Hei Suomen vyöhyketerapeutit sekä kouluttajat!
Onko kellään kokemusta aivoverenvuotopotilaiden hoitamisesta? Voisiko esim. vyöhyketerapialla nopeuttaa toipumista, ja minkälaiset on riskit? Onnettomuudesta on jo useita kuukausia ja nuori potilas on vielä hyvin liikuntarajoitteinen eikä muistikaan oikein pelaa, ym.
Onko kokemusta
1
481
Vastaukset 1
- terapeutti
Eipä ole kellään kokemusta, mutta nyt itselläni on. Olen antanut vyöh.terapiaa jo monta kertaa aivoverenvuotopotilaalle. Mitään haittaa ei ole ollut, hyötyä ehkä. Sanon ehkä, koska on mahdoton tietää, kuinka paljon potilaan tilan kohentuminen on sairaalassa saadun monipuolisen kuntoutuksen ansiota. Mutta kuitenkin hoidollani olisi näyttänyt olevan joskus välitöntä vaikutusta. Esim. hän nousi ensimmäisen kerran istumaan omin avuin heti toisen hoitokerran jälkeen. Ja puhuminen on vilkastunut paljon. Nyt on jo aloitettu kävelyharjoitukset telineen avulla. Ja muistissa ei olekaan aukkoja. Hoidot olen tehnyt aika varovasti, mutta kerta kerralta hieman voimistaen käsittelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609