Osaisikos kukaan viisaampi kertoa mistä löytyisi enemmän Sniperin levyjä? Midgård Webshopista ja H8 Systemistä näyttäisi pari löytyvän, mutta lisää pitäisi löytää.
Ja bändin lyriikoitakaan ei näyttänyt olevan missään, niinpä olisin hyvin kiitollinen josko joku mulle voisi laittaa tänne Adolf Hitler- biisin lyriicat.
Ja sovitaan sitten että olen vitunurponatsipelleidiootti niin kenenkään ei tarvitse asiasta enää mulle huomauttaa.
Kiitän ja kumarran.
Sniper
Mai*
4
700
Vastaukset 4
- antinazi
natsit on perseestä.
- Jürgen Waldtheim
Sielthää me kaikki paitsi vain kannaksen toiselta puolen
B00M H34DSh=0t
- pdrrghi
Lyriikat löydät esim. Täältä: http://www.lyricsvip.com/Sniper/Adolf-Hitler-Lyrics.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401216
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97909Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78854Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113805- 32601
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20519- 97518
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28513- 45494
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29447