Ihan nyt mielenkiinnosta vaikka näitä keskusteluja on ihan kyllästymiseen asti, niin onko tässä suomen maassa yhtään miestä, joka tykkää blondeista naisista? itselläni on pitkä ja kaunis vaalea tukka, mutta minusta tuntuu että brunetet kaverini ovat saanet kaikki miehen ja minä blondina olen ainoa sinkku. Olen ihan kunnollinen ja fiksu nainen, en mikään yhden yönjuttuja harrastava bimbo.
kun täällä lukee näitä keskusteluja, niin miehet haluavat tummatukkaisen ja silmäisen naisen. Eikö suomalainen blondi vihreine silmineen sytytä ketään??
Blondi
23
1044
Vastaukset
- Tuomas----
Blondin ulkonäkö on mielestäni tylsä. Henkilökohtaisesti pidän enemmän syvistä tulisista väreistä, mauista sekä vastakohdista ja niin myös tummista tulisista naisista. Tummat silmät vasten vaaleaa ihoa ja tummat eloisat kulmat ja ripset. Kauniit kiiltävät korpin mustat hiukset tai vaihtoehtoisesti tummanruskeat/suklaanruskeat ja vivahteikkaat. Makuasioita ja varmasti on blondeilla (jopa enemmänkin) kysyntää. Elovenahan on jo kultin maineen saavuttanut.
- hiusvärin ostoonko??
Kun se ongelma juuri on se että niillä bruneteilla varatuilla ystävilläni on sitä kysyntää minulle ei, enkä ole mitenkään ruma tai vastenmielisen näköinen.
Mutta, tämäkin edellinen vastaus vain vahvistaa sitä, että ellen mene ostamaan hiusväriä, saan tyytyä kohtalooni olla yksin. Ja tiedän, että tänne tulee kohta niitä kommentteja että sisäinen kauneus ja luenne ratkaisee, mutta ei se ihan niin mustavalkoista ole. Jos toisen ulkonäössä ei ole mitään mikä kiehtoo ei se maailman ihanin luonne riitä... näin minun täytyy siis tyytyä kohtalooni olla vähemmän haluttava kuin ystäväni... - aivojasaa´käyttää
hiusvärin ostoonko?? kirjoitti:
Kun se ongelma juuri on se että niillä bruneteilla varatuilla ystävilläni on sitä kysyntää minulle ei, enkä ole mitenkään ruma tai vastenmielisen näköinen.
Mutta, tämäkin edellinen vastaus vain vahvistaa sitä, että ellen mene ostamaan hiusväriä, saan tyytyä kohtalooni olla yksin. Ja tiedän, että tänne tulee kohta niitä kommentteja että sisäinen kauneus ja luenne ratkaisee, mutta ei se ihan niin mustavalkoista ole. Jos toisen ulkonäössä ei ole mitään mikä kiehtoo ei se maailman ihanin luonne riitä... näin minun täytyy siis tyytyä kohtalooni olla vähemmän haluttava kuin ystäväni...aika, ei oo tosi......... Hiusväri, siis sehän se ratkaisee, että haluaako olla ihmisen kanssa yhdessä :D:D:D:D voisin lyödä miljoonasta vetoa, että et oo sinkkku hiustenväris takia. Toki jotkut suosii toista ja toiset toista mutta toi tuskin on ratkaiseva tekijä.
- voi olla asiallinen
aivojasaa´käyttää kirjoitti:
aika, ei oo tosi......... Hiusväri, siis sehän se ratkaisee, että haluaako olla ihmisen kanssa yhdessä :D:D:D:D voisin lyödä miljoonasta vetoa, että et oo sinkkku hiustenväris takia. Toki jotkut suosii toista ja toiset toista mutta toi tuskin on ratkaiseva tekijä.
kyse oli minun mielestäni nyt siitä, että aloittaja halusi vaan tietää, onko täällä miehiä, jotka pitävät blondeista?
Olen minäkin huomannut että nykyään miehet tuntuvat haluavan tumman ja eksoottisen naisen! - ....................
voi olla asiallinen kirjoitti:
kyse oli minun mielestäni nyt siitä, että aloittaja halusi vaan tietää, onko täällä miehiä, jotka pitävät blondeista?
Olen minäkin huomannut että nykyään miehet tuntuvat haluavan tumman ja eksoottisen naisen!Ei tietenkään ole, kaikki vihaa blondeja, siksi kaikki blondit ovat sinkkuja kuten näkisit jos menisit kerran vuodessa ulos asunnostasi
- noBlondesplease
varmaan miehet ovat nähneet ihan kyllästymiseen saakka vaalennettuja vetyperoxidi "blondi-neitoja" joilla on kulmatkin piirretty mustalla kajal-kynällä..
naiset kun kuvittelevat että vain blondina voit olla kaunis ja kelpaat miehille, mutta totuus on että luonne ratkaisee aika paljon, ja se kuinka hyvin ja luonnollisesti osaa meikata kauneuttaan positiivisesti korostaen.
kyllä varmaan jotkut tykkäävät blondeista, mutta voi sellaiseenkiin perus "suomi-elliin" kyllästyä.. - vAaLeA.......
Siellä kuolaa läjäpäin tummia tulisia miehiä vaaleaverikköjen pesään.
Näinhän se menee. Suomalaiset miehet ja naiset tahtovat nykyään tumman kumppanin. Ei siinä muuta.- no jopas on tylyä
No entäpä jos on luonnostaan blondi eikä todellakaan sellainen johanna tukiais suttura? Entäs jos haluaa suomalaisen miehen, koska ne ulkomaalaiset ovat ällöjä, lipeviä play boyta? Eikö muka kukaan suomalainen halua blondia? kun harvinaisempiahan he ovat, heitä on, siis AITOJA blondeja vain 2 % koko maapallon väestöstä.
Ja miksi se muka on tylsää jos joku on elovena tyttö tai poika? siis ihan oikeasti, miten muka sellainen jolla on liian tummaksi värjätty tukka muka on parempi kuin vaalea? - vAaLeA.......
no jopas on tylyä kirjoitti:
No entäpä jos on luonnostaan blondi eikä todellakaan sellainen johanna tukiais suttura? Entäs jos haluaa suomalaisen miehen, koska ne ulkomaalaiset ovat ällöjä, lipeviä play boyta? Eikö muka kukaan suomalainen halua blondia? kun harvinaisempiahan he ovat, heitä on, siis AITOJA blondeja vain 2 % koko maapallon väestöstä.
Ja miksi se muka on tylsää jos joku on elovena tyttö tai poika? siis ihan oikeasti, miten muka sellainen jolla on liian tummaksi värjätty tukka muka on parempi kuin vaalea?...Itsekkin olen luonnonvaalea ja ylpeä siitä. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä on myös suomalaisia jotka pitävät vaaleasta ja/tai hiusten värillä ei ole mitään merkitystä kuinka paljon on vientiä.
- öömies
Sä oot jääny vaan ilman koska ne muut saattaa muutenki olla kauniimpia, tai sit ne on rumia jotka yrittää tarpeeks useeta.
- tekosyyt on kivoja?
Siis voi elämä... se että olet sinkku ei ainakaan johdu siitä, että sinulla on vaalea tukka eikä tumma.
Jotain järkeä nyt tähän touhuun -.- - niin että semmosta
Minä ainakin pidän vaaleahiuksisia paremman näköisinä :D Kaikki riippuu loppujen lopuksi kuitenkin loppukropan ja luonteen muodostamasta kokonaisuudesta.
- Brunette mulle
Ei kiitos. Blondit on Suomessa tavallisia. Niitä mitä on kun ei muuta saada tyhmän maine.
- mee värjään
Missähän mahdat asua kun noin ihmeellisesti on käynyt? Kyllä itselläni ainakin vaaleista hiuksista huolimatta vientiä on ollut ja olen saanut myös aviomiehen. Tukan väristä ei tosiaankaan ole tippaakaan kiinni saako miehen vai ei kyllä ne muut asiat vaikuttaa. Luonnonvaalea kaunis tukka on mielestäni oikea kruunu jota en missään nimessä värjäisi mustaksi silloin vasta oudolta näyttäisi etenkin jos on skandinaaviset kasvot ja ihonväri, silmät ja kulmat.
- hiusvärin ostoonko??
no ihan kuulkaas täällä pääkaupunkiseudulla asustelen, joten luulisi niitä miehiä sitten täälläkin olevan joka lähtöön.
Nyt ei ollut siis kuitenkaan kyse siitä MIKSI olen sinkku vaan SIITÄ että onko täällä KETÄÄN joka pitää enemmän blondeista, koska muutamia kertoja olen kuullut kommenttia "olet muuten kiva ja nätti, mutta kun olet blondi, niin ei kiitos..." ja nämä kommentit olen kuullut ilman että olen edes näitä miehiä lähestynyt.
Ja yhteenveto tämänkin keskustelun pohjalta on, että 2 ihmistä 13 pitää vaaleita hiuksia kauniina ja 11 pitää suomalaista vaaleutta tylsänä ja liian tavallisena. Kun kuitenkin valtaosa suomalaisista on ihan oikeasti tummia niin miten vaaleat voivat olla silloin liian tavallisia????
Eikai se sitten auta kuin mennä sinne hiusväri kauppaan... - rfgvc
no ihan kuulkaas täällä pääkaupunkiseudulla asustelen, joten luulisi niitä miehiä sitten täälläkin olevan joka lähtöön.
Nyt ei ollut siis kuitenkaan kyse siitä MIKSI olen sinkku vaan SIITÄ että onko täällä KETÄÄN joka pitää enemmän blondeista, koska muutamia kertoja olen kuullut kommenttia "olet muuten kiva ja nätti, mutta kun olet blondi, niin ei kiitos..." ja nämä kommentit olen kuullut ilman että olen edes näitä miehiä lähestynyt.
Ja yhteenveto tämänkin keskustelun pohjalta on, että 2 ihmistä 13 pitää vaaleita hiuksia kauniina ja 11 pitää suomalaista vaaleutta tylsänä ja liian tavallisena. Kun kuitenkin valtaosa suomalaisista on ihan oikeasti tummia niin miten vaaleat voivat olla silloin liian tavallisia????
Eikai se sitten auta kuin mennä sinne hiusväri kauppaan...jos sä hiukses värjäät ei se sua ainakaan kiinnostavammaksi tee.
Monet pitää vaaleista ja monet pitää tummista. Tummia on enemmän joten ole ylpeä itsestäs.
Et sie tule saamaan enempää kiinnostusta värjäämisen jälkeen ellei jokin tärkeämpi asia sussa muutu samalla. - nlihoh
Eikai se sitten auta kuin mennä sinne hiusväri kauppaan...Mitä väliä sillä on, vaikka suurin osa miehistä pitäisikin tummia hiuksia vaaleita kauniimpina? Se, että joku preferoi tummaa, ei suinkaan tarkoita, etteikö hän voisi pitää vaaleitakin kauniina. Ja varmasti vaaleillekin löytyy oma suuri ihailijajoukkonsa.
Pitäisikö muka kaikkien pienirintaisten mennä hankkimaan lääkäriltä uudet tissit, koska suurin osa (oletettavasti) miehistä pitää enemmän isoista? Ei suinkaan, koska suuria ihaileva mies voi pitää pieniäkin oikein hienoina ja toisaalta löytyy niitäkin miehiä, jotka haluaisivat nimenomaan pienitissisen tytön.
Minkä takia ihmisen pitäisi olla kaikilta ominaisuuksilta enemmistön ihanne? Eikö vähempi riitä? - 1122222
nlihoh kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, vaikka suurin osa miehistä pitäisikin tummia hiuksia vaaleita kauniimpina? Se, että joku preferoi tummaa, ei suinkaan tarkoita, etteikö hän voisi pitää vaaleitakin kauniina. Ja varmasti vaaleillekin löytyy oma suuri ihailijajoukkonsa.
Pitäisikö muka kaikkien pienirintaisten mennä hankkimaan lääkäriltä uudet tissit, koska suurin osa (oletettavasti) miehistä pitää enemmän isoista? Ei suinkaan, koska suuria ihaileva mies voi pitää pieniäkin oikein hienoina ja toisaalta löytyy niitäkin miehiä, jotka haluaisivat nimenomaan pienitissisen tytön.
Minkä takia ihmisen pitäisi olla kaikilta ominaisuuksilta enemmistön ihanne? Eikö vähempi riitä?HEI KUULKAAS KAIKKI MIEHET,,MINULLE ON IHAN YKS LYSTI MISTÄ PIDÄTTE,MINÄ OLEN IHAN OIKEASTI AITO VAALEA KESKI-IKÄINEN,,NUOREKAS,,ENKÄ KOSKAAN AIO VÄRJÄYTTÄÄ HIUKSIANI MIKSIKÄÄN,,PILATA MOKOMALLA TÖKÖTILLÄ,,,EI SIIS YHTÄÄN KIINNOSTA,,MITÄ MUUT AJATTELEVAT,,OLEN YLPEÄ VAALEUDESTANI,,,OON ELOVENATYTTÖ.. pIDÄ SINÄKIN JUTUN ALOITTAJA OMISTA NÄKEMYKSISTÄSI KIINNI,,MIELESTÄNI EI KANNATA MIESTEN TAKIA TUHLATA VÄRIÄ PÄÄHÄN,,VAAN MEIDÄN VAALEIDEN LUONNE ON PALJON TÄRKEÄMPI,SISIN,MITÄ OLEMME.!!!!!OLEMME VIISAITA, KIVOJA IHMISIÄ!!!mIESTEN ON IHAN TURHA YLEISTÄÄ MEITÄ TYHMIKSI JOITTENKIN BLONDIEN TAKIA.!!!!!
- tekorunette
Höpön löpön! Minulla on ollut milloin vaaleat ja milloin tummat hiukset ja aina on vientiä ollut. Olen oikeasti vaaleahko, mutta pidän enemmän tummista hiuksista, joten olen siis tekobrunette ;)
Pidän kyllä itsekin enemmän tummista miehistä, mutta nykyinen on melko vaalea ja eipä ole haitannut :) - ...
Hyvä provo. :DD
- Anonyymi
Blondithan on naisista ihanimpia. Kauniita ja parhaita sängyssä.
- Anonyymi
Aito blondi vai vetyperoksidi? Eiköhän muut ominaisuudet naisessa ole tärkeämpiä kuin takana väri. Voihan sitä laittaa vaikka joka ilta eri värisen peruukin päähän miehen mieliksi.. en tajua.
- Anonyymi
Blondattukin käy. Pitkät aivan blondit hiukset, pitkät lakatut kynnet, pitkät tuuheat ripset, näyttävät rinnat ja rohkea tyyli, niin eipä ole parempaa miehen mahdollista saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait603332Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31114Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3940- 21927
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es28704Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29643