Halutuimmat vartalotyypit top3

m29.

Miesten vartalotyypit, naisten suosiossa top3:
1. Atleettinen, uimari tai voimistelija -tyyppinen vartalo
2. Luonnostaan roteva, läskilihaksikas kaljamaha
3. Sikaniska bodari

Naisten vartalotyypit, miesten suosiossa top3:
1. Kiinteä normaalipainoinen, kerran kaksi viikossa kevyesti urheileva, bmi noin 22
2. Laihaläski löllöpylly, ei urheile mutta syö edes jotenkin kohtuullisesti, bmi noin 24,5
3. Hoikka ja kiinteä, enemmän urheileva ja dieettiä noudattava, bmi noin 20

Kyllä naisilla on sitten vaikeeeeeta.

29

1720

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AAAATEEÄMMÄ

Itse en urheile enkä noudata dieettiä, mutta BMI on kuitenkin vain 20.

• m29.

Niin jos katsoit tarkemmin listaani, niin sinun vartalotyyppisi ei kuulu miesten vartalotyyppien top kolmoseen. Kuten ei minunkaan. Joten sillä ei ole väliä, missä BMI:si pysyy urheilutta ja dieetittä.

• :)))
        m29. kirjoitti:

Niin jos katsoit tarkemmin listaani, niin sinun vartalotyyppisi ei kuulu miesten vartalotyyppien top kolmoseen. Kuten ei minunkaan. Joten sillä ei ole väliä, missä BMI:si pysyy urheilutta ja dieetittä.

"niin sinun vartalotyyppisi ei kuulu miesten vartalotyyppien top kolmoseen."

Eli tämä "miesten ja naisten" top kolmonen on SINUN top kolmosesi... Omalla kohdallani tuo listasi on pelkkää ä-ää.

• m29.
        :))) kirjoitti:

"niin sinun vartalotyyppisi ei kuulu miesten vartalotyyppien top kolmoseen."

Eli tämä "miesten ja naisten" top kolmonen on SINUN top kolmosesi... Omalla kohdallani tuo listasi on pelkkää ä-ää.

Ei vaan se on herkällä tatsilla koostettu yhteenveto vallitsevista asenteista sekä naisten että miesten parissa.

Oma listani naistyypeistä olisi ehkä erilainen siinä mielessä, että laihaläski löllöpylly olisi ekana listalla. Tykkään sellaisista naisista, mutta tämä aloitus ei ollut minun kiinnostuksistani. Haluan tällä ketjulla vain tuoda esiin sen tosiseikan, että naisten tarvitsee tehdä paljon vähemmän ollakseen kehonmuodoltaan miesten suosiossa, kuin mitä miesten täytyy tehdä jos haluavat olla naisten suosiossa.

• adhsw<eu8e
        m29. kirjoitti:

Ei vaan se on herkällä tatsilla koostettu yhteenveto vallitsevista asenteista sekä naisten että miesten parissa.

Oma listani naistyypeistä olisi ehkä erilainen siinä mielessä, että laihaläski löllöpylly olisi ekana listalla. Tykkään sellaisista naisista, mutta tämä aloitus ei ollut minun kiinnostuksistani. Haluan tällä ketjulla vain tuoda esiin sen tosiseikan, että naisten tarvitsee tehdä paljon vähemmän ollakseen kehonmuodoltaan miesten suosiossa, kuin mitä miesten täytyy tehdä jos haluavat olla naisten suosiossa.

Jos löllöpyllyn bmi on 24,5 niin se ei ole enää laihaläski vaan ihan läskiläski.

• 18+10

jos bmi on jo geenien perusteella 25 ja ylikin, eli rotevan naisen puolella. Kaikkien kun ei ole helppoa pysyä hoikkina tai edes päästä hoikiksi jo pelkän ruumiinrakenteen perusteella. Jos itse omaisin pinemmän bmin olisin todella romuluinen enkä siro. Vartalotyyppini ei miesten mieleen siis listasi mukaan epähaluttu, eipä tämän palstan linjan mukaan siis mitenkään yllättävää, täällä vain missit ja mallit sekä sirot nuoret/parikybäset naiset kelpaa.

• laiheliinit

Jaa-a. Onkohan noi sun antamat top 3 vartalotyypit ihan oikein. Mun havaintojen mukaan melkein anorektikon laihat naiset on kovassa suosiossa. Monilla heistä onkin vaikea suhde ruokaan johon menee kaikki ajatukset, mutta tämä 'luonnevika' ei tunnu miehiä haittaavan.

• .

mikäs sen mukavampaa kuin nainen jonka kaikki aivotöskentely menee ruoan(mahdollisimman vähän syömisen) ajatteluun, eipä siitä ole sitten vastustajaksi missään asiassa kun nälkäisenä huokailee ja väsyneenä nyökyttelee. Liian laihat naiset eivät nauti seksistä eivätkä saa orkkua joten on sekin huoli miehiltä pois, senkun itse naatiskelee menemään.

• Vähävääntöinen
        . kirjoitti:

mikäs sen mukavampaa kuin nainen jonka kaikki aivotöskentely menee ruoan(mahdollisimman vähän syömisen) ajatteluun, eipä siitä ole sitten vastustajaksi missään asiassa kun nälkäisenä huokailee ja väsyneenä nyökyttelee. Liian laihat naiset eivät nauti seksistä eivätkä saa orkkua joten on sekin huoli miehiltä pois, senkun itse naatiskelee menemään.

onkin varmaan mielestäsi ihanteellinen sellainen nainen, joka jatkuvasti keksii asioita missä vastustaa (ja yrittää kyykyttää) miestä.

Kyllähän mielipiteitä ja tavoitteita pitää toki naisella olla, mutta turha vääntäminen on vain niin turhaa.

• nainennnnnnn

Sitten ihmetellään kun naiset eivät pidä seksistä eivätkä mielellään ole alasti miehen silmissä. Naiset häpeilevät epätäydellisiä vartaloitaan ja seksiasentoja ja vetävät mahaa sisään aktin aikana ja hukkaavat orkun ajatellessaan liikakilojaan ja selluliittejaan sekä eripari tissejään. Sitten miehet haukkuvat lahnailijoita ja pihtailijoita.
        Miehet eivät ajattele. Päivä naisena voisi tehdä näille arvostelijoille ja vaatijoille ihan hyvää. Sitten tietäisivät millaista on olla epätäydellisenä jatkuvan arvostelun alla. 2 % maailman naisista täyttää huippumallien kriteerit..etiopiasta tosin saattaisi löytyä palstan miehille tarpeeksi laihoja tyttöystäviä.

• .
        Vähävääntöinen kirjoitti:

onkin varmaan mielestäsi ihanteellinen sellainen nainen, joka jatkuvasti keksii asioita missä vastustaa (ja yrittää kyykyttää) miestä.

Kyllähän mielipiteitä ja tavoitteita pitää toki naisella olla, mutta turha vääntäminen on vain niin turhaa.

bmi 20. Asia selvä.
        Eihän naisen muuta tarvi ajatellakaan, antaa isojen poikien hoidella suuret linjat.

• -------------------

"Mun havaintojen mukaan melkein anorektikon laihat naiset on kovassa suosiossa."

Mun havaintojen mukaan taas ei olisi. Ei miellytä ainakaan omaa silmää ollenkaan verrattuna luonnollisen pyöreisiin muotoihin, ja johan katukuvastakin voi päätellä että jatkuva laihduttaminen ei olisi suomalaisnaisille ainakaan se prioriteetti number one? Kyllähän nyt jossain Virossakin näkee keskimäärin selvästi hoikempia naisia (mutta ei sielläkään liian laihoja mielestäni).

• m29.
        ------------------- kirjoitti:

"Mun havaintojen mukaan melkein anorektikon laihat naiset on kovassa suosiossa."

Mun havaintojen mukaan taas ei olisi. Ei miellytä ainakaan omaa silmää ollenkaan verrattuna luonnollisen pyöreisiin muotoihin, ja johan katukuvastakin voi päätellä että jatkuva laihduttaminen ei olisi suomalaisnaisille ainakaan se prioriteetti number one? Kyllähän nyt jossain Virossakin näkee keskimäärin selvästi hoikempia naisia (mutta ei sielläkään liian laihoja mielestäni).

Niin, naiset kirjoittavat tähän vastauksensa sen perusteella, mitä ovat lukeneet naistenlehdestä. Minä tein aloituksen listaukset sen perusteella, mitä näkee kadulla, ravintoloissa ja tuttavapiireissä.

• Vähävääntöinen
        . kirjoitti:

bmi 20. Asia selvä.
        Eihän naisen muuta tarvi ajatellakaan, antaa isojen poikien hoidella suuret linjat.

nyt taisi tulla ymmärrettyä vähän väärin. Sarkasmitutka oli liian herkkänä.

• !
        m29. kirjoitti:

Niin, naiset kirjoittavat tähän vastauksensa sen perusteella, mitä ovat lukeneet naistenlehdestä. Minä tein aloituksen listaukset sen perusteella, mitä näkee kadulla, ravintoloissa ja tuttavapiireissä.

juuri kuten naistenlehdissä. Miehet on pinnallisia.

• m29.
        ! kirjoitti:

juuri kuten naistenlehdissä. Miehet on pinnallisia.

Mallilaihan naisen bmi on 18. Tällainen nainen ei kuulu top3-listaan. Sen sijaan listaan kuuluu laihaläski löllöpylly, jonka olotilan saavuttaminen ei vaadi naiselta yhtään mitään. Ei sitten niin yhtään mitään, ei edes geeniperimämielessä (vrt. läskilihaksikas mies, joka vaatii mieheltä juuri tietyntyyppistä geeniperimää, vaikkei työtä vaadikaan)

• assfsaf
        m29. kirjoitti:

Mallilaihan naisen bmi on 18. Tällainen nainen ei kuulu top3-listaan. Sen sijaan listaan kuuluu laihaläski löllöpylly, jonka olotilan saavuttaminen ei vaadi naiselta yhtään mitään. Ei sitten niin yhtään mitään, ei edes geeniperimämielessä (vrt. läskilihaksikas mies, joka vaatii mieheltä juuri tietyntyyppistä geeniperimää, vaikkei työtä vaadikaan)

Mallilaihuuskaan ei vaadi mitään uhrauksia nuorelta, geeniperimältään laihalta naiselta. Toki syöminen on vähäisempää, mutta vähäruokaisuuskin voi tulla luonnostaan. Osa toki anorektikkotaustaisia.

• boheemiN77

Urheilen noin 5-6 kertaa viikossa, en siksi että haluaisin laihtua / kiinteytyä / olla toisten mieliksi vaan siksi että RAKASTAN harrastamiani lajeja. BMI on noin 21.5

• m29.

Olet sekoitus ykköstä ja kolmosta. Ei nämä nyt niin tarkkoja ole, lähinnä viitteellisiä profilointeja. Taatusti olet miesten suosiossa.

• boheemiN77
        m29. kirjoitti:

Olet sekoitus ykköstä ja kolmosta. Ei nämä nyt niin tarkkoja ole, lähinnä viitteellisiä profilointeja. Taatusti olet miesten suosiossa.

..eipä oo hyvä kroppa onnea tuonut..

• boheemiN77

..eikä noista miesvartaloistakaan oo yksikään ihan 100% mun makuun.. yleensä tykkän ns. hoikasta.. ei lihava tai lihaksikas ole vastenmielinen, ellei nyt ihan äärimmäisyyksiin mennä. Mutta anyway, jos pelkästä kropasta puhutaanniin hoikka on mun makuun.. vaikkei kroppa ratkaise mitään

• --------------------

Varsin paikkansapitävältä kuulostaa tuo listaus. Nelossijalle miesten puolella voisi ehkä nostaa hoikan ja pitkähkön (selkeästi yli 180 cm) tyypin, jolla on hyvinmuodostunut luuranko eli riittävän leveät hartiat ja kapea lantio.

• Kundi23

"..Varsin paikkansapitävältä kuulostaa tuo listaus. Nelossijalle miesten puolella voisi ehkä nostaa hoikan ja pitkähkön (selkeästi yli 180 cm) tyypin, jolla on hyvinmuodostunut luuranko eli riittävän leveät hartiat ja kapea lantio.."

selkeästi yli 180cm?! siis hä..? miten tuo pituus tuommoisen ruumiinrakenteeseen liittyy?
        Itsellä on tuommoinen kroppa, aina ihmiset luullut että olen harrastanut ja olen just 180cm, lisäksi minulla ollut aina isot kädet (ojentaja ja hauis, olkapää lihakset ollut suuret.

• --------------------
        Kundi23 kirjoitti:

"..Varsin paikkansapitävältä kuulostaa tuo listaus. Nelossijalle miesten puolella voisi ehkä nostaa hoikan ja pitkähkön (selkeästi yli 180 cm) tyypin, jolla on hyvinmuodostunut luuranko eli riittävän leveät hartiat ja kapea lantio.."

selkeästi yli 180cm?! siis hä..? miten tuo pituus tuommoisen ruumiinrakenteeseen liittyy?
        Itsellä on tuommoinen kroppa, aina ihmiset luullut että olen harrastanut ja olen just 180cm, lisäksi minulla ollut aina isot kädet (ojentaja ja hauis, olkapää lihakset ollut suuret.

"selkeästi yli 180cm?! siis hä..? miten tuo pituus tuommoisen ruumiinrakenteeseen liittyy? "

No ei se välttämättä sinänsä liitykään. Paitsi ajatuksena oli lähinnä että noilla aloituksen kolmella miestyypillä on kaikilla lihaksia, kun taas tässä puhutaan hoikasta tyypistä jolla ei ole niin paljoa lihaksia, niin silloin massaa pitäisi ehkä kompensoida pituudella jota olisi oltava 'suhteessa enemmän'. Mutta tarkemmin ajatellen ehkä pituudella ei ole tässä kovin paljon enempää väliä, kuin noilla kolmella muulla vartalotyypilläkään...

• Ihan turhaa listata yhtään mitään, koska toisen puolesta ei voi sanoa mikä miellyttää ja mikä ei. Kaiken maailman listausten mukaan mun ei olis pitänyt olla koskaan kenenkään mielestä haluttava, mutta olen ollut sitä todella monien mielestä. Seurustelun aloitin 18 vuotiaana ja hyvin usein ollut miesten mieleen tanssipaikoissa jne. Olen ollut 3 vakavassa suhteessa ja muutamassa vähemmän vakavassa, elänyt onnellista elämää nauttien itsestäni ja muista. Joten listat vittuun ja kuka kenestäki tykkää, on sen asia.

• hmmm....

"Kaiken maailman listausten mukaan mun ei olis pitänyt olla koskaan kenenkään mielestä haluttava, mutta olen ollut sitä todella monien mielestä. Seurustelun aloitin 18 vuotiaana ja hyvin usein ollut miesten mieleen tanssipaikoissa jne. Olen ollut 3 vakavassa suhteessa ja muutamassa vähemmän vakavassa, elänyt onnellista elämää nauttien itsestäni ja muista. Joten listat vittuun ja kuka kenestäki tykkää, on sen asia."

Katsos sinä oletkin nainen ja saat ulkonäkösi puolesta todella paljon anteeksi, sitähän aloittaja tuossa listassaan yritti kertoa: naisen ei tarvitse rehkiä salilla eikä omistaa harvinaisen symmetristä/kaunista vartaloa, vaan kunhan on normaalipainon tietämillä kelpaa miehille hyvin.

• hmmm.... kirjoitti:

"Kaiken maailman listausten mukaan mun ei olis pitänyt olla koskaan kenenkään mielestä haluttava, mutta olen ollut sitä todella monien mielestä. Seurustelun aloitin 18 vuotiaana ja hyvin usein ollut miesten mieleen tanssipaikoissa jne. Olen ollut 3 vakavassa suhteessa ja muutamassa vähemmän vakavassa, elänyt onnellista elämää nauttien itsestäni ja muista. Joten listat vittuun ja kuka kenestäki tykkää, on sen asia."

Katsos sinä oletkin nainen ja saat ulkonäkösi puolesta todella paljon anteeksi, sitähän aloittaja tuossa listassaan yritti kertoa: naisen ei tarvitse rehkiä salilla eikä omistaa harvinaisen symmetristä/kaunista vartaloa, vaan kunhan on normaalipainon tietämillä kelpaa miehille hyvin.

pointti oli just se että oon n.30 kiloa ylipainoinen.

• normilintu

Miesten:
      2.
      Naisten;
      1

• Mies1985

Tosiaan nuorella perusnaisella on aina jonkinlainen tietty seksikkyyden aura ja naisen vartaloon yhdistetään myönteisiä asioita ihan vain siksi että kyseessä on nainen. Mietitään miltä nainen näyttää vaatteiden alla jne.
      -
      Liikunta on vapaaehtoista mutta miestä taas mittaillaan suorituskyvyn kautta ja sen takia miehen on pakko treenata jos haluaa kunnioitusta. Ellei mies ole super-iso ja vahva, miehelle voidaan kuittailla siitä kuinka joku nainen on vahvempi. Naisen taas ei ikinä tarvitse kuulla olevansa rumempi kuin joku mies.
      Ja treenatessa taas miehen pelottavuus ja maskuliininen rumuus kasvaa.
      Naiset taas voivat saada automaattista kunnioitusta subjektiivisesta 'sulokkuudesta' mitä liikkeisiin tulee. Tähän perustuukin esteettisten urheilulajien naiskeskeisyys.
      -
      Naiset kuitenkin katsovat varmaan esim.jalkapalloa vähemmän kuin miehet taitoluistelua joten maskuliinisen liikkeen seuraaminen ei niin kiinnosta. Sen lisäksi monien naisten mielestä tanssiva mies näyttää typerältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      267
      4819
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      81
      3267
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      2945
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2543
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1600
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1398
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1007
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102