Onko kellään kokemuksia mikrohiontalaitteista mitä saa ostettua kotiin. Onko ne täyttä huuhaata vai onko niistä apus?
Princess Derma -ihonhoitolaite ja Rio Crystal Renew -mikrohiontalaite ihonkuorintaan ja niistä mietin toisen ostavan mutta kannaattaako. Onko apua vai ei?
mikrohiontalaite
3
2629
Vastaukset
- zazige
Sitä tv-shopin laitetta,eikä se tehnyt,mitä lupasi-vastasi hyvää kuorintaa,jonka voi tehdä itse!!!
Mulla se hionta-aine loppui jo about viikossa,koska ei sen aineen kanssa voi nuukailla,jos aikoo jotain tulosta saada...
Eihän ihoa muutenkaan saisi jatkuvasti kuoria,vaikka itse siihen syyllistynkin,mutta huomaan vaan,että välipäivinä alkaa iho jotenkin remmaloitua,eli kiihdyttää varmaan turhaan ihon luonnollisia reaktioita-mene ja tiedä...
Ja huom,älkää tulko nyt jauhamaan mulle kuorinnasta,koska kyl me kaikki tiedämme,ettei ihoa saisi kuoria liian usein-mun on vaan pakko,kun olen kierteeseen tullut ja jos lopetan alkaa varmaan paha acne tms.. - baby face
Mulla on kyseinen laite ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Näkyviä tuloksia jo heti eka kerran jälkeen! mun kasvojen iho oli epätasainen,rasvainen ja mulla oli paljon mustapäitä, mutta nyt ne ovat jo historiaa... Olen käyttänyt laitetta myös arpien silotukseen.
- sss22
Hei,
etsin tietoja ko. laitteesta ja Ylen sivuilla oli Kuningaskuluttaja-ohjelmasta seuraavaa tietoa:
"Tilasin Anttilasta Rio, Crystal Renew-mikrohiontalaitteen 159,00€. Vähän aikaa käytettyäni huomasin, että laitteeseen tuleekin vaihtaa kidesäiliö. Kyselin tätä Anttilasta, josta sain noin kuukauden odottelun jälkeen ja uudestaan yhteyttä otettuani, vain yhteystiedot johonkin "että kyseleppä tuolta".
Voiko sähkölaitteita myydä ilman selkeää mainintaa, että laite vaatii suhteellisen usein vaihdettavan osan, jonka hinta on ilmeisesti 20-30 euron luokkaa. Ja voiko laitetta myydä, jos tuota kyseistä osaa ei myyjällä edes ole?"
Eli asia kannattaa ottaa huomioon kun harkitsee laitteen hankintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424370
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384109- 643766
- 1153682
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743393- 902962
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364