"Löydät jonkun paljon paremman."
Voiko mies oikeasti ajatella noin? Vai onko tämä vain muunnos "ei tämä suhde onnistu"-teemasta?
Jos mies tarkoittaa mitä sanoo, niin minä kertoisin hänelle, mitä minä hänestä ajattelen, mitä häntä kohtaan tunnen. Mutta jos hän tarkoittaa vain kiitos ja näkemiin, niin vakuuttelemalla hänen hyvyyttään vain tekisin itsestäni naurettavan hyväuskoisen hölmön.
"En ole tarpeeksi hyvä sinulle"
32
2208
Vastaukset
- Kulmaleikkuri
"Jos mies tarkoittaa mitä sanoo, niin minä kertoisin hänelle, mitä minä hänestä ajattelen, mitä häntä kohtaan tunnen. Mutta jos ... "
Näenkö ehdollisia sääntöjä? Näenkö että tulkinta jätetään nettipalstalle eikä suinkaan valita mitään ihan itse? Oletko ihan varma että me haluamme auttaa pyyteettömästi? :)
Jep. Epäluottamusta voi viljellä vaikka maailman loppuun saakka. Kysymys on että kannattaako?
Oletko harkinnut myös sen vaihtoehdon että ehkäpä mies sanoo noin nimenomaan siksi että joutuisit punnitsemaan noita vaihtoehtoja? Me saatanan salakavalat myrkkymansikat nimittäin osaamme ajatella kylmästi ja manipuloida naisia mielin määrin! Vedetään hetki oi-niin-suloisen marttyyrin ja naisen puolesta kärsijän ja naisen parasta ajavan miehen roolia kuin parhaassakin romanttisessa novellissa niin että nainen on ihan valmista kauraa, sit käytetään sumeilematta hyväksi naista seksuaalisesti kun se on niin onnellinen "hyvästä miehestään" ja dumpataan heti kun homma arkistuu ja naisen pyyteetön palvelualttius ja jokapäiväinen jumalointi arkistuu ;-)
HÄHÄHÄHÄHÄÄHÄÄÄÄ!!- niinettä
Tää "en ole sinulle tarpeeksi hyvä" -ajattelutapa on mua mietityttänyt jo pidempäänkin. Itse ajattelen noin useinkin, hänestäkin. Mutta mies. Miehinen mies. Ei kai miehet sentään. Ensimmäinen tunne, mikä minulle tuli oli myötätunto, sillä tiedänhän, miltä tuollainen tuntuu ja mitä se minulle tarkoittaa. Eli manipulointi toimi kai juurikin niin kuin oli tarkoitettu...
niinettä kirjoitti:
Tää "en ole sinulle tarpeeksi hyvä" -ajattelutapa on mua mietityttänyt jo pidempäänkin. Itse ajattelen noin useinkin, hänestäkin. Mutta mies. Miehinen mies. Ei kai miehet sentään. Ensimmäinen tunne, mikä minulle tuli oli myötätunto, sillä tiedänhän, miltä tuollainen tuntuu ja mitä se minulle tarkoittaa. Eli manipulointi toimi kai juurikin niin kuin oli tarkoitettu...
"Mutta mies. Miehinen mies. Ei kai miehet sentään."
Kuules nyt pikkulikka.
Ensinnäkin se mies turvasi sinun naisrooliisi johon kuuluu mm. empaattisuus ja ymmärtämys suhde/tunneasioissa. Ja sä olet aivan pallo hukassa. Se tarkoittaa sitä että nyt se mies vois kysellä että "Ei kai se nainen voi olla tunneasioissa NOIN tollo ja sokea, Naisellinen nainen....".
Sä olet tehnyt megaluokan munauksen ja odottanut toisesta vahvaa sukupuoliroolia itse kuitenkaan edustamatta sitä sitä sukupuoliroolia jota sinusta on odotettu.
Palaa ihmiseksi suosilla koska perinaiseksi sinusta ei ole ;-)- ettäjottanäin
Kukkomies kirjoitti:
"Mutta mies. Miehinen mies. Ei kai miehet sentään."
Kuules nyt pikkulikka.
Ensinnäkin se mies turvasi sinun naisrooliisi johon kuuluu mm. empaattisuus ja ymmärtämys suhde/tunneasioissa. Ja sä olet aivan pallo hukassa. Se tarkoittaa sitä että nyt se mies vois kysellä että "Ei kai se nainen voi olla tunneasioissa NOIN tollo ja sokea, Naisellinen nainen....".
Sä olet tehnyt megaluokan munauksen ja odottanut toisesta vahvaa sukupuoliroolia itse kuitenkaan edustamatta sitä sitä sukupuoliroolia jota sinusta on odotettu.
Palaa ihmiseksi suosilla koska perinaiseksi sinusta ei ole ;-)Mulle megaluokan munaukset on ihan jokapäiväistä kauraa. Joo, mä en ymmärrä häntä, mä en ymmärrä miehiä, mä en ymmärrä mitään...
PS. Odottelinkin, mitä sulla on sanomista tähän aiheeseen, thänks. :)
- horsmaketo
renttuskeidaa. Sanotaan kauniisti että päästään eteenpäin, joskus jopa tarkoitetaan sitä. Samalla jätetään tilaa kaipaukselle, kun ollaan fiksusti lähdetty suhteesta itse.
Eikö ole ihanaa? Usko mitä mies sanoo.- ettätuota
Niin mä varmaan uskonkin. Eli mies ei tosiaankaan ole tarpeeksi hyvä minulle ja löydän varmasti jonkun paljon paremman.
- =====
Voi hevetti, että että oon joskus niin väsynyt ja kyllääntynyt meidän naisten ainaiseen analysoinnin ja asioiden pohtimisen tarpeeseen!!! En yhtään ihmettele, että miehetkään ei jaksa!!!
- ettäniin
Olen aivan samaa mieltä!
Mut minkäs sitä luonnolleen voi. Vai voisikohan...
on aina paras mahdollinen kumppani - kaikille. Olis biologian vastaista luovuttaa ennen kuin on saanut omat geenit levitettyä - tosin jos se on jo pökkinyt niin tää on siis keino päästä eroon.
Lähde: universaali miesten käytöksen opas.- ottiatuotaniin
Harvinaisen selvää.
- Spruitta
Holtiton geenien levittäminen tulee kalliiksi modernissa yhteiskunnassa.
Lähde: Kitupiikin opas. Spruitta kirjoitti:
Holtiton geenien levittäminen tulee kalliiksi modernissa yhteiskunnassa.
Lähde: Kitupiikin opas.ole sopeutuneet moderniin yhteiskuntaan.
Lähde: Savanniapinan tietosanakirja
- 766666669
voi ajatella. Ja tietää että voit löytää paremman miehen.
- ettätuotaniin
Tämä on se kohta, jota mä en ymmärrä: mistä se mies voi tietää, mikä minusta on parhautta? Enkö minä itse tiedä parhaiten, millainen mies minulle sopii?
- itsevarmuus
et tunne tätä nimenomaista miestä, saattaa lausahdus olla tarkoitettu mittaamaan sinun(nainen) itseluottamusta. on hyvin mahdollista,että mies odottaa vastaukseksi itseluottamusta naisen puolelta. käyttänyt tätä joskus itsekin, mutta koska naiset eivät lähestulkoonkaan ole yhtä itseluottavaisia kuin miehet, on tämän tempun käyttäminen kyseenalaista. kyseessä voi ihan hyvin olla myös mies jolla ei ole itseluottamusta. tapaus vaatii parempaa tuntemusta ihmisestä, jotta voi tietää mitä tarkoitetaan.
voithan kysäistä vaivihkaa oliko kyseessä vitsi. ;)- notuotatuota
Ihan vaan mielenkiinnosta: miten se mittaa naisen itsetuntoa? Mulla on huono itsetunto, sen tiedän.
että mies haluaa elämältä eri asioita kuin sinä.
- tuotaniin
Miksi mies ei sano, mitä tarkoittaa?
tuotaniin kirjoitti:
Miksi mies ei sano, mitä tarkoittaa?
että pitää sinusta ja ei halua loukata sinua.
Genio.Mente kirjoitti:
laiska ja ajattelee et noin pääsee helpommalla.
- tuotanoin,
Genio.Mente kirjoitti:
Miten mä koskaan sitten saan tietää totuuden? Tietenkin siinä vaiheessa, kun mies häipyy kuvioista, mutta miksi se ei häivy! Vai onko oikeasti niin, että hän haluaa minun jättävän hänet?
tuotanoin, kirjoitti:
Miten mä koskaan sitten saan tietää totuuden? Tietenkin siinä vaiheessa, kun mies häipyy kuvioista, mutta miksi se ei häivy! Vai onko oikeasti niin, että hän haluaa minun jättävän hänet?
Mutta miksi itse sanoisin niin? Siksi, koska tietäisin persoonani ja elämäntapani tulisi loukkaamaan naista tulevaisuudessa. Miksi loukkaisi? Siksi, koska nainen olisi mitä luultavimmin kokenemattomampi ja naivimpi kuin minä. Ja miksi sitten juuri niillä sanoilla? Kokemattomuus ja naivius ei ole pahaa, päinvastoin. Ei ole tarkoitus rikkoa sitä. Se on ajan tehtävä, ei minun.
- ja minä
Genio.Mente kirjoitti:
Mutta miksi itse sanoisin niin? Siksi, koska tietäisin persoonani ja elämäntapani tulisi loukkaamaan naista tulevaisuudessa. Miksi loukkaisi? Siksi, koska nainen olisi mitä luultavimmin kokenemattomampi ja naivimpi kuin minä. Ja miksi sitten juuri niillä sanoilla? Kokemattomuus ja naivius ei ole pahaa, päinvastoin. Ei ole tarkoitus rikkoa sitä. Se on ajan tehtävä, ei minun.
haluan uskoa miehiin. Tai ainakin siihen yhteen jonka kanssa voisin elämääni jakaa. Haluaisin luottaa. Haluaisin olla avoin. Mutta minulla on ongelmia ihmissuhteissa ja jo niiden luomisessa. Mutta miten voisin avautua miehelle, joka ei lopultakaan halua (näin tulkitsen) sitoutua millään tavalla? Miksi hän kuitenkin muistaa vakuutella minulle, että ei hänellä muita naisia ole, minä kyllä riitän ja miksi hän haluaisi minun kertovan kaikkia asioita hänelle? Tuo mies on niin monijakoinen, että minä olen ihan sekaisin. Samassa lauseessa voi sanoa kaksi aivan päinvastaista asiaa.
Tekisi mieli lopettaa koko homma, mutta seksi on hyvää, se on pakko myöntää ja jossain sydämen sopukoissa on pienenpieni toive, että jos hän sittenkin joskus vaikka voisi minua rakastaa... Mä olen naiivi hölmö, tiedän. Mutta annetaan ajan kulua, niin jospa minäkin...
vähän munaton ilmaus sille että you are not my type?
Mä pitäisin tota eroilmoituksena muutettuna tuommoiseen muotoon. Toinen klassikko olis "tämä ei johdu sinusta vaan minusta.. olen niin paska että mun täytyy olla yksin ja kerätä itseäni" tms.
- scale
jo niin siirappinen vale, että mä en ikimaailmassa kehtaisi noin ilmiselvää lööperiä jauhaa. Olen kyllä sanonut, että en halua vielä vakiintua jne. mutta toi menisi jo överiksi.
tapa jättää ja tuollaiset oman viallisuuden itkemiset jättämisen syynä tuntuukin kaikkein pahimmilta.
- wanabee bad boy
haluaa olla vähän BAD BOY ja ylentää itsensä edessäsi. Vedä sitä turpiin!!
- trainer. ..
Meinaakko että on tälläsellä pohtimisella mahdollista valmistautua tulevaan elämään=?
No.. tilanteesta ja ihmisestä riippuu. Kysy mitä hän tarkoittaa jos on joku epäselvää. - Ei ei ei...
Ei voi ajatella. Jos nainen sanoo noin, niin se voi olla tottakin, mutta miehen tapauksessa se ei koskaan ole totta, se on vain yksi miehen tekosyistä päästä helpolla eroon naisista. Mies ajattelee aina olevansa parempi kuin nainen, ihan aina!
Joko se mies yrittää pehmentää antamiaan pakkeja tai sitten se on itsetunnoton luuseri. Suo siellä, vetelä täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666