Kesällä vuonna 1997 Etelä-Amerikan lounaisrannikon tuntumassa (50°S, 100°W) havaittiin outo matalataajuuksinen ääni. Havainnon teki Yhdysvaltalainen NOAA-organisaatio ja sille annettiin nimeksi Bloop. Bloop havaittiin useita kertoja, mutta sen alkuperä on pysynyt tuntemattomana.
Ääni havaittiin laitteilla, jotka oli suunniteltu alun perin Neuvostoliiton sukellusveneiden havaitsemiseen. Ilmiötä tutkineiden tiedemiesten mukaan äänen profiili vastaa elävän olennon ääntä, mutta minkään tunnetun eläimen ääni ei voisi kantautua niin kauas (se havaittiin jopa 5000 kilometrin päästä). Voidakseen päästää niin voimakkaan äänen eläimen olisi oltava paljon suurempi kuin suurin tunnettu merieläin sinivalas.
Kuuntele ääni alta
http://www.youtube.com/watch?v=u8ySGmM_ozA&feature=player_embedded#at=49
Uusi löytö ääniä merenpohjasta
10
1031
Vastaukset
- AAIIEE!
Se... se ELÄÄ!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Cthulhu- qwqwqw
Huumoria tuo mutta ei kaukaa haettu. Kyse voi tosiaan olla jostain tuntemattomasta valtaisasta elämänmuodosta. Vaikka meidän kotoisasta maaplaneetta Gaiastamme. Olisiko tuo Gaian puhetta, joka on siivilöitynyt meidän ulottuvuuteemme??'
Muitakin villejä arvauksia saa toki esittää, onhan tämä tavallaan huumoripalsta :)
- Me Again
Joku lukee minun ajatuksia. Juurikin blooppi tuli jostain syystä tänään jälleen mieleen kun luin tuota Australia-höpöjuttua...
Minä vieläkin haluaisin bloopin olevan jättimäinen mustekala, mutta se on varsin epätodennäköistä "piolookiselta" kannalta.- paavo paranormaali
Aina kun näemme ufon eli humanoidien lentolaitteen, suuntaamme katseemme taivaalle ja ajattelen että jostain kaukaiselta planeetelta tuokin härveli on tullut. Todellisuudessa ainakin joku alien-rotu asuu maapallon merissä, joista ne tulee lentolaitteillaan joskus pinnalle lentelemäänkin.
Minun veikkaukseni on että tämä ääni on peräisin humanoidien asutuskeskuksesta, se voi olla jokin laite tai ehkä siellä on tapahtunut onnettomuus. - Me Again
paavo paranormaali kirjoitti:
Aina kun näemme ufon eli humanoidien lentolaitteen, suuntaamme katseemme taivaalle ja ajattelen että jostain kaukaiselta planeetelta tuokin härveli on tullut. Todellisuudessa ainakin joku alien-rotu asuu maapallon merissä, joista ne tulee lentolaitteillaan joskus pinnalle lentelemäänkin.
Minun veikkaukseni on että tämä ääni on peräisin humanoidien asutuskeskuksesta, se voi olla jokin laite tai ehkä siellä on tapahtunut onnettomuus.Se oli muistaakseni Ivan Sanderson(?), joka oli tuon hypoteesin suurimpia kannattajia aikanaan. Hän järkeili niin, että pääosa maapallon pintaa on vesien alla, joten USO:t sitten on kotoisin mystillisen merenalaisen sivilisaation hangaareista.
Muistaako kukaan vielä ikivanhaa X-COM pelisarjaa etäiseltä 90-luvulta? Siinähän oli se lisäosa Terror from the Deep, jossa nitistettiin syvänmeren alieneita? - Anonyymi
paavo paranormaali kirjoitti:
Minun veikkaukseni on että tämä ääni on peräisin humanoidien asutuskeskuksesta, se voi olla jokin laite tai ehkä siellä on tapahtunut onnettomuus.Disney julkaisi hiljattain merenneidoista kertovan elokuvan ja kyllähän niitä jossain muodossa todella on olemassa. Aku Ankkaa 1960-luvulta lukeneena panin merkille, että lehdissä oli useinkin teemana jutuissa kadonneet sivilisaatiot ja muutaman kerran ufotkin. Ja kerran oli juttu itsestään liikkuvista kivistä ja sellasiakin jossain Death Vallen lähistöllä on. Walt Disneyllä oli kuulemma mielenkiinnon kohteinakin tuon kaltaiset asiat. Merihirviöitä on myös monenlaisia ja ehkä esihistoriallsia eläimiä jotka eivät kuolleetkaan sukupuuttoon.
- gggggggggggggggggggg
Lol yks uskoo jotai Youtubee vittu mikä urpo
- bloop bloop
http://fi.wikipedia. kirjoitti:
meikäläisen ilmavaivat,jotka sanoo:bloop.
- Anonyymi
Siitä en tehty monsteri nimeltä the bloop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158