Olen liian kaunis nainen

liian täydellinen

Masentaa olla liian kaunis nainen, vähempikin kauneus olisi riittänyt. Jään paitsi kaikista naisten kaunistautumistoiminnoista. Tunnen itseni ulkopuoliseksi naisten seurassa, koska en voi ottaa osaa laihdutuskeskusteluihin, kauneudenhoitotuotekeskusteluihin, hiusongelmakeskusteluihin.
Ainoa lohtuni on vanha sanonta kauneuden olevan katoavaista.

Ehkä minäkin vielä joskus saan kokea laihduttamisen iloiset hetket, ehkä minullakin tulee vielä eteen tarvetta ostaa purkkeja ja purnukoita kauneudenhoitoon. Haluaisin elää täydellistä naisen elämää, mutta kauneuteni estää.
Masentavaa.

13

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thank you!

      HAHAHAHAHAHAA mikä provo, kiitos, piristit päivääni, en muista milloin olisin viimeksi nauranut näin!!!

      • Anonyymi

        Jep!!!
        T: 11-v tyttö


    • ....................

      No jospa vaikka ihan ensimmäisenä unohdat tuon turhan luulosi täydellisestä kauneudestasi. Se nimittäin ei pidä paikkaansa, yhtä kuolevainen olet kuin kuka tahansa.

      Toki on sinänsä piristävä poikkeus, että kerrankin joku naisihminen kertoo oikeasti olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä, mutta lipsahtaakohan tuo "olen täydellinen" toistelu jo hieman ylimielisyyden puolelle - voisinpa melkein väittää, että jos jostain syystä ole pidetty tai mielestäsi sopiva osallistumaan naisten kauneuskeskusteluihin, niin se johtuu ensisijaisesti tuosta asenteestasi, ei ulkonäöstä.

      • täydellinen nainen

        Mitä sä siinä ensimmäisenä itket? "Jospa vaikka unohdat".. Ai niin, miksi ap:n pitäisi ensimmäiseksi unohtaa, hänhän totesi jo, että kauneus on katoavaista jne. Ei hän ole väittänyt, ettei ole yhtä kuolevainen. Kävikö itsetunnon päälle, kun joku julisti olevansa juuri nyt täydellinen? Tuli kiire tyrmätä ja lyntätä. Väität että on kiva kuulla, että joku on kerrankin tyytyväinen, mutta sen vissiin sanot vaan että jotenkin kuulostaisit jalommalta. Koska sitten alat jo tyrkyttää käsityksiäsi ylimielisyydestä. Kuka sanoi, ettei hän ole pidetty? Sitähän sinä toivoisit... Ja moni muukin, mutta kuule, hän sanoi, ettei ymmärrä noista laihdutus ja purkki-keskusteluista mitään, koska itse ei niitä tarvitse.

        En itsekään osallistu naisten kauneuskeskusteluihin, ne tuntuvat olevan lähinnä kanojen puheita. Ei kiinnosta. Olen nimittäin täydellinen sellaisena kun olen ja kaunis juuri näin. Itke sitä.

        Ehkä kaksi ensimmäistä kirjoittajaa ei tajunnut pätkän vertaa, mistä aloittaja edes puhui.


      • jeijj :D
        täydellinen nainen kirjoitti:

        Mitä sä siinä ensimmäisenä itket? "Jospa vaikka unohdat".. Ai niin, miksi ap:n pitäisi ensimmäiseksi unohtaa, hänhän totesi jo, että kauneus on katoavaista jne. Ei hän ole väittänyt, ettei ole yhtä kuolevainen. Kävikö itsetunnon päälle, kun joku julisti olevansa juuri nyt täydellinen? Tuli kiire tyrmätä ja lyntätä. Väität että on kiva kuulla, että joku on kerrankin tyytyväinen, mutta sen vissiin sanot vaan että jotenkin kuulostaisit jalommalta. Koska sitten alat jo tyrkyttää käsityksiäsi ylimielisyydestä. Kuka sanoi, ettei hän ole pidetty? Sitähän sinä toivoisit... Ja moni muukin, mutta kuule, hän sanoi, ettei ymmärrä noista laihdutus ja purkki-keskusteluista mitään, koska itse ei niitä tarvitse.

        En itsekään osallistu naisten kauneuskeskusteluihin, ne tuntuvat olevan lähinnä kanojen puheita. Ei kiinnosta. Olen nimittäin täydellinen sellaisena kun olen ja kaunis juuri näin. Itke sitä.

        Ehkä kaksi ensimmäistä kirjoittajaa ei tajunnut pätkän vertaa, mistä aloittaja edes puhui.

        xD


        Tämä viesti veti kyllä niin mykäksi, että tuo on tasan ainoa mitä kykenee sanomaan. :D

        Taitaapa nyt aloittaja olla kirjoittelemassa toisena ihmisenä puolustelemassa itseään. No mutta edelleen olen joka tapauksessa sitä mieltä, että terve itsensä arvostaminen (=pitää ulkonäöstään jne) on vähän eri asia kuin ylimielisyys (=olen kauniimpi kuin muut ja siksi en voi osallistua kauneuskeskusteluihin, kun muille tulee paha mieli, kun olen niin kaunis).

        Ei sitten tullut mieleen, että näihin kauneuskeskusteluihin ottaa osaa varmasti niin moni muukin, joka on mielestään kaunis, mutta ei se heitä haittaa. Eri asia toki on, jos ne kauneuskeskustelut eivät kiinnosta...no, sitten ne eivät kiinnosta, mutta miten sin...anteeksi, aloittajan kauneus siihen liittyy.

        Ei niitä herneitä nyt niin kamalasti kannata sinne hengityselimiin vetää, eikös minulla ole aivan sama vapaus kertoa asiasta oma mielipiteeni. ;)


      • täydellinen nainen
        jeijj :D kirjoitti:

        xD


        Tämä viesti veti kyllä niin mykäksi, että tuo on tasan ainoa mitä kykenee sanomaan. :D

        Taitaapa nyt aloittaja olla kirjoittelemassa toisena ihmisenä puolustelemassa itseään. No mutta edelleen olen joka tapauksessa sitä mieltä, että terve itsensä arvostaminen (=pitää ulkonäöstään jne) on vähän eri asia kuin ylimielisyys (=olen kauniimpi kuin muut ja siksi en voi osallistua kauneuskeskusteluihin, kun muille tulee paha mieli, kun olen niin kaunis).

        Ei sitten tullut mieleen, että näihin kauneuskeskusteluihin ottaa osaa varmasti niin moni muukin, joka on mielestään kaunis, mutta ei se heitä haittaa. Eri asia toki on, jos ne kauneuskeskustelut eivät kiinnosta...no, sitten ne eivät kiinnosta, mutta miten sin...anteeksi, aloittajan kauneus siihen liittyy.

        Ei niitä herneitä nyt niin kamalasti kannata sinne hengityselimiin vetää, eikös minulla ole aivan sama vapaus kertoa asiasta oma mielipiteeni. ;)

        Ei kukaan vedä tuntemattoman ihmisen kommenteista herneitä nenäänsä: haloo. Kukahan on itseään täynnä? Sen lisäksi osaat jo lukea ajatuksia ja taas, jälleen, tällä palstalla ollaan arvioimassa kuka on kukin: "Taitaapa nyt aloittaja olla kirjoittelemassa toisena ihmisenä puolustelemassa itseään." Ja miksi? Kun on Sinun, siis todella, sinun kanssasi ERI mieltä??? WHazzzzzz?! Ei kyllä muuta voi sanoa. Mutta että, ihan hyvällä, kukahan on se itseään täynnä oleva?

        Ap:n jutun voisi myös käsittää niin, että hän puhuu tuota liiallista purkkeja ja purnukoita, laihdutuspuheita ja muuta höpön löpön kakkaa vastaan? Tuliko mieleen? Ei, kun oli liian kiire. Tuliko mieleen, että on olemassa sellaisia asioita kun sarkasmi, ironia, ja vastaan puhuminen? Ei, eipä tullut ei. Tuliko mieleen edes tuosta loppulauseestani mitä ajoin takaa? Ei, ei tullut, kun oli niin kiire päästä sanattomaksi ja kertomaan kuka minä olen, mitä minä ajattelen ja mitä minä tunnen: kun sinähän sen tiedät.

        No, ei, olen vaan eri mieltä tuosta aloituksesta, ja sen tarkoituksesta tai siitä, miten sen voi käsittää. "Ei sitten tullut mieleen, että näihin kauneuskeskusteluihin ottaa osaa varmasti niin moni muukin, joka on mielestään kaunis, mutta ei se heitä haittaa."
        Ei sitten sulle tullut mieleen, että kaikki ei arvota ihmisiä ulkonäön perusteella, ei edes itseään ja osaa pitää itseään kauniina ja täydellisenä juuri sellaisena kun on?
        Ei sitten tullut mieleen, että sellainen ihminen, jota ulkonäkö ei haittaa, pitää itseään aina juuri niin kauniina ja hyvänä kun vaan on, eikä sen tarvitse itkeä jos joku toinenkin pitää?

        Esimerkiksi tämän lauseen sanoit SINÄ eikä suinkaan aloittaja:"(=olen kauniimpi kuin muut ja siksi en voi osallistua kauneuskeskusteluihin, kun muille tulee paha mieli, kun olen niin kaunis)." Hänhän ei sanonut, että muille tulee paha mieli, vaan että hän on itse pihalla, kun ei käytä eikä koe tarvetta käyttää. Hän ei sanonut, että ei osallistu, koska kokee itsensä kauniiksi ja hän ei ymmärrä keskustelua. Osaatko muuten lukea vai luetko aina vain mitä haluat? Ehkä ap:n viesti on hyvä viesti, ehkä se todella kertoo jotain... SUOMENNOS: se kertoo sitä kautta, miten sinä vastaat, sinulle, kuka olet. Muista se ei kerro mitään.

        Onpa vaikeaa uskoa, ettei jotain haittaa pätkän vertaa, vaikka joku pitäisi itseään kauniina ja täydellisenä. Sinä toivot, että olisin aloittaja: että saisit olla oikeassa. Todennäköisesti, kirjoitustyylistäsi päätellen, olet jo päättänyt pitää luuloasi tietona, - ja mitä se kertookaan sinusta? Sinä et tiedä minusta vieläkään mitään, ja minä tiedän sinusta jo vaikka mitä :)

        Ei kannata olla niin kauhean älykäs ja nokkela, kun sitä ei kuitenkaan ole ;)


      • asdgasdgds
        täydellinen nainen kirjoitti:

        Ei kukaan vedä tuntemattoman ihmisen kommenteista herneitä nenäänsä: haloo. Kukahan on itseään täynnä? Sen lisäksi osaat jo lukea ajatuksia ja taas, jälleen, tällä palstalla ollaan arvioimassa kuka on kukin: "Taitaapa nyt aloittaja olla kirjoittelemassa toisena ihmisenä puolustelemassa itseään." Ja miksi? Kun on Sinun, siis todella, sinun kanssasi ERI mieltä??? WHazzzzzz?! Ei kyllä muuta voi sanoa. Mutta että, ihan hyvällä, kukahan on se itseään täynnä oleva?

        Ap:n jutun voisi myös käsittää niin, että hän puhuu tuota liiallista purkkeja ja purnukoita, laihdutuspuheita ja muuta höpön löpön kakkaa vastaan? Tuliko mieleen? Ei, kun oli liian kiire. Tuliko mieleen, että on olemassa sellaisia asioita kun sarkasmi, ironia, ja vastaan puhuminen? Ei, eipä tullut ei. Tuliko mieleen edes tuosta loppulauseestani mitä ajoin takaa? Ei, ei tullut, kun oli niin kiire päästä sanattomaksi ja kertomaan kuka minä olen, mitä minä ajattelen ja mitä minä tunnen: kun sinähän sen tiedät.

        No, ei, olen vaan eri mieltä tuosta aloituksesta, ja sen tarkoituksesta tai siitä, miten sen voi käsittää. "Ei sitten tullut mieleen, että näihin kauneuskeskusteluihin ottaa osaa varmasti niin moni muukin, joka on mielestään kaunis, mutta ei se heitä haittaa."
        Ei sitten sulle tullut mieleen, että kaikki ei arvota ihmisiä ulkonäön perusteella, ei edes itseään ja osaa pitää itseään kauniina ja täydellisenä juuri sellaisena kun on?
        Ei sitten tullut mieleen, että sellainen ihminen, jota ulkonäkö ei haittaa, pitää itseään aina juuri niin kauniina ja hyvänä kun vaan on, eikä sen tarvitse itkeä jos joku toinenkin pitää?

        Esimerkiksi tämän lauseen sanoit SINÄ eikä suinkaan aloittaja:"(=olen kauniimpi kuin muut ja siksi en voi osallistua kauneuskeskusteluihin, kun muille tulee paha mieli, kun olen niin kaunis)." Hänhän ei sanonut, että muille tulee paha mieli, vaan että hän on itse pihalla, kun ei käytä eikä koe tarvetta käyttää. Hän ei sanonut, että ei osallistu, koska kokee itsensä kauniiksi ja hän ei ymmärrä keskustelua. Osaatko muuten lukea vai luetko aina vain mitä haluat? Ehkä ap:n viesti on hyvä viesti, ehkä se todella kertoo jotain... SUOMENNOS: se kertoo sitä kautta, miten sinä vastaat, sinulle, kuka olet. Muista se ei kerro mitään.

        Onpa vaikeaa uskoa, ettei jotain haittaa pätkän vertaa, vaikka joku pitäisi itseään kauniina ja täydellisenä. Sinä toivot, että olisin aloittaja: että saisit olla oikeassa. Todennäköisesti, kirjoitustyylistäsi päätellen, olet jo päättänyt pitää luuloasi tietona, - ja mitä se kertookaan sinusta? Sinä et tiedä minusta vieläkään mitään, ja minä tiedän sinusta jo vaikka mitä :)

        Ei kannata olla niin kauhean älykäs ja nokkela, kun sitä ei kuitenkaan ole ;)

        Mitä sä pissis länkytät?!?!

        Ihme jargonia...


    • ihanaaihanaaihanaa

      Ihanaa, että joku nainen on noin tyytyväinen itseensä ja pitää itseään kauniina ilman purkkeja ja purnukoitakin. Ihailtavaa itseluottamusta! Olet siis tyytyväinen ja sinut ulkonäkösi kanssa, ja se on hienoa, voit keskittyä elämässä tärkeämpiin asioihin ja kehittää kaikkea muuta. Voit todellakin elää täyttä naisen elämää, nimenomaan, kun unohdat vaan koko ulkonäkösi ja alat elää elämää! On ihanaa lukea kirjoja ja ajatella, rentoutua ja filosofoida, nähdä ystäviä, olla luova. On ihanaa tehdä töitä tai harrastaa, on ihanaa opetella uusia taitoja ja juttuja, haastaa itsensä älyllisesti. On ihanaa olla seksuaalinen ja kehittää läsnäoloa ja heittäytymistä, -siinäkin!

      Ja kaikki tämä on täydesti ja täydemmin mahdollista, kun ei tarvitse murehtia ulkonäöstään, eikä keskittyä laihdutuskuureihin, purkkeihin ja purnukoihin, vaan voi elää täydesti. Se on mahdollista, kun lakkaa tuijottamasta peiliin ja on hyvällä itsetunnolla varustetusti itseensä tyytyväinen: kaikkineen.

      Iloista ja ihanaa kesää! Olkaa kaikki yhtä tyytyväisiä ja lakatkaa palvomasta kauneusteollisuutta: palvokaa itseänne ja elämää :)

    • Tavis....

      minä olisin onnellinen ja iloinen kauniista ulkönäöstäni ja kehittäisin sisäistä kauneuttani koska ulkoinen on jo täydellinen. Sinulla on erikoinen asenne...

    • Nainen 25v

      mä olen kans kaunis mut siihen päälle viel nuorikin. Aina joka paikas kuulen kehuja ulkonäöstäni mutta en osaa sitä itse arvostaa. itsetuntoni on alhaalla silti. mIesten päät kääntyy mua katsomaan kun kävelen ohi mut ei se mua liikuta. Se ei todista mulle mitään. Mut tuohon sun ongelmaan voin sanoa et kyl mä kaikkiin kauneus iltoihin osallistun. Kasvonaamiot, irtoripsi kokeilut ja tekokynsien laitto ym. on hauskaa tyttöjen kesken samal juoruten. Ja aina voi tehdä ihon kuorinnan ja ostaa kosteus voiteita ja silmän ympärys voiteita tai pitää tyttöjen kesken hiusten värjäys iltaa tai meikki iltaa & muuttumis leikkejä. ei se kauneus ole mikään este. ja jos painosi nyt pysyy kurissa niin voit kannustaa ystäviäsi vaikka salille tai jumppaan kanssasi ym. liikunta ja ruokavalio kun saa ne ystäväsikin pysymään kunnossa. Voit olla läsnä ja pitää hauskaa vaikka ei itselläsi olisi ongelmia niiden asioiden suhteen. Mä itse harrastan välil ystävien kans toisetemme stailausta. Mennään kauppaan ja keveri valitsee sieltä minulle vaatteet joita kokeilen ja mä taas kaverille. Näin voi välillä oppia uusia tyylejä pukeutua ja kuulee ystävien vinkkeja mikä saattasi sulle sopia. Aina voi oppia uutta ja olla avoin.

    • Kaikista kaunein

      haistakaa vittu!! Mä oon KAIKISTA KAUNEIN!!! MÄ OON NIIN TÄYDELLINEN... MUL ON MAAILAMAN HIENOIN KROPPA! IHANAT KASVON PIIRTEET! JOS ETTE ARVOSTA MUA PAINUKAA VITTUUN


      TERVEISIN: KAUNEIN TYTTÖ MAAN PÄÄLLÄ :)

      • Anonyymi

        Oot maailman rumin, en arvosta sua, en ja jään silti tähän!
        T: 11-v tyttö


    • Anonyymi

      Sulla on mies jäänyt joku tirkistelyvaihe lapsuudesta päälle äidin kosmetiikkalaukusta, että mitä kaikkea ihanaa näillä tuotteilla voisi tehdä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe