Ihastunut kaverin tyttöystävään

Anxious

Olen vaikeassa tilanteessa. Olen aivan täysin ihastunut erääseen tyttöön. Hän oli koko lukion ajan samalla luokalla kanssani. Olin oikeastaan jo lukion alusta saakka vähän ihastunut ja kiinnostunut hänestä, mutta en sitten koskaan uskaltanut tehdä tai sanoa mitään.

Nyt tämä tyttö seurustelee erään kaverini kanssa. Olemme myös tämän tytön kanssa kavereita. Tämä tyttö ja kaverini ovat nyt seurustelleet noin 1,5 vuotta. Välillä kuitenkin huomaan kun vietämme kavereiden kanssa iltaa että tämä tyttö katsoo minua jotenkin, kuin olisi ehkä kiinnostunut minusta? Mutta sekoilenko vain, vai johtuuko se vain siitä että olemme kavereita?

No ongelma on siinä, että hyvä että saan yöllä nukuttua kun ajattelen vain tätä tyttöä. Haluaisin niin kovasti kertoa hänelle tunteistani, mutta pelkään että siitä tulee elämäni pahin virhe. Jos tyttö ei tunnekkaan samoin minua kohtaan. Jos kerron tunteistani tytölle, pelkään että menetän hänet sitten ystävänä. Mitä tälläisessa tilanteessa oikein voi tehdä? Kerronko ihan vain tunteistani, ja jos tulee kielteinen vastaus niin kysyn että pysymme vielä ystävinä jne?

Oi auttakaa.

10

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä!!!!!!!!!!!!

      Kerro hänelle rohkeasti, minä ainakin haluasin tietää jos joku olisi minuun ihastunut! Voihan olla ettei tämän tytön ja kaverisi suhde ole ihan kunnossa.

      Voi toki olla, että mikäli sinä ja tyttö päätyisitte yhteen, kaverisi menetät, tai sitten et, ei voi tietää, ja jos tyttö ei tunne samoin, tuskin ystäväsi tarvitsee edes tietää ihastuksestasi. Voit oikeastaan vain pönkittää tytön itsetuntoa kertomalla hänelle sillä ketäpä ei hivelisi kuulla olla jonkun ihailun kohde?

      Avoimuus kannattaa aina!

    • sjkss

      Toisaalta, mitä hyötyisit ertomisesta? Tyttö on varattu. Eri asia jos olisi vapaa, stten ilman muuta kannattaisi yrittää. Kertomisesta voi olla arvaamattomat seuraukset.

      • sepi5533

        ei kannata rikkoa kahta ystävyyssuhdetta ihan omaa typeryyttään, kyllä niitä suhteita katkeaa ilmankin. tyttö on varattu ja sillä selvä, kyllä niitä maailmassa riittää.


    • Glläähh

      Käpälät irti kavereiden naisista. Maailmassa riittää naisia, oikeita ystäviä on vaikea löytää. Tai noh, etpä sinä taida sille miehelle mikään oikea ystävä ollakaan, kun yrität hänen tyttöystävänsä viedä?

      • ksifj

        Mikäs vittu Se sinä oot haukkumaan jätkää tolla lailla. Itekkin oon samassa tilanteessa


    • eero21

      hei mitä tehdä kun on ihastunut kaverin tyttöystävään oisko jotain neuvoa antaa mulle olis kiva jos olis jotain :D:D

    • ...

      Ei kannata tehdä mitään. Nuoret naiset tykkäävät flirttailla varsinkin, jos toisesta huomaa vähääkään, että on kiinnostunut. Pilaat ystävyyssuhteesi.

    • Lojaali!

      Tässäpä se kaveri-lojaalisuus mitataan!

      Se nyt on vain niin että näpit irti kaverin omasta.

      Miltäs itestäs tuntuis jos kaverisi rupeisi vokottelemaan omaa tyttöystävääsi?

      Maailmassa on vaikka minkä verran tyttöjä, jotka ovat vapaita.
      Ja parempia, kun annat vain mahdollisuuden itsellesi tutustua heihin, etkä roiku kiinni toisen omassa!

    • Nhhh

      Moi

    • Kunnoton

      Jos teidät tarkoitettu yhteen, menette. Ei kuitenkaan kannata yrittää heidän seurustellesaan. Jos tyttö sinusta kiinnostunut, hän lopettaa suhteen nykyiseen ja SOPIVAN ajan jälkeen päädytte yhteen. It it is meant to be. Tarkistakaa kuitenkin silloinkin kaveriltasi, että on ok.
      Voihan olla, että tyttö ei sinua loppujen lopuksi kiinnostakaan ja olisi hirveää rikkoa heidän suhteensa.
      Kaveria ei kannata ikinä pettää.
      Minuun otti yhteyttä exän kaveri nyt kahden vuoden jälkeen. Oiskohan ok pitkä aika nyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe