En nyt oikein tiedä, että voiks tän kirjottaa tänne palstalle mut eikai siitä mitään haittaa ole?
Niin, huomasin tossa muutama päivä sitten suussa patin, sellasen aika pienen ja kovan, ei mikään kivikova mutta ei pehmeäkään. Se on niiku ylhäällä suussa kitalaen ja ylähampaitten välillä. http://www.solunetti.fi/tiedostot/kuvat_histologia/ruoansulatus/Kaavakuvia/suu.jpg < tossa pehmeän kitalaen kohdalla justiinsa. Mikäköhän se vois olla? Rupes pelottamaan, että ois joku syöpä..:(
Oon nyt ollut kipeenä viikon, kuumetta ja nyt tullut yskää ja nuhaa.Voiskohan se siitä johtua? Tai hammasharja tökkässyt? Ois kiva saada vähän apua.. :(
Suussa patti
5
1796
Vastaukset
Olla arpikin. Joskus jotain kovaa syödessä, voi terävä reuna tehdä haavan kitalakeen ja siihen voi tulla tilapäinen kohouma. Mutta suussa kaikki paranee nopeasti ja sen pitäisi oieta aika pian.
Odota että flunssa häipyy ja käy sitten näyttämässä sitä (jos ei katoa itsekseen).
Tuskin se mikään syöpä on, sillä tuo ei ole kovin tyypillinen paikka.
(tämä sitten oli täysin epävirallista arvailua ilman mitään tietoa mistään asioista)buddy-love kirjoitti:
Ja jos se on kipeä, niin silloin voi mennä hetikin (silloin se on tulehdus).
Tämäkin on mahdollinen, mutta silloin se olisi kipeä ja syvemmällä kurkussa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4195190
Noh, seuraa tilannetta.
Äidiltä ja isältäkin voinet kysyä.
kuin tämä saattaakin luettuna vaikuttaa, kyse saattaa olla valkopääfinnistä, mikä tulee etenkin syödessä makeisia. Yleisemmin tulee kuitenkin kovalle kitalaelle ja makeisten syönnin jälkeen.
Kerro vanhemmillesi ja he katsovat sekä päättävät tarvitaanko lääkäriä. Tai katso taskulampun kanssa peilistä.- haittaakaan
Olisko viisaudenhammas puhkeamassa? Jos ei mene viikossa ohi niin hammaslääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740