IF-mainoksen biisi?

Don't you worry. . .

Mahtaako olla kunnon biisi vai tehty vaan mainosta varten? Mainoksessa mies siis ajaa autolla puuta päin ja kun hän nousee autosta, tiellä seisoo bändi joka laulaa:

Don't you worry 'bout a thing, oh don't you 'bout a thing, no, no...

30

17577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      haluun tietää!

    • plokk

      Selvittelin iteki tuossa sitä mutta en tiedä kyseistä esittäjää mutta biisi on Stevie Wonderin biisi joten kyseessä on jonkun kvartetin coveri melko varmasti.

    • Moroojeensss
      • Don't you worry. . .

        Alku kuulosti vaa nii oudolta etten jaksanu kuunnellaa loppuun ekalla kerralla... Mutta kiitos!


    • Simsimsim

      Vaikka tykkäänkin Stevie Wonderista paljon, nuo mainoksen äijät vetää enemmän mun mieleen.

      En ole saanut selville keitä nää on, toivottavasti tulee ilmi!

      • Moumour

        Minunkin mielestä mainoksen poikien versio on parempi. Ainut vika on, että kappale loppuu liian aikasin.


    • pisama_naama

      Myös John Legend esittää kyseisen biisin Don't You Worry 'bout A Thing

      • keitä kaverit ovat ?? bändi ??


    • Toivoikas

      Ifin sivuilta saa pätkän ladattua soittoääneksi.
      Olishan tuota kuunnellu pitempäänkin..

      Wonderin kertosäkeestä aika tarkoin kopsattu, pari sanaa vaan menny vaihtoon:

      Don't you worry 'bout a thing
      Don't you worry 'bout a thing, no no (mama)
      Cause I'll be standing on the side
      While (When) you check it out..

      • jihuu---

      • nimetön1234998

      • tunnuslausesuom24

      • : (
        tunnuslausesuom24 kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=WEMRiCgtbrY laitoin juutuubii ku ostin ku oli paypal tilil pari markkaa :)

        ei ollu nii hyvä versio tuo,parempi siinä mainoksessa!ainaki kertosäe!


    • teepee80

      Kenes versio on tämä versio, joka mainoksessa soi 60-luvun bändiä matkivien poikien laulamana?

    • If-mainoksen biisi

      Moi, työskentelen Ifissä ja päätin kysellä vähän tuon 60-luvun bändin perään. Tuo 60-luvun bändi on tsekkiläinen Beatles-henkinen ryhmä nimeltään Pangea, jonka kappaleita voi kuunnella esim. alla olevasta linkistä. Bändi ei ole julkaissut mainoksen kappaletta kokonaisuudessaan, joten täytynee tyytyä noihin linkistä/YouTubesta löytyviin kappaleisiin!

      • If-mainoksen biisi

    • HATE 4EWR

      VIHAAN TOTA BIISII SE SOI PÄÄSSÄ QOQO AJAN >X@@@@

    • jappali

      Yks tyyppi noista on ainakin Kaija Koon bändin rumpali Markku Reinikainen

    • Jusba
      • mikä bändi?

        Itsekin haluisin saada selville tän suomalaisen kokoonpanon nimen. Nainen laulaa niin ihanalla äänellä... :) Nimi sentään löytyi mainoksesta (Sara) mut niin, lisäinfoa kaipailen.


    • sass

      biitles on perseestä

    • mikä bändi?

      Kysyin Facebookissa If:in sivuilla samaa ja tällaisen vastauksen sain:

      Hei ********! Bändi on koottu Ifin mainoksia varten, eikä se ole levyttänyt kyseistä kappaletta. Moni muukin on kysellyt asiaa, joten ilmeisesti bändiä pitäisi pyytää levyttämään:) Pääset katsomaan biisin eri versioita osoitteessa http://www.youtube.com/ifvahinkovakuutus . Terveisin Mari Hätinen

      • maestro

        Kannattaa etsiä Incognito nimisen bändin versio, taitaa olla paras kaikista.


    • strudl

      IF-bändin lulaja tyttönen on niin ärsyttävä ja inisevällä äänellään vääntelee ja kääntelee itseään, niin ärsyttävä, etten huoli IF-vakuutusta! Lopettakaa jo!!!

    • Ihkg

      Ei muuta tietoa kuin että If on ehkä paskin vakuutusyhtiö eikä juurikaan maksa korvauksia.. No ei noita muitakaan paljon parane kehua!!

    • Anonyymi

      Kappale kuului ylellä tänä aamuna kokonaan.On sitten ihan levytetty.

      • Anonyymi

        Mikä kipale toi on soi meidän jumpassa


    • Anonyymi

      Mikä kappale on nyt if vakuutuksen mainoksessa.

    • Anonyymi

      Human- Rag'n Done Man on tällä hetkellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe