Genuuiininnahkaisia tuotteita on kaupat täynnä, mutta missään ei ole edes kuvaa tuosta uhanalaisesta genuuiinista. Ilmeisesti niitä pyydystetään jossain sademetsissä ja ovat niin yöeläimiä ettei kuvia ole saatu.
Joka tapauksessa noiden villien genuiinien metsästys pitää heti lopettaa ja alkaa tarhata niitä lajin tulevaisuuden turvaamiseksi.
Sama ongelma koskee myös olay-nimisiä otuksia joista käytetään vain öljy. Villien olayden metsästys pitää myös heti kieltää.
Pelastakaa genuiinit
4
103
Vastaukset
- baddy-love
.
Kukaan tosiaankaan ole huolissaan raukoista genuiineista.
:)- No kyllähän
minä, jos me lähtisimme kahdestaan yöllä tekemään iskua genuuinivarastolle. Ajeleisimme kahdestaan tandempyörällä ja aurinko laskisi ja jännitys kihelmöisi...
No kyllähän kirjoitti:
minä, jos me lähtisimme kahdestaan yöllä tekemään iskua genuuinivarastolle. Ajeleisimme kahdestaan tandempyörällä ja aurinko laskisi ja jännitys kihelmöisi...
Lähistöllä olisi sopiva sademetsä, johon ne genuiinit voisi vapauttaa.
Purevatkohan ne genuiinit kovin helposti, eli pitääkö suojautua jotenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584