Mikä mielikuva teille tulee miesten/naisten saunaillasta? Ällistyin kun minulle selvisi, että saunailta tarkoittaa sitä, että poikaystäväni menee saunan jälkeen kaverien kanssa stadiin, ravintoloihin hengaamaan ..........
Luulin, että sauna-ilta tarkoittaa saunomista ja that´s it. Mulle kavereiden saunailta= saunomista mun kavereiden luona tai mun luona (mulla tosin ei ole nyt saunaa) ja ehkä yöksi kaverin luo jäämistä. Siideriä kyl kuluu ja pikkunaposteltavaa. Mitä kuuluu teidän saunailtaan?
Sauna-ilta
5
203
Vastaukset
- joulunpukki.
sauna ja miehenlogiikka siinä tärkeimmät
Minulla on ylensä perjantaisin kotona saunailta eikä siihen kuulu sen enempää kavereita kuin kaupungillekaan lähtemistä. Keppanaa kylläkin. Mutta kun kavereiden kanssa pidetään saunailta, lähdetään aina liikenteeseen. Kaikki eivät sitten vissiin aina lähde.
saunailtaan kuuluu yleensä saunomisen, grillaamisen ja jaarittelun jälkeen kaupungille meno. Naisillakin aika usein sama kuvio. Tosin naisilla on joskus myös pyjama-party-tyyppisiä saunailtoja, meikkikokeiluineen, kasvonaamioineen, poreammeineen ja ym. naisten juttuineen. Silloin ei välttis lähdetä minnekään ja aina ei alkoholikaan kuulu kuvioon.
Tämmönen kokemus mulla.- tälläinen tapaus
kaikenalisista asioista, meikeistä, vaatteista ym. Keittävät saunakahvit ja tarjoavat miehillekin. Miehet taas saunoessaan kaljoittelevat keskustelujensa lomassa. Grillaaminen ja musiikki kuuluvat kuvaan.
Ei välttämättä lähdetä kaupungille. - tämänsuuntaista
http://www.youtube.com/watch?v=APN2rKSSEB8
http://www.youtube.com/watch?v=t3ToGqOdME4&feature=related
14.4 min. arvaamattomissa löylyissä. Kyllä kai naisetkin sellaista kestää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846