Lähes tissitön naisystävä

aa-kuppi

Olen lähes tissitön. Samaa luokkaa kuin esimerkiksi Kate Hudson.
http://cityrag.blogs.com/photos/uncategorized/2008/07/09/kate_hudson_nude.jpg
Miesystäväni on monesti sanonut pitävänsä suurista rinnoista ja minun rinnoistani hän ei kiihotu edes silloin harvoin, kun koskee niihin.
Tämä vaikuttaa hyvin negatiivisesti seksielämäämme, sillä tunnen pienten rintojeni vuoksi oloni rumaksi ja vastenmieliseksi. Haluaisin miesten mielipiteitä asiasta, ja omakohtaisia kokemuksia. Miksi mies, joka ei kiihotu edes rinnoistani, ylipäätään haluaa olla kanssani, ja miten hän voi olla kiihottumatta naisen rinnoista, jota on sanonut monesti rakastavansa.

45

2782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,...,

      näpsäkimmät nännit mikä on hyvä asia

    • kiihottuu sun kanssa jostain muusta kuin tisseistä niin onko niillä tisseillä väliä jos lopputulos on kuitenkin sama?

    • Kiitos avautumisesta ja Katen kuvasta.

    • pilkkuyyyy

      Suosittelisin tutustumaan mieheen joka pitää sinusta ja tisseistäsi. Eikä vaan osasta sinua.

      • erghrthtr

        ja vielä suuremmissa määrin, jos miehen kaveripiiriin sisältyy miehiä jotka kommentoivat mm.mun muijalla sentään on rinnat


    • Onko päähäsi koskaan pälkähtänyt, että sinulla voisi olla muita avuja rintojesi sijaan, miksi mies on kanssasi? Eikö olisi paljon kamalampi tilanne, jos mies olisi kanssasi vain rintojesi vuoksi? Jos vaikka tulisi rintasyöpä, niin mitä jäisi jäljelle?

      Vai oletko sinä niitä naisia, joiden mielestä rakkaus sokaisee ja muuttaa ihmisen kauneusihanteenkin päälaelleen? Onko mielestäsi suhde tuhoontuomittu, jos kumppani ei vastaa tismalleen kauneusihannetta? Ja jos, niin miten realistista moinen täydellisyydentavoittelu on?

    • pohtii näitä

      Miksi hän edelleen on miesystäväsi?

      Onko hän rikas vai onko hän julkku?

      • ...

        Miten miehesi on kehdannut edes sanoa noin typrä ääneen? Menkööt sen isorintaisen perään jos niin tahtoo!
        Ei ole sinun vikasi että et omista sellaisia (ainakaan luonnostaan), eikä ole sinun vikasi jos miehesi on taukki!!


      • hk
        ... kirjoitti:

        Miten miehesi on kehdannut edes sanoa noin typrä ääneen? Menkööt sen isorintaisen perään jos niin tahtoo!
        Ei ole sinun vikasi että et omista sellaisia (ainakaan luonnostaan), eikä ole sinun vikasi jos miehesi on taukki!!

        Tietenkin se on sen oma vika, jos sillä on taukki mies. Ois ottanut paremman, jos ei kelpaa.


    • Noona

      muiden vastaajien kanssa, eli mies on kanssa ihan muista syistä. Eihän se mies tissien kanssa seurustele, vaan sinun. Itsekin tykkään miehillä sixpackistä, mutta omalla miehelläni ei sellaista ole, eikä varmasti tule olemaankaan, mutta silti haluan hänen kanssaan olla nyt ja jatkossakin.

      Ja tosiaan aika pösilö mies, jos tuollaista sanoo sinulle. Siinä ei voita tosiaan mitään ja sinä sulkeudut seksissä, koska ajattelet rintojasi ja pahimmassa tapauksessa et enää tahdo koko seksiä, jos tilanne alkaa ahdistaa.

    • On tosi nätti ja vaikuttaa kivalta ihmiseltä.

    • tissirules?

      rintoihisi on se varma merkki, että miehesi todella inhoaa niitä. Eihän kukaan halua koskea sellaiseen mitä kokee iljettäväksi esim. paskaläjään maassa.

    • Mun mielestä Kte Hudson oli varsin viehättävän oloinen siinä Almost Famuousissa, vaikka bändäriä esittikin...

      • ei haluttu

        Täällä sama homma, mies ei tunnu kiihottuvan minusta. Aina pitää fantasioida muusta ennen kun mitään tapahtuu. Koen itseni ei halutuksi. Mies torjunut monet kerrat minut :,(


      • ei haluttu kirjoitti:

        Täällä sama homma, mies ei tunnu kiihottuvan minusta. Aina pitää fantasioida muusta ennen kun mitään tapahtuu. Koen itseni ei halutuksi. Mies torjunut monet kerrat minut :,(

        Osaatteko vietellä miestä? Jos osaatte, niin vietelkää. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla...


    • Maakunnanmies

      Itsekin pidän keskisuurista rinnoista, mutta jos bodysi on rintojen kanssa sopusuhtainen niin sinähän olet kaunis katseltava. Miehelläsi saattaa olla ongelmia, tai suunnitelmia joista ei ole maininnut sinulle, voi olla vaihtoaikeita tai saanut ylimääräisen testosteroni-annoksen naisten kevätmuodista.

    • huhmari_

      Miehet kiihottuvat eri aioista. Joillekin ne tissit on ilmeisesti ihan ykkönen, ja mitä suuremmat sitä haluttavampaa. Monet tuntemani tissimiehet on äidinpoikia, joiden äidillä on olleet isot tissit ja alitajuisesti käsittävät sen olevan naisellisuuden mittari. Toinen äärikategoria: peppumiehet, ovat tutkimustenkin mukaan älykkäämpiä ja itsenäisempiä. Onneksi on myös miehiä, jotka arvostavat eniten kokonaisuutta.
      Ansaitset paremman miehen. Jokaisella naisella on oikeus tuntea itsensä halutuksi ja miehensä ihailemaksi. Mikä on miehesi heikkous? Kun kritisoit sitä, niin hän ehkä tajuaa oman käytöksensä.

    • bonskuli

      Itselleni pienet tissit on ollu elämäni vaikeimpia asioita hyväksyä. Sen verran ylikorostunut on median kuva seksikkäästä naisesta nimenomaan isotissisenä. Aikuistuttuani olen törmännyt moniin, moniin miehiin, joille itssit ovat yhdentekevä asia. Nännit on niissä ne olennaiset ja tärkeintä monille on naisen kropassa se peppu. Etsi sellanen mies, joka ei ole noin tissifiksoitunut. =)

    • aa-kuppi

      Kiitos vastauksista.
      Täydentäisin vielä, että mieheni on muuten minua kohtaan erittäin huomaavainen ja rakastava, kehuu maailman kauneimmaksi naiseksi jne. Mutta tisseistäni hän ei pidä lainkaan. Olenkin pohtinut, että vaikka mies muuten lähes palvookin minua, niin en pysty ikinä rakastelemaan hänen kanssaan, koska en tunne oloani viehättäväksi enkä seksikkääksi pienten rintojeni takia.
      Mitä siis kannattaisi tehdä. Jättää muuten niin hyvä mies, vai kärsiä lähes seksittömässä suhteessa ja tuntea itseni vastenmieliseksi rintojen kohdalta...

      • antibarbi

        Kohentaa vain itsetuntoasi, mitään muuta et tarvitse. Ajattelet, että ole juuri hyvä juuri sellaisena kuin luoja sinut loi :) Lakkaa ajattelemasta rintojasi seksin aikana. On siinä muutakin ajateltavaa ja paljon nautinnollisempaakin se on, kun riisuu itsekritiikin vaatteiden mukana. Jos ei onnistu, silikonit ovat toinen vaihtoehto.

        Minä voisin melkein vaihtaa osia sinun kanssasi. Kokoni on 70 F (huomatkaa, pieni ympärysmitta isontaa kirjainta!) Eivät siis ole mitkään jättiläiset, mutta kookkaat ja urheillessa haittaavat. Akrobatiaharjoituksissa rinnat ovat monesti koomiset :D Mieheni näistä kaikesta päätellen tykkää, ainakaan ei ole valittanut eikä jättänyt huomiotta. Itselleni ne ovat vain kaksi palloa haitolla tuossa etuosassa, joilla on kolme lasta ruokittu. Voisin yhtä hyvin pienennyttää a- tai b-kuppiin mahtuvaksi.


      • Maakunnanmies

        On se sun miehes ainakin rehellinen mielipiteessään ja liitossahaqn pitää voida puhua vaikeistakin asioista


    • scale

      uhkaa tulla itelles ongelma, niin ota silikonit. Jos ei, niin älä välitä, tai eti tyyppi joka pitää koko paketista. Päätös on sun. Ite tykkään sellaisista keskikokosista, mutta ei pienissä mun mielestä mitään vikaa ole. Niin ne ei kaiketi ala vanhemmiten roikkua?

      • kjieh kjieh

        tosi tosi pienet ettei ala roikkua. Kaikkein kamalimmat on sellaiset pienet tyhjät nahkapussit :(


      • scale
        kjieh kjieh kirjoitti:

        tosi tosi pienet ettei ala roikkua. Kaikkein kamalimmat on sellaiset pienet tyhjät nahkapussit :(

        No perkele naisten pitää tehdä tossa kolme neljäkymppisinä "elämänmuutos" ja alkaa kävellä käsillään, niin se kumoo maan vetovoima G:n (9,81 metriä per sekunti toiseen) vaikutuksen?


      • äijänmielipide
        kjieh kjieh kirjoitti:

        tosi tosi pienet ettei ala roikkua. Kaikkein kamalimmat on sellaiset pienet tyhjät nahkapussit :(

        pienet tissit on napakoita ja saman näköisiä kuin nuorena jopa 50v. naisilla. Ei roiku. Itse tunnistan tietyn tissityypin, josta tiedän, ettei "vanhene". Semmoisia naisia katsastan ja sellanen on avokkina (45v.).kate Hudson näyttäis nopealla vilkaisulla olevan sitä tyyppiä. Sillä on nuo samat tissit 50v.. Suomessa on vaikka 50v. Anu Saagim.Carla Bruni on yks suosikkini, 40 v. nainen, jolla yhä terhakat tissit.En tiedä kuinka vanha tämä kuva on, mutta just ennen pääministerin rouvaksi ryhtymistä siitä oli tuoreita alastonkuvia esillä, bikinikuvia vieläkin:

        http://images.ezineseeker.com/imagemanager1/files/2010/4/7/nude/carla-bruni-nude.jpg

        Aloittajalle: Ole ylpeä tisseistäsi, niiden arvo vain nousee!


      • kjieh kjieh
        äijänmielipide kirjoitti:

        pienet tissit on napakoita ja saman näköisiä kuin nuorena jopa 50v. naisilla. Ei roiku. Itse tunnistan tietyn tissityypin, josta tiedän, ettei "vanhene". Semmoisia naisia katsastan ja sellanen on avokkina (45v.).kate Hudson näyttäis nopealla vilkaisulla olevan sitä tyyppiä. Sillä on nuo samat tissit 50v.. Suomessa on vaikka 50v. Anu Saagim.Carla Bruni on yks suosikkini, 40 v. nainen, jolla yhä terhakat tissit.En tiedä kuinka vanha tämä kuva on, mutta just ennen pääministerin rouvaksi ryhtymistä siitä oli tuoreita alastonkuvia esillä, bikinikuvia vieläkin:

        http://images.ezineseeker.com/imagemanager1/files/2010/4/7/nude/carla-bruni-nude.jpg

        Aloittajalle: Ole ylpeä tisseistäsi, niiden arvo vain nousee!

        ...niin eihän ne voi alkaa roikkumaankaan. Kyllä se niin on, että naisella pitää olla isommat rinnat kuin miehellä! Muuten aivan sama omia nännejä pyörittellä sormillaan.


      • äijänmielipide
        kjieh kjieh kirjoitti:

        ...niin eihän ne voi alkaa roikkumaankaan. Kyllä se niin on, että naisella pitää olla isommat rinnat kuin miehellä! Muuten aivan sama omia nännejä pyörittellä sormillaan.

        mulla ei ole mitään maleboobseja, eikä tuu XD Avokilla on isommat XD Mulla on leveämpi rintakehä kyllä ;)


      • pikkutissifani
        äijänmielipide kirjoitti:

        pienet tissit on napakoita ja saman näköisiä kuin nuorena jopa 50v. naisilla. Ei roiku. Itse tunnistan tietyn tissityypin, josta tiedän, ettei "vanhene". Semmoisia naisia katsastan ja sellanen on avokkina (45v.).kate Hudson näyttäis nopealla vilkaisulla olevan sitä tyyppiä. Sillä on nuo samat tissit 50v.. Suomessa on vaikka 50v. Anu Saagim.Carla Bruni on yks suosikkini, 40 v. nainen, jolla yhä terhakat tissit.En tiedä kuinka vanha tämä kuva on, mutta just ennen pääministerin rouvaksi ryhtymistä siitä oli tuoreita alastonkuvia esillä, bikinikuvia vieläkin:

        http://images.ezineseeker.com/imagemanager1/files/2010/4/7/nude/carla-bruni-nude.jpg

        Aloittajalle: Ole ylpeä tisseistäsi, niiden arvo vain nousee!

        kuva Mrs Sarkozyna:



        http://productshopnyc.com/htdocs/Bruni_Sarkozy.jpg

        Ei paha yli 40v. muijaks.


      • 16+19

      • Huhhei..
        16+19 kirjoitti:

        Upea kroppa, mutta mittasuhteisiin nähden liian olemattomat tissit. Ei näytä seksikkäältä noin rinnaton nainen.

        nähden liian olemattomat tissit". Näin kommentoidaan nykyään hoikkia, naisia, jos heillä ei ole silikoneja. Silikoneilla hänellä olisi _oikeasti_ mittasuhteisiin nähden vääränkokoiset tissit.


      • herää todellisuuteen
        16+19 kirjoitti:

        Upea kroppa, mutta mittasuhteisiin nähden liian olemattomat tissit. Ei näytä seksikkäältä noin rinnaton nainen.

        Johtunee siitä, että kuvan nainen ei ole ottanut silikoneja, kuten valtaosa muista hoikista julkkisnaisista.


    • aa-kuppi

      Hullua ehdottaa silikoneja. Kärsin tsiljoona kertaa mieluummin pikkutisseistäni kuin leikkelen terveet rintani ja tungen niihin vierasta ainetta vain miestäni miellyttääkseni. Hyi olkoon!

      • Tsemppiä!

        Hienoa! Pidä tästä päätöksestä kiinni ja jätä silikoonit niille ihmisille, jotka eivät ole sinut itsensä kanssa ja tahtovat leikellä itsestään muovinukkeja!

        Ole ylpeä rinnoistasi. Vietä aikaa peilin edessä, tunnustele ja koskettele omia rintojasi ja hyväksy ne osaksi itseästi. Osta seksikkäitä pistirintaliivejä ja ihaile niitä ylläsi. Itseäni harmittaa nimittäin että harvoin löytyy 85C kokoisia nättejä ja söpöjä pitsiliivejä. Lisäksi rintani ovat hassunmuotoiset ja hieman ylipainoisena rintani outo muoto korostuu, mutta pidän niistä silti.

        Voi nimittäin auttaa, jos miehesi huomaa, että kun itsekin pidät rinnoistasi, niin hän saattaa myös innostua niistä. Esimerkiksi kun hierot ja sivelet rintojasi esileikin ja seksin aikana, voi miehesi myös intoutua koskettelemaan rintojasi. :)


      • aa-kuppi
        Tsemppiä! kirjoitti:

        Hienoa! Pidä tästä päätöksestä kiinni ja jätä silikoonit niille ihmisille, jotka eivät ole sinut itsensä kanssa ja tahtovat leikellä itsestään muovinukkeja!

        Ole ylpeä rinnoistasi. Vietä aikaa peilin edessä, tunnustele ja koskettele omia rintojasi ja hyväksy ne osaksi itseästi. Osta seksikkäitä pistirintaliivejä ja ihaile niitä ylläsi. Itseäni harmittaa nimittäin että harvoin löytyy 85C kokoisia nättejä ja söpöjä pitsiliivejä. Lisäksi rintani ovat hassunmuotoiset ja hieman ylipainoisena rintani outo muoto korostuu, mutta pidän niistä silti.

        Voi nimittäin auttaa, jos miehesi huomaa, että kun itsekin pidät rinnoistasi, niin hän saattaa myös innostua niistä. Esimerkiksi kun hierot ja sivelet rintojasi esileikin ja seksin aikana, voi miehesi myös intoutua koskettelemaan rintojasi. :)

        Kiitos ihanasta ja kannustavasta viestistä :)
        Olen kuitenkin ajatellut, että lopetan täysin antamisen miehelleni. Eiköhän hän jonkin ajan päästä ymmärrä jättää minut ja pienet surkeat tissini ja etsi jonkun, jolla rintavarustus täyttää "naisen mitat" :)


      • Osiris2

        Jos silikoni-implantit arveluttavat, voisit harkita suolaliuosimplantteja (engl. saline). Näissä mahdolliset terveyshaitat ovat minimaalisia, koska sisältö ei ole elimistölle vierasta. Hinnassa ei ole eroa ja joka tapauksessa miehesi kustantaa varmasti enemmän kuin mielellään jotain, joka parantaa myös hänen elämänsä laatua.


    • tisulit

      Jätä äijäs. Parempiakin on.

    • Kristitty-M

      Olen seurustellut tai keskustellut erinlaisten naisten kanssa ja joilla rinnat on pienet tai suuret, rumat tai kauniit. Naiset ovat myös olleet ulkoisesti sopusuhtaisen kauniita tai lihavia.
      Mutta ei se ulkonäkö ja rintojen koko pelkästään ratkaise minkälaisen naisen kanssa haluaa vaki seurustella taikka avioitua.

      Kyllä nainen voi olla tosi vastenmielinen, kamala, huijari, pettäjä, vedättäjä, paha, itseääntäynnä oleva narsisti ja hedonisti jne.... on naisen ulkonäkö tai rinnat minkälaiset tahansa.

      Ensimmäiseksi naisen pitää olla kristitty, en miä taikka tutut kristityt miehet etsi/ valitse vaimoa vieraasta heimosta jumalattomien joukosta !

      Naisesssa voi olla paljon kaunista mutta kauneinta naisessa on hänen lempeytensä.
      Kuka viisas ja järkevä mies olisi jonkun naisen kanssa joka jatkuvasti valittaisi kuin "räystäästä tippuva vesi".


      Kelpo vaimon kuka löytää? Sellaisen arvo on helmiä paljon kalliimpi !

      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Sananl. 31:1&rnd=1275847218192

      Sananlaskut 31:10
      Kelpo vaimon kuka löytää? Sellaisen arvo on helmiä paljon kalliimpi.
      11 Hänen miehensä sydän häneen luottaa, eikä siltä mieheltä riistaa puutu.
      12 Hän tekee miehellensä hyvää, ei pahaa, kaikkina elinpäivinänsä.
      13 Hän puuhaa villat ja pellavat ja halullisin käsin askartelee.
      14 Hän on kauppiaan laivojen kaltainen: leipänsä hän noutaa kaukaa.
      15 Kun yö vielä on, hän nousee ja antaa ravinnon perheellensä, piioilleen heidän osansa.
      16 Hän haluaa peltoa ja hankkii sen, istuttaa viinitarhan kättensä hedelmällä.
      17 Hän voimalla vyöttää kupeensa ja käsivartensa vahvistaa.
      18 Hankkeensa hän huomaa käyvän hyvin, ei sammu hänen lamppunsa yöllä.
      19 Hän ojentaa kätensä kehrävarteen ja käyttelee värttinää kämmenissään.
      20 Hän avaa kätensä kurjalle, ojentaa köyhälle molemmat kätensä.
      21 Ei pelkää hän perheensä puolesta lunta, sillä koko hänen perheensä on puettu purppuravillaan.
      22 Hän valmistaa itsellensä peitteitä; hienoa pellavaa ja punapurppuraa on hänen pukunsa.
      23 Hänen miehensä on tunnettu porteissa, maanvanhinten seassa istuessansa.
      24 Hän aivinapaitoja tekee ja myy, vöitä hän kauppiaalle toimittaa.
      25 Vallalla ja kunnialla hän on vaatetettu, ja hän nauraa tulevalle päivälle.
      26 Suunsa hän avaa viisauden sanoihin, hänen kielellään on lempeä opetus.
      27 Hän tarkkaa talonsa menoa, eikä hän laiskan leipää syö.
      28 Hänen poikansa nousevat ja kiittävät hänen onneansa; hänen miehensä nousee ja ylistää häntä:
      29 "Paljon on naisia, toimellisia menoissaan, mutta yli niitten kaikkien kohoat sinä".
      30 Pettävä on sulous, kauneus katoavainen; ylistetty se vaimo, joka Herraa pelkää!
      31 Suokaa hänen nauttia kättensä hedelmiä, hänen tekonsa häntä porteissa ylistäkööt.

    • xxxzipperxxx

      Tuli sellainen elämästä poimittu huomio mieleen kun luin tätä viestiketjua, että miten nyt 30 vuotiaana harmittaa kun käytti elämästään koko nuoruuden itseinhoon. Milloin oli liian pepukas, milloin löyty selluliittia, hiukset oli ihan perseestä... Kavereiden kanssa tehtiin 22 vuotiaana kynätestejä, että roikkuuko rinnat vai ei. Se ei enää edes naurata, se on pelkästään surullista. Kun katselee vanhoja valokuvia, näkee sen mitä ei silloin nähnyt: oman nuoruutensa, kuulaan ihon ja kiinteät lihakset. 28 vuotiaana lopulta päätin että annan itselleni kolmikymppislahjaksi sellaisen vartalon jossa viihdyn. Minulle tämä tarkoitti treenaamista. Ajattelin että 2 vuodessa ehtii vaikka mitä... vaikka se liikunnan lisääminen vain siirtyi ja siirtyi mahdottomien elämäntilanteiden takia. Tuo sama ikävuosi (28) toi mukanaan eron pitkäaikasesta kumppanista, ensimmäisen oman ja itsenäisen elämän ja pakon ottaa vastuu omasta taloudestaan ja elämästään. Kun täytin 30 vuotta, huomasin saaneeni vartalon jossa viihdyin ja jonka hyväksyin. En liikkumalla. Uusi elämäni oli sen verran aikuistanut minua ja luonut täysin uuden identiteetin ja itseluottamuksen, että yhtäkkiä olinkin just hyvä sellaisena kuin olen. En välitä enää paljon mitään muiden mielipiteistäkään. Maailmassa on miehiä joiden elämäntavat ja arvot sopivat omiini, ja miehiä joiden eivät. Jälkimmäiseen en tuhlaa edes ajatusenergiaa vaan keskityn itseni kaltaisiin ihmisiin. Ymmärrän kyllä, miten kiva on miellyttää oman valittunsa silmää, mutta aina ja iänkaikkisesti löytyy ihmisestä kuin ihmisestä jokin "vika" toisen silmin katsottaessa. Rakkauden suurin hienous onkin siinä että se katsoo noiden kauneus- ja jopa luonnevirheiden läpi ja itse olen taipuvainen ajattelemaan, että on helppoa rakastaa jos kaikki on hienoa, uutta ja vastustamatonta. Todellinen rakkauden vahvuus punnitaan nimenomaan tilanteissa jotka tuovat vastusta. Ja vain tällä jälkimmäisellä rakkaudella on painoarvonsa.

    • tonou

      Mä en ole koskaan haistattanut kenellekään netissä vittuja, mutta nyt sen teen.

      (huutaa)

    • cassu

      vau! olisipa mahdollisuus nauttia tisuistasi.oletko kesällä usein esim.kaupassa ilman rintsikoita? kyllä meitä pienten rintojen ihailijoita on.

    • Silikonia kehiin

      No prob, silikoneja on ollut myynnissä jo pitkään. Ota ihmeessä sellaiset.

    • mielipde tämäkin

      En tiedä, miten muilla miehillä on, mutta minä tykkään pienistä rinnoista. Erityisen seksikkäinä pidän lähes rinnattomia naisia.

    • ddddd

      Olisi kiinnostava kuulla miten aloittajalla menee nykyään. Itsekin kärsin rumista tyhjistä rinnoista ja mies tykkää isoista rinnoista.

    • Vaihdaukkoa

      Mä pidän kyllä tuollaisista pienistä tisseistä. Yleensä myös peppu on parempi pienitissisillä naisilla. Silikonit on totaalinen turn of mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1100
    Aihe