Kampaamo Kuvastin Helsingissä

Jokku

Moi,

Etsin hyvää kampaamoa, sellaista, jossa saisi kauniin leikkauksen ja värjäyksen jotakuinkin alle 130e:n (omani jätin muuton myötä...). Joku suosittelin Kuvastinta Mikonkadulla. Onko kokemuksia tästä tai jostain muusta? Kuvastimen sivuja tai hinnastoa en onnistunut löytämään...

Kiittäen, Jokku

1

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moikka! Kävin itse vuosi sitten kuvastimessa ja noora ei ainakaan tee sitä mitä haluaa vaikka mukava tyttö onkin. Punaisesta piti vaalentaa ja tuli tummemmat kuin ennen, kävin toisen kerran jo parin kuukauden päästä uudestaan kun tumman punainen oli haalentunut tosi ruman ja epätasaisen punaiseksi ja toivoin vaalean ruskeaa, tulos oli lähes musta ja haalentui hyvin ruman oranssiksi. Punainen vaikea joo mutta jos värjäys on lähinnä sävyttämistä nii eihän se tietenkään voi näyttää hyvältä edes kuukauden päästä. Toivoin enemmän värjäystä kun sävytystä ja kun annoin palautetta ja toivoin korjausta alennuksella vähinään, hän pitkin hampain suostui mutta silti väitti että punainen on vaikea saada pois( tiedän mutta ei ainakaan auta että värjäsi ekalla kerralla entistä punaisemmaksi) kun peruin aikani (en muista miksi?) hän kieltäytyi varaamasta uutta aikaa alennuksella koska nyt olin hänelle kuulema varausmaksun velkaa mitä ei aijemminkaan ollut, siihen väliin olisi myös saanut uuden asiakkaan, kuhan huvikseen vaan halusi olla epämiellyttävä. Harmittaa että annoin palautteet heti näiden kertojen jälkeen ja kehuin paljon koska tuli tasaista, vaan sävyt meni ihan mönkään silti ja kun laitoin viestitse palautetta jälkeen päin kun oli haalistunut niin noora oli hyvin töykeä mielestäni ja ei kiinnostanut ollenkaa korjata tilannetta tuntui( vaikka maksoin tosi hyvin ja annoin tippiäkin) ja ennen kesää kävin vielä korjaamassa muualla ja onneksi nooran mokat saatiin hoidettua kertahoidolla, tämä kampaaja ihmetteli mitä tukalleni oli käynyt ja kysyi olinko värjännyt itse😂 loukkaavaa jopa mulle vaikka en kampaaja ookkaan, selitin tilanteen ja sain vakkarikampaajan❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe