Miten tietää kiinnostaako miestä vain seksi? Olen tekstaillut yhden miehen kanssa monta viikkoa. Tavattiin alun perin baarissa, vaihdettiin numerot ja hän alkoi tekstata mulle. Yleensä että mitä viikonlopun suunnitelmia tms. Tavattiin sitten uudestaan kerran baari-illan jälkeen kun mentiin parin kaverin kanssa hänen luo jatkoille. Siinä tapahtui pientä lähenemistä, ei kuitenkaan seksiä, mutta lähellä oli.. Sen jälkeen tekstailu jatkui, hän on soittanutkin ilmeisesti vain jutellakseen pari kertaa. Sitten tekstasi kerran illalla kun oltiin molemmat ulkona omien kavereiden kanssa, että tulenko kavereiden kanssa jatkoille heille taas. En mennyt. Jäin miettimään mitä tuo mies haluaa... Seksiäkö vain?
Minusta hieman tuntuu siltä, että kun kuitenkin on jaksanut tekstailla ja soitella näinkin pitkään niin ei olisi pelkän seksin perässä, että silloin näitä viestejä/kutsuja kylään tulisi lähinnä klo 03:30 viikonloppuöisin, eikä olisi jaksanut pitää juuri minuun yhteyttä jo monta viikkoa vaan olisi hakenut uuden pokan baarista.... Mutta eihän sen tarvitse olla niinkään, ehkä tuo on vain toiveajattelua minun puoleltani. Ja nythän sellainen yöllinen viesti sitten tuli. En vain tiedä mitä hän sillä ajoi takaa, mutta vaikuttaahan se siltä, että jotain sutinaa. Ja eihän siinä mitään, kunhan se ei PELKÄSTÄÄN seksiä minusta hae... Itse voisin olla tyypistä oikeasti kiinnostunut. Hän on soitellessa todennut että olisi kiva nähdä, ja yölläkin viimeksi kun sanoin etten tule jatkoille niin sanoi että ok nähdään sitten toiste. Eli mitäs sanotte, miten voisin ymmärtää, hakeeko hän minusta vain seksiä?
Haluaako vain seksiä?
36
4669
Vastaukset
- qw
jos on kerran halukas tapaamaan "toiste".
- nainen
Tekstaileeko hän kännissä vai selvinpäin? Siis nuo "niitä näitä" -viestit. Tuntuu uskomattomalta että mies viitsisi ylläpitää tekstarisuhdetta naiseen viikkokausia, jos ei ole tuossa ajassa saanut pyydettyä "kunnon" treffeille edes.
Itse antaisin olla. - .........
Ei kukaan mies maailmassa halua pelkkää seksiä. Nuoret pojat joilla on vähäinen seurustelukokemus, etsivät kuumeisesti ihanaa tyttöystävää. Seksi ei ole heille tärkeää (poislukien hyvin kokemattomat jotka haluaisivat enemmän seksikokemusta). Vähän vanhemmat ja kyynisemmät miehet taas eivät halua yhtään mitään, koska tietävät ettei seksiäkään saa ainakaan jos haluaa sitä yhtään. Mutta tietysti jos joku viehättävä nainen iskee heihin kiinni ja on valmis repimään mieheltä vaatteet päältä, toki siinä vaiheessa monikin mies alkaa haluta sitä seksiäkin.
Mutta kaikkiin pätee sääntö, että kunhan mies ensin saa sitä seksiä, sitten vasta mies voi alkaa miettiä mitä hän naiselta oikein haluaa.- 1risuparta
sä et tiedä naisen logiigasta mitään,jos vonkaat heti seksiä, naisesta et saa kuin korkeintaan kupan
- wanha kettu 63
hyvin sanottu siellä vasemmalla!
- Yes or no
”… jos on kerran halukas tapaamaan "toiste".”
Niin, sitä itsekin ajattelin, mutta en tiedä onko vain toiveajattelua sitten.. Voihan se tarkoittaa sitäkin että tavataan sitten [seksin merkeissä] toiste. Tai olisi kiva nähdä [seksin merkeissä] joku päivä. :D Ei se ole pyytänyt minua ulos itse… Kun melkein viikkoon ei kuulunut mitään pistin sille viestiä, ja hän soitti tosi iloisena vastaukseksi ja juteltiin hetken. Sekin tuntui siltä että saattaisi ihan tykätä jutella mun kanssa, eikä vain pelailla jotta saisi ehkä jossain vaiheessa seksiä. Mutta enpä tiedä, ehkä pelimies osaa pelata kortit just niin että nainen uskoo hänen vilpittömyyteensä :)
”Tekstaileeko hän kännissä vai selvinpäin?”
Ei ole tekstaillut kännissä/yöllä, illemmalla/päivällä on tiedustellut viikonlopun suunnitelmia tms. Kerran soitti myöhään illalla, mutta oli ihan selvin päin ja yksin kotona. Muutama päivä sen jälkeen pyysi sitten jatkoille luokseen, kun tiesi että minäkin olin baarissa sinä iltana. Tämä on ainoa kerta kun yöllä on tekstaillut. Mutta miksi sitten näin, miksi jatkoille, eikä pyydä kahville, eikö uskalla vai eikö halua..
Kerran ollaan siis tavattu, niillä jatkoilla, mutta ihan ”treffeillä” tai kahvilla ei olla käyty… Minua kyllä kiinnostaisi tutustua tähän mieheen, mutta arkailen sitä, että olen liian "helppo" ja että hän taas vain haluaa seksiä, vaikka se onkin ehkä tyhmä syy. Olen viime aikoina pelkästään törmännyt sellaisiin miehiin, jotka haluavat minulta vain seksiä, eli en tiedä olenko turhan kyyninen vai ihan realistinen.
”kunhan mies ensin saa sitä seksiä, sitten vasta mies voi alkaa miettiä mitä hän naiselta oikein haluaa.”
Öh? Kuinka näin..?- .........
"”kunhan mies ensin saa sitä seksiä, sitten vasta mies voi alkaa miettiä mitä hän naiselta oikein haluaa.”
Öh? Kuinka näin..? "
En tiedä. Tunnemaailman juttuja? Näin ainakin itselläni. Naissuhteeni ovat alkaneet siitä että sänkyyn on menty heti. No, paitsi yksi jota tapailin ja koko ajan vain odotin milloin hässitään ekan kerran, sitä ei sitten koskaan tapahtunut ja homma vain kuivahti kokoon, molemmille löytyi muita. Miehenkin kiinnostus lopahtaa ennen pitkää, jos seksiä ei heru. Näin se vain mielestäni menee, tai ainakaan itse en osaa edes ajatella toisin. Minulle on vain neljänlaisia tuttavia:
-ihmisiä joiden kanssa ei harrasteta seksiä
-naisia joihin voisi olla kiinnostavaa tutustua - seksuaalisen vetovoiman takia
-naisia joihin olen juuri tutustunut seksuaalisen vetovoiman vetämänä ja odottelen harrastetaanko kohta seksiä, vai jatketaanko strangereina. tässä kategoriassa ei voi viipyä kauaa.
-naisia joiden kanssa on harrastettu seksiä ja sitten selvitellään ajan kanssa, mikä on suhteemme laatu (skaala ulottuu yhdenyönpanosta aviopuolisoon). - Yes or no
......... kirjoitti:
"”kunhan mies ensin saa sitä seksiä, sitten vasta mies voi alkaa miettiä mitä hän naiselta oikein haluaa.”
Öh? Kuinka näin..? "
En tiedä. Tunnemaailman juttuja? Näin ainakin itselläni. Naissuhteeni ovat alkaneet siitä että sänkyyn on menty heti. No, paitsi yksi jota tapailin ja koko ajan vain odotin milloin hässitään ekan kerran, sitä ei sitten koskaan tapahtunut ja homma vain kuivahti kokoon, molemmille löytyi muita. Miehenkin kiinnostus lopahtaa ennen pitkää, jos seksiä ei heru. Näin se vain mielestäni menee, tai ainakaan itse en osaa edes ajatella toisin. Minulle on vain neljänlaisia tuttavia:
-ihmisiä joiden kanssa ei harrasteta seksiä
-naisia joihin voisi olla kiinnostavaa tutustua - seksuaalisen vetovoiman takia
-naisia joihin olen juuri tutustunut seksuaalisen vetovoiman vetämänä ja odottelen harrastetaanko kohta seksiä, vai jatketaanko strangereina. tässä kategoriassa ei voi viipyä kauaa.
-naisia joiden kanssa on harrastettu seksiä ja sitten selvitellään ajan kanssa, mikä on suhteemme laatu (skaala ulottuu yhdenyönpanosta aviopuolisoon).Niin mielestäni tästä ryhmästä: "-naisia joihin voisi olla kiinnostavaa tutustua - seksuaalisen vetovoiman takia" löytyy ne potentiaaliset seurustelukumppanit, eli voi hyvinkin tutustua ihmiseen vähän aikaa, flirttailla ja tunnustella haluaako jatkaa tuttavuutta ja syventää sitä, harrastaa seksiä. Ei seksin kanssa tietenkään tarvitse odottaa kuukausia, mutta itse mielelläni tutustuisin ihmiseen ensin hieman, vaikka sitä vetovoimaa olisikin heti alussa (ilman sitä en kyllä haluaisi tutustua tarkemminkaan). Se, että on vetovoimaa ei mielestäni tarkoita sitä, että pitää heti harrastaa seksiä. Ei mulle myöskään tarkoita sitä, ettenkö voisi alkaa tunnustella, mitä mieltä olen miehestä, ennen kuin olisin harrastanut seksiä. Ehkä et ollutkaan niin kiinnostunut naisesta jos se, että hän halusi odottaa seksin kanssa sai kiinnostuksesi lopahtamaan lopullisesti...?
En siis kylläkään taida rynnätä sänkyyn tämän miehen kanssa jotta HÄN voisi päättää mitä minusta haluaa. haluan tutustua häneen vähän paremmin ensin. Enkä ymmärrä, miski sanot, ettei ole miehiä jotka haluavat vain seksiä. Niitähän on hirveän paljon. Niitä parveilee baarissa, ja minä tapaan ainakin vain tämäntyyppisiä miehiä, halutaan vain pitää hauskaa eikä sitoutua kenenkään. - niinpä nii
Yes or no kirjoitti:
Niin mielestäni tästä ryhmästä: "-naisia joihin voisi olla kiinnostavaa tutustua - seksuaalisen vetovoiman takia" löytyy ne potentiaaliset seurustelukumppanit, eli voi hyvinkin tutustua ihmiseen vähän aikaa, flirttailla ja tunnustella haluaako jatkaa tuttavuutta ja syventää sitä, harrastaa seksiä. Ei seksin kanssa tietenkään tarvitse odottaa kuukausia, mutta itse mielelläni tutustuisin ihmiseen ensin hieman, vaikka sitä vetovoimaa olisikin heti alussa (ilman sitä en kyllä haluaisi tutustua tarkemminkaan). Se, että on vetovoimaa ei mielestäni tarkoita sitä, että pitää heti harrastaa seksiä. Ei mulle myöskään tarkoita sitä, ettenkö voisi alkaa tunnustella, mitä mieltä olen miehestä, ennen kuin olisin harrastanut seksiä. Ehkä et ollutkaan niin kiinnostunut naisesta jos se, että hän halusi odottaa seksin kanssa sai kiinnostuksesi lopahtamaan lopullisesti...?
En siis kylläkään taida rynnätä sänkyyn tämän miehen kanssa jotta HÄN voisi päättää mitä minusta haluaa. haluan tutustua häneen vähän paremmin ensin. Enkä ymmärrä, miski sanot, ettei ole miehiä jotka haluavat vain seksiä. Niitähän on hirveän paljon. Niitä parveilee baarissa, ja minä tapaan ainakin vain tämäntyyppisiä miehiä, halutaan vain pitää hauskaa eikä sitoutua kenenkään."Niitä parveilee baarissa, ja minä tapaan ainakin vain tämäntyyppisiä miehiä, "
sulla on sitten vaan huono miesmaku. - .........
Yes or no kirjoitti:
Niin mielestäni tästä ryhmästä: "-naisia joihin voisi olla kiinnostavaa tutustua - seksuaalisen vetovoiman takia" löytyy ne potentiaaliset seurustelukumppanit, eli voi hyvinkin tutustua ihmiseen vähän aikaa, flirttailla ja tunnustella haluaako jatkaa tuttavuutta ja syventää sitä, harrastaa seksiä. Ei seksin kanssa tietenkään tarvitse odottaa kuukausia, mutta itse mielelläni tutustuisin ihmiseen ensin hieman, vaikka sitä vetovoimaa olisikin heti alussa (ilman sitä en kyllä haluaisi tutustua tarkemminkaan). Se, että on vetovoimaa ei mielestäni tarkoita sitä, että pitää heti harrastaa seksiä. Ei mulle myöskään tarkoita sitä, ettenkö voisi alkaa tunnustella, mitä mieltä olen miehestä, ennen kuin olisin harrastanut seksiä. Ehkä et ollutkaan niin kiinnostunut naisesta jos se, että hän halusi odottaa seksin kanssa sai kiinnostuksesi lopahtamaan lopullisesti...?
En siis kylläkään taida rynnätä sänkyyn tämän miehen kanssa jotta HÄN voisi päättää mitä minusta haluaa. haluan tutustua häneen vähän paremmin ensin. Enkä ymmärrä, miski sanot, ettei ole miehiä jotka haluavat vain seksiä. Niitähän on hirveän paljon. Niitä parveilee baarissa, ja minä tapaan ainakin vain tämäntyyppisiä miehiä, halutaan vain pitää hauskaa eikä sitoutua kenenkään."eli voi hyvinkin tutustua ihmiseen vähän aikaa, flirttailla ja tunnustella haluaako jatkaa tuttavuutta ja syventää sitä, harrastaa seksiä. Ei seksin kanssa tietenkään tarvitse odottaa kuukausia, mutta itse mielelläni tutustuisin ihmiseen ensin hieman, vaikka sitä vetovoimaa olisikin heti alussa"
Toki voi, mutta hiukan ihmetyttää että kun mies on ilmeisesti yrittänyt juurikin tutustua monta viikkoa, niin edelleen oletat hänen olevan "pelkän seksin" perässä...
"Ehkä et ollutkaan niin kiinnostunut naisesta jos se, että hän halusi odottaa seksin kanssa sai kiinnostuksesi lopahtamaan lopullisesti...?"
Ehken ollutkaan, ja samalla tavoin luultavasti hänkään ei ollut niin kiinnostunut minusta, koska ei halunnut viettää öitä kanssani. Mitäs sitä turhaan sitten :) Mutta olisin hyvinkin saattanut kiinnostua hänestä enemmän, jos olisimme vihdoin tutustuneet hieman intiimimmin...
"Enkä ymmärrä, miski sanot, ettei ole miehiä jotka haluavat vain seksiä. Niitähän on hirveän paljon. Niitä parveilee baarissa, ja minä tapaan ainakin vain tämäntyyppisiä miehiä, halutaan vain pitää hauskaa eikä sitoutua kenenkään."
Näen asian sillä tavoin, että kyllä naisen näkökulmasta varmasti tuollaisia miehiä onkin pilvin pimein. Mutta mistäs te naiset sen niin varmasti tiedätte? Tuskin ne miehet sitä teille ääneen sanoo. Ja vaikka mies tekee seksihalunsa selväksi, niin miten sen voi olettaa tarkoittavan ettei hän haluaisi mitään muuta?
Mutta koska naiset kuitenkin olettavat lähtökohtaisesti, että miehet ovat aina pelkän seksin perässä, niin heikkoluonteisemmat miehet toimivat niin kuin naiset olettavat heidän toimivan. Siis jos miehet näkee, että naiset kuitenkin odottaa mieheltä vain seksin vonkaamista, niin siitä tulee heille peli jota he pelaavat - koska naiset ja muu yhteiskunta ilmeisesti niin haluavat. Ollaan vähän kuin sätkynukkeina, oma tahto nujerrettuna.
Tämä ei kuitenkaan sulje pois sitä, että jos mies repäistään irti sosiaalisesta ryhmäpaineesta ja naisten odotusten toteuttamisesta, ja häneltä kysytään rehellisesti, mitä hän _oikeasti_ haluaa, niin uskon että kukaan mies ei halua _pelkkää_ seksiä - paitsi ehkä se taitava pelimies joka on ottanut _harrastuksekseen_ irtosuhteiden keräilyn, mutta kaikella todennäköisyydellä hänkin pyrkii harrastamaan sitä lähinnä sellaisten naisten kanssa, jotka ovat itsekin samanlaisin ajatuksin liikenteessä. - aina yksin baarista
niinpä nii kirjoitti:
"Niitä parveilee baarissa, ja minä tapaan ainakin vain tämäntyyppisiä miehiä, "
sulla on sitten vaan huono miesmaku.Liekö aloittaja koskaan ottanut ITSE baarissa kontaktia niihin miehiin, jotka eivät tule tyrkylle. Saattaisi löytyä vähän muitakin kuin isoegoisia vonkaajia...
- yes or no
aina yksin baarista kirjoitti:
Liekö aloittaja koskaan ottanut ITSE baarissa kontaktia niihin miehiin, jotka eivät tule tyrkylle. Saattaisi löytyä vähän muitakin kuin isoegoisia vonkaajia...
Tottakai! Jos näen kivantuntuisen ihmisen menen kyllä melkein aina juttelemaan, etenkin baarissa missä on tavallaan tosi OK lähestyä ventovieraita. Tietysti niin pitäisi voida tehdä myös keskellä katua, mutta se nyt vain tuntuu vaikeammalta siellä. Luulen ehkä että miehet nimenomaan ottavat keskustelunavaamiseni suorana pokailuna ja seksikutsuna. Olisiko niin että muut naiset eivät yleensä itse mene juttelemaan baarissa, elleivät ole hakemassa seksiseuraa..? Moni mies on alkanut ehdotella siinä seksiä ja jos numeroita on vaihdettu niin tulee pelkkiä seksikutsuja. Ei tietenkään aina, mutta viime aikoina kiinnostus on joko ollut yksipuolista, tai sitten on haluttu vain pitää hauskaa eikä mitään vakavampaa. Tämän tyypin kanssa, jonka aikeita täällä mietin, olikin niin että (varattu) ystäväni meni alun perin baarissa juttelemaan hänelle ja minä hänen kaverilleen.
- Vai etkö uskalla?
...se nyt sitten niin vaikeaa vastata johonkin hänen lähetäänkö jatkoille-viestiinsä, että tapaat mielellään, mutta vaihteeksi se saa sitten tapahtua päiväsaikaan. Sillähän se selviää.
- yes or no
Olisi tietysti voinut vastata noin, että nähdään mieluummin päiväsaikaan mutten nyt vastannut, vaan kerroin että mulla oli muita jatkosuunnitelmia ja jäin miettimään mitä se tarkoitti. Ne hyvät vastaukset keksii aina jälkikäteen. Täytyy kai nostaa kissa pöydälle ja pyytää kahville..... Olisihan se helpompaa jos hän sen tekisi :P
"kun mies on ilmeisesti yrittänyt juurikin tutustua monta viikkoa, niin edelleen oletat hänen olevan "pelkän seksin" perässä... "
En tiedä onko hän yrittänyt tutustua minuun monta viikkoa, vai yrittänyt saada seksiä monta viikoa :D Eihän hän ole pyytänyt kahville tms, jolloin mielestäni voisi TUTUSTUA. On vain todennut että olisi kiva nähdä, ja pyytänyt sitten kahdesti jatkoille hänen luo. Väkisinkin tulee mieleen että kiinnostaako vain aamuyön jatkot mun kanssa, jolloin ehkä helpommin pääsee sänkyyn...??
"sulla on sitten vaan huono miesmaku. "
No sille on siinä tapauksessa vaikea tehdä mitään.- SEKSIÄ SEKSIÄ
SEKSIÄ
- JA YHÄ SEKSIÄ
SEKSIÄ SEKSIÄ SITÄKÖ ELÄMÄSI ON?????
- Minna-30
Miehet haluaa metsästää, eli anna sen metsästää sua. Mitä helpommin menet juttuun mukaan, tai soitttelet sille itse, sitä nopeammin hänen kiinnostuksensa lopahtaa. Sun pitää vain jatkaa, odottaa ja katsoa tekeekö hän mitään. Jos ei niin ei. Itse kun olen ollut aktiivinen niin mies on alkanut passiivisemmaksi ja lopulta juttu on lässähtänyt kokonaan... Toisaalta ne ole mies, puhun vain kokemuksesta naisena..
- 1risuparta
kysyä mikä ikäinen olet,sitten vasta voin kommentoida kysymystäsi
- yes or no
1risuparta kirjoitti:
kysyä mikä ikäinen olet,sitten vasta voin kommentoida kysymystäsi
Olen siis 28, hän samanikäinen.
(Minulle ei sitten tarvitse kertoa miten hirveän lapsellista on miettiä vielä siinä iässä näitä asioita :) - uyjy
Minna-30 kirjoitti:
Miehet haluaa metsästää, eli anna sen metsästää sua. Mitä helpommin menet juttuun mukaan, tai soitttelet sille itse, sitä nopeammin hänen kiinnostuksensa lopahtaa. Sun pitää vain jatkaa, odottaa ja katsoa tekeekö hän mitään. Jos ei niin ei. Itse kun olen ollut aktiivinen niin mies on alkanut passiivisemmaksi ja lopulta juttu on lässähtänyt kokonaan... Toisaalta ne ole mies, puhun vain kokemuksesta naisena..
Toi metsästyshomma toimii ehkä sellaisten miesten kanssa, joilla on jo hyvä kokemus naisten iskemisestä ja siitä, miten naisen käyttäytymistä tulkitaan. Sitten taas vähän ujompi tai kokemattomampi tyyppi saattaa mennä ihan puihin jos nainen vaikuttaa ei-niin-kiinnostuneelta ja jättää sikseen, ettei leimaudu roikkujaksi tai stalkkeriksi. Mä olen tätä jälkimmäistä ryhmää ja mun on vaikea päätellä kehtaako naista pyytää esim. kahville ellei ole tullut jo jollain lailla vihreää valoa.
- ahbahbah
Minna-30 kirjoitti:
noinkaan. Jos nainen ei tee YHTÄÄN mitään aloitteellista ja suorastaan haraa vastaan, niin silloin kyllästyttää miehen ja juttu lässähtää myös. Kannattaa tulla vähän vastaan. En tarkoita, että pitäisi ehdottaa miehelle suoraan jotain.
- yes or no
En sanoisi että hän olisi ujo, en viihdykään oikein sellaisten ihmisten parissa, vaan hän on ihan avoin ja mukava, ei vaivautunut seurassani. En usko myöskään että hän olisi mikään suuri pelimies, ei ainakaan minun silmissäni NIIN komea/ylimielinen/vastustamaton että olisi, mutta voihan se ollakin. En sitten tiedä miten sellaisen kanssanyt "PITÄISI KÄYTTÄYTYÄ", olla vaikeasti tavoiteltava, olla aktiivinen vai mitä. Tekstailtiin eilen taas, mutta ei onnistuttu näkemään taaskaan kun hän lähti kotiin baarista silloin kun minä lähdin ulos. En tiedä miten analysoida hänen tekemisiään/mitä ei tee, en haluaisi sitä tehdä mutta en myöskään muuten ymmärrä mitä tämä peli on, onko tämä peliä vai mitä? Toisaalta hän soittelee kysyäkseen mitä kuuluu, mutta sitten ei tule moikkaamaankaan kun ollaan molemmat kaupungilla lähellä toisiamme. Minulle ei ole ongelma edetä hitaasti ja katsoa, mutta jos mitään ei tapahdu ollenkaan, enkä tiedä haluaako hän nähdäkään minua, vai haluaako vain helppoa seksiä, niin on vaikea pitää omaa kiinnostusta/intoa/mielenrauhaa yllä. Minun on kuitenkin vaikeaa ottaa vain rauhallisesti, olla miettimättä mitä ihmettä tämä on ja pitäisikö jo luovuttaa, vai pitäisikö päin vastoin ottaa ohjat omiin käsiin.
- semmoista taas
"ei onnistuttu näkemään taaskaan kun hän lähti kotiin baarista silloin kun minä lähdin ulos."
Tarkoitatko sitä, että hän lopetti illan vieton silloin, kun itse vasta lähdit kaupungille? Jos, niin mun korvaan se kuulostaa siltä, että häneltä on mennyt fiilikset sen suhteen, että kaupungilla myöhään roikkumalla voisi löytää mitään kiinnostavaa... mikä taas on semmoinen merkki, että sekoilut eivät tosissaan enää kiinnosta.
"ei tule moikkaamaankaan kun ollaan molemmat kaupungilla lähellä toisiamme"
Oletko pistänyt viestiä tyyliin "tule tänne paikkaan X" vai " haluaisin tavata sinut", tuossakin nimittäin on eroa, jos oikein mietit. Jos mies on viettämässä sovittua yhteistä iltaa kavereittensa kanssa, niin siinä on myös iso kynnys tehdä muille oharit ja erota omille teilleen.
Oletko koskaan tarjoutunut menemään moikkaamaan häntä? - Yes or no
semmoista taas kirjoitti:
"ei onnistuttu näkemään taaskaan kun hän lähti kotiin baarista silloin kun minä lähdin ulos."
Tarkoitatko sitä, että hän lopetti illan vieton silloin, kun itse vasta lähdit kaupungille? Jos, niin mun korvaan se kuulostaa siltä, että häneltä on mennyt fiilikset sen suhteen, että kaupungilla myöhään roikkumalla voisi löytää mitään kiinnostavaa... mikä taas on semmoinen merkki, että sekoilut eivät tosissaan enää kiinnosta.
"ei tule moikkaamaankaan kun ollaan molemmat kaupungilla lähellä toisiamme"
Oletko pistänyt viestiä tyyliin "tule tänne paikkaan X" vai " haluaisin tavata sinut", tuossakin nimittäin on eroa, jos oikein mietit. Jos mies on viettämässä sovittua yhteistä iltaa kavereittensa kanssa, niin siinä on myös iso kynnys tehdä muille oharit ja erota omille teilleen.
Oletko koskaan tarjoutunut menemään moikkaamaan häntä?Kiitos ajatuksistasi! Tätä voisi tulkita niin eri tavalla...
"Tarkoitatko sitä, että hän lopetti illan vieton silloin, kun itse vasta lähdit kaupungille?"
Juuri niin, viestiteltiin ja hän oli baarissa, ajattelin että olisin voinut poiketa siellä itse matkalla klubille jonne oltiin kavereiden kanssa menossa. En tosin sitä hänelle ehtinyt sanoa. Mutta kun soitin hänelle hän oli jo kotimatkalla, oli töitä seuraavana päivänä. Yritin houkutella tulemaan moikkaamaan kun liikkui kuitenkin aika lähellä, mutta hänen mielestään hänen piti mennä suoraan kotiin, oli kaveri seurassakin. Juteltiin ja vitsailtiin vähän aikaa mutta en saanut häntä ylipuhuttua. Minusta tämä tuntui siltä, ettei jaksanut tehdä pientäkään ekstra lenkkiä jotta oltaisiin nähty edes 5min...
"Oletko pistänyt viestiä tyyliin "tule tänne paikkaan X" vai " haluaisin tavata sinut"
En kumpaakaan, tämän yhden kerran vain yritin houkutella poikkeamaan kotimatkallaan kun itse jonotin baariin, joka ei ollut kaukana hänen kotimatkaltaan, mutta ei tullut. Hän oli toisaalta kaverin kanssa, ja menossa töihin seuraavana päivänä, mutta jos minua oikeasti haluaisi nähdä, niin 15 min sinne tänne ei varmaan haittaisi, näin ajattelisin itse ainakin.
"...että sekoilut eivät tosissaan enää kiinnosta. "
No jotainhan me sekoiltiin kun menin sen yhden kerran jatkoille hänen luo. En oikein uskokaan että hän jatkuvasti hakisi tyttöjä baarista, mutta enhän minä tiedä. Ei hän mikään ujo nörtti ole, vaan ihan avoin ja sosiaalinen, taitaa olla paljon kavereita, eli voi tietysti olla että hänessä on pleijerin puolikin.
"Oletko koskaan tarjoutunut menemään moikkaamaan häntä? "
En ole suoranaisesti tarjoutunut menemään moikkaamaan häntä, mutta niin minä AJATTELIN tehdä viimeksi kun hän sitten oli jo poistunut baarista. Hän aina ilmoittaa missä baarissa on, mutta entäs sitten? Kun ei pyydä minua sinne niin en ole mennytkään. Eilenkin soitteli päivällä että miten meni ilta sitten. En yhtään ymmärrä, toisaalta soittelee mitä kuuluu, mutta sitten haluaa ilmeisesti nähdä vain jatkoilla, vai? Mitenköhän tätä pitäisi oikein ymmärtää... - yes or no
Yes or no kirjoitti:
Kiitos ajatuksistasi! Tätä voisi tulkita niin eri tavalla...
"Tarkoitatko sitä, että hän lopetti illan vieton silloin, kun itse vasta lähdit kaupungille?"
Juuri niin, viestiteltiin ja hän oli baarissa, ajattelin että olisin voinut poiketa siellä itse matkalla klubille jonne oltiin kavereiden kanssa menossa. En tosin sitä hänelle ehtinyt sanoa. Mutta kun soitin hänelle hän oli jo kotimatkalla, oli töitä seuraavana päivänä. Yritin houkutella tulemaan moikkaamaan kun liikkui kuitenkin aika lähellä, mutta hänen mielestään hänen piti mennä suoraan kotiin, oli kaveri seurassakin. Juteltiin ja vitsailtiin vähän aikaa mutta en saanut häntä ylipuhuttua. Minusta tämä tuntui siltä, ettei jaksanut tehdä pientäkään ekstra lenkkiä jotta oltaisiin nähty edes 5min...
"Oletko pistänyt viestiä tyyliin "tule tänne paikkaan X" vai " haluaisin tavata sinut"
En kumpaakaan, tämän yhden kerran vain yritin houkutella poikkeamaan kotimatkallaan kun itse jonotin baariin, joka ei ollut kaukana hänen kotimatkaltaan, mutta ei tullut. Hän oli toisaalta kaverin kanssa, ja menossa töihin seuraavana päivänä, mutta jos minua oikeasti haluaisi nähdä, niin 15 min sinne tänne ei varmaan haittaisi, näin ajattelisin itse ainakin.
No jotainhan me sekoiltiin kun menin sen yhden kerran jatkoille hänen luo. En oikein uskokaan että hän jatkuvasti hakisi tyttöjä baarista, mutta enhän minä tiedä. Ei hän mikään ujo nörtti ole, vaan ihan avoin ja sosiaalinen, taitaa olla paljon kavereita, eli voi tietysti olla että hänessä on pleijerin puolikin.
En ole suoranaisesti tarjoutunut menemään moikkaamaan häntä, mutta niin minä AJATTELIN tehdä viimeksi kun hän sitten oli jo poistunut baarista. Hän aina ilmoittaa missä baarissa on, mutta entäs sitten? Kun ei pyydä minua sinne niin en ole mennytkään. Eilenkin soitteli päivällä että miten meni ilta sitten. En yhtään ymmärrä, toisaalta soittelee mitä kuuluu, mutta sitten haluaa ilmeisesti nähdä vain jatkoilla, vai? Mitenköhän tätä pitäisi oikein ymmärtää......olenko minä siis sinun näkemyksesi mukaan liian passivinen tässä jutussa? Kun nimenomaan pelkään olla liian aktiivinen ja päällekäyvä jos toinen a) on epävarma mitä minusta ajattelee vielä ja liiallinen aktiivisuus ahdistaisi tai b) hän kuitenkin haluaa vain seksiä.
- no no
Yes or no kirjoitti:
Kiitos ajatuksistasi! Tätä voisi tulkita niin eri tavalla...
En ole suoranaisesti tarjoutunut menemään moikkaamaan häntä, mutta niin minä AJATTELIN tehdä viimeksi kun hän sitten oli jo poistunut baarista. Hän aina ilmoittaa missä baarissa on, mutta entäs sitten? Kun ei pyydä minua sinne niin en ole mennytkään. Eilenkin soitteli päivällä että miten meni ilta sitten. En yhtään ymmärrä, toisaalta soittelee mitä kuuluu, mutta sitten haluaa ilmeisesti nähdä vain jatkoilla, vai? Mitenköhän tätä pitäisi oikein ymmärtää...mun mielestä tuo olinbaarin kertominen on tavallaan vinkki siitä, että tuu tänne jos haluat tavata...
- en tiedä mutta
no no kirjoitti:
mun mielestä tuo olinbaarin kertominen on tavallaan vinkki siitä, että tuu tänne jos haluat tavata...
Niinpä, miksi ilmoittaisi olinpaikkansa ihan huvin vuoksi? Sekin, että kertoo sen, osoittaa tavallaan sitä että on valmistautunut siihen että ehkä tulet sinne. Eli jos olisi liikkeellä pokailemassa muita/uusia tyttöjä niin tuskin kertoisi sulle missä on sitä tekemässä. Voisit tietysti kokeilla olla aktiivinen ja ehdottaa tapaamista. Sillähän selviää ainakin se, haluaako tavata selvin päin/päiväsaikaan ollenkaan. Voisi hyvinkin olla kiinnostunut ainakin jollain tasolla, veikkaisin ettei ole ihan täysin vain seksin perässä, mutta voin tietysti olla väärässäkin.
- sadsad
Luin ketjun ja tuli yks juttu mielee: paljon sä oikee käyt baareis :D:D:D
- ärsyttävätmiehet
"tapailin" kans miestä, jonka tapasin baarissa ensimmäisen kerran. tottakai oli ihana ja mukava ja kaikkee a mä vasta ihana olinkin :> lähdettiin jatkoille ja parina v-loppuna sen jälkeenkin vielä. kysyin, että kiinnostaisko nähdä vaihteeks selvinpäin mutta kierrellen sain vastaukseksi "ei". muuten kyl tekstaili ja halus nähdä mut aina vaan v-loppusin kun oli viihteellä..eipä oo sen "treffikutsun" jälkeen äijästä kuulunu mitään. tais säikähtää..häitähän mä olinkin jo suunnittelemassa!
juu ja seksiä harrastettiin parisen kertaa mutta ei ekalla tapaamisella. - väsynyt odotteluun
ärsyttävätmiehet kirjoitti:
"tapailin" kans miestä, jonka tapasin baarissa ensimmäisen kerran. tottakai oli ihana ja mukava ja kaikkee a mä vasta ihana olinkin :> lähdettiin jatkoille ja parina v-loppuna sen jälkeenkin vielä. kysyin, että kiinnostaisko nähdä vaihteeks selvinpäin mutta kierrellen sain vastaukseksi "ei". muuten kyl tekstaili ja halus nähdä mut aina vaan v-loppusin kun oli viihteellä..eipä oo sen "treffikutsun" jälkeen äijästä kuulunu mitään. tais säikähtää..häitähän mä olinkin jo suunnittelemassa!
juu ja seksiä harrastettiin parisen kertaa mutta ei ekalla tapaamisella.miksi ei ihmiset nykyään puhu suoraan.. ärsyttää kun pitää tuhlata aikaa vaan siks että mies ei sano mitä ajattelee/haluaa, asiat on niin paljon yksinkertasempia kun vaan puhuu niin että toinen ymmärtää. olen tapaillut jo hetken miestä, joka osaa ovelasti kiertää suoratkin kysymykseni niin että vastauksesta ota mitään selvää.. kysyin siis haluaako hän pitää suhteen seksisuhteena vai kenties jotain muutakin, hän haluaa vain katsoa mitä tapahtuu.. voi pylly ei elämä toimi niin et voidaan pistää hidastus päälle, siinhä sit istuu keinutuolissa harmaana "oho, oisko mun pitäny sittenkin aikasemmin päättää". mä pidän tästä miehestä, mutta mun kärsivällisyyteni on lopussa.
kysy suoraan ni sittenpä tiedät, ehkä. - ex-pleijeri
väsynyt odotteluun kirjoitti:
miksi ei ihmiset nykyään puhu suoraan.. ärsyttää kun pitää tuhlata aikaa vaan siks että mies ei sano mitä ajattelee/haluaa, asiat on niin paljon yksinkertasempia kun vaan puhuu niin että toinen ymmärtää. olen tapaillut jo hetken miestä, joka osaa ovelasti kiertää suoratkin kysymykseni niin että vastauksesta ota mitään selvää.. kysyin siis haluaako hän pitää suhteen seksisuhteena vai kenties jotain muutakin, hän haluaa vain katsoa mitä tapahtuu.. voi pylly ei elämä toimi niin et voidaan pistää hidastus päälle, siinhä sit istuu keinutuolissa harmaana "oho, oisko mun pitäny sittenkin aikasemmin päättää". mä pidän tästä miehestä, mutta mun kärsivällisyyteni on lopussa.
kysy suoraan ni sittenpä tiedät, ehkä.vastaa suoriin kysymyksiin suhteesta ja olette harrastaneet jo seksiä, niin voit lähteä siitä että hän haluaa vain vakiseksiä sillä hetkellä. Myös se, että mies osaa kiertää suorat kysymykset taitavasti, kertoo että hän on naisten suhteen aika kokenut.
- meitsivaahermoilee
ex-pleijeri kirjoitti:
vastaa suoriin kysymyksiin suhteesta ja olette harrastaneet jo seksiä, niin voit lähteä siitä että hän haluaa vain vakiseksiä sillä hetkellä. Myös se, että mies osaa kiertää suorat kysymykset taitavasti, kertoo että hän on naisten suhteen aika kokenut.
Olisko sulla vastausta myös siihen, jos EI ole harrastanut vielä seksiä, mutta osaa kiertää suorat kysymykset taitavasti ja tiedon saa ulos vain väkisin pumppaamalla? Sen verran jarrua on kehissä, että kun tässä 3kk on jo odotellu millonkahan mies alkaa lämmetä, niin menee kyllä omat fiilikset pakkasen puolelle. Kohta ei oo enää väliä vaikka mies lämpeniski joskus.
- väsynyt odotteluun
meitsivaahermoilee kirjoitti:
Olisko sulla vastausta myös siihen, jos EI ole harrastanut vielä seksiä, mutta osaa kiertää suorat kysymykset taitavasti ja tiedon saa ulos vain väkisin pumppaamalla? Sen verran jarrua on kehissä, että kun tässä 3kk on jo odotellu millonkahan mies alkaa lämmetä, niin menee kyllä omat fiilikset pakkasen puolelle. Kohta ei oo enää väliä vaikka mies lämpeniski joskus.
juu mun miestapauksessa se mies on varmasti kokenut naistenkaataja, sen verta on kroppa ja nassu kunnossa :p'' mutta se että kysyn haluaako pelkän seksisuhteen vai vakavampaa ei pitäs tuottaa päänvaivaa, kun mielestäni selkeesti oon painottanu että omalta kannalta se on ihan yks ja sama vaikka oiskin pelkkä seksisuhde, epätietoisuus on pepusta..
kolme kuukautta on kyl pitkähkö aika, itse luultavasti päättelisin tuosta että jäppistä ei seurustelu kiinnosta kun ei vaivaakaan jaksa nähdä asian eteen, mutta mistä sitä tietää, huonosti oon aiemminki miehiä tulkinnu :D - fdbb
meitsivaahermoilee kirjoitti:
Olet ilmeisesti eri nainen kuin aloittaja?
Mun mielestä tässä on kaksi vaihtoehtoa
- mies on joko uskovainen, todella ujo ja/tai kokematon, eikä saa asiaa eteenpäin, kun fyysinen puoli jännittää
- miestä ei nyt niin kummasti nappaa
Muuten olisi todennäköisesti yrittänyt saada sut jo pehkuihin tuossa ajassa... - Yes or no?
fdbb kirjoitti:
Olet ilmeisesti eri nainen kuin aloittaja?
Mun mielestä tässä on kaksi vaihtoehtoa
- mies on joko uskovainen, todella ujo ja/tai kokematon, eikä saa asiaa eteenpäin, kun fyysinen puoli jännittää
- miestä ei nyt niin kummasti nappaa
Muuten olisi todennäköisesti yrittänyt saada sut jo pehkuihin tuossa ajassa...Ei tästä mun hommasta sitten tullut ikinä mitään. Käytiin treffeillä ja ne oli mielestäni aika onnistuneet, mutta sitten tahti hiljeni. Hän sanoi puhelimessa myöhemmin oma-aloitteisesti että mennään uusiksi terassille kun oli niin kivaa viimeksi (sanat hänen suustaan siis, ei minun) mutta ei sitten ikinä pyytänyt. Soitin pari kertaa mutta kun hän vain PUHUI siitä että olisi kiva nähdä jne mutta ei tehnyt asian hyväksi mitään niin lopetin omalta osaltani yhteydenoton, ja siihen se on jäänyt. Jännää, kun minusta tuntui että hänkin viihtyi mun seurasssa, ja niin hän sanoikin, mutta teot jäivät sitten jälkeen. Silti ei ollut mikään nössö ujo mies, olisi varmaan pystynyt ehdottamaan jotain jos olisi halunnut.
Olisi tosi kiinnostavaa kuulla mitä tällainen mies OIKEASTI miettii. Miksi pytää erikseen että nähtäisiin toiste, jos ei sitä tarkoita, miksi sanoo että soittelee muttei soita. Eikö olisi helpompaa olla hiljaa, jättää nuo pois, tai todeta kerran et hei oli kivaa mut must tuntuu ettei täst tuu mitään. Feikkaaminen on vasta ärsyttävää. Enkä koskaan saa tietää mitä hän oikeasti mietti.
Ei voi muuta kuin toivoa että tapaan vielä kesän aikana jonkun toisen mukavan hyypiön josta voisin kiinnostua ja jolla olis pokkaa sanoa mitä ajattelee. Olisi mukava deittailla! Uutta matoa koukkuun siis.
Paljonko baarissa käyn? Jaa, juuri niin paljon kuin haluan :) 1-5 kertaa kuukaudessa voisi ehkä sanoa. Eikä se ole yhtään säd ;)
tosi sluugi (ovela), hän tuskin olisi kutsunut sinua kavereitasi hänen luokse jatkoille. Pelkästään sinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999