tässä lista suomen typerimmistä hevibändeistä 1 hevisaurus 2 teräsbetoni 3 him 4 RA 5sturm und drang 6 children of bodom. siinä oli surkeimmat mitä suomesta löytyy.
surrrrkkkeimmat
2
487
Vastaukset
- Puhukuntiedätjotain
Aloitetaanpa siitä, että Hevisaurus ei ole "heviä". Se on puhtaasti lasten musiikkia, joka ottaa taustansa Kilven biiseistä, saadakseen "makua".
Teräsbetoni vetää ihan omaa linjaansa, siitä pitää tai ei pidä, silti se ei siitä huonoa tee.
Him on poppia, ollut jo vuosia, ei mitään tekemistä raskamman puolen kanssa.
Sturm Und Drang on vielä kehittymässä ja kasvamassa, mutta sopii toivoa, että laulajan ääni kestää, sillä näet on potentiaalia vielä pitkälle!!
Bodom on hyvää ja myy myös. En käsitä miksi sitä vihataan heti kun se nousee, milläs kuvittelet täyspäiväisten muusikoiden elävän jossei levyt myy? - Z.agge
Miksi ihmeessä kukaan listaa näitä asioita tänne? Henkilökohtaisesti mulle on yksi ja sama, mistä bändeistä sä tykkäät tai et. Kovasti veikkaan että kaikki muut internetin käyttäjät ovat ihan samaa mieltä. On siis täysin turhaa listata internetiin täysin omiin mielipiteisiin perustuvia herjauksia, jotka aiheuttavat vain internetin käyttäjille pahaa mieltä ja turhaa sanaharkkaa. Miettisitkö ensi kerralla kahdesti ennen kuin postaat? Mielipiteitä saa olla, mutta tarkkaan kannattaa miettiä, mihin niitä sanoo ja ennen kaikkea, kuinka ne aikoo perustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984