Olen aina ollut bodyja vastaan enkä ole voinut sietää niitä, mutta nyt tuli mieleen, että mitä jos käyttäisi bodya korkeampi vyötäröisen hameen kanssa (esim. musta polviin asti ylettyvä hame jossa vyötärö noin napaan asti tai korkeampi ja tummansininen body) ? Vaikka itse kyllä tykkään käyttää korkeavyötäröisen hameen kanssa sellaista yläosaa joka on vähän muhkeampi. Ja en kamalasti tykkää käyttää myöskään niin sanottuja makkarankuoria :D
Olisihan siinä se hyvä puoli, että jos on paita hameen/housujen sisässä ja kumartuu tai jotain niin ei sitten se paita karkaisi sieltä hameesta/housuista ja ei tarvitsisi huolehtia, että onko paita rypyssä hameen/housujen sisällä.
Tälläistä tässä tuli mietittyä ja en muutakaan käyttöä bodylle keksinyt (siis sellaista mitä itse kehtaisin käyttää ja olisi kiva kuulla muiden ihmisten mielipide asiasta :)
Body?
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
2
933
Vastaukset
- emma234
Itse pidän välillä bodya puhtaasti siitä syystä, että ne ovat helppoja vaatteita ja mukavia päällä. Yleensä pidän niitä lähinnä alusasuina paidan ja housujen/hameen alla, joskus kotona möllöttäessäni paljaaltaan. Mieltymyskysymyksiähän nämä vähän ovat.
- Anonyymi
Käytetäänkö siis bodyjä ilman alushousuja? Varmaankin ehkä niin, koska ei niissä muuten varmaan olisi nuita hakasia tai neppareita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164