Lyhyet miehet treffipalstalla

vvvbb

Onko muut naiset huomanneet, että isompi osa treffipalstojen miehistä on 170-175 senttisiä kuin esmierkiksi 180 ja siitä eteenpäin? Eikö lyhyillä miehillä käy flaksi tosielämässä vai mistä tämä johtuu?

16

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDDD

Ihmiset on oikeesti sen mittaisia. Vai näätkö livenä ne kaikki kaksimetriset :DDD

• äähää!

Tuolla logiikalla sinullakaan ei käy flaksi tosielämässä kun nettitreffejä tuijottelet =)

• jotain rajaa

Mä kyllä hylkäisin 165 miehen joka painoi likipitäen 100 kg..

• Suomalaisen miehen keskipituus oli 177cm vuonna 2007. Että eihän toi 175cm vielä mikään lyhyt sitten ole. Mulle kelpais 170-175 pituinen mies jos muuten on samat kiinnostuksen kohteet.
      Terveisin 160cm nainen.

• suureetonta

Kaikin tavoin pienet suomalaiset miehet kerääntyvät nettitreffeille suuressa toivossa, ja kun huomaavat pienenkin toivon olevan turhaa, kerääntyvät sen jälkeen valituspalstalle (lue Nettideittailupalsta) vinkumaan suureen ääneen naisten liian suurista vaatimuksista.

• w46je5y7

Eipä tuo pituus ole naismarkkinoilla haitannut koskaan :)
      Ainoa ongelma on korvien välissä, jos ongelmia on.

• Hyvä hyvä!

Kaikki pienet miehet vaan tänne, nam nam =P

• Daami69
        Hyvä hyvä! kirjoitti:

Kaikki pienet miehet vaan tänne, nam nam =P

Pari elämäni miestä on ollut sellaisia 170-senttisiä ja siinä main. Itse olen vain hivenen lyhyempi. Mutta deittaisin vaikka itseäni lyhempää, kunhan hänellä ei ole outokumpua. Timmi ja kompakti koko, vautsi!

• 2+10

Ihme pätkiä suuri osa, ja sit ku löytää sieltä sen miehen kokoisen miehen, ni sille ei kelpaa ku jotku alle 170cm pikkupirpanat. Hassua, kun tuntuu että lyhyille miehille kelpaa se pitkäkin nainen, mut pitkille miehille ei, kuitenkin tuntuis et fyysinen yhteensopivuus olis ihan hyvä juttu... Mut ei kai siinä, ei se miehen pituus nyt niin paljon merkkaa, komeita nekin on jotka on saman pituisia kuin minä itse.

• 164cm

Oon huomannut saman! Kyllä itelleni kelpaa se 170 senttinen ihan kernaasti, mielummin ei mikään järkyttävän pitkä edes, kun ite on suht lyhyt kuitenkin. Mut sit jos alkaa meneen alle sen 170 ja läheneen omaa pituutta niin kyllä haittaa :D Näinkin yhen ehdokkaan joka oli mua pari cm pidempi, mut sitä ei kyllä huomannu. Ja sit kun oli vielä muutenkin sellanen vähän hentorakenteinen niin eeeei... ei, ei, ei. Kyllä mies saa olla miehen kokoinen, harteikas, miehekäs :) makunsa kullakin, mulla tämä.

• 18+3

Voihan se olla noinkin?
        Minulla taas on ongelmana pituus.
        Ei tunnu kelpaavan pitkäkään mies.
        Ulkonäkö ihan jees,siisti pukeutuminen.
        Kapakassa kyllä on vientiä,,,mutta sitä todellista ei vain löydy.
        Irtosuhteet ei ole koskaan oikein kiinnostaneet,,ovat vain mitä ovat.
        Ei ongelma ole yksin lyhyiden miesten.
        Minulla ei ole mitään sitä vastaan vaikka puolisoni olisi yli 180 cm.

• Suhteellisuutta

Moni maahanmuuttajamies tai ulkomaalainen turisti on aika lyhyt, ja flaksi käy.

• 16 cm

Tämä on vähän samankaltainen juttu kuin naisten käsitys miehen kalun koosta. Tuo maaginen 18 cm on joku "normi" naisille. Todellisuudessa tuonkokoista elintä ei ole edes joka sadannella .... se juttu on vain yhtä jatkuvaa molemminpuolista valetta.

Pidän itse pikistä ja lyhyistä naisista. Rintojen koollakaan ei ole väliä, eikä naamalla. Tärkeintä on se luonne ja arvot. Naiset sekoilee näillä mitoilla ihan liikaa ja vertailevat itseään toisiin ja vielä toisia miehiä keskenään. Rauhoittukaa, naiset. Kyllä me teistä tykätään ja te tykkäätte meistä.

• sdfgdf

armeijaikäisten miesten keskipituus on 177cm, joten kaiken järken mukaan nettitreffeissä pitäisi olla enemmän alle 180-senttisiä kuin sen ylitse.

nopeasti hakemalla pelkän pituuden mukaan jakauma meni ainakin omalla paikkakunnallani aika lailla tasan.

jos yli 180-senttisiä olisi enemmän, sehän tarkoittaisi että heitä on suhteessa enemmän netissä, eli pitkät miehet saa pillua ollenkaan, vaan joutuvat vuodesta toiseen roikkumaan netissä.

itse arvelisin, että nettitreffeissä pitäisi olla hieman enemmän lyhyempiä kuin pitkiä miehiä, koska pituus on selvä ero naistenetsinnässä. arvelisin myös, että nettitreffeillä pitäisi olla suhteessa enemmän sekä erityisen pitkiä että erityisen lyhyitä.

• wefwefg

Suurimmalla osalla naisista on vaatimus tyyliin "ole miljoona senttiä minua pidempi, niin saatan ehkä haluta tutustua sinuun"

• Daami69

Itseäni ei huvita tuijotella jonnekin taivaaseen, tulee niskavamma. Ihan mieluusti olen deitannut itseni mittaisi, eikä se minua haittaisi jos mies on pari senttiä lyhempikin, kunhan ei vaan ole lihava. Jostain syystä se leveyssuuntaan kasvaminen on minulle yökötys.

Välillä kyllä joutuu sitten tyytymään pidempiinkin kun ei vaan muuta löydy... xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      22
      3071
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      192
      2786
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1775
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      256
      1456
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1253
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      41
      1088
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1027
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      138
      924
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      914
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      804
    Aihe