haluaisin lötää jonkun mahdollisimman kevyen, suihkunraikkaan tuoksuisen hajuveden. ehdotuksia? :)
uutta
3
521
Vastaukset
- vaporisateur
Itse pidän tästä tuoksusta. Rochas: Eau de Rochas edt. Kuumana kesäpäivänä mitä parhain valinta eli kevyt ja raikas. Löytyy ainakin täältä:
http://www.parfyymi.fi/Product.aspx?ProductID=95 - täppä
käy tuoksuttelemassa Bulgarin Omnia Crystallinea tai esim.Celine Dion Chic,Escada Into the blue,Lancome O Oui...
- I love flower smells
Mä olen ainakin tykänny näistä neljästä tuoksusta:
-Yves Rocher, Flower party. (Tuoksuu vähän verigreipiltä ja on sopivan makea ja raikas) hinta noin 20e.
-The Body Shop, Japanese Cherry Blossom ja Neroli Jasmin. (Kummatkin ylellisiä, keväitä kukkaistuoksuja) hinnat noin 13-15e.
-Miss Dior, Cherie. (Tämä on ihastuttava raikast ja kesäinen tuoksu) miinusta ainoastaan hinnasta, 50-60e.
Toivottavasti oli apua! Yves Rocherin tuoksu löytyy netistä Yvesin verkkokaupasta ja Helsingistä tuotemyymälästä. The Body Shopin tuoksut löytyvät itse liikkeestä ja Diorin tuoksun löytää Emotionista ja Sokokselta=).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487