Miehen maha

Lene-Mariexx

Naiset, miten suhtaudutte miesten isoihin (kalja)mahoihin? Jos miehelläsi on sellainen, niin onko se häiritsevä asia, vai ihan ok asia, tai jopa seksikästä? Entä millaisia olette itse fyysisesti: oletko itse hoikka ja timmi, ja miehesi on hyvin vatsakas?

Olen 33-vuotias hoikka ja sporttinen nainen ja seurustelen itseäni aika paljon vanhemman miehen kanssa, jolla on suuri vatsa. En ole sillä tavalla ulkonäkökriittinen, että vatsa olisi minusta ehdoton ongelma, mutta usein kyllä toivon miehen ottavan vatsansa ainakin pukeutumisessa huomioon. Eli jonkin verran vatsa häiritsee.

Olen ennenkin ollut vatsakkaiden miesten kanssa, ja huomannut sen, että miehet eivät useinkaan itse pidä vatsaansa ongelmana. He eivät katso olenvansa esim. ylipainoisia, ja saattavat kritisoida ylipainoisia naisia, eivätkä itse missään tilanteessa hyväksyisi, että naisella olisi iso vatsa.

Miten te miehet suhtaudutte tähän: Oletko isovatsainen ja asia on sinulle (ja naisellesi) ihan ok; eli et ole millään tavalla kompleksoitunut vatsastasi etkä koe mitään ristiriitaa siinä, että nainen on vaikkapa hyvin hoikka?

31

6021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Ensimmäinen ja rehellinen ajatus oli, että voisi olla ongelma tai ainakin olisi omituista enkä osaisi nähdä sellaista seksikkäänä. Siis tämä oli ensimmäinen ajatukseni, koska lopulta en ylipäätänsä ole paljoa tuollaisia edes ajatellutkaan. En ole ikinä seurustellut kookkaan miehen kanssa saati sitten kaljamahaisen, vaan seurustelukumppanitkin olleet hoikkia tai jopa laihoja. Itse olen myös hoikka ja aktiivisen urheilun kautta kroppa timmissä kunnossa. En oikein edes osaa kuvitella seurustelevani kaljamahaisen miehen kanssa, joten kyllä se olisi todella omituista ja silmä ei sellaiseen tottunut. Kyllä ne littanat vatsat viehättää enemmän. En tiedä sitten, jos tilanne oikeasti vastaan tulisi.

    • ..miehenä:

      -iso vatsa/kaljamaha on oksettava ja vastenmielinen niin miehillä kuin naisillakin! En voisi kiinnostua vatsakkaasta naisesta. Ja itselläni ei ole "vatsaa". Se olis melkonen ihme tällä treeni määrällä ja tällä ruokavaliolla...

      • Anonyymi

        Hyvä pointti.kaikssa ylipaino jutuissa terveys on aina lihava nainen,Joka kauniimpi kuin isomahanen mies!Miksi laihdutus lihavuus asioihin ei laiteta isomahasta miestä?Minusta sa olla lihavia miehiä naisia.Tasa arvoa haluan lihavuus asioissa miesten kuvat myös.Jokainen valitsee kumpanin.Joku tykää isomahasista miehistä joku ei.Itse en tykää soffaperunoista,oli koko mikä tahansa.Ihminen on luotu liikumaan,liike.Lopuu selkä niska ja polvisäryt,Kipuun autaa liiku.Mutta henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä jos joku mies/nainen ylipainoinen.Se takana on syyt.Ei vain ruoka.Piilossa paha olo ja masenus.LÄÄKITYKSET LIHOTAA .YMM


    • Cloetta..

      Minusta iso maha on vastenmielisen näköistä. Iso mies ja iso maha, on ehkä kaikista ällöttävintä ja epäseksikkäintä mitä tiedän. En minäkään mielestäni ole ulkonäkökriittinen mutta iso maha on iso maha ja seksissä tiellä.

      Olen 50 ja normaalivartaloinen, läskiä on jonkun verran siellä sun täällä. Miehelläni taas on upea ex-urheilijan vartalo. Onneksi mieheni pitää kurveista, mutta kumpikaan emme pidä liikalihavuudesta.

    • EiEiEiEiEiEiEiEiEi

      Iso maha miehellä (mikä valitettavan usein on 35 miehillä..) on epäseksikästä, enkä kyllä tahtoisi miestä jolla tällainen on. Varsinkin kesällä ne isomahaiset ukot korostavat pömppöään kulkemalla liian lyhyillä paidoilla josta maha roikkuu alta ja näky on aivan karmea!!!

      Ja liian monet kaljamahaiset ukot tiutleeraavat oman kroppansa urheilulliseksi tai normaaliksi ja kyllä se on pyöreyttä se...

      • Anonyymi

        Iso maha miehellä on oksettava. Jos vielä mies on lyhyt, niin ei hlvtti.


    • Noona

      muuten hoikka, mutta vatsa pömpöttää jonkin verran. Ei tosin kaljan vaan ihan herkuttelun takia. Itse urheilen paljon ja kroppa on myös ihan timmissä kunnossa. Miehen vatsa on joskus häirinnyt, kun on meinannut kasvaa liian suureksi ja olenkin yrittänyt rajoittaa herkkujen syöntiä myös mieheltäni, tosin aikuisen ihmisen syömisiin on aika hankala puuttua.. Sanoin miehelleni sisäelinten ympärille muodostuvasta rasvasta ja nyttemmin hän onkin saanut vatsaansa pienemmäksi. Pieni pömppö ei minua haittaa, eikä ole seksissä tiellä. Mies tosin onneksi itsekin tiedostaa jo asian, eikä ole antanut vatsansa enää kasvaa.

      • Mahareppu

        että naisten massuja mollaava mies ei kärsisi kaljamahakompleksista. Aika läpinäkyvä häpeänpeittely-yritys, kunhan tulee vain ajatelleeksi...


      • me.me.
        Mahareppu kirjoitti:

        että naisten massuja mollaava mies ei kärsisi kaljamahakompleksista. Aika läpinäkyvä häpeänpeittely-yritys, kunhan tulee vain ajatelleeksi...

        Tulee mieleen, että onks miehen iso maha este lähetyssaarnaaja-asennolle? Siitäkö se kompleksi tulisi sitten, ettei pysty seksiin kun vaan tietyssä asennossa... Ois kiinnostavaa kuulla joltain naiselta mielipide.


      • Pyykkilautanen
        me.me. kirjoitti:

        Tulee mieleen, että onks miehen iso maha este lähetyssaarnaaja-asennolle? Siitäkö se kompleksi tulisi sitten, ettei pysty seksiin kun vaan tietyssä asennossa... Ois kiinnostavaa kuulla joltain naiselta mielipide.

        on TIELLÄ ! Ja myös kuvottavan näköinen. Ähinää, puhinaa ja puuskuttamista ei kiitos


    • 26

      Mikä sen epäseksikkäämpää kuin että miehen maha on kuin raskaana olevalla naisella.. Ja sitä minä olen ihmetellyt, että miksi useilla miehillä kaikki läski kerääntyy mahaan, mutta jalat esim voi olla ihan tikut? Naisilla läski menee tasaisemmin.

      • Tumps

        Tasaisemmin ja tasaisemmin - hmm. Kyllä mullakin mahku pönöttää reippaanmallisena, vaikken kalijaa nautikaan, ja olen nainen. Vaan onneks on tarpeeks vahvat lihakset, ja kellunnassa pallukka on oiva lisävaruste.


      • ihmejakumma...

        pikkasen sekin, että vaikka mies laihduttaa, niin vatsa ei katoa minnekkään. Naisella usein laihdutuksen myötä joka paikasta katoaa tasaisesti.


    • Helpottaa

      En kestäisi, enkä muuten kestänytkään. Suhde loppui juuri tuohon isoon mahaan, en mahda mitään, kauan yritin totutella mutta ei vain onnistunut. Joten itse jatkan matkaa nyt yksin, eikä yhtään harmita päinvastoin 😊

      • Kondiksessa-aina

        En ikinä pystyisi olemaan lihavan naisen kaa - vie halut heti. Ihmettelen siksi suuresti miten jotkut naiset voi olla miesten kaa jolla on edes vähän pömppövatsa.


    • xxxxxxxxxxxxxjjjjjjjjj

      Kyllä mä taitaisin suhtautua aika samalla tavalla. Enkä ole ikinä ollut parisuhteessa vatsakkaan tai lähellekään ylipainoisen miehen kanssa. Olleet aika hoikkeliineja - ei niitä tosin paljoa ole ollutkaan. Jos nykyinen aviomies tosin vatsan jossain vaiheessa kasvattaisi, niin kyllä sen kanssa sitten olisi varmaan vain opittava elämään. Ja epäilen, että ei olisi edes niin vaikeakaan, koska sen paljon hyvää ja tärkeämpää miehestä löytyy. ja 15 vuotta yhdessä oltu. Itse olen myös hoikka - enkä tykkäisi itsellänikään isosta vatsasta.

      Se on positiivinen puoli, että veikkaan kumpaakin enemmän ärsyttävän se oma vatsa jos alkaisi kasvamaan kuin toisen. Sitä kautta ei itse tarvitse olla miettimässä asiassa vaan kumpikin hoitaa omat mahansa.

    • Tos-asia

      Leviää ne ämmäin perseetkin ja se vasta etoo. Parasta ennen päiväys loppuukin todellisuudessa ämmiltä paljon aiemmmin, ei siinä zumbat auta.

      • Faktaon

        Pieleen meni, koska se parasta ennen päiväys menee ennemmin möhömaha miehiltä.. Miehillä enemmän sydän-ja verisuonisairauksia ja kuolevatkin aikaisemmin. Ihan tutkittu juttu.


    • luonnonihmeitä

      Kyllä minä aina kysyn tutuilta ja tuntemattomiltakin möhömahamiehiltä, että monennellako kuulla raskaana nämä luonnonihmeet ovat ja kuka on lapsen isä?? Se on tosi ihmeellistä että perseesen on noin monta miestä pantu ja aina ovat tulleet raskaaksi!

    • ytt8kjgf

      Miehillä rasva kertyy miltei yksinomaan vyötärölle (jos ei lapsesta asti ollut lihava). Saman rasvaprosentin omaava nainen ei vain näytä lihavalta, koska rasva jakaantuu laajemmin (takamus, reidet, yläkroppa ym.).

    • kaunisN

      ei haittaa mua. komeus tärkeämpää koska siitä sytyn siinä mielessä.

      • Hah-hah-haaa

        Jaaa että kaljamaha komea.


    • Raja-15

      Naisten ulkonäköjutut on mennyt aivan ööveriksi. Maha lähtee, kun aletaan yhdessä kuntoileen ja lopetetaan roskan syöminen.
      Paljon tärkeämpää on nauttia joka päivästä.

    • kokenutkehäkettu

      En ole isovatsainen, mutta vähän on liikaa ja se häiritsee itseäni kovasti. Naistani se ei kyllä tunnu häiritsevän , tosin hänelläkin on liikaa, mutta onneksi enemmän lantioilla niin, että vyötärö on tallella.

    • mahlaariittäis

      Entäpäs miehen mahla? Jos on paljon mahlaa miehellä? Mitenkä naiset siihen suhtautuu?

    • Anonyymi

      Mulla on isovatsaisia miesystäviä ja en pidä laihoista miehistä.

    • Anonyymi

      Juonittaria ovat nämä kaljajumalavatsan palvojat. Itse ovat juoneet pullonsa.

    • Anonyymi

      Minulla miesystävä,jolla masu,hyvä sängyssä,ihana muutenkin ja itsekin olen ylipainoinen,mutta meillä pelaa henkinen kemia sekä sängyssä menee upeasti. Ihana elämä. Ja no siis emme mitään hengenvaarallisesti lihavia ole toki.

    • Anonyymi

      Mannerheim kuuli Hitlerin saapuvan syntymäpäiväjuhliin: – ”Vad i helvete gör han här?”

    • Anonyymi

      Vatsaa voi olla monesta syystä, joten älkää viitsikö haukkua. Pinnallisilla asioilla ei ole merkitystä ihmissuhteissa.

    • Anonyymi

      Sivusta kommentoin, aina pyrkinyt ajattelemaan, ettei koolla ole väliä vaan enempi sillä, kuinka sitä osaa käyttää toisen hyväksi 😉

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe