Euroviisut tiensä päässä

Euroviisut alkaa olla tiensä päässä. Ei niistä voi tulla enää ketään, joka voisi menestyä. Ne alkaa muistuttaa jo aika paljon muinaisia Interviisuja. Niissä itä jyllää, mitä todennäköisemmin taasen voitto menee sinne ja lisäksi melkein kaikki kymmenen parhaan joukkoon sijoittuvat ovat sieltä.

Tilanne alkaa olla sellainen, että lännestä ei tahdota oikein saada ketään mukaan. Kaikki , jotka haluavat menestyä kieltäytyvät ja vain ne joilla ei ole mitään menetettävää osallistuvat. Tämä takaa sen, että lännestä ei tule hyviä biisejä. Ollaan tultu siihen, että tää ruokkii koko ajan itseään. Siitä seuraa se, että taso menee koko ajan vain alemmaksi.

On vain ajan kysymys, kun jotkut suuret maksajat vetäytyvät pois. Italiahan on jo pitkään ollut poissa näistä skaboista. Tämän jälkeen ne loppuvat, sillä eiväthän köyhät itäeuroopan maat pysty sellaisia kustantamaan.

Tuottajatkin alkaa olla kyllästyneitä maksamaan mitään, koska nää viisut ei enää tuo mitään tuloja niille. Mikäli tilanne ei muutu tulevat viisut loppumaan vääjäämättä. Tosin kukapa näitä kaipaa tälläisessä muodossa. En minä ainakaan. Vaikka olen musiikin ystävä en voi kuvitella mitään vähemmän kiinnostavaa kuin noi viisut. En aio valvoa sekuntiakaan niiden tähden. Kanava vaihtuu välittömästi kun ne alkavat.

1

386

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtjrt

Voittihan Suomi/Lordikin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1198
    2. 72
      1163
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      96
      915
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      802
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      35
      741
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      733
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      571
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe