ja uutta kehiin, kun jo saavutettu ei olekaan ihan sen fanasiakuvan mukainen, kyllästyttää tai suhdetta olisi aika ryhtyä syventämään ja se pelottaa.

"Tämä ainoa reipas ja ahkerakin alkoi arastella kun olisi pitänyt lähemmin tutustua."

- Noinkohan se nyt oli "arkuutta". Mieleesi ei sitten ollenkaan tullut, että kyseinen nainen ei ollutkaan sinusta kiinnostunut?

Oli hyvinkin kiinnostunut mutta arasteli kun olisi pitänyt alkaa johonkin vakavampaan kuten harkita lapsentekoa.

Ja tokihan nätille, nuorelle, reippaalle ja ahkeralle naiselle on muitakin miehiä tarjolla.
        Voi jäädä odottamaan jos jotain vielä parempaa tulisi vastaan.

• netti ei kannata

Sama kohta huvitti mua. Onhan se hyvä että miehellä on itsetunto kohdallaan.

Ja sama kokemus on mullakin. Kyllä ne kaikki fiksut ja kunnolliset on jo pariutuneet ja niiden liitot pysyy. Luonnevikaiset roikkuu netissä.

• miehen kokemukset
        netti ei kannata kirjoitti:

Sama kohta huvitti mua. Onhan se hyvä että miehellä on itsetunto kohdallaan.

Ja sama kokemus on mullakin. Kyllä ne kaikki fiksut ja kunnolliset on jo pariutuneet ja niiden liitot pysyy. Luonnevikaiset roikkuu netissä.

Itselläni on melko realistinen kuva omista ja muiden kyvyistä sekä mahdollisuuksista hyvään ja ihmisarvoiseen elämään. Reaalimaailmassa jossa tietävät kuka olen ja mitä olen tehnyt kohtelu on täysin erilaista kuin netissä. Täällä naiset jonkin aikaa kuvittelevat päässeensä taivaaseen kunnes oppivat ettei se ihan niin tainnut mennäkään.

Täysin samaa mieltä pariutumisesta, olen elänyt pitkäaikaisessa parisuhteessa missä kummallakaan ei ollut mitään tarvetta harrastaa sivusuhteita. Jos naisella alkaa olla kovin monia seksisuhteita niin on syytä epäillä että taustalla on jotain isompaa vikaa.

Täysin eri mieltä netin toimivuudesta, täällä pystyy törmäämään misseihin, ministereihin, eri alojen tohtoreihin ja niin edespäin. Eivät vaan pidä suurta melua itsestään mutta helppohan henkilöllisyydet on kaivaa esiin kun noin puolet omasta työstäni on tiedonhakua. Siis mikäli sattuu kiinnostamaan, useimmat naiset eivät ole niin kiinnostavia että viitsisi sitä tarvittavaa viittä minuuttia käyttää.

• utelias vain

Itselläni on melko realistinen kuva omista ja muiden kyvyistä sekä mahdollisuuksista hyvään ja ihmisarvoiseen elämään. Reaalimaailmassa jossa tietävät kuka olen ja mitä olen tehnyt kohtelu on täysin erilaista kuin netissä. Täällä naiset jonkin aikaa kuvittelevat päässeensä taivaaseen kunnes oppivat ettei se ihan niin tainnut mennäkään.

Täysin samaa mieltä pariutumisesta, olen elänyt pitkäaikaisessa parisuhteessa missä kummallakaan ei ollut mitään tarvetta harrastaa sivusuhteita. Jos naisella alkaa olla kovin monia seksisuhteita niin on syytä epäillä että taustalla on jotain isompaa vikaa.

Täysin eri mieltä netin toimivuudesta, täällä pystyy törmäämään misseihin, ministereihin, eri alojen tohtoreihin ja niin edespäin. Eivät vaan pidä suurta melua itsestään mutta helppohan henkilöllisyydet on kaivaa esiin kun noin puolet omasta työstäni on tiedonhakua. Siis mikäli sattuu kiinnostamaan, useimmat naiset eivät ole niin kiinnostavia että viitsisi sitä tarvittavaa viittä minuuttia käyttää.

Mikä tae misseys, ministeriys tai tohtorius on sille että kykenee pysyvään parisuhteeseen tai ettei ole luonnevikaa?

• wanha kettu 63

Juuri näin: osto- ja myyntilike. Mutta on tämä sitä myös monille naisille.

Netti on tosi hyvä ja kätevä tapa tutustua ihmisiin, mutta: kun hyvilläkin asioilla on aina myös joku huono puoli, niin on tälläkin. Se on se, että täällä tulee helposti sellainen täydellisyyden harha. Mitä upeampaan ihmiseen törmää, sitä suuremmalla todennäköisyydellä alkaa miettiä jossain vaiheessa suhdetta, olisiko tarjolla jotain vielä upeampaa. Ei tätä turhaan verrata karkkikauppaan: tänään tätä, huomenna tuota ja ensi viikolla jotain muuta. Pää menee pyörälle, aloittelijoilla varsinkin.

• Miehen kokemukset
        utelias vain kirjoitti:

Mikä tae misseys, ministeriys tai tohtorius on sille että kykenee pysyvään parisuhteeseen tai ettei ole luonnevikaa?

Jos nainen on pystynyt saamaan aikaan edes Msc:n niin alkaa kiinnostaa.

Tohtorit tietysti enemmän, saavat aikaan perustellun keskustelun aamukahvipöydässä. Mistä olen erittäin mielelläni jos häviän.

Tosi hankalaa täysijärkiselle miehelle tämä, ei erikoisesti haluaisi tutustua muihin kuin
        täysjärkisiin naisiin.

• Mirjuliina1234
        Miehen kokemukset kirjoitti:

Jos nainen on pystynyt saamaan aikaan edes Msc:n niin alkaa kiinnostaa.

Tohtorit tietysti enemmän, saavat aikaan perustellun keskustelun aamukahvipöydässä. Mistä olen erittäin mielelläni jos häviän.

Tosi hankalaa täysijärkiselle miehelle tämä, ei erikoisesti haluaisi tutustua muihin kuin
        täysjärkisiin naisiin.

Voitko kuvitella miten hankalaa on täysijärkisen ja korkeasti koulutetun naisen saada täältä mies-seuraa, jonka kanssa voisi järkevästi keskustella?

Kokemuksesta voin sanoa, että ihan kuin neulaa heinäsuovasta etsisi:(

• miehen kokemukset
        Mirjuliina1234 kirjoitti:

Voitko kuvitella miten hankalaa on täysijärkisen ja korkeasti koulutetun naisen saada täältä mies-seuraa, jonka kanssa voisi järkevästi keskustella?

Kokemuksesta voin sanoa, että ihan kuin neulaa heinäsuovasta etsisi:(

Nettihän suorastaan kuhisee korkeastikoulutettuja miehiä, ei todellakaan luulisi olevan vaikeaa elleivät vaatimukset ole paljon suuremmat kuin mitä on antaa vaihtariksi.

• Pettynytetsijä
        wanha kettu 63 kirjoitti:

Juuri näin: osto- ja myyntilike. Mutta on tämä sitä myös monille naisille.

Netti on tosi hyvä ja kätevä tapa tutustua ihmisiin, mutta: kun hyvilläkin asioilla on aina myös joku huono puoli, niin on tälläkin. Se on se, että täällä tulee helposti sellainen täydellisyyden harha. Mitä upeampaan ihmiseen törmää, sitä suuremmalla todennäköisyydellä alkaa miettiä jossain vaiheessa suhdetta, olisiko tarjolla jotain vielä upeampaa. Ei tätä turhaan verrata karkkikauppaan: tänään tätä, huomenna tuota ja ensi viikolla jotain muuta. Pää menee pyörälle, aloittelijoilla varsinkin.

Edes kuvallisiin ilmoituksiin ei voi luottaa, niin monta tarinaa on niistä miehistä/naisista jotka kuvan kera hakevat sinkkuna seuraa vaikka ovat samaan aikaan avio- tai avoliitossa. Eipä se sen varmempaa ole baarissakaan, mutta ehkä siellä elämän realiteetit ovat paremmin muistissa, kun kaikki kapakan naiset eivät roiku lahkeissa kiinni; tiedostaa, että ei itsekään kelpaa kaikille. Seksiseuraa löytää varmaan lähes jokainen, mutta jos etsii todellista suhdetta, se on tosiaan sen neulan etsimistä heinäsuovasta. Yllättävän moni on taitava kirjoittamaan mutta puhelimessa tai livenä juttua ei sitten riitäkään. Vanha sananlasku sanoo, että onni ei tule etsien, se tulee eläen. Ehkä pitäisi noudattaa tuota, lakata etsimästä ja ottaa vastaan, mitä elämällä on annettavanaan :)

• Pettynytetsijä kirjoitti:

Edes kuvallisiin ilmoituksiin ei voi luottaa, niin monta tarinaa on niistä miehistä/naisista jotka kuvan kera hakevat sinkkuna seuraa vaikka ovat samaan aikaan avio- tai avoliitossa. Eipä se sen varmempaa ole baarissakaan, mutta ehkä siellä elämän realiteetit ovat paremmin muistissa, kun kaikki kapakan naiset eivät roiku lahkeissa kiinni; tiedostaa, että ei itsekään kelpaa kaikille. Seksiseuraa löytää varmaan lähes jokainen, mutta jos etsii todellista suhdetta, se on tosiaan sen neulan etsimistä heinäsuovasta. Yllättävän moni on taitava kirjoittamaan mutta puhelimessa tai livenä juttua ei sitten riitäkään. Vanha sananlasku sanoo, että onni ei tule etsien, se tulee eläen. Ehkä pitäisi noudattaa tuota, lakata etsimästä ja ottaa vastaan, mitä elämällä on annettavanaan :)

Kyllä mä ainakin löysin täältä ihan perus suomalaisen miehen, jonka kanssa on kiva viettää aikaa, muutenkin kuin sängyssä! Siinä kävi niin, että hän "nappasi" minun ilmoituksen ja laittoi postia...enkä ole heti lapsia tekemässä hänen kanssa, kummallakin on jo omia...joten tässä mennään ihan ilman mitään "odotuksia" tai kiirettä eteenpäin...Että ei kaikki ole kaksinaamaisia pettureita täällä:)) Sitkeesti vaan...ja kantsiihan sitä ilmoa joskus vaikka päivitelläkin...

• yksin ja kaksin

Nettihän suorastaan kuhisee korkeastikoulutettuja miehiä, ei todellakaan luulisi olevan vaikeaa elleivät vaatimukset ole paljon suuremmat kuin mitä on antaa vaihtariksi.

Tämä edellinen viesti selittää tyhjentävästi miksi ihmiset ovat yksin, ne "fiksut". Sen sijaan että tutustuisivat toiseen ihmiseen avoimin mielin, ne laskee pisteitä ja miettii, onko toinen minulle riittävän hyvä.

• miehen kokemukset
        yksin ja kaksin kirjoitti:

Tämä edellinen viesti selittää tyhjentävästi miksi ihmiset ovat yksin, ne "fiksut". Sen sijaan että tutustuisivat toiseen ihmiseen avoimin mielin, ne laskee pisteitä ja miettii, onko toinen minulle riittävän hyvä.

Esimerkiksi minä arvioin mahdollisia naisystäviä hyvinkin kokonaisvaltaisesti.

Toki on monia ominaisuuksia jotka tiputtavat naisen heti alussa kuten vaikka tupakointi.

Tai ylettömät vaatimukset jos oma koulutus on puolet tai neljäsosa siitä mitä miehellä. Ei kukaan mieskään halua kuormajuhdaksi.

Edes kohtuullisesti kouluttautuneita nyt vaan on väestöstä varsin vähän, kenties yksi viidestäkymmenestä. Ja nämäkään eivät usein tykkää sen enempää toisistaan kuin muu väestö.

• Maaria Katariina

enemmän on korkeasti koulutettuja naisia kuin miehiä täällä.

Kyllä se on niin, että miehillä on paljon korkeammat vaatimukset kuin mitä itsellä on antaa vaihtariksi.

Miehet yleensä valehtelevat ikänsä alaspäin ja koulutuksensa ylöspäin.
        Mies haluaa hoikan ja timmin naisen, ja itse on kaljamahainen ja epäsiisti. (kokemusta on)

• miehen kokemukset
        Maaria Katariina kirjoitti:

enemmän on korkeasti koulutettuja naisia kuin miehiä täällä.

Kyllä se on niin, että miehillä on paljon korkeammat vaatimukset kuin mitä itsellä on antaa vaihtariksi.

Miehet yleensä valehtelevat ikänsä alaspäin ja koulutuksensa ylöspäin.
        Mies haluaa hoikan ja timmin naisen, ja itse on kaljamahainen ja epäsiisti. (kokemusta on)

Mahdollisesti naisten käsitys korkeasta koulutuksesta on täysin erilainen kuin minun. Omalla alallani tohtorintutkinto on vasta perustutkinto jonka jälkeen voi alkaa harrastamaan itsenäistä tieteentekoa.

Onhan niitä naispuolisia tohtoreitakin netissä näkynyt mutta yhden käden sormilla laskettava määrä.

• valikoinnin ydin

Mahdollisesti naisten käsitys korkeasta koulutuksesta on täysin erilainen kuin minun. Omalla alallani tohtorintutkinto on vasta perustutkinto jonka jälkeen voi alkaa harrastamaan itsenäistä tieteentekoa.

Onhan niitä naispuolisia tohtoreitakin netissä näkynyt mutta yhden käden sormilla laskettava määrä.

Eiköhän se evoluutio hoida homman, niin että paritumiskykyiset, -haluiset, ja muutenkin parisuhteeseen kykenevät lisääntyy ja muut kuolee pois.

Evoluutioteorian tuntevana ymmärtänet yskän.

Koko valikointihan pelaa niillä periaatteilla ja toteuttaa itseään.

Se että heikosti pariutuvat silti saa jälkeläisiä, pitää heidät ryhmänä elossa ja edelleen marginaalissa.

• miehen kokemukset
        valikoinnin ydin kirjoitti:

Eiköhän se evoluutio hoida homman, niin että paritumiskykyiset, -haluiset, ja muutenkin parisuhteeseen kykenevät lisääntyy ja muut kuolee pois.

Evoluutioteorian tuntevana ymmärtänet yskän.

Koko valikointihan pelaa niillä periaatteilla ja toteuttaa itseään.

Se että heikosti pariutuvat silti saa jälkeläisiä, pitää heidät ryhmänä elossa ja edelleen marginaalissa.

Yllättäen reaalimaailmassa tuntemissani naispuolisissa tohtoreissa joita siis on tosi monta ei taida olla yhtäkään jolla olisi lapsia. Tai yksi varmistamaton tapaus lienee kun en noita asioita viitsi kysellä.

Tarkemmin kun muistelen niin löytyy toinenkin jota en tunne mutta se tekikin lapsen nobelistin kanssa.

Kumminkin varsin hullua että jo kirjastonhoitaja- tai alakoulunopettajanaisilla on aivan hillittömät vaatimukset miehiltä. Siinähän vaativat ja aikanaan ottavat jonkun sellaisen joka oli liian hölmö lähteäkseen karkuun. :-)

Naispuoliset tohtorit ryhmänä voisivat kyllä lähteä kilpailemaan Darwin Awardista, erittäin luultavasti sen saisivat. Kilpailu on siis niille jotka vapaaehtoisesti poistavat itsensä geenipoolista, esimerkikinä se ei-tohtori joka meni pimeällä makaamaan moottoritielle että saisi kyydin kun auto meni rikki.

• hohhoijaamikädille

Yllättäen reaalimaailmassa tuntemissani naispuolisissa tohtoreissa joita siis on tosi monta ei taida olla yhtäkään jolla olisi lapsia. Tai yksi varmistamaton tapaus lienee kun en noita asioita viitsi kysellä.

Tarkemmin kun muistelen niin löytyy toinenkin jota en tunne mutta se tekikin lapsen nobelistin kanssa.

Kumminkin varsin hullua että jo kirjastonhoitaja- tai alakoulunopettajanaisilla on aivan hillittömät vaatimukset miehiltä. Siinähän vaativat ja aikanaan ottavat jonkun sellaisen joka oli liian hölmö lähteäkseen karkuun. :-)

Naispuoliset tohtorit ryhmänä voisivat kyllä lähteä kilpailemaan Darwin Awardista, erittäin luultavasti sen saisivat. Kilpailu on siis niille jotka vapaaehtoisesti poistavat itsensä geenipoolista, esimerkikinä se ei-tohtori joka meni pimeällä makaamaan moottoritielle että saisi kyydin kun auto meni rikki.

En enää ihmettele, miksi sait pakit siltä reippaalta ja ilmeisen fiksulta naiselta. Sielullinen sivistyksen asteesihan on kokoa nolla. Sellaisen kanssa onkin vaikea päteä parisuhdemarkkinoilla. Mutta kyllä sekin on korjattavissa, jos tahtoa löytyy.

Voisit aloittaa vaikka miettimällä kuka sinut on alunperin sille tohtorintielle saattanut: ettei sitten olisi se alakoulun opettaja?

Jos osaa arvostaa muita, saa myös itse arvostusta.

• miehen kokemukset
        hohhoijaamikädille kirjoitti:

En enää ihmettele, miksi sait pakit siltä reippaalta ja ilmeisen fiksulta naiselta. Sielullinen sivistyksen asteesihan on kokoa nolla. Sellaisen kanssa onkin vaikea päteä parisuhdemarkkinoilla. Mutta kyllä sekin on korjattavissa, jos tahtoa löytyy.

Voisit aloittaa vaikka miettimällä kuka sinut on alunperin sille tohtorintielle saattanut: ettei sitten olisi se alakoulun opettaja?

Jos osaa arvostaa muita, saa myös itse arvostusta.

Itse lähdin opiskelemaan enemmänkin kun oli mahdollisuuksia.
        Monet muut retkahtavat kun on mahdollisuus helppoon elämään minkä muut maksavat.

Minä nimenomaan osaan arvostaa ihmisiä sen mukaan mitä ne ovat, kehityskelpoinen peruskoulunope on jo aika korkealla asteikossa.
        Ihan kamalan paljon on sellaisia naisia jotka vaan lorvivat tai loisivat, olisi hölmöä olla tunnistamatta niitä.

Vähän outoa naisissa että kaiken millä on reikä haarovälissä pitäisi kelvata kaikille miehille, mies ei saisi yhtään valikoida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8830
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      140
      5073
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      38
      4443
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3628
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      3252
    6. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      60
      3082
    7. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      3007
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      32
      2668
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      422
      2383
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2319
    Aihe