heippa..elikkäs olen nyt alakarpannut noin 2 viikkoa, ekan viikon aikana lähti joku pari kiloa, mut nyt muutaman päivän aikana on paino alkanut nousemaan.
ja on noussut noin 1,5kg.
hiilarit on pysynyt alle 20g. pitäskö tässä nyt alkaa kaloreita laskemaan vai lopettaa koko touhu?
alakarppaus ja painonnousu
14
809
Vastaukset
- Veijo
"pitäskö tässä nyt alkaa kaloreita laskemaan vai lopettaa koko touhu?"
Miltä päiväsi näyttää muun kun hiilihydraatin osalta. Energiajakautuma koko päivälle. - nytkevyemmin
Minulla kävi samoin.Ensin tippui pari kiloa ja sitten tulikin takaisin ja nousu vaan jatkui.Vähensin rasvaa enkä lisännyt kuitenkaan hiilareita johan alkoi tippumaan.Voin ja oliiviöljyn vaihdoin rypsiöljyyn ja kevytlevitteeseen.Rasvaisetlihat vaihdoin vähärasvaisiin.
Kalan paistan edelleen voissa- Veijo
Tämä on vhh ruokavaliota käsittelevä sivu.
VHH lle ei kuulu margariinit, kevyttotteet eikä terveellisten luonnollisten rasvojen pelko. - nytkevyemmin
Veijo kirjoitti:
VHH lle ei kuulu margariinit, kevyttotteet eikä terveellisten luonnollisten rasvojen pelko.vhh:lle kuuluu silloin kun ei syö hh vaan on vähentänyt ne minimiin.Pelkäätkö että muut laihtuvat paremmin kuin sinä?
- Veijo
nytkevyemmin kirjoitti:
vhh:lle kuuluu silloin kun ei syö hh vaan on vähentänyt ne minimiin.Pelkäätkö että muut laihtuvat paremmin kuin sinä?
Tässä malli kun et tunnu tuntevan LCHF/VHH ruokavaliota:
SAAT SYÖDÄ:
maitotuotteita. Maito, fiili ja jugurtti (myös laktoositon), Kreikan ja Turkin jugurtti, juusto (ei kevyt), fetajuusto, keso, creme
fraiche, kermaa, voita, majoneesia (rasvapi. 80-90%) jne. Mieluiten ekologinen tuote. Ei kevyt- eikä sokeroituja tuotteita. Naudanlihaa, sianlihaa, lampaan lihaa, riistaa, siipikarjaa, kalaa, äyriäisiä.Älä poista näkyvää rasvaa, Mausteet ja suolaa maun mukan. Kastikkeet kotona ilman hiilihydraatteja.
Vihanneksia. Öljy (oliivi tai rapsi)-viinietikka-kastikkeella tai majoneesikastikkeella. Pellavansiemeniä. Oliivia. Oliivi ja rapsiöljy (vain luonnonmukaisesti tuotettuja, Kylmäpuristetut). Kookosrasvaa, puhdasta, korkealuokkaista. Munat, mieluiten ekologiset niissä on enemmän Omega- 3.
Tarkista pakkauksesta että elintarvike ei sisällä hiilihydraatteja enemmän kuin 5g/100gr tuotetta.
Omega3 puutten estämiseksi syö rasvaista kalaa (lohta, lohikaloja , silakkaa, makrillia jne)
Myös osassa lihatuotteista ja kananmunissa (ruokittu Omega3 sisältävällä rehulla).
ÄLÄ SYÖ:,tai mhdollisimman vähän):
perunat,perunalastut ja ranskalaiset perunat. Riisi ja riisituotteet. Maissi ja maissituotteet (ex corn flakes).
Viljaan perustuvat tuotteet, makaronivalmisteet, leipää, keksit, chips, aamiaishiutaleet puurot, vellit ja pannukakku. Jos olette sitä mieltä, että et voi täysin voi pidättäytyä syömästä leipää, ja perunoita vähennä asteittain. Makkarat ja muut leikkeleetr. Sisältävät lisäaineita (E-) jotka vahingoittavat elimistöä. Syö vain harvoin. Makeiset, Kevytjuomat, täytekakut ja kahvileipä. Sokeri ja sokeroidut tuotteet.. Margariinit ja muut voin korvaavat tuotteet
OMEGA- 6-sisältävät öljyt (esim. Maissi-,auringonkukka-,soja-, ja maapähkinäöljyt)
VOIT SYÖDÄ VÄHÄN:
auringonkukan siemeniä. Suklaata, kaakaopitoisuus vähintään70% . Sisältää hitaita hiilihydraatteja. Ei mielellään painonpudotuksen yhteydessä.. Vain vähän alkoholia, se on lihoittavaa, ja häiritsee veren sokeritasapainoa. Ei olutta, sisältää maltoosia joka on nopea hiilihydraatti.
Hedelmät kohottavat verensokerin ja fruktoosi menee suoraan rasvakudokseen ja varastoituu rasvana jotenlpainonpudotuksen yhteydessä suositellaan 1 hedelmä päivässä (jälkiruokana). Vältä banaanaja ja viinirypäleitä. Paljon hiilihydraatteja.
Liikunta on hyväksi koska silloin poltat rasvaa etkä lihaksia. - nytkevyemmin
Veijo kirjoitti:
Tässä malli kun et tunnu tuntevan LCHF/VHH ruokavaliota:
SAAT SYÖDÄ:
maitotuotteita. Maito, fiili ja jugurtti (myös laktoositon), Kreikan ja Turkin jugurtti, juusto (ei kevyt), fetajuusto, keso, creme
fraiche, kermaa, voita, majoneesia (rasvapi. 80-90%) jne. Mieluiten ekologinen tuote. Ei kevyt- eikä sokeroituja tuotteita. Naudanlihaa, sianlihaa, lampaan lihaa, riistaa, siipikarjaa, kalaa, äyriäisiä.Älä poista näkyvää rasvaa, Mausteet ja suolaa maun mukan. Kastikkeet kotona ilman hiilihydraatteja.
Vihanneksia. Öljy (oliivi tai rapsi)-viinietikka-kastikkeella tai majoneesikastikkeella. Pellavansiemeniä. Oliivia. Oliivi ja rapsiöljy (vain luonnonmukaisesti tuotettuja, Kylmäpuristetut). Kookosrasvaa, puhdasta, korkealuokkaista. Munat, mieluiten ekologiset niissä on enemmän Omega- 3.
Tarkista pakkauksesta että elintarvike ei sisällä hiilihydraatteja enemmän kuin 5g/100gr tuotetta.
Omega3 puutten estämiseksi syö rasvaista kalaa (lohta, lohikaloja , silakkaa, makrillia jne)
Myös osassa lihatuotteista ja kananmunissa (ruokittu Omega3 sisältävällä rehulla).
ÄLÄ SYÖ:,tai mhdollisimman vähän):
perunat,perunalastut ja ranskalaiset perunat. Riisi ja riisituotteet. Maissi ja maissituotteet (ex corn flakes).
Viljaan perustuvat tuotteet, makaronivalmisteet, leipää, keksit, chips, aamiaishiutaleet puurot, vellit ja pannukakku. Jos olette sitä mieltä, että et voi täysin voi pidättäytyä syömästä leipää, ja perunoita vähennä asteittain. Makkarat ja muut leikkeleetr. Sisältävät lisäaineita (E-) jotka vahingoittavat elimistöä. Syö vain harvoin. Makeiset, Kevytjuomat, täytekakut ja kahvileipä. Sokeri ja sokeroidut tuotteet.. Margariinit ja muut voin korvaavat tuotteet
OMEGA- 6-sisältävät öljyt (esim. Maissi-,auringonkukka-,soja-, ja maapähkinäöljyt)
VOIT SYÖDÄ VÄHÄN:
auringonkukan siemeniä. Suklaata, kaakaopitoisuus vähintään70% . Sisältää hitaita hiilihydraatteja. Ei mielellään painonpudotuksen yhteydessä.. Vain vähän alkoholia, se on lihoittavaa, ja häiritsee veren sokeritasapainoa. Ei olutta, sisältää maltoosia joka on nopea hiilihydraatti.
Hedelmät kohottavat verensokerin ja fruktoosi menee suoraan rasvakudokseen ja varastoituu rasvana jotenlpainonpudotuksen yhteydessä suositellaan 1 hedelmä päivässä (jälkiruokana). Vältä banaanaja ja viinirypäleitä. Paljon hiilihydraatteja.
Liikunta on hyväksi koska silloin poltat rasvaa etkä lihaksia.Nyt et ihan ymmärtänyt:D Mutta eihän se ole uutta.
Minä en tarvitse noita ohjeita kun omalla tyylilläni saan painon tippumaan n.puoli kiloa viikossa.
Elikkäs vältetään hiilareita ja koviarasvoja! - Veijo
nytkevyemmin kirjoitti:
Nyt et ihan ymmärtänyt:D Mutta eihän se ole uutta.
Minä en tarvitse noita ohjeita kun omalla tyylilläni saan painon tippumaan n.puoli kiloa viikossa.
Elikkäs vältetään hiilareita ja koviarasvoja!Kirjoittele siinä tapauksessa sivulla joka käsittelee ruokavaliotasi.
- nytkevyemmin
Veijo kirjoitti:
Kirjoittele siinä tapauksessa sivulla joka käsittelee ruokavaliotasi.
Ja sinäkö ajettelit estää minua kirjoittamasta?
- Veijo
nytkevyemmin kirjoitti:
Ja sinäkö ajettelit estää minua kirjoittamasta?
Ei pelkästään tyhmä vaan kaiken päälle vielä naurettavakin?
Ihmiset yleensä ymmärtää itse mille sivulle keskustelut kuuluu. - nytkevyemmin
Veijo kirjoitti:
Ihmiset yleensä ymmärtää itse mille sivulle keskustelut kuuluu.Kerroit sitten itsestäsi tarkemmat tiedot.
Mutta nyt minä lähden ulos kun on niin kaunis ja hyvä keli,teepä sinä samoin niin mielesi virkistyy. - Veijo
nytkevyemmin kirjoitti:
Kerroit sitten itsestäsi tarkemmat tiedot.
Mutta nyt minä lähden ulos kun on niin kaunis ja hyvä keli,teepä sinä samoin niin mielesi virkistyy.Kiitos kun vahvistat epäilykseni.
Tosi hyvä ilma ulkona tänää. Puusavottaan mars. - tiedoksi !
Veijo kirjoitti:
VHH lle ei kuulu margariinit, kevyttotteet eikä terveellisten luonnollisten rasvojen pelko.>
Jep. Erilaisia VHH-ruokavalioita on vaikka kuinka paljon. Yleisimpinä esimerkkeinä niistä ovat esim. Montignacin dieetti, Atkinsin dieetti ja South Beach -dieetti. Näistä on myös lukemattomia variaatioita, joista käytetään nimeä VHH.
>
Ehkä Sinun VHH-tapaasi, mutta läheskään kaikkiin VHH-dieetteihin omat rajoituksesi eivät kuulu. VHH tarkoittaa vähähiilihydraattista ruokavaliota. Siis dieettiä, jossa on vähemmän hiilihydraattia kuin suositellaan.
Vaikka kaikki pellinkiläiset ovat vähähiilihydraattisella ruokavaliolla, niin kaikki vähähiilihydraattisesti syövät eivät ole pellinkiläisiä. - EI mainoslinkeille
Veijo kirjoitti:
Ihmiset yleensä ymmärtää itse mille sivulle keskustelut kuuluu.paitsi sinä! linkittele sinä niitä kostdoktornejasi vaan sinne ruotsin sivustoille ja jätä nämä Suomen sivut rauhaan.
- doddaonjuu
näinhän siinä yleensä käy,ikävä kyllä jotkut yrittävät valehdella täällä muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197