Sauna-ilta

saunatonttu.

Mikä mielikuva teille tulee miesten/naisten saunaillasta? Ällistyin kun minulle selvisi, että saunailta tarkoittaa sitä, että poikaystäväni menee saunan jälkeen kaverien kanssa stadiin, ravintoloihin hengaamaan ..........

Luulin, että sauna-ilta tarkoittaa saunomista ja that´s it. Mulle kavereiden saunailta= saunomista mun kavereiden luona tai mun luona (mulla tosin ei ole nyt saunaa) ja ehkä yöksi kaverin luo jäämistä. Siideriä kyl kuluu ja pikkunaposteltavaa. Mitä kuuluu teidän saunailtaan?

5

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulunpukki.

sauna ja miehenlogiikka siinä tärkeimmät

• Minulla on ylensä perjantaisin kotona saunailta eikä siihen kuulu sen enempää kavereita kuin kaupungillekaan lähtemistä. Keppanaa kylläkin. Mutta kun kavereiden kanssa pidetään saunailta, lähdetään aina liikenteeseen. Kaikki eivät sitten vissiin aina lähde.

• saunailtaan kuuluu yleensä saunomisen, grillaamisen ja jaarittelun jälkeen kaupungille meno. Naisillakin aika usein sama kuvio. Tosin naisilla on joskus myös pyjama-party-tyyppisiä saunailtoja, meikkikokeiluineen, kasvonaamioineen, poreammeineen ja ym. naisten juttuineen. Silloin ei välttis lähdetä minnekään ja aina ei alkoholikaan kuulu kuvioon.

Tämmönen kokemus mulla.

• tälläinen tapaus

kaikenalisista asioista, meikeistä, vaatteista ym. Keittävät saunakahvit ja tarjoavat miehillekin. Miehet taas saunoessaan kaljoittelevat keskustelujensa lomassa. Grillaaminen ja musiikki kuuluvat kuvaan.

Ei välttämättä lähdetä kaupungille.

• tämänsuuntaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe