Hei kaikki yli 60-kymmpiset. Kertoisitteko vähän mitä ominaisuuksia arvostatte vaatteissa? Olen alan opiskelija ja teen mallistoa jonka kohderyhmä on varttuneempi väki. Erityisesti vinkkejä kaipaisin esim. väritykseen ja puettavuuteen.
Vanhemman ikäluokan vaatetus
4
426
Vastaukset
- Marjatta N.
Luita kolottaa kovasti ja lämpimyys on vaatteissa tärkeä ominaisuus. Vaatteiden tulee olla miellyttävät ja helpot pukea ylle. Villa on materiaalina miellyttävä.
- pikkuyksityiskohdat
Villa on suuresta merkityksestä, ettei hartioita kolota. Värit hillityt, paljon harmaata.
Yleensä luonnonkuidut ovat miellyttäviä pitää.
Helppo puettavuus, vältän pään yli vedettäviä paitoja, napit ja vetoketjut mieluiten. Kännykkätasku paidoissa.
Pitkien housujen on oltava väljäpunttisia, talvella on helpompaa pukea alushousujen päälle.
Miksi olalta napitettavia villapaitoja on niin vähän saatavilla, kuka haluaa niiden kuristavan. - tyyne täti
Vaalea luonnonvärinen (beessi) alpakka on mieleen. On luonnonmukaista ja lämmintä. Pitää olla helppo pukea, mielellään napit.
- Mummo kuitenkin
Olen sama ihminen kun ennenkin vuosista viis. Farkut ja nyt vihreän väriset. Paitapuseroita väljempiä pidempiä kun nykymuoti, tulee pidettyä miesten paitoja aina välillä.Ei jakkutakkia pusakoita mielummin.Tässä jotakin mielipidettä ei mitään mummo muotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949