Kappaleen tunnistusta

--Ninnu--

Tänään pyöriessäni kaupungilla "teiniparkissa" (:D) korviini kantautui todella hyvän kuuloinen biisi, toivotaan etten olisi kovin hakuteillä jos epäilen musiikkigenren olevan technoa.. En tarkalleen muista kaikkea mitä biisissä laulettiin, mutta mieslaulaja oli kyseessä ja sanoistakaan en ottanut niiiiin tarkkaan selkoa, mutta vaihtoehtoina ovat: "ready for y'all" tai "ready for ya/you".

Kyseinen pätkä oli pääosassa biisiä ja tätä hoettiinkin monta monituista kertaa (kyseessä siis luultavammin kertosäe).

Nyt kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille, joka kappaleen minulle löytää :). Googlea ja youtubea olen kolunnut melkein kaikilla mahdollisilla hakusanoilla, mutta oikeaa biisiä vaan ei ole eteen tullut.

2

421

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jismu

Tämmönen q Cascada - Ready For Love (Italobrothers New Vox Remix) tuli mieleen:

http://www.youtube.com/watch?v=Xle7EyJ5waY

Aluperräin Cascaadan esittämä mutta tuosa Italobrotherssien versijossa laulaapi tuommonen mies niin ajattelin. Ja hoetaan kyllä redi foo laavia!

• --Ninnu--

Linkittämäsi biisin kyllä tiedän, mut se meni nyt väärin. Kyseessä on huomattavasti nopeampi temponen kappale, eikä missään vaiheessa laula nainen - pelkästään mies, ihan alusta loppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2455
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2077
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      630
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      491
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      485
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      452
    Aihe