Zoovillagesta vaatteita?

Anthies

Hei, olen 17v mies ja kohtapuoliin täysikäinen.

Haluisin tietää, että onko Zoovillage.com luotettava (ulkomaalainen nettivaatekauppa)? Tuleeko ne tilaukset tosiaan perille jos tilaa PayPalin välityksellä eli maksaa PayPalilla? Löysin aika kivasti uusia paitoja ja ois kiva kyllä tilata ne. En haluis, että menis rahat hukkaan jos ne eivät tulekaan jos PayPalilla maksaa.

Oishan se kiva jos vastauksia tulisi.

Kiitos.

19

12910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anthies

      Jos jollain todella on jotain kokemuksii tästä ni khyl se avittais.. Emmä kuiteskaa turhaa haluis monii euroi menettää ku sieltä kerran yritin tilata PayPalin välityksellä.

    • asos

      kyllä lukisin tuon luotettavien kauppojen joukkoon. Selkeät sivut, selkeästi esitetty maksutapoja, yms yms.

      Sinuna tilaisin jos löytyi mielenkiintoisia vaatteita.

      • TodellaPieniLapsi

        Haha. Joku 10 vuotta pyöriny Pohjoismaiden alan suurimpiin kuuluva kauppa onkin varmaan kusetusta!?

        TOTTAKAI se on luotettava. Nimim. kokemusta on.


      • ärrrrrrrr
        TodellaPieniLapsi kirjoitti:

        Haha. Joku 10 vuotta pyöriny Pohjoismaiden alan suurimpiin kuuluva kauppa onkin varmaan kusetusta!?

        TOTTAKAI se on luotettava. Nimim. kokemusta on.

        Miksiköhän vitussa sinne pitää joku sähköpostin salasana sitten kirjoittaa kun maksaa? Todella luotettavan kuuloista!


      • ....................
        ärrrrrrrr kirjoitti:

        Miksiköhän vitussa sinne pitää joku sähköpostin salasana sitten kirjoittaa kun maksaa? Todella luotettavan kuuloista!

        Minne pitää kirjoittaa sähköpostin salasana?


    • MAnneC

      Oon tilannu tuolta vaa pipon ja siitä on jo jonkun aikaa joten en muista kuinka kauan toimitus kesti mutta tuli kyllä pipo perille :) Se vaan että postikuluja tuli n.20e

      • että näiii

        Ei kyllä itelle tullu postituskuluja ollenkaan, ihan ilmaiseksi Suomessa lähettävät, tosi plussaa minusta. SIlloin tällöin löytyy joku mukava paita alesta :) Ja niin kyllä siellä voi ihan todella helposti maksaa vain nettipankin kautta, en käsitä mitä kaikki säätää PayPalilla :S


      • Clothes
        että näiii kirjoitti:

        Ei kyllä itelle tullu postituskuluja ollenkaan, ihan ilmaiseksi Suomessa lähettävät, tosi plussaa minusta. SIlloin tällöin löytyy joku mukava paita alesta :) Ja niin kyllä siellä voi ihan todella helposti maksaa vain nettipankin kautta, en käsitä mitä kaikki säätää PayPalilla :S

        Ei tule postituskuluja ja on luotettava kauppa. Maksaa voi tosiaan myös nettipankin kautta. Hyvin on ainakin itsellä toiminut, olen sieltä muutaman kerran vaatteita tilannut.


    • n =)

      Luotettava sivusto on hintatasokin kohdallaan. PayPallilla maksu kätevää ja nopeampaa myös maksu menee heti perille. Haittapuoli myyjille, koska joutuvat maksamaan tietyn pienen prosentin lähetetystä summasta Paypallille.

    • noh....

      Siis epäiletkö Zoovillagea vai PayPaliä? Zoovillage on ruotsalainen vaatekauppa, joten miksei se olisi luotettava. PayPal siirtää rahasi myyjälle siirtämättä korttisi numeroa. Olen maksanut ympäri maapalloa PayPalillä eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut.

    • jepu10

      Itse olen tilannut likimain 30 kertaa Zoovillagesta ja likimain aina kaikki on sujunut ongelmitta.

    • lila k

      mä myös oon tilannu jo yli kymmenen kertaa ja aina toiminu kaikki loistavasti. paitsi kerran ei meinannu tulla palautusrahoja takaisin mutta asiakaspalveluun soittamalla sai asian heti hoitoon ja tosi ystävällistä palvelua. palauttaa voi ilmaiseksi kun kysyy niiden helsingin PL osoitteen, se ei muistaakseni enää löydy sivuilta mutta sanoivat sen olevan käytössä ja että siihen voi ilmaiseksi palauttaa kun asuu suomessa. :) postikuluja ei tuu joskus ollenkaan, joskus tulee alle 70 euron tilauksiin.

      • Pahasti pettynyt

        ÄLÄ IKINÄ TILAA! MYYVÄT HUONAOLAATUISIA TUOTTEITA JA TUOTTEILLA EI NÄYTÄ OLEVAN PALAUTUS OIKEUTTA. Tilasin merkki T-paidan, mutta laatu oli surkea ja palautin tuotettaan, mutta eivät antaneet rahoja takaisin, vaan lähettivät tuoteen 2X takaisin ja väittivät että olin käyttänyt tuotetta, vaikkakin toimin täysin heidän palautus ohjeiden mukaan!


    • Pekka

      Paypallin kautta kannattaa ehdottomasti hoitaa tilaukset varsinkin rajojen ulkopuolelta. Jos sinua huijataan, paypall hoitaa rahasi takaisin tilillesi, jos riitautat asian. Kokemusta on erään amerikkalaisen yrityksen kanssa. Paypall on turvallinen maksutapa, jota suosittelen varauksetta.

    • Jännittynyt

      Sivuilla lukee että 5-7pv toimitus. Nyt on 7pv ja paketin seurannassa lukee, että sitä ei ole vielä edes postitettu!? Menikö muilla enemmän kuin 7pv? Olen siis odottanut 7 ARKIpäivää, enkä laske viikon loppua.

      • Jännittynyt

        Korjaan 3-5 pv toimitus!!!


    • Anonyymi

      Ei ole luotettava. Lähettelevät esim. toisten asiakaspalautuksia suoraan sinulle ja vaativat sinulta rahaa, koska vaate tuoksuu parfyymille (luultavasti edellinen käyttäjä vähän suihkautellut).

    • Anonyymi

      Itse sain juuri likaiset kengät (häiritseviä isoja sinisiä jälkiä valkoisissa kengissä, mitä ei saa pois), selkeästi jonkun katumapäälle tulleen palauttamat, ja ainoa vaihtoehto mitä tarjoavat tästä on että lähtisin palauttamaan kengät. Heidän palautuksistaan lukeneena, en uskalla tähän lähteä, koska sitten varmaan väittävät jälkien tulleen minulta enkä saa rahojani takaisin. Mitään hinnan alennusta tai vaikka pientä alekoodia seuraavaan tilaukseen ei tippunut, joten vaikuttaa sille että tämä on heidän tapansa tehdä voittoa. En tule koskaan tilaamaan uudelleen enkä missään nimessä suosittele!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe