Suomi24:n venäläiset naiset

Rahaa on, kaivoa ei

Moikka!
Haluaisin tietää, kuinka moni täällä joutuu huijatuksi? Eli kun tein profiilin suomi24:n treffit osioon, tulikin eräältä Irinalta viesti, johon minun piti vastata hänen s-postiosoitteeseen. No tietenkin epäilin, mutta vastasin koska en uskonut mitään häviävän. Kerron vähän omasta kokemuksesta.

Ensimmäiset viestit olivat tökeröä suomea, jollain kääntäjällä käännetty. Seuraavaksi hän pyysi, että kieli vaihdettaisiin englanniksi. Oikeastaan, mitään vaikutusta ei ollut, jos jotain kysyin, harvoin sain vastauksen, välillä kyllä viestin alussa oli joku pieni kommentti ja sitten taas jatkui loruilu ja kuvia tuli mukana silloin tällöin. Koska osaan venäjää vähäsen, huomasin taustalla erään osoitteen ja googletin sen valkovenäjälle, vaikka Irina ei muka ollut koskaan matkustellut. Kuvista myös näkee, koska ne on otettu, tai ainakin päivämäärän, joka kamerassa on ollut kuvan ottamishetkellä. Vuosi oli 2008, vaikka kuvat oli "otettu" viimevuonna. Jatkoin mielenkiintoisena ja pian muodostimme ICQ yhteyden. Muutaman päivän kuluttua, hän halusi tulla minua moikkaamaan. Yllättäen häntä pelotti, mitä matka tulee maksamaan. Odotin taas päivän, että hän kävisi matkatoimistolla kyselemässä. Pian sain matkatoimiston mailiosoitteen ja halusin nähdä kuinka pitkälle tämä huijaus johtaisi. Sieltä minulle vastattiin, että pitäisi 420€ maksaa ja siihen sisältyisi kaikki (lennot, passit, viisumit, vakuutukset) Tätä "firmaahan" ei löytynyt googlella ja tämä manageri "SERGEY YANSUBAEV" antaa googlella vain scam vastauksia. Pyysin lisätietoja firmasta ja mitä rahoilleni kävisi, jos tämä Irina ei saisikaan viisumia. Ilmeisesti tämä Sergeikään ei osaa englantia ja vastauksena tuli vain osoite sivulle www.teztour.ru, joka tosin vaikuttaa asialliselta sivustolta, mutta hänen antamaa osoitetta, taikka nimeä ei sivuilta löydy. Kun tässä "selvittelen" asiaa, tämä Irina ei ole yhteydessä minuun tällä välin (ihme kyllä, koska eilen lupasin maksaa matkan) ja tänään häntä ei kiinnosta tietää miten edistyn. Odottelen tässä jälleen sergeiltä vastausta, mutta on ihan selvää, että hän tai he miettivät kuumeisesti jotain uutta satua, koska olen niin innoissani maksamassa.

Olkaa ihmiset varovaisia ja vaikka kuinka houkuttaisi älkää sitä rahaa lähettäkö yhtään minnekkään!!, minunkin saamani kuvat ovat aidon tuntuisia (välillä sotkuisia, välillä onnistuneita), eikä mukana ole edes yhtään paljasta pintaa. Välillä sain jopa vastauksia ja "suhteemme" eteni muutenkin varovaisen hiljaa. Oletko sinä joutunut huijatuksi? haluaisin tietää, kuinka moni tähän menee. Onnea kaikille kumppanin etsintään

122

15057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuna mies!

      Elikä jos joku ei tietokoneista mitään ymmärrä, pari vinkkiä:

      1. Valokuvan perustiedot
      Klikkaa valokuvan päällä hiiren oikeata nappulaa, valitse alin "properties/ominaisuudet", seuraavaksi valitset välilehden, kohdasta "Summary", sivun alalaidasta kohta "advanced >>", sieltä saatat löytää kuvaan käytetyn kameramallin ja koska kuva on otettu. Huom näitäkin tietoja voidaan väärentää, mutta harvoin joku tajuaa.

      2.Tietoja sähköpostista:
      Osoitteessa "http://www.online-tech-tips.com/computer-tips/how-to-track-the-original-location-of-an-email-via-its-ip-address/" on lisätietoja, voit kopioida viestistäsi ensimmäiset rivit aina siihen kohtaan, kun oikea viesti alkaa.
      Syötä tiedot tänne: "http://whatismyipaddress.com/trace-email", sivulta löytyy esimerkki.

      Tärkeää jos viestin "tiedoista" löytyy joltain riviltä jotain tälläistä:
      X-Mailer: The Bat! (v3.85.03) Professional  

      • Viisumi, ennen trip

        Eli jos päätätte ottaa riskin ja alkaa tutustumaan venäläiseen naiseen. Älkää kirjoittako hänelle sähköpostilla, vaan käyttäkkää suomi24 viestit palveluja!!! Koska venäläiset huijarit ovat laiskoja, he haluavat lähettää saman viestin kerralla monille tyypeille, on se tosi helppoa sähköpostitse. Eli jos tämä lemmenlurituksia syöksevä neito on oikeasti sinuun ihastunut, hän jaksaa käyttää viestit osiota. Luultavasti yli puolet huijareista ei edes jaksa copy/pastettaa viestejä suomi24:n kautta ja he jättävät rauhaan. Jos sieltä kumminkin löytyisi joku "tositarkoituksella" oleva neiti, hän luultavasti jaksaisi käydä suomi24:n sivuilla, vaikkakin se olisi vaikeaa! JA SITÄ RAHAA ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ!!! tarjoutukaa käymään paikan päällä, vaikka ette olisi tosissaan ja jos "neiti" suostuu, keksikää työkiireitä ja tarjotkaa vaikka maksamaan finnairin lento. Jos tämä tyttö on niin palavasti rakastunut teihin, hän luultavasti voi omista rahoistaan maksaa viisumin ja passin (ei mohdonton edes köyhälle, ja usein nämä neidot ovat kumminkin työssäkäyviä), jos olette itse valmiit maksamaa lennot!!


      • Jeppe5678

        Kiitos hyvistä neuvoista!

        Tutkin noilla sinun ohjeilla, ja minulla näyttäisi olevan tällainen tapaus.

        IP-osoitteen perusteella ei mennyt aivan samaan kylään, mistä neito kertoi olevansa, vaan viereiseen isompaan kaupunkiin. Kertoo kirjoittelevansa netti-kahvilasta. Mitenkähän tarkasti nuo IP-osoitteet on naulattu maantieteellisesti, jos kyseessä on vaikkapa saman operaattorin "sivupiste" viereisessä kylässä?
        Sitten otsikosta löytyi tuo Bat... -rivi, mitä se tarkoittaa?

        Tuo raha homma on tietysti itsestään selvä, rahaa en lähetä, mutta mietin että kannattaako yhteyden pitoa enää jatkaa muutenkaan?! Neito itsessään vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta jos neito onkin Sergey, niin kiinnostus vähän kärsii...


      • 7+16
        Jeppe5678 kirjoitti:

        Kiitos hyvistä neuvoista!

        Tutkin noilla sinun ohjeilla, ja minulla näyttäisi olevan tällainen tapaus.

        IP-osoitteen perusteella ei mennyt aivan samaan kylään, mistä neito kertoi olevansa, vaan viereiseen isompaan kaupunkiin. Kertoo kirjoittelevansa netti-kahvilasta. Mitenkähän tarkasti nuo IP-osoitteet on naulattu maantieteellisesti, jos kyseessä on vaikkapa saman operaattorin "sivupiste" viereisessä kylässä?
        Sitten otsikosta löytyi tuo Bat... -rivi, mitä se tarkoittaa?

        Tuo raha homma on tietysti itsestään selvä, rahaa en lähetä, mutta mietin että kannattaako yhteyden pitoa enää jatkaa muutenkaan?! Neito itsessään vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta jos neito onkin Sergey, niin kiinnostus vähän kärsii...

        Pyydä neidolta kuva - mutta ei mikä tahansa kuva vaan sellainen, jossa hän vaikkapa pitää kädessään paperia, johon on kirjoittanut nimesi ja päivämäärän. Tai nimesi käsivarteensa tai jotain muuta, mikä todistaa että kuva on otettu nimenomaan sinua varten. Tuo ei ole ollenkaan niin harvinainen käytäntö kuin miltä saattaa äkkiseltään kuulostaa. Esitä pyyntö kauniisti ja semileikillään. Jos tyttö on aito (mitä en hetkeäkään usko) niin hän järjestää kuvan, muussa tapauksessa tulee ehkä selitys kuvaajan/kameran/tilaisuuden puutteesta ja lupaus että kohta, kohta, tai sitten yhteydenpito loppuu.


      • Pete vaan
        Jeppe5678 kirjoitti:

        Kiitos hyvistä neuvoista!

        Tutkin noilla sinun ohjeilla, ja minulla näyttäisi olevan tällainen tapaus.

        IP-osoitteen perusteella ei mennyt aivan samaan kylään, mistä neito kertoi olevansa, vaan viereiseen isompaan kaupunkiin. Kertoo kirjoittelevansa netti-kahvilasta. Mitenkähän tarkasti nuo IP-osoitteet on naulattu maantieteellisesti, jos kyseessä on vaikkapa saman operaattorin "sivupiste" viereisessä kylässä?
        Sitten otsikosta löytyi tuo Bat... -rivi, mitä se tarkoittaa?

        Tuo raha homma on tietysti itsestään selvä, rahaa en lähetä, mutta mietin että kannattaako yhteyden pitoa enää jatkaa muutenkaan?! Neito itsessään vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta jos neito onkin Sergey, niin kiinnostus vähän kärsii...

        Ohjelma on sähköposti -client, jolla voi helposti tehdä sähköpostilla personoituja massalähetyksiä. Scammareiden suosikki. Vastaanottaja Erkki saa sitten postia jossa lukee

        plää plää plää dear Erkki, plää plää

        Vastaavasti Jarkko saa

        plää plää plää dear Jarkko, plää plää

        http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bat!


      • youtube 227
        7+16 kirjoitti:

        Pyydä neidolta kuva - mutta ei mikä tahansa kuva vaan sellainen, jossa hän vaikkapa pitää kädessään paperia, johon on kirjoittanut nimesi ja päivämäärän. Tai nimesi käsivarteensa tai jotain muuta, mikä todistaa että kuva on otettu nimenomaan sinua varten. Tuo ei ole ollenkaan niin harvinainen käytäntö kuin miltä saattaa äkkiseltään kuulostaa. Esitä pyyntö kauniisti ja semileikillään. Jos tyttö on aito (mitä en hetkeäkään usko) niin hän järjestää kuvan, muussa tapauksessa tulee ehkä selitys kuvaajan/kameran/tilaisuuden puutteesta ja lupaus että kohta, kohta, tai sitten yhteydenpito loppuu.

        http://www.youtube.com/watch?v=XVBytGDIAQA
        nainenhan voi olla huijarin tyttöystävä tai olla itsekin scammeri


      • jpm553

        viimeinen viesti jonka sain sen jälkeen kun kerroin viestissä että hän on huijari ja että ei onnistu kusetus oli alla oleva
        FUCK YOU LUSER!!!!!!!

        kannattaa varoa tuo tyyppi ei takuulla ole lähettämissään kuvissa esiintyvä nainen
        eikä mitään muutakaan kaikki hänen tökeröllä suomella kääntämänsä on satua tai valetta


      • Anonyymi

        Kyllä on tyhmiä suomalaisia, ei olis uskonut että niille venäläisten huijareille jo rahaa lähettävät.
        Itse inhoan koko porukkaa raja kiinni eikä yhtään venakkoa sosiaalirahoilla elämään, kun luulevat että suomalaisten on pakko auttaa.
        Kyllä täällä oman maan kansalaisillakin on hätä joita pitäis auttaa, mutta sehän ei olekkaan itsestään helppoa suomalaisille itselle, mutta venäläisille tulee kuin manu illallisella.
        RAJAT KIINNI JA KORKEA AITA


    • tiedän heistä !

      Mikä siinä on että te miehet olettekin niin hölmöjä.......varokaa.....varokaa ja varokaaaa noita !!!!!!! Teitä vain käytetään hyväksi eikö se mene jo perille, sitäkö haluatte ???

      • Naiset samoin, monet on laittaneet kymmeniä tuhansia jollekkin afrikan pellelle,


    • nainen001

      Moikka! Olen ite venäläinen ja tiedän mistä puhun. Vielä kymmenen - seitsemän vuotta sitten nettiä käytettiin pääasiassa isoissa kaupungeissa kuten esim. Moskovassa ja ainoastaan varakkailla oli siihen varaa. Siihen aikaan ne naiset jotka halusivat tutustua ulkomaalaisiin käyttivät apuna tutustumistoimistoja. Toimisto auttoi hoitamaan kirjeenvaihdon, ehkä jopa käännöksen ja mahdollisen tutustumismatkan, en tiedä sitten kuka maksoi mitäkin, todennäköisesti mies joutui jotakin matkakuluja maksamaan tai jonkun palkkion tutustumisfirmalle. Venäläisillä on yleisesti ottaen paljon huonompi englannin kieli taito kuin suomalaisilla joten kirjeet olivat yleensä 'huono suomea, saksa tai englantia'....
      Nykyisin kun netti on yleistynyt keskiluokan keskuudessa niin periaatteessa voisi olettaa että kielitaitoiset venäläiset jotka haluavat tutustua ulkomaalaisiin käyttävät nettipalstoja ilman välikäsiä ...mutta tiedän että vaikka netti on yleistynyt niin englannin kielen taito pysyy melkein samanlaisena. Tiedän että kielitaitoiset kaverini ovat kaikki hyvissä työpaikoissa Venäjällä ja eivät vielä tähän asti halunnet lähteä Venäjältä. Eli oletan että jos osaat kieliä niin löydät hyvät työpaikat Venäjällä ja jos yhtäkkiä haluat tutustua ulkomaalaiseen niin laitat ilmoituksen kansainväliselle nettipalstalle ja odotat vastauksia. Kun on aika tutustua lähemmin niin nainen itse maksaa matkat niin fiksu nainen tekee!!!

      Entäs ne naiset jolla on netti mutta on huono kielitaito ja silti halua tutustua ulkomaalaiseen.... Jos heillä on huonokielitaito niin he ilman mitään apua edes pysty itse luomaan nettiprofiilia ja ylipäätään löytämään oikean treffisivuston. Eli he pyytävät sitten joltakin apua. Hyvä jos on joku kielitaitoinen sukulainen tai kaveri, mutta jos ei ole niin en tie mitä he sitten tekevät. On varmaan ehkä niitä vanhanmallisia tutustumisfirmoja...

      Ensimmäisen kirjoittajan esimerkissä on kuvattu selvä huijaus. Aina niitä huijareita löytyy. Eli olkaa varovaisia jos joku pyytää teitä lähettämään rahaa! Pitää olla hyvin varma toisesta, käykää vaikka itse ensin siellä... Jonkun oikean toimiston kautta hommat varmaan hoituu hyvin, mutta pitää olla varma että toimisto on oikea. Kyllä Suomen matkatoimistotkin järjestävät matkoja sinne ja sieltäkin... on kyllä monta hyvä mahdollisuutta välttää huijatuksi tuloa ja päinvastoin.

      • myös naisille.

        Aloittajan tarina kuulostaa tutulle.
        Minulle on tullut neljältä venäläiseltä naiselta kuvia ja viestejä.
        Huvikseni myös aikani vastailin viesteihin ja katsoin miten tarina etenee.
        Lopuksi ilmoitin, että olen nainen, niin jo loppui yhteydenpito :-)

        Kaikki nämä naiset ovat kuulemma saaneet osoitteeni suomi24 palstalta.
        Onko tällä sivustolla tapahtunut tietovuoto, vai mitä kautta ovat osoitteeni saanut?
        Osoitettani en todellakaan levittele sinne tänne.


      • JormaB
        myös naisille. kirjoitti:

        Aloittajan tarina kuulostaa tutulle.
        Minulle on tullut neljältä venäläiseltä naiselta kuvia ja viestejä.
        Huvikseni myös aikani vastailin viesteihin ja katsoin miten tarina etenee.
        Lopuksi ilmoitin, että olen nainen, niin jo loppui yhteydenpito :-)

        Kaikki nämä naiset ovat kuulemma saaneet osoitteeni suomi24 palstalta.
        Onko tällä sivustolla tapahtunut tietovuoto, vai mitä kautta ovat osoitteeni saanut?
        Osoitettani en todellakaan levittele sinne tänne.

        Kyllä pari kuukautta sitten suomi24, joutui ison "hyökkäyksen" kohteeksi, lisää voit lukea:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8988910


      • puhtaat jauhot
        JormaB kirjoitti:

        Kyllä pari kuukautta sitten suomi24, joutui ison "hyökkäyksen" kohteeksi, lisää voit lukea:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8988910

        Sen jälkeen kun suomi24:n murtauduttiin alkoi tuleen näitä naisten kuvia postilaatikoihin. Olkaa vain varovaisia ja poistakaa ne välittömästi!


      • Otin asioista selvää ja nykyään onkin tarkempi kontrolli, ettei avioIduta vain kansalaisuuden saamiseksi.
        Tämä kaunis Olga oli muuten ihan rehellinen....................
        Mutta erehtyikin lähettämään ilmiselvän scammin minun toiseen senssipalstaan ...........
        Kuvasta tunnistin samaksi naiseksi ja kerroin hänelle itselleen, hänenhän piti harjoitelleá englantia puolen vuoden ajan................

        Olga vastasi suomenielem kahdeilla tärkeimmällä sanalla;" HAISTA VITTU".................:D


    • Pissatetaan ryssiä

      Tota juuh, mä käänsin tän kusetuksen pääläelleen... nyt mä olen kusettaja Elikkäs joku V****** anstasiya mikälie lähetteli mulle viestejä ja sano rakastavansa mua etc. etc. Jo Ekasta viestistä lähtien tajusin et kyseessä ei oo todellinen henkilö ( Copy paste nimet, valmiisiin kirje pohjiin ilmesesti?) Koskapa mä en oo ikinä rekisteröityny Suomi 24 sivuille! Mä olen pyytäny sitä ottamaan kaikkia outoja kuvia, ja oon muutaman saanukki Lmao :D

      • Spend time, not your

        Eli jos on hetkikään ylimääräistä aikaa ja saatte näitä viestejä, mutta teillä ei ole tarkoitustakaan tutustua. Keksikää kaikkea pikkutekemistä näille huijareille. Jos saatte heidät käyttämään omaa aikaansa kaiken näköisiin turhuuksiin edes 15min päivä, on se muiden kusettamisesta pois. Vaikka joku sanoisikin, että oma moka jos näihin tarttuu, niin haluatteko että joku venäläinen äijä kusettaa rahaa suomesta, vai että joku viaton (vaikkakin vähän tyhmä) menettää rahaa. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta onhan se reilua että vaikka kirkko kusettaa rahat, kuin venäjän mafia!!!!


      • perustapaus
        Spend time, not your kirjoitti:

        Eli jos on hetkikään ylimääräistä aikaa ja saatte näitä viestejä, mutta teillä ei ole tarkoitustakaan tutustua. Keksikää kaikkea pikkutekemistä näille huijareille. Jos saatte heidät käyttämään omaa aikaansa kaiken näköisiin turhuuksiin edes 15min päivä, on se muiden kusettamisesta pois. Vaikka joku sanoisikin, että oma moka jos näihin tarttuu, niin haluatteko että joku venäläinen äijä kusettaa rahaa suomesta, vai että joku viaton (vaikkakin vähän tyhmä) menettää rahaa. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta onhan se reilua että vaikka kirkko kusettaa rahat, kuin venäjän mafia!!!!

        Itse sain tämänlaista;
        Ekaterina niminen nainen kertoi ensimmäisessä viestissään saaneensa nimeni suomi24.fi tai muu sosiaalinen media(lta), myöhemmin kertoi käyvänsä 2-3 kertaa päivässä nettikahvilassa ja se on oikein hyvä, töissä kenkäliikkessä coscosit ja timberlandit päätuotteita, galleria niminen ostoskeskus pietarissa (yksikään pietarin kolmesta suuresta ostoskeskuksesta ei ole kutsumanimeltään sellainen..) entinen mies oli petollinen tai petturi kuten miehet nyt venäjällä yleensä, (korkea)koulusta päästy 2003, syntynyt marraskuussa 1981, ja nyt on vaikea saada venäjällä työtä, yleinen ongelma sanoo. haluaa vakavissaan tavata ja kertoo lomapäivistään ja töistään... ei halua sinun pettävän häntä, koska häntä on jo pahasti petetty..
        vanhemmat asuu Ulyanovsk:issa ja kertoi aiemmin miten he tapasivat portaikossa (mies kantoi naisen ostokset ylös). viimeisimmässään viestissä kertoo edellisestä tai edellisistä suhteistaan..
        osoite on [email protected].


      • perustapaus
        perustapaus kirjoitti:

        Itse sain tämänlaista;
        Ekaterina niminen nainen kertoi ensimmäisessä viestissään saaneensa nimeni suomi24.fi tai muu sosiaalinen media(lta), myöhemmin kertoi käyvänsä 2-3 kertaa päivässä nettikahvilassa ja se on oikein hyvä, töissä kenkäliikkessä coscosit ja timberlandit päätuotteita, galleria niminen ostoskeskus pietarissa (yksikään pietarin kolmesta suuresta ostoskeskuksesta ei ole kutsumanimeltään sellainen..) entinen mies oli petollinen tai petturi kuten miehet nyt venäjällä yleensä, (korkea)koulusta päästy 2003, syntynyt marraskuussa 1981, ja nyt on vaikea saada venäjällä työtä, yleinen ongelma sanoo. haluaa vakavissaan tavata ja kertoo lomapäivistään ja töistään... ei halua sinun pettävän häntä, koska häntä on jo pahasti petetty..
        vanhemmat asuu Ulyanovsk:issa ja kertoi aiemmin miten he tapasivat portaikossa (mies kantoi naisen ostokset ylös). viimeisimmässään viestissä kertoo edellisestä tai edellisistä suhteistaan..
        osoite on [email protected].

        ..myös kaksi kuvaa toinen sisältä toinen ja toinen ulkona (talvi ja kesäkuvia).


      • NO RUSSIAN!!!
        Spend time, not your kirjoitti:

        Eli jos on hetkikään ylimääräistä aikaa ja saatte näitä viestejä, mutta teillä ei ole tarkoitustakaan tutustua. Keksikää kaikkea pikkutekemistä näille huijareille. Jos saatte heidät käyttämään omaa aikaansa kaiken näköisiin turhuuksiin edes 15min päivä, on se muiden kusettamisesta pois. Vaikka joku sanoisikin, että oma moka jos näihin tarttuu, niin haluatteko että joku venäläinen äijä kusettaa rahaa suomesta, vai että joku viaton (vaikkakin vähän tyhmä) menettää rahaa. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta onhan se reilua että vaikka kirkko kusettaa rahat, kuin venäjän mafia!!!!

        Siellä mikään venäläinen äijä ole kusettamassa.vaan ihan venäläiset naiset. joktu hiton tatjaanat ja svetlanat..yrittävät ulkonäöllään saada mieeht hurmoksiin.toki voihan joillakin näillä tatjaanoilla olla poikaystäväkin joka avustaa,mut kyl näistä venäläisistä naisista on nyt niin paljon kuultu ja nähty et antakaa olla omassa arvossaan ja rauhassa.tunnetustihan he arvostavat rahaa. ja vaikka olisi minkälainen kaljupäinen ja kaljamahainen mies kohteessa.ja itse nainen nuori nätti niin mies kyllä kelpaa,koska miehellä on iso lompsa..ettekö huomaa niiden imelästä käyttäytymisestään,että ovat epäluotettavia.


      • Yksiynnäyksionsatasurua

        Olisin erittäin varovainen ja suorastaan karttaisin tutustumista venäläisiin deittipalstojen kautta. On nähtävä livenä ja arvioitava kenen kanssa on tekemisissä ja mitä siitä seuraa. Sukulaisen suuren luokan ongelmia vuosikausia selvittäneenä, kun hän aloitti suhteen venäläiseen sanon, että pysykää erossa, jos voitte. Kertakaikkiaan. Tai sitten tutustukaa turvallisesti ja pitkällä aikavälillä.


    • nakkimuusi

      Tuli viestejä samalta Irinalta kuin enssimmäisessä viestissä ja sain jopa kuvan passista. Kyseessä saattaa olla ihan oikea nainen, mutta en usko hänen olevan kuin rahan perässä. Myös ICQ:n asensin kun hän niin tahtoi ja sielä sanoin useampaankin kertaan, että rahaa en lähetä ja hän poistui ICQ yhteystiedoistani kun asia meni viimein perille. Jonkun Sergey Yansubaev nimisen tyypin nimen hän antoi myös. Mietin, että kuinkakohan paljon tuolla tienaa? koska aivan varmasti jotkut lähettävät rahaa. Eiväthän he muuten noin toimisi.

      • Hieno_Ele

        Tässä on yksi esimerkki hänen vastauksesta, ku vähän kuumottelin. Onko tämä kaunis irinasi vai joku äijä hikisessä kopissa?

        "Therefore all of you the Finnish donkeys search for Russian wives. And you only as donkeys and sheep inflate... Therefore you pay money, because you sheep and donkeys. In Russia all is good!!!!!!!!! And at you in Finland muzhiks all cowards and sheep... All your women and girls are ready only to sex and more are able nothing... All Finnish women can carry out with any sex... Because whores and prostitutes :-)!!!!!!! Ha ha ha ha ha!!!
        You muzhiks cannot find normal women... Russian women the best in the world... Remember you a sheep!!!
        FUCKKK YOUUU????????"


      • xxxxxxxx
        Hieno_Ele kirjoitti:

        Tässä on yksi esimerkki hänen vastauksesta, ku vähän kuumottelin. Onko tämä kaunis irinasi vai joku äijä hikisessä kopissa?

        "Therefore all of you the Finnish donkeys search for Russian wives. And you only as donkeys and sheep inflate... Therefore you pay money, because you sheep and donkeys. In Russia all is good!!!!!!!!! And at you in Finland muzhiks all cowards and sheep... All your women and girls are ready only to sex and more are able nothing... All Finnish women can carry out with any sex... Because whores and prostitutes :-)!!!!!!! Ha ha ha ha ha!!!
        You muzhiks cannot find normal women... Russian women the best in the world... Remember you a sheep!!!
        FUCKKK YOUUU????????"

        ystävyyttä international.
        Todella fiksua käytöstä ;) kun sit hermostuu..
        vaikea uskoa että yksikään noista viesteistä on aito, sillä niitä sataa minullekin vaikka olen täällä selvästi ilmoittanut että oleln nainen ;)


      • kk
        xxxxxxxx kirjoitti:

        ystävyyttä international.
        Todella fiksua käytöstä ;) kun sit hermostuu..
        vaikea uskoa että yksikään noista viesteistä on aito, sillä niitä sataa minullekin vaikka olen täällä selvästi ilmoittanut että oleln nainen ;)

        Tämä Irina jonkun kanssa kirjoittelee? Itsekin kirjoittelin muutaman viikon sen kanssa ja oli oikein hempeitä viestejä. Kertoi sukunimekseen KUDRJAVCEVA.Mitä lie muille kertonut nimensä olevan?


      • :))
        kk kirjoitti:

        Tämä Irina jonkun kanssa kirjoittelee? Itsekin kirjoittelin muutaman viikon sen kanssa ja oli oikein hempeitä viestejä. Kertoi sukunimekseen KUDRJAVCEVA.Mitä lie muille kertonut nimensä olevan?

        Nyt vähän psykologista silmää äijät...

        Paljon on eri sivustoilla myös venäläisiä jotka haluavat parantaa englanninkielentaitoaan ja tutustua ihmisiin, siinä sivussa voi käydä tuuri ja löytyäkin joku... Näitten kanssa tulee chattailtua jonkun verran ja mukavia ovat, tulee opittua venäjää itse samassa. :)

        Nää sähköpostit kannattaa jättää omaan arvoonsa...


      • jj

        se jaksaa:)
        Onkos kukaan saanut postia"Katy Fedorovalta"-Natalia. Tai Marina26s@...?
        Näitähän tuntuu riittävän!?


      • Seppo

        VAROKAA TÄTÄ NAISTA SÄHKÖPOSTI:[email protected]
        Oikea nimi on Maria Vershinskaya. HÄN ON SUSI LAMPAAN TURKISSA.ON HYVIN TAITAVA VIEMÄÄN SUOMALAISILTA MIEHILTÄ RAHAA.MINULTA VEI 6600 euroa.Jos kukaan ei varoita niin hähelle menettää vielä moni rahansa.Yliopiston käynyt opettajan tutkinnon suorittanut näytti kuvatkin yliopston todistusten jaosta ja kertoi opettavansa lapsia siis varmmaan ensiluokkalaisia.Kuvia lähetti minulle likemmäs 100 ja skypessä näin saman henkilön.Piti maksaa asunnon loppuvelka ja olisi asunnon myynyt ja tullut luokseni rahojen kanssa ja myi asunnon muka.Mutta kun naisen piti tulla luokseni rahojen kanssa niin nainen ei koskaan saapunut ja menetin 6600 euroa.Lähetti muka tililleni jo 16000 euroa ja aidon näköisen kuitin jossa pankin aidon näköinen leima.Näytin pankissakin kuitin eivätkä hekään huomanneet että jokin on vialla.Rahoja ei koskaan saapunut tililleni.PIRUN TAITAVIA JA KIEROJA KUIN KORKKIRUUVI!!))VAROKAA SIIS NIMENOMAAN TÄTÄ NAISTA.Sähköpostikin vain etunimi Maria on oikea.OIKEA NIMI ON MARIA VERNHINSKAYA.4.10.2018 Täytti muka 31 vuotta.☻😈👹👺💀👻👽👺👺👺👺👺👺👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👺💀💀💀💀💀💀💀💀💀😺😺👺👺👺👺👺👺


      • Anonyymi
        Seppo kirjoitti:

        VAROKAA TÄTÄ NAISTA SÄHKÖPOSTI:[email protected]
        Oikea nimi on Maria Vershinskaya. HÄN ON SUSI LAMPAAN TURKISSA.ON HYVIN TAITAVA VIEMÄÄN SUOMALAISILTA MIEHILTÄ RAHAA.MINULTA VEI 6600 euroa.Jos kukaan ei varoita niin hähelle menettää vielä moni rahansa.Yliopiston käynyt opettajan tutkinnon suorittanut näytti kuvatkin yliopston todistusten jaosta ja kertoi opettavansa lapsia siis varmmaan ensiluokkalaisia.Kuvia lähetti minulle likemmäs 100 ja skypessä näin saman henkilön.Piti maksaa asunnon loppuvelka ja olisi asunnon myynyt ja tullut luokseni rahojen kanssa ja myi asunnon muka.Mutta kun naisen piti tulla luokseni rahojen kanssa niin nainen ei koskaan saapunut ja menetin 6600 euroa.Lähetti muka tililleni jo 16000 euroa ja aidon näköisen kuitin jossa pankin aidon näköinen leima.Näytin pankissakin kuitin eivätkä hekään huomanneet että jokin on vialla.Rahoja ei koskaan saapunut tililleni.PIRUN TAITAVIA JA KIEROJA KUIN KORKKIRUUVI!!))VAROKAA SIIS NIMENOMAAN TÄTÄ NAISTA.Sähköpostikin vain etunimi Maria on oikea.OIKEA NIMI ON MARIA VERNHINSKAYA.4.10.2018 Täytti muka 31 vuotta.☻😈👹👺💀👻👽👺👺👺👺👺👺👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👺💀💀💀💀💀💀💀💀💀😺😺👺👺👺👺👺👺

        Minkä näköinen tämä neito on?


    • ei huijattu

      Se on varmaan sama irina jonka kans minä kirjoittelin ehkä viikon. Nätti tyttä oli jos nyt sama oli kun kuvassa.Kaverini osasi varottaa noista venakoista mutta annoin hänen lähetellä kuviaan ja yhtenä päivänä kyllästyin vaan kirjoitteleen hänelle. Yksi vihainen viesti tuli huonolla suomella ja parin päivän päästä kokeilin uutta profiilia niin sama irina taas lähettelee yhteystietojaan.
      Kyllä niitten kanssa varovaisia saa olla eikä mitään rahaa saa lähetellä

      • Repin/tolstoi

        Venäläisten omille vastaaville sivuille. Harva venäläinen uskaltauu tänne, koska kielitaito on mitä on. Olen nyt vuoden verran pyörinyt siellä ja tavannut 5 tai 6 tyttöä. On sitten meno muuten ihan toista kuin täällä. Ja en puhu itse venäjää. Englantikin joten kuten, mut kyllä sillä treffeille pääsee. Jos sieltä Pietarista joku tyttö kirjoittelee, niin junalla pääsee vajaassa 5 tunnissa suuntaan tai toiseen...
        Ai niin, olin muuten Irinan luona kylässä mennä viikonloppuna... Heh.


    • Mualaispoika

      Olen tässä nyt tovin kirjoitellut huvikseni venäläisen naisen kanssa, tietäen nämä huijaukset yms mutta nyt tuntuu että onko tämä nainen sittenkin tosissaan? kirjoittaa joka päivä, ihan hyvää englantia ja tarina pysyy koossa mitä hän kertoo. ja nyt hän haluaa soittaa minulle ja on numeroani vailla?? mietin että oisko tuosta nyt mitään vahinkoa jos antaisin? vai hommaisinko jonkun prepaidin nyt tätä varten. Eihän siinä numeron antamisessa pitäis mitään varaa olla vai??

      • hyvä neuvo

        Kaikella kunnioituksella kerron tässä, että kaikki yhdeydenotot kauniine kuvineen Venäjältä ovat pelkkää buissnestä. Eli siellä vaan tyypit väsäävät yhteen erilaisista kuvista, joskus omistakin (jo vanhoista kuvista) ja kirjoittavat joskus aivan arkipäiväistäkin juttua. Lopulta vain haluavat että pääsevät lähempään tuttavuuteen juuri pyytäen puhelinnumeroasi tai soittamaan hänelle. Sitten se päämäärä: haluavat sun maksavan heille tavalla tai toisella muka matkarahaa. Tässä neuvoni: jätä tuonlaatuinen seurustelu sikseen ja pidä vain silmäsi auki täällä Suomenmaalla ja tutustu aivan livenä naisiin täällä. Varmaan täällä löytyy naisia tai nainen. Se on varmempi ja antaa huijareiden vetää lyhyempi tikku. Eri asia on jos joku todella haluaa suomalaisen miehen sieltä: he eivät lähesty liibalaaba -jutuilla tai esitellen puolialastomia kuvia itsestään. Ja jos kiinnität kirjeeseensä huomiota niin huomaat kuinka rakkaudesta kyllä puhutaan, mutta vastaako hän kysymyksiisi todella? Voithan kokeilla ja kannattaakin: kysy mitä haluat tietää ja seuraa vastaako?


      • itekkinvastannut
        hyvä neuvo kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella kerron tässä, että kaikki yhdeydenotot kauniine kuvineen Venäjältä ovat pelkkää buissnestä. Eli siellä vaan tyypit väsäävät yhteen erilaisista kuvista, joskus omistakin (jo vanhoista kuvista) ja kirjoittavat joskus aivan arkipäiväistäkin juttua. Lopulta vain haluavat että pääsevät lähempään tuttavuuteen juuri pyytäen puhelinnumeroasi tai soittamaan hänelle. Sitten se päämäärä: haluavat sun maksavan heille tavalla tai toisella muka matkarahaa. Tässä neuvoni: jätä tuonlaatuinen seurustelu sikseen ja pidä vain silmäsi auki täällä Suomenmaalla ja tutustu aivan livenä naisiin täällä. Varmaan täällä löytyy naisia tai nainen. Se on varmempi ja antaa huijareiden vetää lyhyempi tikku. Eri asia on jos joku todella haluaa suomalaisen miehen sieltä: he eivät lähesty liibalaaba -jutuilla tai esitellen puolialastomia kuvia itsestään. Ja jos kiinnität kirjeeseensä huomiota niin huomaat kuinka rakkaudesta kyllä puhutaan, mutta vastaako hän kysymyksiisi todella? Voithan kokeilla ja kannattaakin: kysy mitä haluat tietää ja seuraa vastaako?

        Minä olen vastaillut noihin ihan piristääkseni päivääni, tiedän että Sergeihän se siellä lirkuttelee, mutta nättejä naisenkuvia aina lähettelee. Sitten lopetan kun tulee ohjeet miten rahat siirretään hänelle Ukrainaan että saa maksaa viisumin ja ostaa matkalipun :)
        Harmitonta huvia vain...


      • jhjtdjjhj
        hyvä neuvo kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella kerron tässä, että kaikki yhdeydenotot kauniine kuvineen Venäjältä ovat pelkkää buissnestä. Eli siellä vaan tyypit väsäävät yhteen erilaisista kuvista, joskus omistakin (jo vanhoista kuvista) ja kirjoittavat joskus aivan arkipäiväistäkin juttua. Lopulta vain haluavat että pääsevät lähempään tuttavuuteen juuri pyytäen puhelinnumeroasi tai soittamaan hänelle. Sitten se päämäärä: haluavat sun maksavan heille tavalla tai toisella muka matkarahaa. Tässä neuvoni: jätä tuonlaatuinen seurustelu sikseen ja pidä vain silmäsi auki täällä Suomenmaalla ja tutustu aivan livenä naisiin täällä. Varmaan täällä löytyy naisia tai nainen. Se on varmempi ja antaa huijareiden vetää lyhyempi tikku. Eri asia on jos joku todella haluaa suomalaisen miehen sieltä: he eivät lähesty liibalaaba -jutuilla tai esitellen puolialastomia kuvia itsestään. Ja jos kiinnität kirjeeseensä huomiota niin huomaat kuinka rakkaudesta kyllä puhutaan, mutta vastaako hän kysymyksiisi todella? Voithan kokeilla ja kannattaakin: kysy mitä haluat tietää ja seuraa vastaako?

        kokemuksesta sanoisin että suurin osa on ihan oikeasti miestä vailla,nää huijarit on pieni vähemmistö.
        Mun venäläinen naisystävä ei ole koskaan suostunut ottamaan rahaa vastaan vaan omalla kustannuksellaan on aina tullut minun luo.
        Tätä on nyt jatkunut kohta 2 vuotta.


      • Herrasmies maksaa.
        jhjtdjjhj kirjoitti:

        kokemuksesta sanoisin että suurin osa on ihan oikeasti miestä vailla,nää huijarit on pieni vähemmistö.
        Mun venäläinen naisystävä ei ole koskaan suostunut ottamaan rahaa vastaan vaan omalla kustannuksellaan on aina tullut minun luo.
        Tätä on nyt jatkunut kohta 2 vuotta.

        Sori,jos menee ohi alkuperäisen aiheen.Pietarilainen naiseni,hänen palkkansa on max.15000ruplaa kuussa ja junalippu Pietari-Lahti-Pietari oli vajaat n.4000ruplaa ennen Joulukuuta,,nyt ajelee Allegro,(joo,kyllä se Tolstoikin vielä ) hinta nousi 5200ruplaan, sieltä ostettuna,niin en kuuna päivänä (liki viisi vuotta seurusteltu) ole kehdannut kysyä,että ostatko junalipun omilla rahoillasi? Eikä millään pahalla sinulle otsikko "höhöhöpö",ehkä sinun naisellasi on parempi? palkka.
        Ja lopuksi,kuten tiedätte?,tuolla palkalla Venäläisen naisen asuminen (ainakin Pietarin keskustassa,siis mikä nyt on keskustaa?) yksin on taloudellisesti mahdotonta-hänkin asuu perheensä luona.Toki,"poputskaa":)myymällä saisi ruplia lisää...


      • Palkkaa,.
        Herrasmies maksaa. kirjoitti:

        Sori,jos menee ohi alkuperäisen aiheen.Pietarilainen naiseni,hänen palkkansa on max.15000ruplaa kuussa ja junalippu Pietari-Lahti-Pietari oli vajaat n.4000ruplaa ennen Joulukuuta,,nyt ajelee Allegro,(joo,kyllä se Tolstoikin vielä ) hinta nousi 5200ruplaan, sieltä ostettuna,niin en kuuna päivänä (liki viisi vuotta seurusteltu) ole kehdannut kysyä,että ostatko junalipun omilla rahoillasi? Eikä millään pahalla sinulle otsikko "höhöhöpö",ehkä sinun naisellasi on parempi? palkka.
        Ja lopuksi,kuten tiedätte?,tuolla palkalla Venäläisen naisen asuminen (ainakin Pietarin keskustassa,siis mikä nyt on keskustaa?) yksin on taloudellisesti mahdotonta-hänkin asuu perheensä luona.Toki,"poputskaa":)myymällä saisi ruplia lisää...

        En ole sen kummemmin kysynyt mutta 12 tuntisia työpäiviä tekee.
        Viimeaikoina olen kyllä itse vieraillut Pietarissa ihan tasapuolisuuden nimissä.
        Venäjällä on vähän eri tavat, siellä asuntoja ei monasti omisteta yksin vaan on ehkä monenkin sukulaisen omistama,tai ystävien kanssa yhteinen.


      • Rakkautta_ja_anarkiaa
        jhjtdjjhj kirjoitti:

        kokemuksesta sanoisin että suurin osa on ihan oikeasti miestä vailla,nää huijarit on pieni vähemmistö.
        Mun venäläinen naisystävä ei ole koskaan suostunut ottamaan rahaa vastaan vaan omalla kustannuksellaan on aina tullut minun luo.
        Tätä on nyt jatkunut kohta 2 vuotta.

        Jep, mutta kun nämä huijarit ovat 100 kertaa aktiisempia kuin tavalliset naiset. Yhtenä päivänä saattaa olla 30 miestä kierrossa. Valmiit rikollisten tekemät huijauspaketit lupaavat keskimäärin 2000 taalan viikkotuloja.


    • VAROITUS!

      Moni mies on tullut huijatuksi, kun on tavannut deittipalstalla venäläisen naisen. Joissakin tapauksissa totuus on valjennut vasta pitkän ajan kuluttua, sillä huijarit ovat taitavia kirjoittamaan ja hoitamaan tarvittaessa puhelinkeskustelutkin. Vaikka kaikki venäläiset naiset eivät tietenkään huijaa, niin kannattaa alkaa ottaa asioista selvää viimeistään silloin, jos nainen pyytää lähettämään rahaa. Rahapyyntö matkalippuihin, viisumikuluihin tai vaikkapa sairaalamaksuihin saattaa tulla pitkän "tuntemisen" jälkeen. Toiminta on osittain pitkälle järjestäytynyttä eikä esimerkiksi Western Unionin kautta huijarille lähetettyjä rahoja saa koskaan takaisin.

      Nettihuijarien kohdalla kyse ei siis ole prostituoiduista tai rikasta miestä metsästävistä onnenonkijoista, vaan rikollisista, jotka haluavat vain rahasi. Heidän käyttämänsä kuvat voivat olla kenen tahansa (joskus jopa huijarin itsensä). He eivät myöskään lue kirjeitäsi, vaan lähettelevät samat vastauksensa kaikille miehille. Opit tunnistamaan tyylin, kun tutustut useamman huijarin tuotoksiin esimerkiksi oheisista linkeistä. Yleisesti ottaen tyyli on jaaritteleva etkä saa vastauksia esittämiisi kysymyksiin ainakaan ensimmäisissä kirjeissä.

      Lisätietoa, apua ja neuvoja:

      http://www.scamwarners.com/forum/viewforum.php?f=3
      http://www.romancescam.com/forum/viewforum.php?f=6
      http://www.russian-detective.com/scams/first_things_to_know.htm

      Muitakin sivustoja löytyy internetistä hakusanoilla russian dating scam tai vaikkapa ukrainian romance scam. Yksittäisen tapauksen kohdalla voit aloittaa selvittämisen googlaamalla sähköpostiosoitteen sekä osia saamistasi kirjeistä. Aina voi myös lähettää koeviestin toisesta osoitteesta ja katsoa, saako vastaukseksi identtisiä viestejä. Mitä tahansa teetkin, älä lähetä rahaa.

      • itsekin vastannut

        Ja maalaisjärjen käyttö on sallittua, sillä tuskin maailman kaunein, kuten he kuvissa aina ovat, olisi valmis matkustamaan tänne näkemättä miestä... Olisihan se ihanaa, samoin kuin voittaa lotossa 5 kertaa peräkkäin täyspotti :)


      • perttiperuspertti
        itsekin vastannut kirjoitti:

        Ja maalaisjärjen käyttö on sallittua, sillä tuskin maailman kaunein, kuten he kuvissa aina ovat, olisi valmis matkustamaan tänne näkemättä miestä... Olisihan se ihanaa, samoin kuin voittaa lotossa 5 kertaa peräkkäin täyspotti :)

        Ihmeen pitkään yksi jaksoi kirjoitella ihan niitä näitä, varmaan jopa kuukauden ajan, niin nyt on alkanut ottamaan selvää että saa töistä vapaata milloin vaan, ja alkaa selvittelemään muita asioista, eli normit viisumimaksut ja matkakaulut :D :D


    • moneymoneyyy

      kun ei tiedä mistä on kyse?

    • varoittaja.

      On mahdotonta sanoa, kuinka moni on tullut huijatuksi, koska kaikki tapaukset eivät päädy poliisin tietoon. Huijareita on kuitenkin valtava määrä. Käytännössä jokainen, joka nettideittailee, joutuu jossain vaiheessa huijausyrityksen kohteeksi.

      Myös poliisi varoittaa nettihuijauksista:

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Poliisi varoittaa valenaisista/art-1288362204952.html

      • Hupia2011

        Tämä ko. irina esiintyi Suomi24 -palstalla niminerkillä "glamur". Nykyisin toimii tällä samaisella palstalla nimimerkillä "lask"


    • jt.

      Aina vain kömpelömmiksi huijausyritykset menevät. Olen nyt parille naisella kirjoittanut muutaman kirjeen, jossa esitin lukuisia kysymyksiä. Yhteenkään kysymykseen ei ole vastattu. Kirjeissäni kerroin puuta heinää kokomuksistani toisessa maailmansodassa, jossa haavoituin pahoin. Toiselle naiselle kerroin olevani nuijasodan veteraani. Ilmeisesti vastapuoli ei edes lue kirjeitä, vaan lykkää ne samat tyhjänpäiväiset vastaukset ties kuinka monelle miehelle.

    • Pieleen meni,heh heh

      KIITOS! Kirjoittelin myös sattumoisin Irina nimiselle venakolle jo muutaman viikon.Rupesi myös ihmetyttämään,kun kysymyksiin ei tullut vastauksia ja nainen oli aivan hulluna minuun,vaikka ei oltu tavattukaan. Ristiriitaista oli myös hänen työssäkäyntinsä,tietokonealan konsultti,mukamas. Yhtäkkiä vaan keskellä viikkoa nukuttiinkin pitkään ja käyskenneeltiin puistossa haaveilemassa minusta. Nyt tuli jo kiihkeä tapaamistoive ja kuinka ollakaan matkatoimiston "luotettava" hoitaja on nimeltään Sergey Yansubaev. Ei muuta kuin Sergey-toverin kautta sattumoisin 420 euroa menemään ja kaunis Irina onkin jo täällä "talvilomalla". Verkkoa kudottiin pitkään ja hienotunteisesti,mutta kun en yleensäkään rahojani olan yli heittele aloin linkittää nimeä Yansubaev ja löysin tämän varoituksen.Kiitos siitä! Olkaahan muutkin tarkkana näiden "Irinoiden" kanssa!!!! Ainahan sitä voi yrittää huijata.

      • heh.

        Mulle tuli tänään rahapyyntö, 520€. Oli oikein passistakin ottanut kuvan ja laittanut liitteeksi. Yhteenkään kysymykseeni ei kuitenkaan ole vastannut, eikä reagoinut mitenkään niihin älyttämyyksiin, joita kirjeisiini olen laittanut. Eli Igor ei edes lue kirjeitä. No pyydin nyt valokuvia, jossa tyttö pitää kädessään paperilappua, jossa on käyttämäni nimi ja pyysin myös hieman vähentämään vaatetusta kuvaa otettaessa. Katsotaan mitä vastaukseksi tulee. :)


      • Olkkaa tarkkana
        heh. kirjoitti:

        Mulle tuli tänään rahapyyntö, 520€. Oli oikein passistakin ottanut kuvan ja laittanut liitteeksi. Yhteenkään kysymykseeni ei kuitenkaan ole vastannut, eikä reagoinut mitenkään niihin älyttämyyksiin, joita kirjeisiini olen laittanut. Eli Igor ei edes lue kirjeitä. No pyydin nyt valokuvia, jossa tyttö pitää kädessään paperilappua, jossa on käyttämäni nimi ja pyysin myös hieman vähentämään vaatetusta kuvaa otettaessa. Katsotaan mitä vastaukseksi tulee. :)

        Menkääpä tosiaan sellaiselle sivustolle kuin RUSSIAN DETECTIVE,mikäli alatte kirjoitella jonkun venäläisen "naisen" kanssa,sieltä löytyy nimiä ja kuvia,joita nämä scammerit käyttävät.Voi tulla tuttuja kasvoja esille!


      • heh.
        heh. kirjoitti:

        Mulle tuli tänään rahapyyntö, 520€. Oli oikein passistakin ottanut kuvan ja laittanut liitteeksi. Yhteenkään kysymykseeni ei kuitenkaan ole vastannut, eikä reagoinut mitenkään niihin älyttämyyksiin, joita kirjeisiini olen laittanut. Eli Igor ei edes lue kirjeitä. No pyydin nyt valokuvia, jossa tyttö pitää kädessään paperilappua, jossa on käyttämäni nimi ja pyysin myös hieman vähentämään vaatetusta kuvaa otettaessa. Katsotaan mitä vastaukseksi tulee. :)

        "En lähetä sinua alasti kuva! olet hullu, pedofiili ja perverssi, se oli selvää alusta alkaen. Jos haluat kokouksessa ja sen jälkeen näemme toisiamme alasti. mutta en usko sinua. En luota sana. Olet makaa 2000% 8000% = 10000% että valehtelet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

        Ja tälläinen hempeydenosoitus sieltä tuli. :)


      • Tuota,.

        Venäjällä ei ole samanlainen työviikko kuin suomessa,ei siellä ole mitään viikonloppuvapaita,vaan vapaat on vähän miten sattuu.Joku saattaa tehdä joskus 2viikkoa putkeen töitä 12h joka päivä ja sitten on muutaman päivän loma.
        Olen 3vuotta ollut venäläisen naisen kanssa ja nämä asiat on tullut tutuiksi.


    • Älä luota

      Hei
      Tutun kuulosta tekstiä. Olen huomannut, että useita venäläisiä huijareitä liikkuu deittipalstoilla. Olen selvittänyt miten huijarin tunnistaa, kun kysyt paljon kysymyksiä, niin huomaat että et saa kaikkia vastauksia. Mitenpä tämä Smirnov ehtisi vastailla kaikille sadalle suomalaiselle päräkammarin pojalle. Älä missään nimessä lähetä rahaa!

    • En tiedä

      Eräs venäläinen nainen pyysi kovin käymään luonaan. Hän tuntui viestissä todella määräilevältä. Piti soittaa hänen antamaansa numeroon. Lisäksi hän sopi omatoimisesti kysymättä minulta mitään tapaamisemme.
      Nainen ei pyytänyt rahaa, enkä olisi mistään hinnasta maksanut hänelle penniäkään.
      Minusta nainen hätäili liikaa nähdäkseen minut. Syntyi kuva, että minun olisi pakko soittaa hänelle puhelimella. En uskaltanut. Haluan kirjoitella hieman kauemmin ja tutustua ihmiseen. Huijarit eivät jaksa pitkään kirjoitella ilman tuloksia.

    • Unirumpali

      Hih hih hii. Tuttavani sai noita huijausposteja ja aloimme pilailla, kun se ei vastannut kysymyksiin. Kirjoitimme sille, että "Minulla on kolme sisiliskoa. Sininen, punainen ja vihreä. Pidätkö sinä eläimistä. Haluaisin kamelin. Rakentaisin sille hiekkaerämaan eteiseen. Tykkään myös alistaa ja piestä naisia." Ja eikös sieltä tullut taas "Hei, kulta, ihanaa kun kirjoitit. Olet niin ihana mies"-sepustuksia. HAH. HAH. Kuka ihme tuollaiseen lankeaa.

    • Pyttymyksiä

      Venäläiset naiset ovat yrittäneet huijata minua useasti, mutta en ole antanut heille rahaa. Suhtaudun näihin naisiin varauksella, vaikka lupaavat rakastaa minua. Terve järki kannattaa säilyttää.
      Hauskinta oli,että eräs nainen pyysi minulta rahaa viisumiin, joka hänellä jo oli. Erityisesti haluan varoittaa naisista, jotka lupaavat saapua lentokoneella. He voivat antaa jopa puhelinnumeronsa. Tuo puhelinnumero saattaa olla väärä tai heillä on salainen numero.
      Varokaa näitä naisia Ludmila Perkowa, Alena Orlova, Elena Koroleva. Jos joku näistä naisista tulee sähköpostiisi, niin älä vastaa heille. He tahtovat vain rahaa.

    • syytayueisi

      Itselle tuli raha kirje joitakin kuukausia sitten sitä edelsi tietenkin pidempi kirjeen vaihto, en lähettänyt. Toinen nainen alkoi kirjoittamaan, ja koska sähköposti osoite oli eri. huomasin että se rahanpyyntökirje oli tasmälleen samanlainen ainoastaan paikka ja rahasumma oli muuttunut.

      Huomautin kohteliaasti että onko sinulla kaksois sisko kun samanlaisen kirjeen sain jo kaksi kuukautta sitten, lisäsin vielä että lähettäisitkö sinä rahaa "näissä" olosuhteissa.
      Siihen loppui komminikointi.

      Yllättävän vähän he vaihtelevat kirjeiden sisältöä

    • ip-osoite

      Olen huomannut,että ip-osoitteen jäljittäminen on hiukan ongelmallista.
      Sain kerran luotettavan viestin Phnom Penhissä olevasta internet shopista jäjittäessäni yhtä huijaria.Yllättäen ip.tracker osoittikin,että se on Amerikassa.Ei ole kuitenkaan mitään syytä epäillä tämän viestin lähettäjää.En kyllä keksi,miksi se on noin.

      Toinen havaintoni on,että tätä yhtä lukuunottamatta kaikki (n.10 eri ip.osoitetta)Phnom
      Penhistä saamani sähköpostien ip.osoitteet viittaavat samaan paikkaan,n.150 km Phnom Penhistä pohjoiseen maaseudulle.

      Sitten kokeilin mihin minun ip.osoitteeni johtaa.Se johtaa muutaman kilometrin päähäni kotoani.Sitten kokeilin poikani ip.osoitetta,joka asuu samassa kaupungissa,kuin minä.Se johti aivan samaan paikkaan.Kerran ajellessani siellä päin katsoin,mitä siinä paikassa on.Siellä oli joku puhelinlaitoksen kaappi.eli ei ne trackerit johda siihen katuosoitteeseen,missä tietokone sijaitsee.

      Sitten vielä yksi ongelma on mobiililiittymät.Niistä ei käy selville mitään muuta kuin se missä sen operaattorin palvelin on.Kokeilin jäljittää oman mokkulani sijaintia.Se löytyi jostakin itä-Suomesta,vaikka asun etelä-Suomessa.Sitten kokeilin jäljittää kaverin mobiililiittymän osoitetta.Kaveri asuu tällä hetkellä Thaimaassa ja on lähettänyt mulle sähköpostia.Hänen osoitteensa viittaa Helsinkiin.

      Eli jos Irina sanoo asuvansa Moskovassa ja ip.tracker näyttää jonnekin sivummalle,niin ei Irina tässä tapauksessa välttämättä valehtele,vaikka kaiken muun valehteleekin.

    • Ei huijata

      Jos saatte tällaisen viestin,niin se on huijarilta.Olen saanut sen jo kolme kertaa eri nimillä ja eri kuvilla.Ip-osoitteen mukaan viestit tulee Englannista

      Hello.
      If fairly to admit, I did not expect today to see your reciprocal letter
      to me. I thought that I will be not interesting to you and you will
      not write to me. Now on the Internet a lot of a different SPAM and all
      of us are afraid to answer unfamiliar letters. To me as many letters
      come and at times I even am surprised, all these letters whence
      undertake? Personally I any more do not pay attention to such letters
      and simply I delete them. It is very glad that you have not arrived
      as, after all if you remove my letter I now would not write you this
      letter. Unless I am not right? So I wish to tell to you thanks that
      you to become interested in me and certainly separate thanks for your
      letter. I would not like to begin now with you dialogue, therefore I
      will begin the story about myself. So, with what to begin my first
      story about itself I at all I do not know. Such dialogue through the
      Internet new to me and I even have a little started to be confused.
      Never before had such dialogue, but to me to seem that acquaintance
      through the Internet rather interesting. Well, I will follow to rules
      of etiquette and I will begin my story about myself with the most
      important thing. My name. As you already know my name Anna. To me of
      29 years. My date of birthday on August, 30th 1981. I quite formed
      woman, with good work and with good sense of humour. I do not drink (I
      admit, only sometimes on holidays), I do not smoke and never used
      drugs. I mention now drugs because now such terrible time that many
      women have sunk in drugs. Personally I have been brought strictly up
      by my parents so I since the childhood do not use anything that could
      harm my health. On a nationality I Russian also live in city
      Habarovsk. It in Russia if you do not know. I quiet, counterbalanced
      and to all to it the cheerful woman. I probably now describe myself,
      as the princess, though it not so. I have lacks, but about it can be
      later. I do not wish to speak to you about the lacks at once.
      Unfortunately I not married and still much to our regret I have no
      children. I to write a word "unfortunately" because I very much want
      in marriage, but here so left in my life that I have not met till now
      the suitable man. Certainly, as any woman at me had serious relations
      with men here, but these relations came to an end as quickly as began.
      Probably I simply have not met that man who could love and appreciate
      me sincerely. I quite provided woman also have good work. I work as
      the seller-adviser in large shop, I sell home appliances. Very much to
      be pleasant to me my work, I quite am able to communicate with people.
      About my hobby. There can be you will are surprised to my hobby a
      little, but this my hobby and I cannot make with myself anything any
      more. Since school times we with girlfriends liked to collect leaves
      of trees. At first it was children's hobby, but in due course for me
      this hobby has turned to a hobby. I collect leaves of trees and I put
      them in books. So they remain and do not change the form. Here such at
      me a strange hobby, but I hope, what you will not think of me because
      of my hobby, how about the strange woman? Please do not think of me
      so. Simply my hobby and the leaves collected by me sometimes me even
      calm it, when I look at them. Except this hobby I as have many other
      interests. For example I like to dance and during free time from work
      I attend dancing school. Dances support my figure and still it too
      sports. I as like to prepare different dishes and on the days off I
      not stand one hour at a plate. I like to experiment on kitchen,
      sometimes even I think out new dishes of. It is interesting. So, I
      could write still much to you that I love and that I do not love, but
      I am afraid that time will not suffice for this purpose. Especially
      this letter has already turned out long and you probably have already
      got tired to read my literary trash. It after all so? Excuse me that I
      to force you to read so much, but nevertheless I hope that you will
      take a great interest in my story about yourselves. Well, I to stop on
      it. It is enough for the first letter. Now you have at least any idea
      about me and my nature. I hope you will count me interesting to myself
      and write your answer soon. I will look forward to hearing from you
      and is final with a great interest I will read your letter about more
      important lives and it is final about you. Do not forget to send your
      photos. It would be interesting to me to see your life through a
      photo.
      Kiss!!!
      Sincerely your new friend from Russia Anna.

    • :))

      Olen kirjoitellut kahden ns. venäläisen tytön kanssa moelmmat tosi kauniita. Nyt tiistaina Anna on tulossa luokseni ja rahaa en ole lähettänyt enkä lähetä. Mielenkiintoista nähdä tuleeko hän kuukaudeksi luokseni.

      • Huijattu

        Tuliko Anna ja olikohan toinen nimi mahdollisesti a.n.j.u.t.a ? :)


    • elisaviihdepakettina

      kannattaa sun vetää tumpuun.jos ei onnista tai osta maatila ja mene siihen maajussille barbaran sijainen.ohjelmaan-
      tai voihan se onnnistaa riippuu mitä neiti haluaa oikeasti.

    • Umpi tollot

      Oletteko Suomalaiset miehet noin avuttomia ettette saa kotimaista,ryssäonryssä niin naisissa kuin miehissäkin kun sulta rahat loppuu,loppuu rakkaus ja muijja häipyy.

    • Kannatt

      Minulla on kokemusta venäläisistä naishuijareista. En koskaan antanut heille kuitenkaan rahaa. He olivat melko kauniita jokainen.Kuitenkin Elena Koroleva oli parhain huijari. Vaalea blondi. Kirjoittelin hänelle hetken, kunnes hän ehdotti tapaamista. Sanoi tulevansa lentokuneella suomeen.
      Treffit näin nopeasti. Se tietenkin kuullosti hyvältä. Hän lupasi tulla lomailemaan 30 päiväksi luokseni.
      Kaiken piti olla järjestyksessä. Olin iloinen, että hän tulee käymään luonani. Vihdoin sain heittää yksinäisyyden pois elämästäni. Kun tulopäivä läheni hän ilmoittikin, että hän tarvitsee matkaa varten 400 euroa.( Se on tietenkin paljon rahaa) Olen köyhä mies, eikä minulla ollut sellaisia rahoja.
      Päätin olla maksamatta. Vaikka kirjoitin, hän ei enää vastannut.
      Koroleva kyllä tuli suomeen, mutta ei minun luokseni. Nainen oli valtavan hermostunut. Näin hänet sattumalta kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla tavaratalon levyosastolla. Toisella kerralla nuoren ja kiltin näköisen pojan kanssa.
      Moni huijari keksii tekaistuja tarinoita. Eräs tällainen oli tarina puolisuomalaisuudesta. Isästä, joka muka asuu suomessa. Nainen väitti asuneensa Turussa. Epäilin tuota tarinaa. Tein testin. Minulla oli kuva Turun Tuomiokirkosta ja kysyin mistä tämä kuva on.Vastauksena ei aavistustakaan. Jos nainen olisi asunut Turussa olisi hän tunnistanut noin selvän maamerkin.
      Tökeröimmät huijarit käyttivät samaa tekstiä, kuin toiset.
      Huijaus tapahtuu seuraavalla tavalla. Ensin rikolliset etsivät kauniin prostituoidun. Ottavat tästä valokuvia. joita lähettävät nettiin. Kirjeen kirjoittaja on yleensä eri henkilö. Rikollisliiga ja ilotyttö toimivat yhteen. Naisen tarkoituksena on näytellä uhrin tyttöystävää lypsää tältä rahat tai pakoittaa rikolliseen toimintaan. Olkaa varovaisia Venäläisten naisten kanssa.

      • parituksenuhreja

        EI saatana helvetin helvetti, jos tälläisien kanssa on tullut kirjoittetua, niin laittaa vihaksi ja jopa naisen puolesta surulliseksi. :'(

        Tälläiset naiset voivat jatkut haluta jopa karkuun näitä rikollisia jotka laittaa tekee jotain tuollaista. Tosin usein varmasti mukana juonessa.


    • Suomalaista totta ka

      Juu kirjoittelin kans Irina nimisen kanssa,oli kusetusta.,tosi huonosti käännetty Suomeksi.Sanoi olevansa konsultti jossain it-alan yrityksessä,kuvia tuli joka"kirjeen"yhteydessä.muistaakseni jo kolmannessa kirjeessä sanoi rakastavansa minua,aattelin,että juu juu.Onneksi löysin tämän ketjun,se pyysi mun puhelinnumeroa,en antanut.No kirjoitin viimeiseksi jääneeseen,että tunnetko Sergeyn?Sielt tuli malkoista textiä,en viitsi niitä tähän kirjoittaa,mut tuolla joku muukin kertoi saaneensa saman tapaisen?Mut joka tapauksessa huijausta oli.

      • Marja14

        Sinä tyhmä idiootti. Kirjoitin, ja hän on hyvä nainen. Olemme ystäviä yhteen!


    • lehtonenenenenen

      Venäläiset akat on vaan niin akkoja ylimeikattuja pas....... ei hitto ei tollasiin päästäis sisälle ku sergei

    • marja14

      Poista nämä valheet!

    • slaksjaölskdl

      Unohtakaa koko homma...

    • olisilläviiva

      Itselleni otti tälläinen irina yhteyttä ja oli jopa suomessa lomailemassa ja olisi kotiintuotuna maksanut 100€ että halvalla saisi kun suomifemakolle saat maksaa maltaita....ja saanti ei varmaa.

    • Kärysit

      Miksihän 65 v ja sitäkin vanhemmat miehet etsivät itselleen venäläisistä, ugranalaisista tai georgilasista nuorista tytöistä itselleen seuraa treffit/seksipalstoilta. Maksavat vielä niiden saamista kirjeistä/kuvista. Naiset lähettävät tusinoittain samoja viestejä monelle miehelle. Suurin osa näistä miehistä ovat vielä parisuhteessa. Onko heillä oman egon nostoa, kun ei muuten nouse. Samoin taitaa olla toisessakin päässä miehet naisten takana. Todella hölmöjä miehiä kun jahtaavat nuorempia kuin omat lapset ovat! Voi kun heidän omat lapset tietäisivät mitä pappa touhuaa! Ajatelkaa miten loukkaatte omaa kumppanianne.

      • Käytämaalaisjärkee

        Ja vaihtoehtoisesti toisella puolella on tyypillinen nainen joka kusettaaa naimisissa olevia miehiä tai vaihtoehtoisesti rehellisiä miehiä. Jos kaksi pölvästiä kohtaa niin mikäpä sen ihanampaa.

        Ihmettelen miksi kontaktipalstoista maksetaan mitään kun ilmaisiakin on olemassa ja netti täynnä naisia.

        Pölvästi lähettää rahaa. Jos vastaus ei ole suoraa puhetta, unohda välittömästi. Videopuhelu on armoton, kusettaja ei sitä kauaa kestä. Useammalle kontaktille kirjoittava ei muista mitä kenellekkin on kirjoittanut.

        Venäläisiin ja muihinkin matkarahojen pyytäjiin pätee yksinkertainen keino. Pyydä tulemaan yksin rajalle mistä otat kyytiin ja lupaat maksaa elannon niin kauan kuin kanssasi viihtyy. Nuku kuitenkin koiran unta ja vie arvotavarat pankin tallelokeroon.


      • ettäsillai

        Ainakin aivan turhaa puuhaa suhteessa oleville, jos ei nyt sitten vaimo halua toista vaimoa kotiin kolmeksi kuukaudeksi tai lopullisesti. Kyllä huijaritkin tasan tarkkaan ovat vakavaa suhdetta solmimassa sinkkumieheen. Ja miten nyt edes eroaisi naistenkaan osalta.
        Nettideiteillä nyt vain muutenkin yleensä haetaan seuraa, joka optimaalisimmillaan olisi yli 20 vuotta nuoremmista naisista aivan tutkittuna. 45-vuotiaalla miehellä se ilmoitettu alaraja on 25 vuotta.
        Etenkin ulkomaiset nuoret naiset haluavat avoimestikin tutustua lähinnä yli 50-vuotiaisiin sinkkumiehiin. Usein muutoinkaan ulkomainen nainen ei aseta mitään ikätoivetta. Jos nainen asettaisi ikätoiveen, niin se saattaa olla 32 vuotiaalla naisella vähintään 48 vuotta. Kokemuksestakin toki tämän nuoremmat saattavat olla epäluotettavia ja vain kokevat ettei tyydyttävää suhdetta voi syntyä nuorempien kanssa.
        Aivan toimistojen kautta matkoin Ukrainasta nuoria vaimoja hakevat ovat vanhoja ihraperseisiä amerikkalaisia ukkoja. Naisen/vaimon matkan kulut ovat luokkaa 8000-10000 Euroa. Suomalainen nuorekas sinkku on hyvä valinta ukrainalaiselle tytölle, vaikka viisumein tutustumiseen ilman yltiö-vaimokauppaa.

        Venäläiselle naiselle Vaalimaa on tasan 923 km kauempana kuin Moskova, jos vaikka lähtee läheltä 1440 km päästä Moskovasta Permistä. Viisumin saa toki nopeiten viikon matkalla Moskovassa siinä tullessa hankitut passit taskussa. Toki juna tai lento lienee helpoin sieltä jatkaa matkaa. Ilman kutsua ja kutsujan maksusitoumusta matkan kuluihin viisumia lienee turha hakea.

        Yoshkar-Ola ja muita huijareita on teollisuus sitten tulvillaan hyvien rahojen perässä. Kuten nettideittisivustot. Joillakin näistä esiintyvät kaikki mafian eukot päätyönään, kun työpaikkakin oikein pitää olla.


      • ettäsillai
        ettäsillai kirjoitti:

        Ainakin aivan turhaa puuhaa suhteessa oleville, jos ei nyt sitten vaimo halua toista vaimoa kotiin kolmeksi kuukaudeksi tai lopullisesti. Kyllä huijaritkin tasan tarkkaan ovat vakavaa suhdetta solmimassa sinkkumieheen. Ja miten nyt edes eroaisi naistenkaan osalta.
        Nettideiteillä nyt vain muutenkin yleensä haetaan seuraa, joka optimaalisimmillaan olisi yli 20 vuotta nuoremmista naisista aivan tutkittuna. 45-vuotiaalla miehellä se ilmoitettu alaraja on 25 vuotta.
        Etenkin ulkomaiset nuoret naiset haluavat avoimestikin tutustua lähinnä yli 50-vuotiaisiin sinkkumiehiin. Usein muutoinkaan ulkomainen nainen ei aseta mitään ikätoivetta. Jos nainen asettaisi ikätoiveen, niin se saattaa olla 32 vuotiaalla naisella vähintään 48 vuotta. Kokemuksestakin toki tämän nuoremmat saattavat olla epäluotettavia ja vain kokevat ettei tyydyttävää suhdetta voi syntyä nuorempien kanssa.
        Aivan toimistojen kautta matkoin Ukrainasta nuoria vaimoja hakevat ovat vanhoja ihraperseisiä amerikkalaisia ukkoja. Naisen/vaimon matkan kulut ovat luokkaa 8000-10000 Euroa. Suomalainen nuorekas sinkku on hyvä valinta ukrainalaiselle tytölle, vaikka viisumein tutustumiseen ilman yltiö-vaimokauppaa.

        Venäläiselle naiselle Vaalimaa on tasan 923 km kauempana kuin Moskova, jos vaikka lähtee läheltä 1440 km päästä Moskovasta Permistä. Viisumin saa toki nopeiten viikon matkalla Moskovassa siinä tullessa hankitut passit taskussa. Toki juna tai lento lienee helpoin sieltä jatkaa matkaa. Ilman kutsua ja kutsujan maksusitoumusta matkan kuluihin viisumia lienee turha hakea.

        Yoshkar-Ola ja muita huijareita on teollisuus sitten tulvillaan hyvien rahojen perässä. Kuten nettideittisivustot. Joillakin näistä esiintyvät kaikki mafian eukot päätyönään, kun työpaikkakin oikein pitää olla.

        Tuosta eräästä deittisivustosta eräät olivat kuvin laskeneet, että nuorehkolla mafia-miehellä on kolme eri vaimoa eri kaupungeissa, kun ne muutoinkin siis paikkakunnittain tietävät. Itse kysyisin että mitä sitten ovat ne 10-20 naista, joiden kera sama mies löytyy deittikuvausten potreteista. Joko viisaina tai tyhminä ovat aina deittisivuston profiilikuvien jälkeen ottaneet myös sellaisemn kuvan, jossa ukko tai tämä mafia-sponsori on aina mukana. Joku/jotkut on sitten onnistunut löytämään monelle deittisivuston naiselle tämmöisen potrettikuvauksen kokonaisena sarjana, kun on ollut kyseessä tälläinen tavaksi tullut perhekuvaus.
        No ainakin elvistely kuvissa on tuottanut tulosta.


    • Matman

      Suomi 24:n kautta tuli viesti Elenalta, siinä kirjoiteltiin jonkun aikaa, ihastui, loppujenlopuksi oli tulossa Suomeen, oli käynyt matkatoimistossa, ottanut selvää hinnoista kaikki, viisumit vakuutukset, lennot edestakas, kas kummaa, summa 420,00€. En luvannut lähettää, hermostui täysin, haukkui ties miksi, kun en lähettänyt rahaa. Lähdin kirjeen vaihtoon, kokelin mihinkä se johtaa. Osasin parin kirjeen jälkeen epäillä jonkinlaista ei todellista suhdetta. Kokemus sekin.

    • Rakkautta_ja_anarkiaa

      Joo, kyllä nämä ovat melkoisia tapauksia. Huvikseen bongasin pari kappaletta iskurin kautta. Molemmat olivat kertoneet minusta äidilleen jo toisen viestin jälkeen ja viikossa aivan umpirakastuneita. Toinen käytti selvästi google translatea kääntäessään tekstiä suomeksi ja toinen englanniksi. Jälkimmäinen kehui opettavansa lapsille englantia, joten vaihdoin lennosta kieltä. Tiennyt oikein miten päin oikein olisi, kun kohtalo johdatti minut kahden elämäni naisen yhteyteen. Kaksinnaimista ei kuitenkaan vielä uusi avioliittolaki salli. Kehotin molemmat tervetulleeksi ja lupasin kustantaa jopa matkakulut paikan päällä, en etukäteen. Rakkaus kuihtui melko pian. Toinen feikki-identiteetti taisi olla pikkukylän tyttöjä, joka oli ollut mallina kusetustoimistolle.

      • Rakkautta_ja_anarkiaa

        Tarkempi tutkimusmatka antiscam.org sivustolle paljasti Darian olleen joskus Oksana ja eläneen aivan eri kaupungissa. Joku amerikkalaismies oli lahjoittanut hänelle 2013 1200 taalaa.


      • Rakkautta_ja_anarkiaa

        Seuraava ilmoitus ja viestiä pukkaa samasta ip osoitteesta, joka on sattumalta moskovalainen vpn tarjoaja. Kirje muuten identtinen, mutta pikkukylä on vaihtunut toiseen ja opettaja lastentarhanopettajaksi. Kuvat myös eri blondista.

        Suomalaisilla deittisaiteilla 99 % venäläisistä ilmoituksista ovat feikkejä ja ne aidot erottaa helposti.


    • faktaafaktaa

      Onhan täällä toki ihka oikeita venäläisiä, valko-venäläisiä ja ukrainalaisia naisia. Olen tehnyt jopa treffit pari kertaa, joten tiedän mistä puhun. Kovasti ihastuvaa ja ystävällistä sorttia nämä naiset. Viestejä tulee heti treffien jälkeen paljon. Kukapa poikamies ei ihastui naiseen, joka tällä tavalla käyttäytyy, varsinkin kun ulkonäkö on kaunis. Todellisuus on kuitenkin ihan jotain muuta. Jos paljastan lyhyesti, niin samassa ihastuksen toivossa elää 20 muutakin miestä kuin minäkin. Pyörittävät yksinkertaisesti monia miehiä samaan aikaan todella taitavasti. Rahaa eivät ole koskaan vaatineet ainakaan minulta. Saavat vaan mitä ilmeisemmin jotain kiksejä tällaisesta touhusta. Kuka jaksaa kolme sekuntia kauempaa katsella tällaista naista, en minä ainakaan jaksanut.

      Tähän loppuun vaan varoittava sana. Jos tällainen ulkomaalainen nainen tulee raskaaksi, niin älä liikaa innostu. Lapsi ei ole välttämättä sinun vaikka asiat näyttäisi todella selvältä suhteesi. Ei takaa mitään vaikka asuisit tämän naisen kanssa saman katon allakin. Ikävää tämä nykyinen meininki....

      • Rakkautta_ja_anarkiaa

        Näissä huijauksissa ei ole kyse naisista, vaan järjestäytyneestä rikollisuudesta. 90 % kirjoittelee miehen kanssa ja naisia käytetään korkeintaan malleina kuviin ja rahan noutajina. Vlad hoitaa kommunikaation. Yleensä kuvat on hakkeroitu ja omia käytetään vain korkean luokan kusetuksissa.


    • Seppo

      Menetin yhteensä noin 6500 euroa Venäläiselle naiselle.Ovat niin taitavia käyttämään Rakkautta hyväkseen.3 kertaa lähetin rahaa yhteensä siis 6500 euroa.Otin pankista lainaan ja nyt maksan 3 vuotta lainaa ja olen pienenellä eläkkeellä alle 1000 euroa kuussa saan eläkettä.Kyllä rassaa talouttani rankalla kädellä.Joudun tinkimään jopa ruuasta ja joudunkin.Puhumattakaan muista ostoista.Varokaa ihmiset.Venäläinen nainen on opetettu jo lapsesta lähtien valehtelemaan ja ovat siinä todella taitavia.Ja paljon on järjestäytynyttä rikollisuutta jotka ei muuta tee kuin huijaavat ammatikseen Suomalaisilta Rakkauden kipeiltä miehiltä Rahaa.ÄLKÄÄ KUKAAN KOSKAAN ANTAKO VENÄLÄISELLE NAISELLE RAHAA AINAKAAN ENNEN KUIN OLETTE NÄHNEET JA TUTUSTUNEET KUNNOLLA.JA ÄLKÄÄ MENKÖ NAIMISIIN .PALJON TAPAHTUU SELLAISTA ETTÄ MENEVÄT VENÄLÄINEN NAINEN JA SUOMALAINEN MIES NAIMISIIN JA SITTEN VENÄLÄINEN NAINEN EROAA JA SAA PUOLET MIEHEN OMAISUUDESTA JA OTTAA SITTEN HATKAT.MIES MENETTÄÄ TALONSA YM.OMAISUUTTAAN JA JOUTUU KODISTAAN POIS.MINULLE KERROTTU MONTA TÄLLÄISTÄ TAPAUSTA .SIIS EI RAHAA YHTÄÄN VENÄLÄISILLE RAHANPYYTÄJILLE.Sama koskee myös naisia.SIIS VAROKAA ETTE ARVAAKKAAN KUINKA TAITAVIA OVAT,VÄÄRENTÄVÄT MYÖS VIISUMIT,LENTOLIPUT,PANKIN ASIAKIRJAT AIVAN AIDOILLA LEIMOILLA(näyttävät todella aidoilta!!!))))

      • onnimies

        Internetissä löysin naisen Venäjältä. Maksoin matkan matkatoimistoon. Sitten lähetin rahaa muihin tarpeisiin. Tapasin lentokentällä. Asumme yhdessä! Olen onnellinen ja olemme onnellisia :-)))! Jiiipppiiiiii!!!!!!!!!!!!


    • Suomi-Venäjä

      Itse olen ollut kirjeenvaihdossa Elenan kanssa ja sanoi saaneensa osoitteeni kansainvälisestä seuranhaku foorumilta. Mikä voi olla tottakin koska liityin niihin aikoihin VM:än. Kaikki kuvat tukee viestittely, asiallinen nainen eri yhteyksissä kuvattuna, osa jopa virkapuku päällä. Vastaa kysymyksiini ja kirjoittaa puhdasta englantia, ei mitään googlea. Googletus ei tuota mitään tulosta ja vaimo venäjältä sivustolta ei löydy kuvaa. Ei mikään alastonmalli tai vastaava, vaan ihan perusnätti pakkaus, joka ainakin minua miellyttää. Nyt on puhuttu jo tapaamisestamme vaikka virossa tai joko venäjällä tai täällä. Ei ole koskaan pyytänyt mitään. Sähköposti osoite alkaa: valkyrrie............. En todellakaan tiedä onko feikki vai ei, mutta vaikuttaa kaikin puolin OK hommalta.

      • Suomi-Venäjä

        Ja siis oikeasti vaikuttaa olevan miliisi, virkapuku ja muut täsmää. Kertoo avoimesti elämästään ja työmatkoistaan kartalla ym. Kerroin oikean etunimeni ja sähköposti osoitteeni ja kaikki meni ihan luonnollisesti eli sain postia oikeaan postiini, tosin spämmi oli suodattanut ne omaan kansioon. On kouluja käynyt, joten englannin taito tulee sieltä. Ymmärrän hyvin, että häntä kiinnostaa elämä ulkomailla ja aion kyllä jatkaa kirjoittelua ja pyrkiä tapaamaan hänet. On sen verran mielenkiintoinen nainen, että kyllä harmittaisi, jos antaisin tällaisen tilaisuuden mennä ohi. Luultavasti vielä työllistyisi täällä aika nopeasti kielen opittuaan. Joka miehen unelma: kaunis miliisi pitämässä kuria, kävisi minulle oikein hyvin, silloin loppuisi pahat harrastukset, kun on tottunut kurmuuttamaan pahoja poikia. Ja olisi mahtavaa lomaseuraa aasian paikkoihin, joissa puhutaan venäjää.


    • miehen

      En pidä suomalaisia naisia.Löysin venäläinen nainen.Oli ongelmia.Mutta päätimme yhdessä.Lähetin rahaa ilman ongelmia 2400 euroa.Nyt asun venäläisen naisen kanssa.Olen iloinen.Ja ei ole ongelmia.

      • niitähyväksikäyttäjiäon

        Oletko oikeasti Suomalainen kun kirjoitat kuin ulkomaalainen? En pidä suomalaisia naisia.Löysin venäläinen nainen.Oli ongelmia. Lauseet viittaavat mielestäni viittaavat aivan muuhun kuin Suomalaisen kirjoittamaan tekstiin. Kenties provosoit miehiä lähettämään rahaa saaden mitään vastinetta rahoilleen?
        Kirjoitus asu kertoo hyvin paljon ihmisestä. Kyllä asia ja totuus on niin, ettei sitä rahaa tuntemattomalle lähetetä. Pitää tietää oikea henkilöllisyys ei vain jotaian west union bankin tilinumeroa tai jotain muuta. Rahat kyllä menee kankkulankaivoon. Henkilöllisyyden voi viestittelyjen aikana selvitellä, ei suinpäin rahaa lähettämään. Jos oikeaa henkilöllisyytä voi varmistaa niin ei myöskään rahaa pidä lähettää. Kukin tekee miten parhaaksi näkee tämä vain on totuus.


      • niinseonvaan

        Toihan oli perus provo. Suomalainen joka koitti kirjoittaa kuin ulkolainen mutta ei käsitä sitä kuinka venäjänkieli suhtautuu suomekieleen kieliopillisesti.


    • Romanssillarahaa

      Ellei ne ole rahan perässä, niin minkäs sitten. On itsestään selvää, että ihmistä et tule näkemään, jos rahaa lähetät. Ja vaikka näkisit, mitä sitten? Hän on kuitenkin onnellisesti naimisissa ja yrittää tehdä lisätienestejä rakkaudenkipeillä.
      Mieti tätä, miksi hän ihastuisi sinuun, hänhän ei voi tietää sinusta mitään.
      Miksi hän matkustaisi suomeen? tähän et saa järkevää vastausta järjellä ajatellessa.
      Laita kuvahaku sivustolle datingscammers, saatat löytää rakkaasi sieltä, eli hän on tavallaan ammattimainen huijari.

      Itse postiin on joskus tullut kovinkin omituisia viestejä ja olen poistanut ne otsikon asiavirheiden vuoksi. Eihän ne ole luettavia ja jos klikkaat sitä, saat tietokoneellesi kuitenkin vakoiluohjelman tai viruksen, joka lähettää tiedot koneeltasi eteenpäin.
      Onhan sinulla eri kone selaukseen ja omaan todelliseen käyttöön. VOi nimittäin laite mennä epäkuntoon, kuten olen muutamilta kuullut, kun ovat avanneet hieman tuntemattomia sähköposteja.

    • Anttialm

      Romanssillarahaa - olet idiootti? vai olet tyhmä? Et ymmärrä, mitä kirjoitat. Ystäväni löysi naisen netistä, lähetti rahaa. Hän tuli. Nyt he elävät yhdessä. Iso rakkaus. Nyt haluan etsiä naisen. Sinä - Romanssillarahaa - tyhmä!

    • dgdfhdry77

      On myös muitakin huijauksia kuten kaiken maailman maksullisten deitti-palveluiden mainokset, jotka mukamas on lähettänyt joku nainen joka väittää olevansa rekisteröitnyt maksulliseen deitti-palveluun johon hän antaa linkin ja nimimerkinsä.

      • järkiPäähän

        Kyllä kaikki sähköpostitse tapahtuva lähestyminen on Scammia. Jos itse menet jolelkin sivustolle niin vähimmäis vaatimus on että nainen kertoo itse avoimesti koko oman nmensä, syntymäaikansa, perhesuhteensa ja työkuvionsa. Kukaan töissä käyvä tänne haluava ei riskeeraa mahdollista rakkauttaan sillä että kinuaisia rahaamahdolliselta tulevalta aviokumppaniltaan enne avioon astumista. Ei kukaan itseään kunniottava itänainen!

        Kyllä sieltä rahoitus tänne tulemiseen löytyy jos halua on aito ja jos menet sinne vierailulle niin siellä kyllä kestitään eikä vieraan tarvitse/pidä maksaa tarjoiluista, se on maan tapa. Älkää nyt vaan lähetelkö niitä rahojanne kenellekään ilman että olette ensin tavanneet ja virallistaneet suhteenne niin että itäihminen on esitellyt sinut vanhemmilleen. Suku on tärkeintä venäjällä ja sukulaisille esitellään tulevat sulhot aivan varmasti jos ollaan tosissaan eikä pelailla mitään pelejä.

        Järkipäähän ja onnea niiden oikeiden tatjaanoiden metsästykseen. Jos sellaisen löydätte niin sen perhekeskeisempää ihmistä tuskin tulette ikinä tapaamaan tai pois vaihtamaan.


    • kavevi

      mulla kirjottaa yksi venäjän irina sanoo että rakastaa minua huijari pyytää rahaa 400 eroa , ja passitta kuva ja lupaa tulla suomeen keskiviikona sen ikä 29 vuotta musta matkalaukku ja musta takki ja pitäisi ostaa ruusu sille viettää juolua ja uusivuosi , ja pitää hiestenkuivaaja ja kylpytakki ja se tekisi mulle ruokaa ja kuvissa sillä liha kananmunia ja se on kuntasalla töissä ja koti maa on lipetsk ja kuvia sen kotimaasta siinä se poseeraan yksin irina kaunis ja kaksin sen likka kaveri varmaa se kaunis harrastaa joodaa olikohan se kun se kirjottaa neljäs kirje kun se alko pyytää rahaa minunta , minä en anna rahaa ,, ei meinaa uskoa se irina ja lähitti pasitta kuvan ,, kyllä ne osaa väärentää ,, ammattilaisia siinä ,,,

    • Joskuskirjoitellut

      Ett ole ainoa joka näitä viestejä saa venakoilta....Rahansa ja luottamuksensa sinne hävittää...Kaikkihan nuo naiset on kauniita ja sexikkäitä...Sekä köyhiä...mukamas...Rahaa ne vaan haluaa

      • nykyaikapaskaaaikaa

        Sähköpostithan tulvii roskaposteja huijareilta kymmeniä posteja viikottain. Tällaisten postien vastaanoton voi estää asetuksista.
        Niinhän se on että naisen kauneus se sokaisee hyväuskoisen miehen siitä se huijaus etenee. Mietitään hetken sitäkin, että että mihin 25V:erittäin kaunis nais venakko hakee esim 72-75vuotiasta miestä. Hyvin paljon nuorempiakin käytetään hyväksi.
        Eiköhän kaiketi siis rahan lypsämiseen lyhyeksiaikaa, jopa miesparan koko omaisuuden anastamiseen/vientiin.
        Nettihuijaus on päässyt todella vauhtiin ja valloilleen sille pitää saada kuri.
        Vanha mieskin tahtoo kauniin naisen seuraa siinä missä nuoremmatkin miehet, ei se eri ikävaihe sitä asiaa vie jos on jonkinlaisessa, normaali voimissaan. Siinä sitten petolliset huijarit yrittävät hyökkätä kuin hyenaat kimppuun. Kauneuden ei pidä antaa sekoittaa mieltä. Viestien kirjoittamisen takanakin on hyvin monta kertaa mies. Moni kakku päältä kaunis, vaan on paskaa sisälmys.
        Kokemusta on koko internetin olemassaolon aikakaudelta.
        Lisää netti seurantaa rikollisien hillitsemiseksi, sekä ilmoituksia enemmän epäilyttävistä viesteistä.


    • pitäätunnistaavaarat

      No, minäpä vastasin lähes samanlaiseen keskusteluun joka jatkui 2 viikkoa, ns tutustuimme sinä aikana niin että nainen oli sitten tulossa Suomeen, liput oli ostettu tulopäivä siis ok ja kellonaika.
      No kuinkas kävikään lennon lähestyttyä. Minut on ryöstetty sanoi nainen passi, kaikki on viety no jostain sai tietty sähköpostin lähetettyä ja pyysi rahaa jotta saisi järjestettyä matkan uudestaan. No näitä tapauksia on ollut kymmeniä. Tähän tapaukseen vastasin että minulla sattuu olemaan matka Leningradiin,
      voisin samalla kyydillä porukan kanssa poiketa matkalla ja hakea sinut kyytiin, eipä vastausta kuulunut sen jälkeen. raha Hujareita on erittäin paljon internetissä,pilaavat hyvätkin sivustot ajan mittaan. Treffipalstoilla on oltava erittäinkin varovainen, pyytävät yleensä ensimmäisenä lähettämään valokuvia itsestään. Missään tapaussa sitä ei pidä mennä tekemään. Ei muutenkaan tuntemattomalle mitään yksityseenviittaavaa tietoa. Valokuvia käytetään hyvin paljon vääriin tarkoituksiin. Näistä yksityisyys asioista voisi ja riittäisi asiaa päiväkaupalla. Niin paljon kuin on huijaritapauksiakin.

      • mikkir

        Pitäätunnistaavaarat olet varma tyhmä! Tapasin naisen. Vaihdoimme kuvia ja kirjeitä. Nyt olemme yhdessä :-).


    • miesin

      Pitäätunnistaavaarat - sinä idiootti?????????????????? Kyllä!!!
      Ihmiset tuntevat toisensa, kun he näkevät toisistaan kuvia. Jos kuvaa ei ole, olet feikki!

    • alaristo

      Kerron tarinan.Löysin naisen internetissä.Kirjoitimme ja lähetimme kuvia.Halusin tavata.Sitten autoin häntä ja lähetin rahat, oli ongelmia mutta kaunis nainen tuli luokseni.olemme yhdessä Ihana tunne!

    • Kalleo

      Ja minä löysin venäläisen naisen Internetissä. Olemme yhdessä ja elämme onnellisesti!

    • Anonyymi

      Tapasimme ensimmäisen kerran netissä vuosia sitten. Pidimme yhteyttä suomen kielellä jota hän harrasti ja opiskeli ihan tosissaan. Hän oli päättänyt muuttaa suomeen kun se oikea mies löytyy. Hän oli eronnut miehestään pitkän avioliiton jälkeen. Hän on syvästi uskovainen ja käy sunnuntaisin paikallisessa seurakunnassa hakemassa voimia tulevaisuutta varten.
      Tapasimme toisemme hänen suomalaisen tuttunsa luona. Jostain syystä meillä synkkasi heti ja aloimme suunnitella yhteen muuttoa. Käytännössä oli ensin hankittava oleskelulupa. Sen saimme viikossa ja oli myönnetty vuodeksi. Kävimme vihillä melko pian ja elämä alkoi tuntua elämiseltä. Me emme keskustelleet rahasta mutta ruokaostoksiin annoin 600, euroa kuukaudessa. Hän teki päivittäin ruoat, siivosi ja opiskeli suomea. Hän kiitti iltarukouksessaan Jumalaa, että oli saanut kunnon miehen. Ei tupakoi eikä käytä alkoholia. Näin meillä kahdella eläkeläisellä sujui monta vuotta. Hän sai pysyvän oleskeluluvan ja nyt tähtäimessä on kansallisuuden hankkiminen.
      Ihmettelemme näitä kirjoituksia täällä kuinka ovat tulleet huijatuiksi. Rahan lähettäminen tuntemattomalle on silkkaa tyhmyyttä. Kun sen oikean löytää niin vaimoehdokkaalta löytyy kyllä matkalippuun omaa rahaa. Järjen käyttäminen on suotavaa ja käyttäytyminen puolin ja toisin täytyy olla jalat maassa ja tukevasti.
      Suosittelen venäläisen naisen ottamista vaimoksi jos sellaista on hakemassa.

    • Anonyymi

      Tapasimme ensimmäisen kerran netissä vuosia sitten. Pidimme yhteyttä suomen kielellä jota hän harrasti ja opiskeli ihan tosissaan. Hän oli päättänyt muuttaa suomeen kun se oikea mies löytyy. Hän oli eronnut miehestään pitkän avioliiton jälkeen. Hän on syvästi uskovainen ja käy sunnuntaisin paikallisessa seurakunnassa hakemassa voimia tulevaisuutta varten.
      Tapasimme toisemme hänen suomalaisen tuttunsa luona. Jostain syystä meillä synkkasi heti ja aloimme suunnitella yhteen muuttoa. Käytännössä oli ensin hankittava oleskelulupa. Sen saimme viikossa ja oli myönnetty vuodeksi. Kävimme vihillä melko pian ja elämä alkoi tuntua elämiseltä. Me emme keskustelleet rahasta mutta ruokaostoksiin annoin 600, euroa kuukaudessa. Hän teki päivittäin ruoat, siivosi ja opiskeli suomea. Hän kiitti iltarukouksessaan Jumalaa, että oli saanut kunnon miehen. Ei tupakoi eikä käytä alkoholia. Näin meillä kahdella eläkeläisellä sujui monta vuotta. Hän sai pysyvän oleskeluluvan ja nyt tähtäimessä on kansallisuuden hankkiminen.
      Ihmettelemme näitä kirjoituksia täällä kuinka ovat tulleet huijatuiksi. Rahan lähettäminen tuntemattomalle on silkkaa tyhmyyttä. Kun sen oikean löytää niin vaimoehdokkaalta löytyy kyllä matkalippuun omaa rahaa. Järjen käyttäminen on suotavaa ja käyttäytyminen puolin ja toisin täytyy olla jalat maassa ja tukevasti.
      Suosittelen venäläisen naisen ottamista vaimoksi jos sellaista on hakemassa.

    • Anonyymi

      Kun huijarilta tulee kuva, ja sitä kloksuttaa kakkosnapilla, löytyy Cromesta vaihtoehto Etsi kuvaa Googlesta. Sillä näkyy, kuinka monella sadalla sivulla sama kuva on nähtävissä. Sieltä seksuallisivustoiltahan ne lähetetyt kuvat ovat kotoisin, ehkä hieman rajattuna tai peilikuvakseen käännettynä.

    • Anonyymi

      Ja suosittelen etsimään naista Internetistä. Olen löytänyt. Ei kaikki naiset voi maksaa matkan. Ja tämä ei ole ongelma, kun mies auttaa naista ja lähettää rahaa. Lähetin rahat. Vaihdoimme kuvia ja videoita. Nainen tuli luokseni. Elämme jo yhdessä.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta!


    • Anonyymi

      Jos mies - pelkuri, niin hän ei saa mitään. En ole pelkuri, minulla on nainen ja maksan kaikki kulut.

      • Anonyymi

        Täyttä Bullshittiä!


    • Anonyymi

      Tässä esimerkki eräästä huijarista. Hän on näköjään kirjoitellut useammallakin ulkomaisella kielellä. Saksalaisia miehiä hän on usein lähestynyt kirjeillä. Nyt hän kirjoittelee myös suomeksi. Hän on esiintynyt netissä nimillä Nataliya, Oksana, Alisa. Minulle hän kirjotti nimellä Anastasiya. Hänestä on useita varoituksia netissä.

      Hänen ensimmäinen kirjeensä menee suurinpiirtein näin:
      "Hei XXXXX, se on lempinimesi. Mika on oikea nimesi?
      Nain mainostasi, ja siksi paatin yrittaa kirjoittaa.
      Toivotan todella onnellista kumppanuutta.
      Asun kaukana, onko meilla mahdollisuus olla yhdessa?"

      "Hallo, Armin das ist dein Spitzname. Wie ist dein richtiger Name?
      Ich antworte Dir gerne. Aber wo wohnst ich? Ich bin aus Russland."

      Google-kääntäjällä hän kääntää tekstit hienosti suomeksikin. Kuten seuraavasta esimerkistä käy ilmi:
      "Guten Abend meine ##########
      Ich möchte zu gefallen Du heute )))))
      Ich habe lange gedacht. Ich möchte machen eine Überraschung für dich.
      Ich nehme ein Videoclip. Ich kann die Videodatei nicht senden. Der VideoClip ist zu groß.
      Ich hänge es an die Site an, um das Video herunterzuladen.
      Sie können sehen oder herunterladen meine Video Clip.

      Das ist für dich. Und du wirst es sehen.
      Heute sammle ich Honig. Ich habe keine Angst vor Bienen.
      ich einen aufschreiben Videoclip, heute 09.10.2019!!!!
      Bitte zögern nicht, zu senden mehr Video oder Fotos dich persönlich.
      Ich will sehen dich.
      Wenn du ########## und ich alisa - waren heute zusammen.
      Ich würde Ihnen zeigen, wie man Honig sammelt. Aber wir können nur davon träumen!
      Ich habe dir schon gesagt, dass ich in einem Dorfhaus wohne.
      Und nicht weit von meinem Haus gibt es ein verlassenes Bienenhaus mit Bienen.
      Und von Zeit zu Zeit gehe ich hierher, um Honig zum Tee zu sammeln.
      Übrigens trinke ich Tee ohne Zucker.
      Was machst du heute Abend?
      Ich sende dir mein Video. Und wenn du mein Video anschaust, wirst du die heißesten Gefühle über mich haben.
      Denken Sie daran, wenn Sie mein Video ansehen. Im selben Moment denke ich an dich ##########.
      Ich würde gerne wissen, was Sie denken über meine Überraschung Für dich?
      Du bist ein Teil meines Lebens geworden. Ich bin 24 Stunden am Tag, denke an dich.
      Es gibt mir eine gute Laune für den ganzen Tag.
      ich küsse dich.
      Deine Biene alisa"

      Ja sama teksti suomeksi tuli minulle sähköpostiini:

      "Huomenta XXXX
      Hyvällä aloituksella päivälle. Huomasin, että pidit videoiden katsomisesta
      Ajattelin pitkään. Haluan tehdä yllätys sinulle. Haluan miellyttää sinua tänään)))))
      Otan videoleikkeen. Tänä kesänä. Kun kerän hunajaa.
      En voi lähettää videotiedostoa. Videoleike on liian iso.
      Liitän sen sivustoon ladataksesi videon.
      Voit katsoa tai ladata videoleikettäni.
      Se on sinulle. Ja näet sen.
      Kerän tänä kesänä hunajaa. En pelkää mehiläisiä.
      Kirjoitan videoleikkeen kesällä 2019 !!!!
      Älä epäröi lähettää lisää videoita tai valokuvia sinulle henkilökohtaisesti.
      Haluan nähdä sinut.
      Jos sinä XXXX ja minä Anastasiya - olit yhdessä tänään.
      Osoitan sinulle kuinka kerätä hunajaa. Mutta voimme vain uneksia siitä!
      Sanoin jo, että asun kylässä.
      Ja kaukana talostani on hylätty mehiläinen mehiläinen.
      Ja ajoittain menen tänne keräämään hunajaa teetä varten.
      Muuten, juon teetä ilman sokeria.
      Mitä teet tänä aamuna?
      Lähetän sinulle videoni. Ja jos katsot videota, sinulla on kuumimmat tunteet minusta.
      Muista, kun katsot videoni. Samanaikaisesti ajattelen sinua XXXX.
      Haluaisin tietää, mitä mieltä olet yllätyksestäni sinulle?
      Sinusta on tullut osa elämääni. Olen 24 tuntia vuorokaudessa, ajattele sinua.
      Se antaa minulle hyvän tuulen koko päiväksi.
      Suudella sinua.
      Sinun mehiläinen Anastasiya"

      Kirjoittipa hän minulle suomeksi myös näin:
      "Osaan puhua ja kirjoittaa saksaa. Minun piti opettaa hänelle kahdesti elämässäni.
      Ensimmäistä kertaa se oli koulu.
      Ja muutamassa vuodessa. Opetin saksaa toisen kerran, vain instituutissa.
      Ilmeisesti se on kohtalo
      XXXX Hienovarainen vinkki!"

      Niin jos saksankielisestä tekstistä kääntäjällä kääntää, voisi saksan kielen muuttaa tässä tapauksessa suomen kieleksi. : )

      Samat valokuvatkin sain häneltä mitkä olivat usealla ulkomaisellakin sivustolla muiden (saksalaistenkin) miesten lähettäminä.

      Tällaiseksi tämä touhu on mennyt. : )

    • Anonyymi

      Onko kellään kuvaa elena korlokovasta vaalea lyhyt hiuksinen , noin 169cm pitkä napa koru stratovista kaveri on ekaterna

    • Anonyymi

      Noh!!! mulla oli hyvä kokemus!! tapasin livenä monta kertaa mutta oma moka ku sieltä haluttiin naimisiin ja lapsia!! alkoi pelottaa ja katkasin suhteen!! toisaalta harmittaa mutta.. who knows!!!

      • Anonyymi

        Älä harmittele. Kusetusta sekin varmasti oli!


    • Juuri näin, n. 2 vkoa olgan kanssa laiteltu viestiä ja vaihdeltu kuvia. Todella kauniita sanoja "kuinka voi rakastua netissä näin" tai olet se etsimäni elämäni mies. kiva ollut lueskella itsetuntoa kohottavia kirjoituksia. todella kaunis nainen. Viikko sitten Olga ilmoitti saavansa lomaa kauneushoitolasta ja pääseväns ä lentämään suomeen, jos maksaisin puolet lentolipuista ja muista kuluista n500 e. Kerroin että venäjältä ei ole korona aikana lentoja suomeen ja kirjoitin no money no honey. Kaksi kirjettä tullut tämän jälkeen, jossa edelleen haluaa tavata ja pääsevänsä suomeen "muiden maiden kautta" Kiitos kirjoituksestasi Rahaa on, kaivoa ei

      • Anonyymi

        Onkohan tuo sama Olga nyt mun kimpussa... No, katsotaan, rahaa en lähetä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuo sama Olga nyt mun kimpussa... No, katsotaan, rahaa en lähetä mihinkään.

        Kuulostaa tutulta jotenkin. Kyseinen Olga mahdollisesti myös mulle kirjoitellut…
        Vaalii rakkauttaan ja lässynlässyn eikä voi kuvitella elämää ilman minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta jotenkin. Kyseinen Olga mahdollisesti myös mulle kirjoitellut…
        Vaalii rakkauttaan ja lässynlässyn eikä voi kuvitella elämää ilman minua

        Varokaa myös:
        Polina Ivanovna
        Daria Kochergina
        Irina...jotain
        Kaikki rahaa vailla ja uralin toiselta puolelta Tavda, Kazan ja Jekatariburg.
        Kirjoitin s-postiosoitteet myös paperille ylös jos kysyttävää tulee.
        Nyt uusi tapaus pommittaa, mut siitä kerron myöhemmin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      pyydä video puhelu (asia ratkaistu)

    • Anonyymi

      Edes videopuhelu ei enää täysin ratkaise näitä ammattimaisia huijauksia!

      • Anonyymi

        Ei ratkaise ei. Mulle tuo Olga lähetti myös valokuvan missä piteli paperilappua, missä oli pvm ja mun nimi kirjoitettuna. Mutta tuokin oli photoshopattu aikas hyvin. Tuo on ihan järjestäytynyttä rikollisuutta nykyään. Kaikki mikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, on valetta.


    • Anonyymi

      Olet älykäs kaveri.

    • Anonyymi

      Kyllä suomalainen mies on venäläiselle naiselle vaan pääsylippu maahan!
      Kohta avioliiton solmimisen jälkeen ottavat eron. Paljon näkee eronneita venäläisnaisia. Joten miettikäähän miehet toisenkin kerran.
      Ne on tarkoituksella itsensä kauniiksi laittaneet että Suomimies menisi ansaan.
      Jos joku on onnellisesti naimisissa venäläisen naisen kanssa edes viidettä vuotta, tulkoon kertomaan!!

    • Näitä huijauksia liikkuu edelleen ja paljon. Myös Tinder on feikkiprofiileita ja kusetusyrityksiä täynnä... Instagramissa tulee usein yksityisviestejä kusettajilta. Some on ihan rikollisten temmellyskenttää.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe