mulla oli audacity ja siihen liittyvä lame paketti, mutta kun meille joskus käy silleen huonosti. jutut oli pöytäkoneessa ja se on hävitetty. tallensin nauhoista musiikkia ja muokkasin mp3 muotoon. nytten tuntuis tarvetta olevan notta saisin sen takaisin toisinpäin.
mistäs minä saan toimivan paketin? olen yritellyt, mutta kyvyt eläke ukolta loppuu. audacityn löytää hyvin helposti, mutta siihen se lame en....
kiitos neuvoista, jos sattuis nörttejä paikalle.
olli pulassa
olli...
1
281
Vastaukset
- sen...
lame enkooderin löydä kun laitat googleen hauksi "download lame mp3 encoder". Mutta ei se enkooderi auta sen alkuperäisen tilanteen palauttamisessa. Googlella löydät semmoisia kuin mp3 dekoodereita jotka jollain tavalla yrittää purkaa sitä mp3 pakkausta mutta jos olet siellä audacityssä yhdistänyt monta eri raitaa yhdeksi niin ei sitä saa enää palautettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2365433Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574751Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk123589Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2883306Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193275Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823189- 732840
- 652067
- 292001
- 901996