Moi,
Etsin hyvää kampaamoa, sellaista, jossa saisi kauniin leikkauksen ja värjäyksen jotakuinkin alle 130e:n (omani jätin muuton myötä...). Joku suosittelin Kuvastinta Mikonkadulla. Onko kokemuksia tästä tai jostain muusta? Kuvastimen sivuja tai hinnastoa en onnistunut löytämään...
Kiittäen, Jokku
Kampaamo Kuvastin Helsingissä
1
1509
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka! Kävin itse vuosi sitten kuvastimessa ja noora ei ainakaan tee sitä mitä haluaa vaikka mukava tyttö onkin. Punaisesta piti vaalentaa ja tuli tummemmat kuin ennen, kävin toisen kerran jo parin kuukauden päästä uudestaan kun tumman punainen oli haalentunut tosi ruman ja epätasaisen punaiseksi ja toivoin vaalean ruskeaa, tulos oli lähes musta ja haalentui hyvin ruman oranssiksi. Punainen vaikea joo mutta jos värjäys on lähinnä sävyttämistä nii eihän se tietenkään voi näyttää hyvältä edes kuukauden päästä. Toivoin enemmän värjäystä kun sävytystä ja kun annoin palautetta ja toivoin korjausta alennuksella vähinään, hän pitkin hampain suostui mutta silti väitti että punainen on vaikea saada pois( tiedän mutta ei ainakaan auta että värjäsi ekalla kerralla entistä punaisemmaksi) kun peruin aikani (en muista miksi?) hän kieltäytyi varaamasta uutta aikaa alennuksella koska nyt olin hänelle kuulema varausmaksun velkaa mitä ei aijemminkaan ollut, siihen väliin olisi myös saanut uuden asiakkaan, kuhan huvikseen vaan halusi olla epämiellyttävä. Harmittaa että annoin palautteet heti näiden kertojen jälkeen ja kehuin paljon koska tuli tasaista, vaan sävyt meni ihan mönkään silti ja kun laitoin viestitse palautetta jälkeen päin kun oli haalistunut niin noora oli hyvin töykeä mielestäni ja ei kiinnostanut ollenkaa korjata tilannetta tuntui( vaikka maksoin tosi hyvin ja annoin tippiäkin) ja ennen kesää kävin vielä korjaamassa muualla ja onneksi nooran mokat saatiin hoidettua kertahoidolla, tämä kampaaja ihmetteli mitä tukalleni oli käynyt ja kysyi olinko värjännyt itse😂 loukkaavaa jopa mulle vaikka en kampaaja ookkaan, selitin tilanteen ja sain vakkarikampaajan❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464