Missä miesten hymy?

Karkotettu

Lieneekö edes 1/10 miehistä vaivautunut laittamaan kuvansa profiiliin - ilmeisesti oletusarvona on että oma kuva olisi niin suuri karkote ettei kehtaa moista laittaa... Ja kuitenkin ulkonäkö on yksi tärkeimpiä seikkoja joiden perusteella valinta tehdään. Itse skippaan yleensä kuvattomat ilmoitukset kokonaan.

Mutta asiaan. Näistä miehistä jotka ovat kuvansa laittaneet, tuskin 1/10 hymyilee kuvassaan. Suurin osa on kuin kissanpaskaa haukannut, vakavan tai jopa vihaisen näköinen. Varmaan jaksaakin moiset kiinnostaa. Mikä siinä on niin kauhean vaikeaa saada hymy naamaan? Panostakaa siihen kuvaan, laittakaa vaikka hyvä kaveri ottamaan koko digikamera täyteen niin että takuulla sattuu joku hyvä kuva sekaan, ja sitten laitatte sen siihen profiiliin.

Kyllä vähän "vaatimattomampikin" mies kiinnostaa heti enemmän kun kasvot valaisee hymy. Onko se niin vaikeaa?

44

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaarao

      valivali..:D

      käy tsekkaa toi naama eiks oo komia kuva :DD
      Sen miä oon huomannu,et kuvalla ei paljoo ole merkitystä ja sen perusteella en lähtis valikoimaan kovin tarkkaan..Luonnossa ihmiset on jostain syystä ihan erilaisia ja..

      http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=859318

      • Karkotettu

        Havaitsen. Mutta aika moni nainen taitaa kyllä valitettavasti skipata kovin pikkupoikamaisen huumorin. En ehkä itse, kun olen vähän perverssi muutenkin, mutta en sentään niin perverssi että savolaisiin sekaantuisin... ;)


      • Korni Kalle

        Kyllä se vaan niin on että kun savolainen puhuu niin vastuu siirtyy kuulijalle.Kaiken läskiksi lyöminen on muuten parasta terapiaa, uskokaa vaan, kyllä Kalle tietää.


    • aikuinen Mies

      Feikkaaminen ja tekohymyt on vain naisten juttu ja toivottavasti pysyykin ikuisesti sellaisena. Naisia opetetaan jo pienestä pitäen miellyttämään, hymyilemään kauniisti kuin missikisoissa, vaikka tunteet olisivat epävarmuutta ja paniikkia. Tuollainen ihminen on epäaito, ei tiedä koska on oikeasti iloinen, kun hymy väännetään naamalle lähes joka tilanteessa.

      Olin treffeillä tuollaisen naisen kanssa, joka lähettämässään kuvassa oli iloinen hymy kasvoilla, hampaat loistaen. Saavuin treffipaikalle ja ihmettelin että voiko tuo totinen ja pelokkaan näköinen nainen olla sama tyyppi. Minä joka en poseeraa kuvissa, hymyilin tilanteessa aidosti, koska tilanne oli niin hassu.


      Hymy on parasta, silloin kun se välähtää aidosta tunteesta, ei opeteltu tekohymy ketää kaunista, tai komista. Naiset ovat vain niin tottuneita siihen omaan teeskentelyynsä, että kuvittelevat miesten olevan samanlaisia, kukaan tuskin väittää että kuvaustilanne on niin hauska että hymy johtuu siitä.

      En itse vastaa kuvallisiin ilmoituksiin, koska ne ovat usein juuri ap:n kaltaisten naisten tekeleitä. Annan kuvani kiinnostuneille ja hyvin on kelvannut, komeaksi kehuttu. En ikinä laittaisi tunnistettavaa kuvaa nettiin, se kertoo usein typeryydestä ja ajattelemattomuudesta, mihin kaikkeen se voi vaikuttaa.

      • ?

        Totisen ja pelokkaan naisen kohtaaminenhan on söpöintä mitä treffeillä voi tapahtua, sellaisenhan tekee mieli heti ottaa kainaloon suojaan ; )


      • ...............
        ? kirjoitti:

        Totisen ja pelokkaan naisen kohtaaminenhan on söpöintä mitä treffeillä voi tapahtua, sellaisenhan tekee mieli heti ottaa kainaloon suojaan ; )

        Ei välttämättä tee mieli, jos tämä on lihava.


      • psykologit_kunniaan

        Kai sitä voi myös kaivaa arkistoista jonkun vanhan kuvan, jossa on oikea hymy.


      • aikuinen Mies
        psykologit_kunniaan kirjoitti:

        Kai sitä voi myös kaivaa arkistoista jonkun vanhan kuvan, jossa on oikea hymy.

        Tosiaan psykologit kunniaan, ehkä he voisivat kertoa mistä tulee pakkomielle nähdä vain hymyileviä kasvokuvia. Onko se jotain pikkulapsena opittua turvallisuuden hakua? Sillä on naisille joku erikoinen merkitys, se tulee ilmi muissakin yhteyksissä, kuin nettitreffeillä. Itse katselen mielummin luonnollisia kasvoja, kuin tekohymyjä, tai jostakin vanhasta kuvasta rajattua "aitoa iloa"

        Naiset ovat aina selittelemässä jotakin valokuvaa, miksi siinä ei hymy ole kasvoilla, ravintolassa kun nainen on aloitteellinen ja avaa keskustelun, on 90% todennäköistä että juttu käsittelee ilmettä, hymyä, tai sen puutetta, jos naiselle ei hymyile, alkaa jankkaaminen mikset hymyile.

        Tekohymyihin kyllästyy, uutistenlukijatkin on nykyään koulutettu hymyilemään aiheen mukaa, se on niin imelää, erityisesti naisankkurit menevät tässä mauttomuuteen asti.


      • Karkotettu
        aikuinen Mies kirjoitti:

        Tosiaan psykologit kunniaan, ehkä he voisivat kertoa mistä tulee pakkomielle nähdä vain hymyileviä kasvokuvia. Onko se jotain pikkulapsena opittua turvallisuuden hakua? Sillä on naisille joku erikoinen merkitys, se tulee ilmi muissakin yhteyksissä, kuin nettitreffeillä. Itse katselen mielummin luonnollisia kasvoja, kuin tekohymyjä, tai jostakin vanhasta kuvasta rajattua "aitoa iloa"

        Naiset ovat aina selittelemässä jotakin valokuvaa, miksi siinä ei hymy ole kasvoilla, ravintolassa kun nainen on aloitteellinen ja avaa keskustelun, on 90% todennäköistä että juttu käsittelee ilmettä, hymyä, tai sen puutetta, jos naiselle ei hymyile, alkaa jankkaaminen mikset hymyile.

        Tekohymyihin kyllästyy, uutistenlukijatkin on nykyään koulutettu hymyilemään aiheen mukaa, se on niin imelää, erityisesti naisankkurit menevät tässä mauttomuuteen asti.

        Itselläni on profiilissani ihan aito hymy. Harvinainen hetki kyllä että kuvattaessa onnistui. Johtui kai siitä etten nähnyt mitään ilman silmälaseja joten oli helpompi rentoutua, kuin tuijottaessa kameraan. Yleensä alkaa nimittäin suupielet väpättämään jos ei kuvaaja ole niin pro että saa sen kuvan nopeaan otettua.

        Miehillä mitään tekohymyjä yleensä edes näekään. Olla vaan yrmytetään oikein vihaisena ja se asenna on se että heidät pitää hyväksyä tasan sellaisina kuin ovat. Pienintäkään vaivannäköä ei mies halua nähdä. Sitten ihmetellään kun ei naista löydy.


      • Aikuinen Mies
        Karkotettu kirjoitti:

        Itselläni on profiilissani ihan aito hymy. Harvinainen hetki kyllä että kuvattaessa onnistui. Johtui kai siitä etten nähnyt mitään ilman silmälaseja joten oli helpompi rentoutua, kuin tuijottaessa kameraan. Yleensä alkaa nimittäin suupielet väpättämään jos ei kuvaaja ole niin pro että saa sen kuvan nopeaan otettua.

        Miehillä mitään tekohymyjä yleensä edes näekään. Olla vaan yrmytetään oikein vihaisena ja se asenna on se että heidät pitää hyväksyä tasan sellaisina kuin ovat. Pienintäkään vaivannäköä ei mies halua nähdä. Sitten ihmetellään kun ei naista löydy.

        Tekohymy on sellainen, mikä harkiten asetellaan kasvolihaksilla kasvoille. Itselle hymy tulee sisältäpäin, usein vielä silloin kun ei pitäisi, kadulla tai kaupassa, joskus tulee mieleen joku huvittava asia, mitä ulkopuolinen ei välttämättä tiedä. Haluan säilyttää itsessäni oman aitouteni, enkä ala tekohymyjä vääntämään akkojen tapaan heidän mielikseen.

        Haluan olla tekemisissä iloisten, aitojen ja positiivisten ihmisten kanssa, tekohymy ihmiset eivät useinkaan ole sellaisia luonteeltaan, tekevät tosin kaikkensa vaikuttaakseen sellaisilta.

        Kunnollisesta profiilista paistaa esiin tietty positiivisuus ja iloisuus, jos henkilö on sellainen. Joillekin tuntuu olevan vaikea käsittää että ilmeitä on muitakin kuin hymyily ja vihaisena yrmyytys. Kaikki eivät ehkä kykene niitä vivahteita tulkitsemaan, tai ovat niin itsekkäitä, että heille pitäisi vain ja aina muiden hymyillä vaikka väkisin.


    • suotta hymyillä

      Helpompi ladata netistä jonkun miesmallin kuva, jossa tyyppi on ylävartalo paljaana, ja laittaa se profiiliin näkyville. Saa enemmän yhteydenottoja muijilta.

    • ............

      Tai no en nyt usko tuohon, että kaikki kuvattomat kokevat ulkonäkönsä ongelmaksi. Jotkut ihmiset eivät vain heti halua kuvaansa profiiliin jo tyrkätä, tunnistamisen pelossa tmv.

      Mutta tuo hymy. Ihan oikeasti se on kullan arvoinen vinkki niille miehille, jotka kuvansa profiiliin laittaa. Sillä jos kuvittelisin vielä meneväni joskus nettideittiin, niin hymyilevä, iloinen ja positiivisia fiboja viestivä pärstä olisi se suurin valttikortti mitä keksin. Adoniksen kroppa tai Brad Pittin naamakin kalpenee sen rinnalla, jos alusta saa vaikutelman, että tuo ihminen on iloinen, positiivinen ja ehkä voisin olla hänen kanssaan iloinen jos yhteen sattuisimme. Ja etenkin suomi24:ssä tuo voi merkata vieläkin enemmän. Sillä jos nainen on sattunut näitä kirjoituksia täällä lukemaan, niin rehellisesti sanottuna täällä on todella paljon negatiivisia, kiukkuisia ja vihamielisiäkin miesten kirjoituksia. Vaikea on keksiä suurempaa turn offia, sillä jos alkutekijöissä itsestään antaa sellaisen kuvan ja yhdistää täällä olevia kirjoituksia suomi24:n deittiin, niin ahdistaa ajatuskin elää sellaisen ihmisen kanssa. Tässä voi selittää vaikka kuinka, että en mä muuten kiukuttele näin ja olen todella positiivinen enkä pura kiukkua naisille, mutta noin ne ensivaikutelmat vaan menee. Eli itse, jos mies olisin, vaihtaisin heti pois tuimat kuvat profiilista.

      Se on muutenkin jännää miten paljon hyväntuulisuus ja positiivinen asenne vaikuttaa noissa asioissa. Esimerkiksi sinkkupuolisilta naiskavereilta olen saanut kiinnostuneita kyselyistä juuri niistä miehistä, jotka tuntuvat levittävän ympärilleen rentoa, hyväntuulista ilmapiiriä. Ja nämä eivät ole edes mitään komeita miehiä, paljon komeampiakin vaihtoehtoja olisi. Ja ymmärrän tuon erittäin hyvin. Jos kaipaan kauneutta/komeutta ympärilleni, ostan kauniin taulun. Mutta elävän ihmisen kohdalla, jonka kanssa mahdollisesti jakaa kodin ja joka on juuri se ihminen, jolle eniten elämäänsä jakaa ja joka jakaa minulle omaa elämäänsä, niin kyllä siinä pinta jää kakkoseksi. Ja näinhän se mullekin kävi kun nettideitissä pyörin, mukaan tarttui juuri se mies, jonka kanssa oli mukavaa olla.

      • Karkotettu

        Itse kerran ajattelin yhdestä tapaamastani miehestä että hui mikä mörkö, mutta kun pari päivää olin hänen seurassaan ja näin monta kertaa hänen valloittavan hymynsä ja iloisen olemuksensa, niin olin lopulta aivan myyty. Komeudesta niin viis, se sisäinen maailma kun ihmisestä hehkuu ilona ulos, niin onhan kumma jos ei ympäristö tykkää täysillä.


      • itseä....

        Ärsyttää eniten karseat tekohymyt, joissa luonnollisuudesta ei ole tietoakaan. Tekevät naisesta kuin naisesta suorastaan ruman. Kuva muutenkin kertoo korkeintaan piirteet, eikä yhtään mitään muuta. Miksi siis fiksu ihminen antaisi sille liian suuren painoarvon?


      • .............
        itseä.... kirjoitti:

        Ärsyttää eniten karseat tekohymyt, joissa luonnollisuudesta ei ole tietoakaan. Tekevät naisesta kuin naisesta suorastaan ruman. Kuva muutenkin kertoo korkeintaan piirteet, eikä yhtään mitään muuta. Miksi siis fiksu ihminen antaisi sille liian suuren painoarvon?

        Aika surullista, jos ihminen ei löydä yhtäkään kuvaa, jossa olisi aidosti iloisen näköinen. :/


      • ei...
        ............. kirjoitti:

        Aika surullista, jos ihminen ei löydä yhtäkään kuvaa, jossa olisi aidosti iloisen näköinen. :/

        Välttämättä halua antaa pelkälle "nettitutulle". En yhtään ihmettele, että niitä pettyneitä löytyy pilvin pimein, jos hetkelliselle otokselle antaa noin suuren merkityksen.


      • .............
        ei... kirjoitti:

        Välttämättä halua antaa pelkälle "nettitutulle". En yhtään ihmettele, että niitä pettyneitä löytyy pilvin pimein, jos hetkelliselle otokselle antaa noin suuren merkityksen.

        Enhän mä mitään pettyny ole, päinvastoin nettideitistä löydetty sama heila ollut jo vuosikausia. Eikä kannata negatiivisesti taas tulkita tekstejä, sillä 1) kaikille tuntemattomille ei tarvitse kuvaa antaa, itse sanoin juuri että hyvin ymmärrän kuvattomat profiilit 2) positiivisesta asenteesta voi viestiä monella muullakin keinolla kuin valokuvalla, ihan vaikka sillä miten kirjoittaa ja pyrkii siihen, ettei heti ole piikit pystyssä muita ihmisiä kohtaan.


      • tarkoittanut...
        ............. kirjoitti:

        Enhän mä mitään pettyny ole, päinvastoin nettideitistä löydetty sama heila ollut jo vuosikausia. Eikä kannata negatiivisesti taas tulkita tekstejä, sillä 1) kaikille tuntemattomille ei tarvitse kuvaa antaa, itse sanoin juuri että hyvin ymmärrän kuvattomat profiilit 2) positiivisesta asenteesta voi viestiä monella muullakin keinolla kuin valokuvalla, ihan vaikka sillä miten kirjoittaa ja pyrkii siihen, ettei heti ole piikit pystyssä muita ihmisiä kohtaan.

        Mutta kyllähän viestejä lukemalla saa sellaisen kuvan, että niitä löytyy aivan liikaa ja todellakin mitättömistä asioista täällä valitellaan. Ehkäpä omat odotukset ovat liialliset tai vedetään johtopäätöksiä mitä ihmeellisimmistä asioista. Asenne ei ole muutenkaan täysin kohdallaan, jos pitää miettiä miksi toiset eivät ole sitä taikka tätä. Seuraa olen itsekin löytänyt kiitettävästi ihan sillä perusilmeellä. Tuskin sen vuoksi, mutta en välttämättä niin haluaisikaan.


    • ...

      huudettiin jo armeijassa, että imaiskaa se hymy perseeseenne, ja siellä se on pysynyt. Aika harvalla miehellä muutenkaan on mitään hymyilemisen aihetta kun tekee paskaduunia 50 vuotta.

      • Armeijassa tulee hymyilijälle ongelmia ja äkkiä. Kaikki hymyt tulkitaan poikkeuksetta vittuiluksi esimiehille, olipa syy mikä tahansa. Ainakin silloin joskus näin oli. Yrmeä saa olla. Karmea on komea armeijan mielestä. Armeijan jälkeen hymyileminen pitää opetella uudestaan. Luonnollisuus ja spontaanisuus tosin katoaa opetellusta hymystä. Hymyilemätön tai väkinäisesti hymyilevä mies on luultavasti ollut hyvä sotilas. Ja hymyilemisen aiheet on vähissä, jollei naistakaan ole. Siinäpä naisille miettimistä.


      • Hööh
        yäktyyppi kirjoitti:

        Armeijassa tulee hymyilijälle ongelmia ja äkkiä. Kaikki hymyt tulkitaan poikkeuksetta vittuiluksi esimiehille, olipa syy mikä tahansa. Ainakin silloin joskus näin oli. Yrmeä saa olla. Karmea on komea armeijan mielestä. Armeijan jälkeen hymyileminen pitää opetella uudestaan. Luonnollisuus ja spontaanisuus tosin katoaa opetellusta hymystä. Hymyilemätön tai väkinäisesti hymyilevä mies on luultavasti ollut hyvä sotilas. Ja hymyilemisen aiheet on vähissä, jollei naistakaan ole. Siinäpä naisille miettimistä.

        Ja siinäpä miehille miettimistä miksi pysyvät naisettomina.

        En vain tajua miksei miesten tarvitse vaivautua mitenkään. Aivan kuin olisivat vaikka millaisina mörköinä Jumalan lahjoja naissukupuolelle...


      • siinä miettimistä
        Hööh kirjoitti:

        Ja siinäpä miehille miettimistä miksi pysyvät naisettomina.

        En vain tajua miksei miesten tarvitse vaivautua mitenkään. Aivan kuin olisivat vaikka millaisina mörköinä Jumalan lahjoja naissukupuolelle...

        Vaikutat itse mörköltä, joka hyökkäilee ja kuvittelee olevansa kaikkien miesten unelmien kohde.


      • Hööh kirjoitti:

        Ja siinäpä miehille miettimistä miksi pysyvät naisettomina.

        En vain tajua miksei miesten tarvitse vaivautua mitenkään. Aivan kuin olisivat vaikka millaisina mörköinä Jumalan lahjoja naissukupuolelle...

        Olen Jumalan lahja! Tulipa hyvä olo.


    • naisen mielipide

      Itselleni oma ulkonäkö ei ole ongelma, mutte en silti halua kuvaani nettiin. Se on siellä ihan riittävän monessa muussa yhteydessä työn ja harrastusten takia.

      Ja muutenkin tuijotuskuvat on tylsiä. Paljon mukavampi olisi jos miehellä olisi kuva jostain tilanteesta, toiminnasta. Kasvoja ei tarvitse nähdä. Olemus riittää.

      Ihmisen luonnetta, miellyttävyyttä, itsen ja toisen olotilan, huumorin tai ajatusmaailma yhteensopivuutta ei voi nähdä kuvasta vaikka olisi millainen naamakuva, vaikka olisi millainen hymy tahansa.

      • miehen vastine

        "Itselleni oma ulkonäkö ei ole ongelma, mutte en silti halua kuvaani nettiin. Se on siellä ihan riittävän monessa muussa yhteydessä työn ja harrastusten takia."

        Sama juttu ja se olemuskin niissä kyllä näkyy mutta niitä en nettideitteihin halunnut yhdistää ja kun muita kuvia ei taas paljoa ole, niin itsehän se kuva, tosin vaan totisesta naamavärkistä piti lähetettäväksi sitten räpsäistä.

        En itse pitänyt tuota lähetettyä naamakuvaani niin kovin tärkeänä kun itsellekin se kokonaisolemus livenä on tärkeämpi. Kaikkein tärkeinhän on sitten se miten juttuun muuten tulee mutta mun mielestä sitä ei netin kautta voi edes selvittää.


      • dddff

        Kuvanhan voi ottaa vaikka kännykällä sekunnissa ja sitten vaan lähettää se. Yksinkertaista eikö totta, kas kun et tiennyt tuota.


    • No kun... Mutta lisään taas kakkoskuvaan lärvini, jottei joku rupee luulemaan musta mitään liikoja. :D Ja mä hymyilen kyllä kuvissani melkeempä aina. :) Mutta... Missäpä on kirjoittelijoiden profiilit ylipäätään? Ei näy profiilia olevan aloittajallakaan. Ilmeisesti kukaan ei uskalla keskustella mistään mitään, mikäli siinä joutuisi seisomaan sanojensa takana.

      • Karkotettu

        On minulla profiili, mutta ei tietenkään tällä nikillä. Ymmärräthän etten halua tulla esiin oikealla profiililla koska en halua palstan pentuja huutelemaan että onpas ruma lehmä.

        Mielestäni en ole ruma lehmä, mutta en ole mikään missikään. Niin topakka ihminen en kuitenkaan ole etteikö sattuisi jos joku alkaa nimittelemään ja haukkumaan.


      • Karkotettu kirjoitti:

        On minulla profiili, mutta ei tietenkään tällä nikillä. Ymmärräthän etten halua tulla esiin oikealla profiililla koska en halua palstan pentuja huutelemaan että onpas ruma lehmä.

        Mielestäni en ole ruma lehmä, mutta en ole mikään missikään. Niin topakka ihminen en kuitenkaan ole etteikö sattuisi jos joku alkaa nimittelemään ja haukkumaan.

        Kun kerran se on sallittua. Mun mielestä pitäis oikeastaan olla pakollista nikki, jotta voisi kirjoittaa yhtään mitään. Silloin ne haukkumisetkin jäisi pois tai vähemmälle.


    • No Smile

      Aikanaan Juliet Jones kiteytti koko asian biisissään:
      "Ennemmin räkänokastakin mies tulee, kuin tyhjännaurajasta"

      Eli Suomessa hymyilevä mies on myrkkyä!

    • reotpc

      siellä on tainnut mennä kissanpaska väärään kurkkuun

    • skippailet

      etkä tiedä mitä menetät: oman kokemukseni mukaan parhaat tyypit löytyvät juuri kuvattomien profiilien takaa.

      Kuvasta on tehty aivan turhan tärkeä. Naisena en halua sitä laittaa siitä syystä etten kaipaa vieraskirjaani tyhjänpäiväisiä kehuja, joita samat hemmot käyvät kirjoittelemassa eri naisille riippumatta siitä, kuinka nätti tai vähemmän nätti kuvan kohde on. Samaa pa**anjauhantaa oletpa upea, oletpa kaunis...kuka hullu sinne nyt mitään haukkuja laittaisi, vaikkei nainen erityisen kivalta näyttäisikään?

      Miehet hei: ei tarvitse hymyillä kuvassa eikä välttämättä olla kuvaa ollenkaan. Kuvia voi vaihtaa sitten, kun on selvinnyt kiinnostaisiko toinen ollenkaan.

      Ja ne seksiseuran hakijat muuten käyttävät enemmän esim iskurin palvelua.

    • puute-Pertta
    • dfklöfsdkldsfm

      Jaa että missä hymy?

      Sun taskussa. Kenties.

    • yrmötän.mieluummin

      On vittumaista hymyillä jos ei saa silmiään mukaan hymyyn. Mä hymyilin melkein jokaisessa ylioppilasaikaisessa koevedoksessakin pelkästään suulla ja niistä kuvista tuli viin vitun perseitä että poltin jokaisen erittäin huolellisesti. Tai ainakin sen liuskan tai ne liuskat joilla oli ne kuvat, joista sitten piti valita 3 vähiten paskaa ja suostui teettämään niistä triptyykkimäinen kuvasarja.

    • crux

      Yksi sana kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa. En minäkään vaadi että naisella on oltava kuva profiilissaan, niin miksi sitä itsekään sinne laittaisin. Mukavampi se on aluksi kirjoitella ilman turhia pinnallisuuksia.

    • virnuilija

      Tästähän on tehty tutkimus että mies ei voi nauraa ja hymyillä profiilikuvassaan vaan korkeintaan se virne naamassaan voi kyllä olla...menikö siinä uskottavuus ja miehisyys?

      Naisilla se oli kyllä toisinpäin....

      Se on sitten eriasia tavatessa livenä.

      Katsokaa vaikka malleja jossain rättimainoksissa.

    • kaksikuvaa3-4

      hymy on meikki

    • kuvatuksista

      Vaaanha aloitus, mutta tärkeä asia. Monilla miehillä on kuva. Moni mies näyttää monen naisen mielestä rumalta kuvassa. Joten se ja sama olisiko hänellä siis kuvaa ollenkaan. Tai ehkä kuvaton voi olla jopa vahvemmilla jos muut speksit ( Esim. pituus, paino, määrätietoisuus ja itsevarmuus yhdistettynä huumorintajuun) osuu kohdalleen. Sen vuoksi kuva ei ole kovin tärkeä monellekkaan miehelle. Ja tutkimukset ovat osoittaneet, että vakavailmeinen mies saa enemmän naislähestyjiä kuin virnistelijät. Miehen tulee olla mystinen ja voimakas. Siinä ei paljon naureskelut auta....

      Naisella profiilikuva toimii treffailua hankaloittavana tekijänä. Naisen ei edes tarvitse olla kovin kaunis, että postilaatikko on tukossa ja valinnan varaa on liikaa. Ja se saa naisen vitutuskäyrän kattoon. Jos siis profiilissa on kuva. Jos taas ei, niin viestimäärät putoavat radikaalisti, joten naiselle jää aikaa lähestyä itse kivoja miehiä.

      Eli naiselle kuvattomuus on jees. Normaalille miehelle se voi olla plussa tai miinus. Riippuu ihan tähtien asennosta. Mutta siististi pitää olla pukeutunut ja edustavin mahdollinen kuva, jos sille tielle lähtee. Naiselle riittää perunalla kaukaa räppästy peukalonkynnen kokoinen potretti, josta näkyy pitkä tukka.

      Eli en nyt oikein tiedä kummat ovat pilanneet maailman. Miehet vai naiset? Mutta väliäkö tuolla. Pääpointti oli, että vastatkaa tytöt normaaleille ukoille. Kuvalla tai ilman....

      • paljonpano

        jooo ......vastakaa tytöt ukoille ? Ukot tai huorat ovat pilanneet maailman ?


    • Missänaistenperse

      Ennenhän riitti naiselle se että pyysi kuvaa ja jätti sitten vastaamatta. Nyt kuva pitäisi saada kysymättä ja puhumatta mitään. Ulkonäköhän ei pitänyt merkitä paljon mitään, ihana luonnehan se piti olla vain. Mutta olikin niin suuri merkitys. Nyt ei riitä edes se pitäisi vielä hymyillä kuin kosmetiikkaliikkeen myyjä.
      Mitä seuraavaksi, esittää päällään seisten macbeth. Juoda viiniä samalla ja saada nainen tuntemaan jos minkälaista väristystä ihon alla.
      Ihmiskauppa pitäisi olla kiellettyä ja naisetkin on sitä vastaan oletettavasti mutta silti näköjään se kukoistaa nettideiteissä.
      Miten olis naiset jos vastaisitte ja vielä kerran vastaisitte niille jokaikiselle miehelle jolta viestin saatte. Paljastaisitte itsestänne jotain sellaista johon oikeasti joku voi ihastua tai olla ihastumatta, niin ehkä sitten voisitte huomata että mieskin voi olla ihminen, eikä teidän huonekalu mitä voi aina siirrellä kun alkaa kyllästyttää.
      No mutta hei jatkakaa vain samaan malliin lopputuloshan on kyllä nähtävissä.

    • Huhsuomenmiehet

      Aivan samaa mieltä kun ap. pelottavia naamoja. jotenkin ymmärtää miksi he ovat täällä ja sitten kuvittelevat saavansa nuoremman, kauniin naisen. mitä narsismia ja tyhmyyttä läjäpäin.

    • dsvfsd

      Hahha, siitä sait saatanan huora.

    • Joku_tyyppi_vaan

      Itellä kyllä löytyy hymykuva peräti hampaat näkyvillä. Jotain olen siis oikein tehnyt. Sen verran komppaan muita, että kyllä minä tulkitsen hymyilyn yleensä vittuiluna tai jos on pidemmän aikaa hymy naamalle ajattelen ihmisellä olevan jokin vamma tai lihaskouristus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe