NAHKAHOUSUT

epätietoinen?

mitä olette mieltä miehillä nahkahousut??
mitä muuta niiden kans vois pitää??
esim.paita,kengät vyö??

29

14550

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jape

      Itse kun pukeudun nahkahousuihin laitan jalkaan hienot bootsit ja koristesoljellisen farkkuvyön...

      • vap

        minä pukeudun nahkahousuihin laita jalkaan bootsit ja vyön .


    • thereza

      ei tod.

    • pro fashion

      Nahkahousut ovat tosi upeat.
      Käyvät naisille ja miehille.
      Suosittelen.

    • nahkafani

      rohkeasti kokeilemaan halujesi mukaan. voit pukeutua niinkuin haluat tänä muodittomana aikana, jolloin kaikki muoti on sallittua. nahka on hyvä vaatteena, helppohoitoinen ja tuo ihanat tunteet vetäessään kunnon nahkavetimet päälle. musta erittäin kiiltävä nahka on todella upea näky ja puoleeensa vetävä. kokeile rohkeasti. osta hyvälaatuiset nahkavetimet niin nautit niistä pidemmän ajan. itse pidä mustasta todella kiiltävästä nahkavaatetuksesta; housut, prätkärotsi ym. ole rohkea ja osta vaatetus mistä haaveilet ja tunnet nauttivasi. nahkafani

      • nahkamies34

        Olen samaa mieltä, uskalla olla trendikäs.Itse olen hankkinut Saksasta todella laadukkaita housuja ja hintakin on yli puolet halvempi kuin Suomessa.Muualla Euroopassa ja erityisesti Saksassa mies joka pukeutuu nahkaan ei ole mikään outo ilmestys. Nahka on sitäpaitsi ajatonta muotia ja tyylikästä.Suomi vaan on periferiaa kaikessa.Materiaalikin on miellyttävä ja helppohoitoinen.Vaimollanikin on nahkahousut ja on kuulkaa vetävä mimmi!!!


      • joku
        nahkamies34 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, uskalla olla trendikäs.Itse olen hankkinut Saksasta todella laadukkaita housuja ja hintakin on yli puolet halvempi kuin Suomessa.Muualla Euroopassa ja erityisesti Saksassa mies joka pukeutuu nahkaan ei ole mikään outo ilmestys. Nahka on sitäpaitsi ajatonta muotia ja tyylikästä.Suomi vaan on periferiaa kaikessa.Materiaalikin on miellyttävä ja helppohoitoinen.Vaimollanikin on nahkahousut ja on kuulkaa vetävä mimmi!!!

        ole itse hankkinut ja pukeutuu nahka on muotia ter mies niin minun millestä.


      • erkka k

        1.8.2009 mikäs siitä jottsi minulaki on nahka housut eikä siinä ole mitään hävetää ole nielestäni siitä vaan jalkaan kylille ja mitä parasta takki pääle vaan moro erkka kainuusta jos jota kuta hävetää siinäpän häveköö


      • nahkafani-mens
        nahkamies34 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, uskalla olla trendikäs.Itse olen hankkinut Saksasta todella laadukkaita housuja ja hintakin on yli puolet halvempi kuin Suomessa.Muualla Euroopassa ja erityisesti Saksassa mies joka pukeutuu nahkaan ei ole mikään outo ilmestys. Nahka on sitäpaitsi ajatonta muotia ja tyylikästä.Suomi vaan on periferiaa kaikessa.Materiaalikin on miellyttävä ja helppohoitoinen.Vaimollanikin on nahkahousut ja on kuulkaa vetävä mimmi!!!

        kerropa sivustoja, mistä voi käydä katselemassa saksalaisia nahkakuteita


    • Chantra

      Tosi harvoin näkee miehiä joilla nahkahousut,mutta nam! Sellainen on upea ilmestys kun kävelee vastaan.. Se mitä muuta niiden kanssa voi käyttää riippuu paljolti miehen muusta tyylistä.. Eli esim.lihaksikkaalla miehellä niittivyö ja piukka lyhyt t-paita on aika hot.. Mutta riippuu siis miehen ulkonäöstä,tyylistä jne..

      • epätietoinen?

        kiitos neuvoista!! itse olen tykästynyt nahkahousuihin,mut pitäis saada enemmän rohkeutta
        pitää niitä kunnolla julkisesti!


      • rohkeasti vaan
        epätietoinen? kirjoitti:

        kiitos neuvoista!! itse olen tykästynyt nahkahousuihin,mut pitäis saada enemmän rohkeutta
        pitää niitä kunnolla julkisesti!

        rohkeasti vain nahkahousut jalkaan, mitä muuten pelkäät?Kokemuksesta voin sanoa, että monet naiset katsoo ihailleen jos uskallat pukeutua tyylikkäästi.Ne joilla joitain ennakkoluuloja, eivät uskalla edes katsoa sinua kadulla.


      • jupe
        epätietoinen? kirjoitti:

        kiitos neuvoista!! itse olen tykästynyt nahkahousuihin,mut pitäis saada enemmän rohkeutta
        pitää niitä kunnolla julkisesti!

        Suomi on takapajuinen maa!!!!Ei muuta nahkahousut rohkeesti jalkaan, ja erotut harmaasta massasta. Itse käytän mustia istuvia nahkiksia ja leveää niittivyötä. Se on mun juttu,ajatelkoot muut mitä lystäävät.


      • Pelkuruutta

        Ostin mustat nahkahousut ja tykkään olla niissä kotona. Uskaltaisinpa olla niissä myös kaupungilla!
        Aina kotiin tultuani vedän ne jalkaani. Ne sopivat minulle erinomaisesti, muut housut ovat lällärikamaa niiden rinnalla.


      • nahkismies
        epätietoinen? kirjoitti:

        kiitos neuvoista!! itse olen tykästynyt nahkahousuihin,mut pitäis saada enemmän rohkeutta
        pitää niitä kunnolla julkisesti!

        Syksyllä käyttelen niitä enempi, farkkumallisia. Keskikesällä en käytä. Rohleutta enempi, että käyttät enemmän.
        Pitäisikö niitä käsitellä lanoliinilla taijollain


      • Minä ja nahkani
        epätietoinen? kirjoitti:

        kiitos neuvoista!! itse olen tykästynyt nahkahousuihin,mut pitäis saada enemmän rohkeutta
        pitää niitä kunnolla julkisesti!

        Minäkin keräsin tuota rohkeutta yli 20 vuotta. Nyt voin sanoa, että odottelu
        oli turhaa. Nykyään yhdistelen vaatetusta enemmänkin niin, että ennemmin
        nahkahousut kuin -takki tai pusero. Nahkahousuissa tunnen itseni aina joten-
        kin varmemmaksi. Ne ovat kuin perusta miehuudelle ja omalle turvalliselle vah-
        vuudelle positiivisessa mielessä. ajattelematta muita mitä ne minusta ajattelevat
        tai millaisia mielikuvia heille yleensä nahkahousuisesta miehestä tulee. Se olkoon
        heidän nautintonsa tai ongelmansa. Tällä ikää haluan olla oma itseni, kulkea ja
        olla oma itseni välittämättä muiden ajatusmaailmasta ja olettamuksista.
        Kajaanissa kaverini sanoi nahkahousuistani, että pitää niitä täällä. En pitänyt vielä
        silloin... Sääli, olisi pitänyt. Silloin kai ei ollut oma ego niin vahva. Tänään pidän
        tai olen pitämättä, missä ikinä liikunkin oman harkintani tai hyvänoloni mukaan.


    • nah

      ihan hyvät ne sopi mihelle nahkahousutn esim. niin minulla on nahkahousut . ter.mies

    • Nahkakesä

      Käytä ihmeessä nahkapöksyjä sen minkä haluat, katseita keräät mutta tuskin kukaan tulee omituisia mielleyhtymiään julkilausumaan. Nahkahousujen käyttäjä mielletään rokkariksi, taiteilijaksi, homoksi, villiksi... aivan kuten minä miellän korvista käyttävät miehet omituisiksi.
      Nahkikset sopivat moneen menoon, mutta onkohan kirkko sopiva paikka niille? Aion mennä ensi kesänä pari kertaa kirkkoon, häihin ja hautajaisiin, housuni ovat ihan siistit nahkafarkut ilman nyörejä tai niittejä. Kyllähän nahkatakkikin kelpaa kappelireissulle.

      • arska

        Ei ehkä kannata mennä kirkkoon,saattaa tulla paheksuvia katseita vanhemmalta väeltä.Mutta kaikkialle muualle kyllä.


    • nahkismies

      Voit yhdistellä aika vapaasti, mihin asuihin haluat. Onhan mp - väellä aina ollut. Kengiksi käy mukavat kengät.
      Nahka on kestävä materiaali.

      • nahkiainen

        Ostin kanssa sellaiset mustat farkkumalliset laadukasta nahkaa olevat housut saksasta. Todella mukavat jalassa ja hyvältä näyttää, harmi vaan ettei kovin usein uskalla leimautumisen pelossa käyttää - Pari kertaa olen niitä käyttänyt Suomessa t-paidan tai flanellipaidan kanssa. Melko varma tapa kerätä katseita;)

        Saksassa nahkahousuja käytin muutaman kerran puolivirallisissa tilanteissa: Mustat nahkahousut, valkoinen paita ja joskus nahkasolmio - Hyvältä näytti, vaikka itse sanoinkin. Ehkä joku päivä uskaltaudun samaan Suomessakin.


      • nimimerkkki
        nahkiainen kirjoitti:

        Ostin kanssa sellaiset mustat farkkumalliset laadukasta nahkaa olevat housut saksasta. Todella mukavat jalassa ja hyvältä näyttää, harmi vaan ettei kovin usein uskalla leimautumisen pelossa käyttää - Pari kertaa olen niitä käyttänyt Suomessa t-paidan tai flanellipaidan kanssa. Melko varma tapa kerätä katseita;)

        Saksassa nahkahousuja käytin muutaman kerran puolivirallisissa tilanteissa: Mustat nahkahousut, valkoinen paita ja joskus nahkasolmio - Hyvältä näytti, vaikka itse sanoinkin. Ehkä joku päivä uskaltaudun samaan Suomessakin.

        Hassua miettiä mitä muut miettii.


    • pois ennakko luulot

      nahka housut ovat tosi makeita miehillä ja naisilla omistan niitä monta
      paria uudet on harkinnassa harrastan mp. mutta nahka housut ovat
      ovat kiva vetää päälle sinne lämmintä alle jo tarkenee ellei ole
      paljon pakkasta

    • Joke

      Nahkahousut pitkäaikainen haave, nyt tilattu mittatilauksena. Aivan sama mitä muut ajattelevat. Ei yhdet housut miehestä homoa tee. Tärkein että itse viihtyy.

    • järkeä päähän

      on outoa seurata keskustelua miesten nahkahousuista ne jotka vastustaa
      taitavat olla sellaisia jotka eivät uskalla pitää niitä vaikka mieli tekisi
      vaikka KUINKA PALJON on jokaisen asia onko homo tai lesbo
      homot ehkä käyttää niitä enemmän se on oma valinta minusta
      se on ihan ok. nahkahousut on tosimakeet ja kestävä materiaali
      niin naisilla kuin miehillä

    • vielä joskus

      Kovasti tekisi mieli käyttää mukavia hyvännäköisiä nahkahousuja julkisesti kuten farkkuja mutta se homoksi leimautumisen pelko :( Varsinkin jos asuu muualla kuin suuressa kaupungissa niin joutuu silmätikuksi.

    • nahkahomo666

      hyii ootte homoja koska hitler. käyttäkää niitä vitun nahkahousuja

    • Anonyymi

      Moottori pyörä poliin virkakortti leimaus housut.
      Tahra valkoiset housut vasen pakko istuttaminen poliisi.

    • Anonyymi

      Pakko istuttaminen tahra valkoiset housut vamnalinjastolle haut syyttä suotta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe