Osaisikos kukaan viisaampi kertoa mistä löytyisi enemmän Sniperin levyjä? Midgård Webshopista ja H8 Systemistä näyttäisi pari löytyvän, mutta lisää pitäisi löytää.
Ja bändin lyriikoitakaan ei näyttänyt olevan missään, niinpä olisin hyvin kiitollinen josko joku mulle voisi laittaa tänne Adolf Hitler- biisin lyriicat.
Ja sovitaan sitten että olen vitunurponatsipelleidiootti niin kenenkään ei tarvitse asiasta enää mulle huomauttaa.
Kiitän ja kumarran.
Sniper
Mai*
4
700
Vastaukset
- antinazi
natsit on perseestä.
- Jürgen Waldtheim
Sielthää me kaikki paitsi vain kannaksen toiselta puolen
B00M H34DSh=0t
- pdrrghi
Lyriikat löydät esim. Täältä: http://www.lyricsvip.com/Sniper/Adolf-Hitler-Lyrics.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 593103
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151103- 891028
- 99922
- 50913
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35791- 96784
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595