isolle, leveälle, rintavalle

toivotonko?

jalalle kenkää helsingistä??? Jostain olen lukenut että Theresia tms olisi hyvä edelläkuvatulle jalalle. Onko kokemuksia? Ei haluttaisi kävellä urheilusandaaleissakaan koko kesää ja etenkään juhlia, vaan kun ei meinaa edes varpaat mahtua tarjolla oleviin sandaaleihin tai juhlakenkiin.
Olisin iki-kiitollinen vinkeistä sisaret !

6

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Theresia on todellakin leveälle ja ilmeisesti rintavallekin jalalle sopiva. Löysin aikanaan Theresian kävelykengät ja kun jalan koko on 42-43 valikoima on suppea. Noihin kenkiin mahtui vielä diabetespohjalliset (kengissä on paksut tukipohjalliset jotka otetaan pois tässä tapauksessa). Nyt ostin kesäkäyttöön Gaborin sandaalit ja niihinkin sai vaihdettua kengän tukipohjallisen tilalle nuo diabetespohjalliset. Sandaalit ovat tarranauhoin säädettävät joten sopii moneen jalkaan. Nämä kengät olen löytänyt Kenkä-Ralesta Helsingistä Töölöntorin kulmalta.

      • myös leveä jalkainen

        kengät näyttävät ainakin kuvissa mielestäni vähän mummomaisilta, Gaborilla varmaan vähän "raflaavampaa" meininkiä? täytyypä koettaa ehtiä lauantaiksi sinne ralelle -mahtaako olla lauantaina auki? onkohan heillä nettisivuja? noh, nehän selviää varmaan kuukkelilla:))


      • tuo tuntuu
        myös leveä jalkainen kirjoitti:

        kengät näyttävät ainakin kuvissa mielestäni vähän mummomaisilta, Gaborilla varmaan vähän "raflaavampaa" meininkiä? täytyypä koettaa ehtiä lauantaiksi sinne ralelle -mahtaako olla lauantaina auki? onkohan heillä nettisivuja? noh, nehän selviää varmaan kuukkelilla:))

        Olen havainnut että ylivoimaisesti suurin osa isoista naisten kengistä on todellakin mummomallia. Tuntuu että valmistajat tai ainakin sisäänostajat ajattelevat että isoja kenkiä käyttävät vain mummoikäiset. Kuitenkin tällä hetkellä naisten jalan koko kasvaa nimenomaan nuorten joukossa. Isoilla nuorekkailla kengillä olisi kysyntää jos niitä olisi vain tarjolla. Nuoret naiset joutuvat lähes pakosta kulkemaan lenkkareissa tai tennareissa, koska niitä voi ostaa miestenkin osastolta. Samoin oletetaan että isoja kenkiä käyttävät naiset haluavat piilottaa pituutensa, eivätkä käytä korkokenkiä. Jos satun löytämään omaa kokoani olevat korkokengät, ne on ostettava heti, vaikka malli ei olisi aivan haluamaani. Ihmettelin kun taannoin löysin Haloselta alennuksella kohtalaisen korkealla korolla olevat avokkaat, ne oli "pakko" ostaa, vaikka odottavatkin vielä sopivaa juhlakäyttöä. Olikohan hinnoittelijalla tullut virhe, kengät olisivat kyllä menneet normaalihinnallakin kaupaksi melko nopeasti, mutta minä sain nyt hyödyn.


    • turnipsi2

      Anteron kenkä(tai kenkä-antero) Mannerheimintiellä,yksi pysäkki ratikkahallien jälkeen löytyy erinomaisia kenkiä ja ennen kaikkea erinomaista palvelua.

      • Ulvilan Ulla

        Missä tuo Anteron kenkä siis on? Kun en Helsinkiä tunne:( -enkä siis ratikkahalleja tiedä.
        Onko siellä kokoja 43? Hintataso?


      • Ulvilan Ulla kirjoitti:

        Missä tuo Anteron kenkä siis on? Kun en Helsinkiä tunne:( -enkä siis ratikkahalleja tiedä.
        Onko siellä kokoja 43? Hintataso?

        tuossa yhteystiedot:
        Kenkä-Antero Ky‎
        Mannerheimintie 49, 00250 Helsinki
        puh. 09 241 5546‎


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe