Pakit koska on liian komea

JP24

Mitä te naiset mietitte jos teitä lähestyy mies jonka koette ulkoisesti "edustavammaksi" kuin itsenne? Vaikka mies käyttäytyisi asiallisesti, olisi huomaavainen, eikä olisi tietenkään kännissä voisitteko antaa pakit vaan sen takia, että itse koette ettei juttu toimi koska mies muka "komeudestaan johtuen" ei jaksaisi kauaa katsella. En nyt usko että itsellä on tätä ongelmaa, enkä edes koe, että kukaan on toista kauniimpi. On vaan kauneutta joka joko miellyttää omaa silmää tai ei. Eilen olin edustavimmassa kunnossa ehkä koskaan ja odotuksia vastaan melko kylmää kyytiä tuli kohteliaasta käytöksestä huolimatta. Asia nyt vähän mietityttää, kun tuntuu perus arkivaatteissa ja muodostaan kasvaneessa tukassakin saavan enemmän vastakaikua. :)

37

3347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisko?

      No jos kyse olikin siitä, että viimeisen päälle laitettuna näytit enemmän sellaiselta hoitoa hakevalta pintaliitäjältä kuin vakavasti otettavalta tapaukselta...

    • Komea mies

      miestä koska heillä on tietenkin se pelko takaraivossa etteivät kelpaa miehelle koska ovat vain tavallisia eivätkä kauniita. Itse olen komea mies ja naiset ovat usein olleet todella epäluuloisia minua kohtaan vaikka en harrasta yhden yön juttuja enkä heitä lipevää iskuläppää.

      • ???

        No mikä on syy siihen, että isket tavallisen näköisiä naisia, etkä kauniita? Jos kerran olet komea, sinulla pitäisi riittää mahkuja kauniiden naisten iskemiseen. Miksi siis valitset oman tasosi alapuolelta? Pitääkö naisesi olla vaatimattoman näköinen, että sinä pääsisit loistamaan hänen rinnallaan?


    • järkeä päähän oy

      Riippuu naisesta, sen elämäntilanteesta, aikaisemmista kokemuksista, tarpeista miehen suhteen sinä nimenom. iltana, henk koht. mieltymyksistä jne. ja riippuu myös miehen käytöksestä, asenteesta itseensä ja tietysti siitä mitä kumpikin pitää "komeana" tai "edustavana" ja millaisia assosiaatioita niihin liittää jne jne jne.
      Ja jos kyseessä oli baarikeikka niin sellasissa paikoissahan ramppaa kaikenlaista ihmistä kuka mitäkin hakemassa, kuka minkäkinlaisin asentein ym...
      Pääasia, että itse tiedät mitä haet ja miksi etkä yritä vaan miellyttää kaikkia jollain ulkonäköseikoilla.

    • Noona

      oot vaan liian tällätty. Ite ainakin viihdyn enemmän natural lookissa, kuin tällättynä ja voisinko olla ihan oma itseni miehen kanssa, joka tällää itseään enemmän kuin minä itseäni. Ehkäpä sä käyttäydytkin eri tavalla arki ja juhla lookissa.

    • tavallinen nainen

      Sanoisin komealle miehelle ehdottoman ei:n, kaikissa tilanteissa. Komeat miehet saavat niin paljon huomiota muilta naisilta, ettei heidän kanssaan ole mitään mahdollisuutta saada aikaan uskollista parisuhdetta, joten ei kiinnosta. Lisäksi olisin koko ajan altavastaajana suhteessa.

      • JP24

        Pitää vissiin varmuuden vuoks alkaa käymään ulkona verkkareissa ja rasvasella tukalla. :) Ei vaan.
        On kyl kuitenkin outoa jos mun edessä täytyy kenenkään tuntea itseään jotenkin altavastaajaks. Mähän oon vaan tällanen ihan tavallinen suomalainen mies. Mielestäni ihan huomaavainen, vaatimaton ja arvot ihan kohdillaan. Ikävää jos ei parisuhdetta onnistu solmimaan sen takia, että toinen osapuoli pelkää jatkuvasti jäävänsä yksin.


      • beauty...........
        JP24 kirjoitti:

        Pitää vissiin varmuuden vuoks alkaa käymään ulkona verkkareissa ja rasvasella tukalla. :) Ei vaan.
        On kyl kuitenkin outoa jos mun edessä täytyy kenenkään tuntea itseään jotenkin altavastaajaks. Mähän oon vaan tällanen ihan tavallinen suomalainen mies. Mielestäni ihan huomaavainen, vaatimaton ja arvot ihan kohdillaan. Ikävää jos ei parisuhdetta onnistu solmimaan sen takia, että toinen osapuoli pelkää jatkuvasti jäävänsä yksin.

        No sama pätee meihin kauniisiin naisiin! Jos laittaa itseään ja huolehtii itsestään saa automaattisesti pinnallisen ja koppavan akan maineen vaikka oikeasti olisikin sellainen joka kesät mieluummin viettää mökillä ilman sitä meikkiä ja hienoja vaatteita.

        Että, samassa veneessä ollaan, eri sukupuolta vain ja vastauksena kysymykseen, ei, en antaisi pakkeja komealle miehelle, vaan ottaisin hänet ilomielin, jos luonteemme ja ajatusmaailmamme kohtaavat!


      • dfgholjsohsd
        beauty........... kirjoitti:

        No sama pätee meihin kauniisiin naisiin! Jos laittaa itseään ja huolehtii itsestään saa automaattisesti pinnallisen ja koppavan akan maineen vaikka oikeasti olisikin sellainen joka kesät mieluummin viettää mökillä ilman sitä meikkiä ja hienoja vaatteita.

        Että, samassa veneessä ollaan, eri sukupuolta vain ja vastauksena kysymykseen, ei, en antaisi pakkeja komealle miehelle, vaan ottaisin hänet ilomielin, jos luonteemme ja ajatusmaailmamme kohtaavat!

        "No sama pätee meihin kauniisiin naisiin! Jos laittaa itseään ja huolehtii itsestään saa automaattisesti pinnallisen ja koppavan akan maineen vaikka oikeasti olisikin sellainen joka kesät mieluummin viettää mökillä ilman sitä meikkiä ja hienoja vaatteita."

        Luonnollisen kauniin naisen ei tarvitse laittaa itseään (meikata).


      • tavallinen nainen
        JP24 kirjoitti:

        Pitää vissiin varmuuden vuoks alkaa käymään ulkona verkkareissa ja rasvasella tukalla. :) Ei vaan.
        On kyl kuitenkin outoa jos mun edessä täytyy kenenkään tuntea itseään jotenkin altavastaajaks. Mähän oon vaan tällanen ihan tavallinen suomalainen mies. Mielestäni ihan huomaavainen, vaatimaton ja arvot ihan kohdillaan. Ikävää jos ei parisuhdetta onnistu solmimaan sen takia, että toinen osapuoli pelkää jatkuvasti jäävänsä yksin.

        No mutta ajattele nyt: ensinnäkään miehiltä ei oikein yleensäkään tuo uskollisuus onnistu, joten mikä on todennäköisyys, että komea mies, jolle naiset tyrkyttää itseään pysyy uskollisena. Alta nollan.
        Sitä paitsi miehet on niin vaativia naisten ulkonäön suhteen muutenkin, että eihän siitä tulisi mitään, kun mies koko ajan tietäisi, että pystyy saamaan paremman. Nainen olisi ikäänkuin palvelijan osassa. Tavikset kuuluu yhteen ja kauniit ja komeat kuuluu yhteen, niin se vain on. Miksi sä jotain taviksia edes yrittäisit, kun pystyt saamaan kauniinkin?


      • JP24
        tavallinen nainen kirjoitti:

        No mutta ajattele nyt: ensinnäkään miehiltä ei oikein yleensäkään tuo uskollisuus onnistu, joten mikä on todennäköisyys, että komea mies, jolle naiset tyrkyttää itseään pysyy uskollisena. Alta nollan.
        Sitä paitsi miehet on niin vaativia naisten ulkonäön suhteen muutenkin, että eihän siitä tulisi mitään, kun mies koko ajan tietäisi, että pystyy saamaan paremman. Nainen olisi ikäänkuin palvelijan osassa. Tavikset kuuluu yhteen ja kauniit ja komeat kuuluu yhteen, niin se vain on. Miksi sä jotain taviksia edes yrittäisit, kun pystyt saamaan kauniinkin?

        Miten ajattelet, että kaikki miehet nakkaa paskat oman naisen niskaan ja kipittää ensimmäisen mahdollisuuden saatuaan tyydyttämään "eläimelliset halunsa" vieraisiin naisiin?
        Tai mistä sait käsityksen, että etsin "tavista, vaikka voisin saada kauniin." Lähestyn vaan ja ainoastaan ihmisiä, jotka on mun silmissä kauniita. Jos satuin olemaan ihan ykköset päällä, niin vaatetuksellisesti on hyvinkin mahdollista, että olen "edustavampi" kuin naiset joita lähestyin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisin mitenkään muita parempi tai kauniimpi. Tosin liian "edustavana" tulee helposti väärin ymmärretyksi, jota tässä nyt on puitu. Itseäni kiinnostaa naisissa vain ns. vakiot, luonne, persoona, silmät, kasvonpiirteet ja jossain määrin ruumiintyyppi. Pieni ylipaino ei ole mikään este, koska ihminen voi muuttaa fysiikkaansa jos vain sille tielle lähtee. Se on ihan totta, ettei sitä kauaa jaksa katsella ketään, jos alkujaankin iskee ihmisen jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, ei ulkoisesti SAATI sisäisesti.
        Miks haluat ymmärtää, että mä väistämättä, melkein kaavamaisesti toimin näin?


      • JP24
        tavallinen nainen kirjoitti:

        No mutta ajattele nyt: ensinnäkään miehiltä ei oikein yleensäkään tuo uskollisuus onnistu, joten mikä on todennäköisyys, että komea mies, jolle naiset tyrkyttää itseään pysyy uskollisena. Alta nollan.
        Sitä paitsi miehet on niin vaativia naisten ulkonäön suhteen muutenkin, että eihän siitä tulisi mitään, kun mies koko ajan tietäisi, että pystyy saamaan paremman. Nainen olisi ikäänkuin palvelijan osassa. Tavikset kuuluu yhteen ja kauniit ja komeat kuuluu yhteen, niin se vain on. Miksi sä jotain taviksia edes yrittäisit, kun pystyt saamaan kauniinkin?

        Vähän hermostuin tota aiempaa kirjottaessa. Huono päivä ja jäi niin jäytämään toi alku.
        "No mutta ajattele nyt: ensinnäkään miehiltä ei oikein yleensäkään tuo uskollisuus onnistu"
        Älä ota siipees kuitenkaan.


      • lkjlölkölkö

        jos itsekin annat komealle ehdottoman ei:n niin ketkä sitä huomiota antavat. Kaikki muut paitsi sinä :) Entä jos muutkin ajattelevat kuin sinä.


      • tavallinen nainen
        JP24 kirjoitti:

        Miten ajattelet, että kaikki miehet nakkaa paskat oman naisen niskaan ja kipittää ensimmäisen mahdollisuuden saatuaan tyydyttämään "eläimelliset halunsa" vieraisiin naisiin?
        Tai mistä sait käsityksen, että etsin "tavista, vaikka voisin saada kauniin." Lähestyn vaan ja ainoastaan ihmisiä, jotka on mun silmissä kauniita. Jos satuin olemaan ihan ykköset päällä, niin vaatetuksellisesti on hyvinkin mahdollista, että olen "edustavampi" kuin naiset joita lähestyin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisin mitenkään muita parempi tai kauniimpi. Tosin liian "edustavana" tulee helposti väärin ymmärretyksi, jota tässä nyt on puitu. Itseäni kiinnostaa naisissa vain ns. vakiot, luonne, persoona, silmät, kasvonpiirteet ja jossain määrin ruumiintyyppi. Pieni ylipaino ei ole mikään este, koska ihminen voi muuttaa fysiikkaansa jos vain sille tielle lähtee. Se on ihan totta, ettei sitä kauaa jaksa katsella ketään, jos alkujaankin iskee ihmisen jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, ei ulkoisesti SAATI sisäisesti.
        Miks haluat ymmärtää, että mä väistämättä, melkein kaavamaisesti toimin näin?

        "Miten ajattelet, että kaikki miehet nakkaa paskat oman naisen niskaan ja kipittää ensimmäisen mahdollisuuden saatuaan tyydyttämään "eläimelliset halunsa" vieraisiin naisiin?" No mutta niin suurin osa miehistä tekee ihan oikeassa elämässä. Ja kun tilaisuus vielä tekee varkaan, niin ei tältä planeetalta löydy komeaa uskollista miestä.

        Kyllähän sinä saat iskeä ketä haluat, mutta sinä kysyit, mitä miettisin, jos itseäni edustavampi mies lähestyisi minua ja minä vastasin kysymykseesi. Olisit sanonut heti alussa, että sinulle kelpaa vain tietynlaiset vastaukset.


      • tavallinen nainen
        lkjlölkölkö kirjoitti:

        jos itsekin annat komealle ehdottoman ei:n niin ketkä sitä huomiota antavat. Kaikki muut paitsi sinä :) Entä jos muutkin ajattelevat kuin sinä.

        No tietysti kauniit naiset, minä olen vain tavis. :)


      • JP24
        tavallinen nainen kirjoitti:

        "Miten ajattelet, että kaikki miehet nakkaa paskat oman naisen niskaan ja kipittää ensimmäisen mahdollisuuden saatuaan tyydyttämään "eläimelliset halunsa" vieraisiin naisiin?" No mutta niin suurin osa miehistä tekee ihan oikeassa elämässä. Ja kun tilaisuus vielä tekee varkaan, niin ei tältä planeetalta löydy komeaa uskollista miestä.

        Kyllähän sinä saat iskeä ketä haluat, mutta sinä kysyit, mitä miettisin, jos itseäni edustavampi mies lähestyisi minua ja minä vastasin kysymykseesi. Olisit sanonut heti alussa, että sinulle kelpaa vain tietynlaiset vastaukset.

        Sanotaan, ettei pidä olla liian sinisilmäinen, muttei myöskään liian varautunut.
        En suhtaudu uusiin ihmisiin mitenkään varautuneesti, tai odota heiltä mitään. Luon pohjan luottamukselle sen perusteella, miten kukin kohtelee mua ja ympärilläni olevia ihmisiä.
        Tohon miesten uskottomuuteen en näe paljoa lisättävää. Sen vaan, että itse en oo koskaan pettänyt.
        Onhan nyt niin naurettavan paljon onnellisia pareja, ulkonäöstä riippumatta, ilman mitään syrjähyppyjä, ettei voi suurimmasta osasta miehiä puhua alkuunkaan. Miks suhtaudut niin pienellä luottamuksella miehiin, tai komeisiin miehiin tai miten nyt sitten onkaan? Menee monta mukavaa kaveria vielä ohi jos et pysty luottamaan. :)


      • tavallinen nainen
        JP24 kirjoitti:

        Sanotaan, ettei pidä olla liian sinisilmäinen, muttei myöskään liian varautunut.
        En suhtaudu uusiin ihmisiin mitenkään varautuneesti, tai odota heiltä mitään. Luon pohjan luottamukselle sen perusteella, miten kukin kohtelee mua ja ympärilläni olevia ihmisiä.
        Tohon miesten uskottomuuteen en näe paljoa lisättävää. Sen vaan, että itse en oo koskaan pettänyt.
        Onhan nyt niin naurettavan paljon onnellisia pareja, ulkonäöstä riippumatta, ilman mitään syrjähyppyjä, ettei voi suurimmasta osasta miehiä puhua alkuunkaan. Miks suhtaudut niin pienellä luottamuksella miehiin, tai komeisiin miehiin tai miten nyt sitten onkaan? Menee monta mukavaa kaveria vielä ohi jos et pysty luottamaan. :)

        Ai on paljon onnellisia pareja? Niinkö tosiaan... Mä tunnen paljon onnellisia naisia, joilla ei ole aavistustakaan, että heidän miehellään on useampi nainen siinä sivussa. Ja ihan tilastojenkin mukaan suurin osa miehistä pettää ja kun siihen lisää vielä sen tosiasian, että tietyllä osalla miehistä ei ole käytännönmahdollisuutta pettää, vaikka haluja olisikin, niin aika harvassa on uskolliset miehet. Mä en ikimaailmassa luottaisi mieheen, musta jokainen mieheen luottava nainen on idiootti... Ja kuten sanottu, mä olen tavallisen näköinen, joten ei mulla olisi mahdollisuuksia kuin tyytymissuhteeseen muutenkaan ja se ei kiinnosta.


      • JP24
        tavallinen nainen kirjoitti:

        Ai on paljon onnellisia pareja? Niinkö tosiaan... Mä tunnen paljon onnellisia naisia, joilla ei ole aavistustakaan, että heidän miehellään on useampi nainen siinä sivussa. Ja ihan tilastojenkin mukaan suurin osa miehistä pettää ja kun siihen lisää vielä sen tosiasian, että tietyllä osalla miehistä ei ole käytännönmahdollisuutta pettää, vaikka haluja olisikin, niin aika harvassa on uskolliset miehet. Mä en ikimaailmassa luottaisi mieheen, musta jokainen mieheen luottava nainen on idiootti... Ja kuten sanottu, mä olen tavallisen näköinen, joten ei mulla olisi mahdollisuuksia kuin tyytymissuhteeseen muutenkaan ja se ei kiinnosta.

        Ikävä kuulla, ettet voi luottaa miehiin ollenkaan. Vähän katkeralta haiskahtaa. Sä oot omien kokemusten valossa päätyny tähän johtopäätökseen, mut onks se totuus, siitä en jaksa alkaa väittelemään. Toivottavasti kuitenkin parisuhde onnistuu vielä, ettei jo alkuun tarvitse olla pelkäämässä pettääkö toinen.


      • ökjklöjökllk
        tavallinen nainen kirjoitti:

        No tietysti kauniit naiset, minä olen vain tavis. :)

        Kauniita naisia on suhteessa vähemmän mitä taviksia. Jos tavikset antavat huomiota vain taviksille niin tavikset saavat enemmän huomiota kuin komeat.


      • tavallinen nainen
        JP24 kirjoitti:

        Ikävä kuulla, ettet voi luottaa miehiin ollenkaan. Vähän katkeralta haiskahtaa. Sä oot omien kokemusten valossa päätyny tähän johtopäätökseen, mut onks se totuus, siitä en jaksa alkaa väittelemään. Toivottavasti kuitenkin parisuhde onnistuu vielä, ettei jo alkuun tarvitse olla pelkäämässä pettääkö toinen.

        Mä olen aina ollut realisti.

        Ei sinun pettämistä tarvitse pelätä, sinähän ole mies.


      • tavallinen nainen
        ökjklöjökllk kirjoitti:

        Kauniita naisia on suhteessa vähemmän mitä taviksia. Jos tavikset antavat huomiota vain taviksille niin tavikset saavat enemmän huomiota kuin komeat.

        No niin kai sitten. Mitä epäloogista siinä on?


      • JP24
        tavallinen nainen kirjoitti:

        Mä olen aina ollut realisti.

        Ei sinun pettämistä tarvitse pelätä, sinähän ole mies.

        "Toivottavasti kuitenkin parisuhde onnistuu vielä, ettei jo alkuun tarvitse olla pelkäämässä pettääkö toinen." En tarkoittanut itseäni. :)
        Itse pyrin luottamaan toiseen alusta asti 100%. Siitähän koko touhussa on kyse.
        Tuntuu tyhmältä toivoa parasta ja kuitenkin koko sen ajan odottaa, että toinen menee ja pettää. Jatkuva jahkailu ja toisen tekemisten miettiminen ajaa koko suhteen karille ilman yhtäkään ulkopuolista tekijää.


      • tavallinen nainen
        JP24 kirjoitti:

        "Toivottavasti kuitenkin parisuhde onnistuu vielä, ettei jo alkuun tarvitse olla pelkäämässä pettääkö toinen." En tarkoittanut itseäni. :)
        Itse pyrin luottamaan toiseen alusta asti 100%. Siitähän koko touhussa on kyse.
        Tuntuu tyhmältä toivoa parasta ja kuitenkin koko sen ajan odottaa, että toinen menee ja pettää. Jatkuva jahkailu ja toisen tekemisten miettiminen ajaa koko suhteen karille ilman yhtäkään ulkopuolista tekijää.

        No en minä edes alkaisi ns. vakavaan suhteeseen kenenkään miehen kanssa, ei miehistä ole siihen.


    • fiboja tunteva

      Tämä on vähän henkimaailman asia, mutta jos on tietoinen ulkoisesta olemuksestaan, se tekee hänestä jotenkin vastenmielisen. Ihan sama, oko hän oikeasti komea vai uskooko vain olevansa, asenne tekee hänestä kaikkea muuta kuin kiinnostavan. Usein nämä ihmiset asennoituvat siten, että muilla on velvollisuus noteerata heidän ulkonäkönsä, antaa siitä kiittäviä kommentteja ja olla iloinen upealta ihmiseltä saamastaan huomiosta. On myös kauniita, komeita, tyylikkäitä tyyppejä, jotka suhtautuvat ulkonäköönsä täysin luontevasti. He eivät ihmettele sitä ja ehkä vähän hämmentyvät, jos muut kommentoivat.

    • KP23-

      yli-innokkuuden että epätoivoisuuden, se huokuu olemuksesta vaikka olisi kuinka ygöset päällä. Ei tainnut tulla pillua? Miksi muuten haet itseäsi "rumempaa" vai pidätkö sinä vain itseäsi parempana? Kuule mene tuota teoriaa tyyppaa hyvännäköisiin naisiin ja tule sitte tuolla samalla otsikolla kertomaan mitä kävi.

      • JP24

        Ihmisellä on kolme puolta, puoli jonka itse näkee, toinen puoli jonka toiset näkee ja kolmas puoli jota todellisuudessa on. En ajattele olevani toisia "kauniimpi", tän toistelu alkaa käymään jo tylsäks. Jos joku saa sellasen ensivaikutelman, että kalastelen ihmisiltä pisteitä pinnallisin keinoin, niin muuta tuskin voin sanoa, kun ens kerran sit ne verkkarit päälle etten tuu väärin ymmärretyks. Oma mielipide, jälleen toistettuna on, että ihmiset on kaikki kauniita, toisten kauneus vaan miellyttää omaa silmää enemmän.

        Mistä sait käsityksen, että olin epätoivonen tai yli-innokas? Rasittavaa miten ihmiset ymmärtää täällä kaiken omalla tavallaan tai -jopa tahallaan- väärin. Pelkkää provosointia.


      • KP23-
        JP24 kirjoitti:

        Ihmisellä on kolme puolta, puoli jonka itse näkee, toinen puoli jonka toiset näkee ja kolmas puoli jota todellisuudessa on. En ajattele olevani toisia "kauniimpi", tän toistelu alkaa käymään jo tylsäks. Jos joku saa sellasen ensivaikutelman, että kalastelen ihmisiltä pisteitä pinnallisin keinoin, niin muuta tuskin voin sanoa, kun ens kerran sit ne verkkarit päälle etten tuu väärin ymmärretyks. Oma mielipide, jälleen toistettuna on, että ihmiset on kaikki kauniita, toisten kauneus vaan miellyttää omaa silmää enemmän.

        Mistä sait käsityksen, että olin epätoivonen tai yli-innokas? Rasittavaa miten ihmiset ymmärtää täällä kaiken omalla tavallaan tai -jopa tahallaan- väärin. Pelkkää provosointia.

        "..Mistä sait käsityksen, että olin epätoivonen tai yli-innokas? Rasittavaa miten ihmiset ymmärtää täällä kaiken omalla tavallaan tai -jopa tahallaan- väärin. Pelkkää provosointia.."

        Kunhan sanoin vain, ehkä se niille pakeille syy! Muutenkin ihmetyttää että miksi itse juuri lähestyt naisia? jokainen oikeasti hyvännäköinen tietää sen eikä hänen tarvitse lähestyä kun häntä yrittää niin kauniit ja ei-niin-kauniitkin. Joten se että joku vitun mummosi tai äiskä sanonut että oot komia niin ei se tarkoita että kaikki pitäisi ja tuo otsikko "pakit koska on liian komea! hahaha, mistä näitä tyyppejä löytyy :-D


    • n pohtii

      "ettei tolla ole mitään pään sisällä kuitenkaan... ja sen elämä on niin ärsyttävän helppoa verrattuna miehin taviksiin."

    • sumutikka

      No joo, mikä siinä on? Alle kolmekymppinen jäppinen olen ja pohtinut ihan samaa juttua viime aikoina. pukeudun siististi ja pidän muutenkin itsestäni huolta, naiset eivät vaan hirveemmin osoita mielenkiintoaan. Joskus kännissä ehkä, sääli sinänsä. Olenkin alkanut pohtia pidättekö te naaraat minua aivan pelurina? Vai pelkäättekö?
      Pitää varmaan hakee roskalavalta seuraavat vaatteet...

      Sitäkään en ymmrrä miten näkee välillä pariskuntia, joissa nainen on habitukseltaan huoliteltu, mutta äijä onkin sitten just vähän kun ois pellosta nostettu. Siis just sellasta persoonatonta pukeutumista. Haluaako naiset sitten todellakin itselleen sen perus suomi juntin, joka jurottaa suurimman osan ajastaan hikisissä kalsareissaan? vai oletteko vain epätoivossanne sitoutuneet/kiintyneet hoivaviettinne pohjalta suomijunttiin, kun ette ole jaksaneet tasoistanne miestä odottaa?

    • 16

      Täällä kirjoittelee kauniiksi kehuttu nainen. Huom! Omasta mielestäni en ole kaunis, joten ei tarvitse rueat naljailemaan, että siellä taas joku kuvittelee liikoja itsestään.
      Itse annan pakit yleensä rumille ja komeille miehille. Söpöt, hyvännäköiset ja joskus taviksetkin saavat sen sijaan luonteesta riippuen mahdollisuuden tutustumiseen.
      Syy: olen sen verran pinnallinen, että en halua rumaa miestä ja komeaa en halua sen vuoksi, koska he ovat olleet aina "vitsit kun mä oon näin hyvännäköinen, oikea taivaan lahja naisille" -tyyppiä.
      Mikäli löytyisi komea, uskollinen, jalat maassa -tyypin mies, niin hänelle en sanoisi ei kiitos...

      • aikalailla

        lähellä kerran komeaksi kehuttu,mutta en nyt itseäni koe kyllä taivaan lahjaksi.
        Uskollinenkin olen.Ja jalat joskus ihan maan allakin..
        Ja silti kuitenkin saan olla ihan yksinäinen!Eli kyllä rentulla on edelleen oma viehätyksensä.Ja jälkien siivomiseenkaan ei tahdo aina kelvata.


    • ,,,,

      Komeat miehet ovat liian omahyväisiä ja itseään täynnä olevia, joten heissä ei ole mitään kiinnostavaa.

      • valitettavasti..

        Juttuhan on niin, että ne kaikista kauneimmat/komeimmat jätetään yleensä rauhaan ja eniten huomiota saavat ne suht kauniit ja komeat. Tämä johtuu ennakkoluuloista ja on fakta.Piste.


    • JP24

      Löyty tyttö jonka kanssa tutustuttiin illan mittaan, mut sit tuli mukaan sen exä. Alkuun tää nainen hätisteli sitä menemään ja odotinkin et olis häipyny, mut siihen jäi ja lopulta tyttö kiehnäs vähän kummankin kanssa. En oo mitenkään riidanhalunen, mut mieli teki ottaa niskasta.
      Sit yks sano aika oudosti, et mee omies luo. Kysyin et mitä se sillä tarkotti, en saanu vastausta virnuili vaan.
      Tosi hämmentävää kuunnella jotain, oot tosi komea, kommentteja ja sit ei kuitenkaan tunnu löytyvän ketään.
      Tietysti teen sen virheen, että annan naisille liikaakin tilaa ja sit lähtee muiden matkaan. :)

      • JP24

        Älytöntä toi ihmisten ajatuksen kulku, kun ei ne tiedä yhtään mitä haluaa.


    • kurmuuttaja

      Jos tyyppi on tuntuu olevan liian täynnä ulkoista tai sisäistä edustavuuttaan, hienoa ammattiaan, rahojaan tai muuten on pissi kihahtanut nuppiin, on ilo antaa hänelle pakit. Leuhkojen miesten kannattaisi ottaa tällainen mahdollisuutena henkiseen kasvuun, mutta sitähän he eivät osaa tehdä.

    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta on näköjään aloituksesta... No joo, on varmaan edelleen ajankohtainen asia. Ei saisi olla komea, ei kyllä kauniskaan. Ainakin jos kuuntelee helvetin kateellisia ja kostonhimoisia ihmisiä, jotka eivät ole päässeet vielä jostain pahasta pettymyksestä yli.

      Sympatiseeraan aloittajaa. Toivottavasti hän löysi terveellä itsetunnolla varustetun naisen, joka arvostaa niin itseään kuin kumppaniaan. En ole mikään huippukaunis mutta ihan kivan näköinen. Välillä on tullut vastaan miehiä, joiden mielestä olen liian kaunis ollakseni hyvä ihminen. Jotkut heistä ovat olleet hyvinkin komeita, mutta sielunelämä täysin paskana. Olisin itse halunnut, mutta kun ei niin ei väkisin. Onneksi löysin vihdoin miehen joka ei pelkää/vihaa minua. Joten olisiko jo korkea aika heittää hevon helvettiin noi "hieman" kuluneet ulkonäköoletukset? Ihmisiä tässä kaikki ovat. Kauniskin käy paskalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe