Aika useasti puraisen vahingossa poskeen ja sitten poski ilmeisesti turpoaa ja on kokoajan hampaiden välissä ja todella kipeää tekee syöminen ja on vaikeaa, kun yrittää varoa puraisemasta poskeen. Onko muilla tälläistä? Hammaslääkärille en ole puhunut, mutta joskus hammaslääkäri mainitsi jostain ristipurennasta, liittyiskö jotenkin siihen tää vai onko se ihan toinen asia?
Puren poskia
4
5020
Vastaukset
- Joskus purenut
Poskeen eli ei muuta, kuin koeta olla purskelematta poskiin/älä hotki ruokiasi.
- alottaja
Mutta jos puree USEIN poskiinsa, niin mietin, että voivatko hampaat esimerkiksi olla normaalia lähempänä poskia... Mut täytyy koittaa olla purematta ja syödä rauhallisesti.
- 10+8=18
alottaja kirjoitti:
Mutta jos puree USEIN poskiinsa, niin mietin, että voivatko hampaat esimerkiksi olla normaalia lähempänä poskia... Mut täytyy koittaa olla purematta ja syödä rauhallisesti.
Kannattaisi jutella hammaslääkärille tuosta poskien puremisesta. On normaalia jos joskus puree itseään poskeen, mutta kohtuus kaikessa. Onko sinulla poskissa hampaiden jättämät jäljet??
Tää on nyt vähän eri asia, mutta kerronpa kuitenkin... Mulla on epäsopiva implanttikruunu suussa(korjataan syksyllä potilasvakuutuksen korvaamana). Siinä on siis "valmistusvirhe" ja se on liian leveä verrattuna viereisiin hampaisiin. Siinä kohtaa mulla on poskessa sellaiset hampaanjäljet pysyvästi. Ei ne jäljet mitenkään verillä ja rikki ole, mutta kielellä kun koittaa niin sen tuntee. Usein huomaan, että poski on hampaitten välissä ihan muutenkin, kuin syödessä. - alottaja
10+8=18 kirjoitti:
Kannattaisi jutella hammaslääkärille tuosta poskien puremisesta. On normaalia jos joskus puree itseään poskeen, mutta kohtuus kaikessa. Onko sinulla poskissa hampaiden jättämät jäljet??
Tää on nyt vähän eri asia, mutta kerronpa kuitenkin... Mulla on epäsopiva implanttikruunu suussa(korjataan syksyllä potilasvakuutuksen korvaamana). Siinä on siis "valmistusvirhe" ja se on liian leveä verrattuna viereisiin hampaisiin. Siinä kohtaa mulla on poskessa sellaiset hampaanjäljet pysyvästi. Ei ne jäljet mitenkään verillä ja rikki ole, mutta kielellä kun koittaa niin sen tuntee. Usein huomaan, että poski on hampaitten välissä ihan muutenkin, kuin syödessä.On hampaiden jättämät jäljet poskissa, tuntee ne kielellä, muttei ne muuten oo haitaks. Nyt tosin ollut taas jonkun aikaa hyvin, etten oon purru poskiin, mutta aika usein kuitenkin oon purru ja jäljet on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849