Spotify kutsu vaihdetaan Voddleriin

albilind

Elikkä kuten otsikko kertoo vaihdan Voddler inviten Spotify inviteen. Olen jo aika kyllästynyt etsimään spotifyn kutsuja netistä joten päädyin tähän ratkaisuun.

Heti kun sähköpostistani ([email protected]) löydän Spotify inviten lähetän Voddler kutsun sinulle.

Tässä on kuvatodiste että invitejä löytyy jos joku ei sattuisi uskomaan: http://img229.imageshack.us/img229/8049/voddler.png

2

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä...

      Täälläkin oltaisiin valmiita vaihtamaan voddler kutsu spotify kutsuun. Eli kutsua tulemaan osoitteeseen:

      [email protected]

      Mainitse kutsuviestissäsi, mikäli tahdoit vaihtaa voddler kutsuun (itsellä rajallinen määrä voddler kutsuja eli en kaikille lupaa). Pienellä viiveellä saatan vastata, sillä ko. spotify kutsu tulee menemään ystävälleni jolle sen välitän (voddler kutsu tulee itseltäni kun olen saanut varmistuksen kutsun toimivuudesta, ja ovat saaneet tunnuksen luotua...).

      • täällä...

        Voin siis luvata tässä että 1 (yksi) henkilö saa takuulla voddler kutsun spotify kutsua vastaan. Laita vain tänne ilmoitus että spotify kutsu lähetetty, ettei tule tilannetta jotta niitä kutsuja lähetetäisiin monia. Jos nyt niin käy, että pati kutsaua tulee, niin ok, menköön sekin vielä, mutta tuon yhden lupaan nyt varmuudella siis.

        Sähköpostiosoitteena tuo [email protected] koska en halua foorumille sähköpostiosoitettani laittaa. tuo on vain välityspalvelu joka toimittaa kutsun minulle. Itse välittävä sähköposti lakkaa toimimasta 7 pvä jälkeen edellisestä viestistäni, eli kaiken järjen mukaan illalla 22.6. Tuolloin siis turha enää lähettää tuohon osoitteeseen kutsua..

        Jos ihmettelet tuota että voi tulla viive kun välitän ystävälleni niin... Itselläni on jo spotify free tunnus, ystävälläni ei ole, joten yritän saada hänelle hommattua sellaisen, sillä nuo kutsut muutoin ovat aika kiven alla..


        Yksi kysymys tosin..

        Jos päivittäisin oman free tilini premium tiliksi 1kk ajaksi, saisin kaiketi kutsumahdollisuuden. Mutta mites kun tuo kuukausi on loppunut.. Palautuisiko oma tunnukseni Spotify Free tilaan, vai tulisiko siihen sittemmin Spotify Openin rajoitukset? Kyselen siltä varalta, että tuo olisi ainoa keino saada kutsu ystävällenikin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe