Kun toinen on aina liian kiireinen

whiskey-in-the-jar

Terve! Olen nyt tässä joutunut pienimuotoisen ongelman eteen enkä oikein tiedä miten tilanteessa pitäisi toimia ja olisi mukava saada ulkopuolista näkökulmaa tähän keissiin. Olen jo jonkun aikaa tapaillut erästä naista, viihdymme mainiosti yhdessä ja on vaikuttanut siltä että todella pidämme toisistamme ja että ilmassa olisi vahvaa molemminpuolista ihastusta. Kuitenkin viimeaikoina olen ollut melko lailla pallo hukassa, kun neidillä ei enää tahdo löytyä aikaa nähdä kaksin, edes pikaisesti, minään vuorokauden aikana. Jokaisena viikonpäivänä on kuulemma hirveä kiire ja valtavasti menoja, kokeita ja opiskeluprojekteja, harrastuksia ja milloin mitäkin. Tuntuu että hänellä ei enää yhtäkkiä olekaan minulle aikaa.

Tämä kyseinen tilanne on jatkunut jo pari kolme viikkoa, mutta olen pyrkinyt olemaan ymmärtäväinen ja joustava. Neiti on myös kovasti pahoitellut aina tilannetta, omasta mielestäni vaikuttaen täysin vilpittömältä. Olen myös tehnyt selväksi hänelle jo tapaamisten alkupuolella että jos ei kiinnosta tai hän ei enää halua minua tavata, saa minulle ilmoittaa asiasta suoraan ilman kiertelyä tai keksaistuja verukkeita. Koen itse tämän nykyisen tilanteen kovin hämmentävänä, tuntuu että kaikki muut asiat ovat tärkeämpiä hänelle kuin minä ja että yhteisen ajan löytäminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Kyseessä oleva neiti on ujon sorttinen joten olen pitänyt luonnollisena että aloitteiden tekemisessä pallo on minulla, mutta jotenkin vaikuttaa siltä ettei häntä kiinnosta minua tavata, tai ainakaan hän ei tunnu asettavan tapaamisillemme suurta painoarvoa suhteessa muihin rientoihin, tai ainakin näin olettaisin sen perusteella että häneltä ei enää tunnu löytyvän vähääkään aikaa tapaamisillemme. Ymmärrän että ihmisillä on toki kiireitä ja opiskelut tuovat oman painonsa ajankäyttöön, mutta tuntuu kummalliselta etteikö edes kerran viikossa voisi muutaman tunnin ajan viettää yhteistä aikaa jossain merkeissä.

Kuitenkin taas niinä kertoina joina olemma nähneet kahden ovat kemiat kohdanneet loistavasti ja ainakin minun kuulteni on neiti kehunut minua ihanaksi ja sanonut nauttivansa seurastani, ja kuten edellä mainitsin olen myös tehnyt selväksi että kiinnostuksen loppuessa hän voi sen minulle kiertelemättä ilmoittaa. Omasta puolestani haluaisin kovasti viettää aikaa tämän kyseessä olevan naispuolisen ihastukseni kanssa, mutta jotenkin vaikuttaa siltä ettei hän ehkä koe samoin,enkä enää tiedä mitä minun pitäisi tehdä tai ajatella tässä tilanteessa, vai johtuuko kaikki kenties vain omasta epävarmuudestani... :s

12

6072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tuo

on turhauttavaa. Itsellä on saman tyyppinen tilanne menossa, tosin jätkältä ei tahdo löytyä aikaa, vaikka molemmat tunteemme kerrottiin, jätkän aloitteesta.

Mutta kannattaa kysyä suoraan naiselta että mitkä ovat kuviot. Jos kärsivällisyyttä löytyy vielä viikon verran, niin silloin koulun pitäisi olla loppu, niin ainakin se selitys/syy poistuisi kuvioista.

• Naisen mielipide

Todennäköisesti et ole naisen mielestä tarpeeksi kiinnostava.
        Jos toisesta oikeasti tykkää paljon niin kyllä sitä aikaa saa järjestettyä, että kerkee näkemään. Nainen saattaa myös esim. pitää sinua varalla, ettei tarvitse olla yksin.

• kiire on totta

odota viikko.. opiskeilijoilla on vuoden kiireisin aika.. kaikki loput hommat kaatuu päälle ja tenttejä riittää..
      vois joskus ottaa ihan tosissaan, että on oikeasti kiire.. ei se mitään ikuista tilannetta tarkoita..
      Varmasti sitä tekisi muutakin, jos ehtisi, mutta joskus on pakko laittaa asiat järjestykseen, tai tulee isoja ongelmia.
      T: yksi aivan oikeasti kiireinen.

• whiskey-in-the-jar

Opiskelujen suhteen tilannehan helpotti jo kun neidillä eilen loppui koulu, mutta samantien kuulemma alkavat kesätyöt. Tänään hänellä olisi vapaapäivä ollut sentään, mutta näköjään silloinkaan ei aikaa löydy. Nähtävästi en sitten ole tarpeeksi kiinnostava tai muuta vastaavaa, olisi kiva vain kun asiasta voisi ilmoittaa suoraan ilman tätä jatkuvaa kiertelyä ja kaartelua, puuhh... :(

• Jannajanna
        whiskey-in-the-jar kirjoitti:

Opiskelujen suhteen tilannehan helpotti jo kun neidillä eilen loppui koulu, mutta samantien kuulemma alkavat kesätyöt. Tänään hänellä olisi vapaapäivä ollut sentään, mutta näköjään silloinkaan ei aikaa löydy. Nähtävästi en sitten ole tarpeeksi kiinnostava tai muuta vastaavaa, olisi kiva vain kun asiasta voisi ilmoittaa suoraan ilman tätä jatkuvaa kiertelyä ja kaartelua, puuhh... :(

Sellasia me naiset ollaan, ettei pystytä suoraan sanomaan ettei kiinnosta. Onhan tuo nyt aika selvä, ettei ole kiinnostunut jos muka vapaapäivänäkään ei kerkeä näkemään.

• dcvhm
        Jannajanna kirjoitti:

Sellasia me naiset ollaan, ettei pystytä suoraan sanomaan ettei kiinnosta. Onhan tuo nyt aika selvä, ettei ole kiinnostunut jos muka vapaapäivänäkään ei kerkeä näkemään.

mutta itsellänikin oli hieman vastaava tilanne -siis oli;(. Aika pitkälle aloitteenteko tuli minulta ja olinkin ehkä liian aktiivinen. Kavereille aikaa riitti aina ja jos jonkinlaiseen menoon. Toki meillä kivaa, kun tavattiin, mutta halusin ottaa asian puheeksi ja tulihan se ilmi, ettei ehkä ole minusta riittävästi kiinnostunut. Parempi kuitenkin näin, koska minusta on epäreilua jättää toinen epätietoisuuteen.

• Saman kokenut usein
        whiskey-in-the-jar kirjoitti:

No jos ei nytkään muka ole aikaa, niin valitan: neiti ei ole sinusta vakavissaan kiinnostunut, tai ei ainakaan sen vertaa, että haluaisi tehdä kompromisseja omien menemistensä yms suhteen. Ei vaan uskalla sanoa suoraan, vaan ilmeisesti toivoo että luovutat aikanasi.

En sitten tiedä mikä on syynä, mutta ei tuossa tilanteessa kannata minusta enää pitkään roikkua. Jos hän onkin kiinnostunut, niin ei siitäkään ole mitään hyötyä, jos hän ei muka voi yhtään aikaa järkätä sinun näkemiseesi. Jos ne omat menemiset ovat aina tärkeämpiä, niin ei voi olla kovin kiinnostunut toisesta, tai sitten on niin itsekäs ettei osaa tehdä mitään kompromisseja.

Vaikkaan että kyseessä on sellainen tyypillinen nainen (miehiäkin löytyy), joka kyllä pitää sinusta, mutta ei "tarpeeksi". Odottaa jotain tosi ihmeellistä ja erikoista "jalat alta" -efektiä, jota ei välttämättä koskaan edes tule. Ei vika silloin ole sinussa, vaan hänessä itsessään. Jos taas on niin ujo ettei uskalla tapailla, niin sillekään ei oikein mitään voi. Järkevämpää sinulle etsiä nainen joka uskaltaa ja on valmis panostamaan suhteeseen ja järjestämään aikaa.

Minä itse olen sitä mieltä, että jos aidosti on kiinnostunut, niin silloin kyllä onnistuu sitä aikaa järjestämään, ainakin vähän. Voihan olla joku tositosi kiireinen viikko välissä, mutta jos se on jatkuvaa, niin ei kannata sellaisessa tyypissä roikkua. Antaa tehdä niitä omia tärkeitä juttujaan, jos ne niin paljon tärkeämpiä ovat.

Nauti kesästä ja tapaile muita naisia ilman huonoa omaatuntoa. Ehkä se nainen joskus ottaa yhteyttä, jos yhtäkkiä muka kiire hellittää. Jos ei, niin ei siitä mitään olisi tullutkaan.

• duunarijaopisk

ei ole aika eikä mikään.

opiskleu on työtä.

• kyllästynyt!!!!!!!!

Mies on niin kiireinen ja työtä on joka päivälle kellojen ympäri, että huh ja huh. Mua ei ainakaan kiinnosta mies, joka ei järjestä yhteistä aikaa. Miehen tulee keksiä tekemistä yhdessä ja olla aloitteellinen.

• fdssdags

Kärsivällisyyttä!

Itse voisin olla naisena juuri vastaavassa tilanteessa. Vieläpä senkin suhteen että sain juuri tämän lukukauden opiskelut kasaan, ja saman tien alkavat kesätyöt! (En kuitenkaan tapaile ketään, joten en ole varmastikaan nainen, josta puhut.) Minä ymmärrän kyseistä naista todella hyvin.

Nykypäivänä kaikille tuntuu olevan selviö, että aikaa voi vain järjestää. Mutta oikeasti on myös edelleen meitäkin, joilla on hyvin sitovia harrastuksia ja kiireinen elämänrytmi. Käytännössä hektinen elämäni on estänyt viimeisen vuoden aikana deittailun ja seurustelun miltei kokonaan. (Tästä syystä ensi syksylle on tiedossa muutoksia, sillä huomaan kaipaavani elämältäni paljon muutakin.)

Moni tapailuni on kaatunut juuri siihen, että mies on kuvitellut etten ole kiinnostunut, vaikka oikeasti olen vain ollut todella stressaantunut ja kiireinen. Jos jossakin välissä minulla on ollut pieni hengähdystauko, olen oikeasti tarvinnut sen ihan vain levätäkseni.

Etenkin jos nainen on ollut pitkään sinkkuna, on mahdollisesta että hänkin on onnistunut sitomaan itsensä moniin eri harrastuksiin/velvollisuuksiin. Todennäköisesti elämäntilanteen muuttuessa hän on halukas myös tekemään muita muutoksia, kuten ehkä vähentämään harrastustoimintaa jne. Kuitenkaan heti siinä silmänräpäyksessä kun olette tavanneet, on turha odottaa että nainen jättää kaiken se, mille hän käytännössä elää tällä hetkellä. Mutta jos hän on oikeasti kiinnostunut sinusta, tahtoo hän varmasti nähdä sinua.

Heitä pallo naiselle. Kysy, haluaako hän nähdä sinua, ja mikäli hän haluaa, pyydä häntä ehdottamaan aikaa, joka sopii hänelle. Jos nainen konkreettisesta kysymyksestä huolimatta kiertelee eikä ehdota mitään ajankohtaa edes jossakin lähitulevaisuudessa, on ehkä parempi ilmoittaa hänelle että toivoit jotakin teidän välillenne, mutta naisen kiireisyys on yksinkertasesti liian suuri ongelma.

• Mcblyat

Mulla on sama tilanne nyt, no mä kävin ulkona toisen tytön kaa.
      Ette tekään seurustele niin voit vapaasti käydä ulkona toisten tyttöjen kanssa.
      Tässä mun tilanteessa tyttö meni aluks ruotsiin vanhempia tapaan 2kk kesti
      Aika tyhmää jäädä oottaa yhtä tyttöä vaan, tapaa toisia.
      Ja sillon tällöin kysy sitä ulos

• oppeliini1

Tuo uusi ihastumisesi kohde on aivan liian kiireinen panostamaan kehenkään yhteen ihmiseen. Sinuunkaan.
      Hänellä on nyt jo ajasta puute, hyvä että pyysy jo asettamiensa tavoitteiden mukana. Siksi hän onkin niin mielenkiintoinen, monta asiaa tapahtuu samaan aikaan!

Miksi et hakeutuisi muiden seuraan? Ihastumisesi tietää kuinka tavoittaa sinut silloin kun hänelle siunaantuu pari ylimääräistä tuntia. Hän aivan varmasti ottaa sinuun yhteyttä silloin.

On täydellisen aiheetonta sinun liimautua kännykkääsi ja vain odottaa hänen soittoaan! Tee omia asioitasi ja, kuten jo ehdotin, mene harrastustesi parissa vain muiden mukaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      4995
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3038
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1259
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      48
      1129
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1074
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      138
      914
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      42
      881
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      113
      826
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      804
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142