Huomasin että kun kuuntelee saman biisin useammin kuin kerran, niin se ei enää lataa netistä. Eikä ole missään välimuistissa, koska ei lataa niitä biisejä vaikka olisi konekin välillä pois päältä. Koitin etsiä niitä tiedostoja seuraavista paikoista
C:\Program Files\Spotify
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data
C:\Documents and Settings\omakäyttäjätunnus\Application Data
Osaako kukaan sanoa minne ihmeeseen se Spotify tallentaa tiedostonsa.
Käyttöjärjestelmänä mulla on XP.
Mihin Spotify tallentaa tiedostot?
5
2802
Vastaukset
- ainakin minulla
käyttis 7
appdata\local\spotify\storage
täältä minä löysin
tiedostojen koko kasvaa koko ajan mitä enemmän kuuntelet
olen poistanut välillä sieltä kansioita- Vainoharhainen
Kiitos. Löysin tuon avulla XP:stä.
Jos joku muukin haluaa tyhjäillä noita niin XP:ssä se löytyy C:\Documents and Settings\käyttäjätunnus\Local Settings\Application Data\Spotify\Storage
Muutaman päivän olen käyttänyt Spotifyä ja jo on kertynyt 1,22Gb. - spottifaita
Vainoharhainen kirjoitti:
Kiitos. Löysin tuon avulla XP:stä.
Jos joku muukin haluaa tyhjäillä noita niin XP:ssä se löytyy C:\Documents and Settings\käyttäjätunnus\Local Settings\Application Data\Spotify\Storage
Muutaman päivän olen käyttänyt Spotifyä ja jo on kertynyt 1,22Gb.Pystyykö mihin tiedostomiotoon biisit tuolla menevät, ja voiko ne mittaa esim. Mp3 muotoon jotenkin, jolloin voisi ne siirtää vaikka ipodiin?
- .
spottifaita kirjoitti:
Pystyykö mihin tiedostomiotoon biisit tuolla menevät, ja voiko ne mittaa esim. Mp3 muotoon jotenkin, jolloin voisi ne siirtää vaikka ipodiin?
Lataat ohjelman joka lukee storage -tiedostoja ja tallennat koneelle.
- mikä ohjelma?
. kirjoitti:
Lataat ohjelman joka lukee storage -tiedostoja ja tallennat koneelle.
Mikä ohjelma lukee ja convertoi noita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832314
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722050Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442003- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia681655Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961539Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771261Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811153Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144- 711103