Miesten sukkahousu

Uusimies22

15

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funktionality

      Tämä toimii. Muutamat garderoopissa löytyy jo.

    • Avarakatseinen mies

      Näyttävät asiallisilta, eivätkä hinnat ole sentään 100 eurosta ylöspäin. Miesten anatomia on myös huomioitu. Miten nopeasti toimitukset pelaavat?

    • aino/ako

      haloo ! näyttipä mummon tukihousuilta ! kyllä ne sukkikset /NAISTEN) käy miehillekki. päivällä näin miehen ,kellä oli nailon sukat. sukat,polvisukat vai sukkahousut ? ei niitä kukaan huomaisi jos ei lahje olisi noussut istuessa,jos silloinkaan olisi katse osunut ...? puhumattakaan paksummista sukista,40 den ylöspäin

    • yks +kaks

      Kylllä nailon tuntuu hyvältä päällä ja naistennailoniset huosut ja sukkikset,niitä olen käytänyt jo kymmeniä vuosia.

      • Nailon hiostaa

        Mistä olet löytänyt tuollaisia? Nailon materiaalina hävisi markkinoilta jo jokunen vuosikymmen sitten. Oletko ostanut jostain vintagekamaa?


    • yks+kaks

      ulkomaalaisten kaupoista ja muualtakin löytyy melkein vastaavaia lystra ja muita kienoja pehmeita iholle jopa Lideliltä joskus on ollut myynnissä.

      • niin mutta...

        ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.


      • Sukkahousutieteilijä
        niin mutta... kirjoitti:

        ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.

        Nailon tai nylon on polyamidin markkinanimi. Ohuet sukkahousut on valmistettu 100% polyamidista. Kalliimpiin sukkahousuihin on lisätty lycraa (yleinsä 5-15 %), jolla saadaan kuidut pysymään paremmin joustavina. Lycra toimii ikäänkuin jousina polyamidin seassa.

        Se että vanhat sukat eivät joustaneen niin kuin nykyiset, johtui siitä että lanka ei ollut käherretty ja käsitelty samalla lailla, kun nykyisin on. Kuitenkin kyse on molemmissa samasta DuPontin 1935 kehittämästä muovista.

        Jos käyt ostamassa Etrasta nylon tankoa, saat valkoista tai mustaa kovaa muovia, jota on vaikea vuolla edes puukolla. Kuitenkin kyse on samasta materiaalista kuin sukkahousuissa. Nyky sukkahousuissa langasta on tehty äärimmäisen ohutta, ja se on käherretty, jotta siitä tulee joustavaa ja paksumpaa.


      • niin mutta... kirjoitti:

        ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.

        Uutta tietoa.Olen ostanut uusia 0 nylonsukkia ja ne joustaa vähän.Sukkanauhaliivit joustaa loput mitä tarvii.Eikä nämä hierrä jalkoja on kokeiltu!!!
        Lycasukkia ei voi varrata nylonsukkiin on ne ihan eri näköiset ja tuntuiset!!!
        Stay- upit on toki helppo käyttää mutta eivät ole samaasia.Niin ja lycasukat on kiinni ihossa mikä on huono juttu, koska ne hieostaa...


    • muoti 2011

      Lidlissä myydäänkin trendikkäitä esiliinoja, jotka ovat käteviä esim. grillatessa. Must-have kesäasuste, sukkahousuilla tai ilman.

      • Hönö HOM

        Ihanaa, onko niissä sukkahousuissa takasaumat ?


    • Tavallinen mies

      Miks nämä miesten sukkahousujutut menee aina överiksi. Mitä ihmeen homokammojuttua on sukkahousuissa jos mies niitä pitää ?

    • CorsetBoy

      Miesten sukkanousut !
      Täällä suomalaisessa liikkeessä on hyvä valikoima ja lisätietoa sitä hakeville:
      http://www.ferillo.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=42

      Itse käytän vain sukkanauhasukkia, nylon saumalliset tai silkkiset saumattomat ovat minun tyyliini sopivat kiristyskorsetin kera jossa 16 sukkanauhaa, mittatilaus teetetty.

      Mukavaa päivää kaikille asiallisille kirjoittajille !

      • Käytän vain aitoja nylonsukkia.Saumalla ja ilmansaumaa(ff,rht).


    • Käyttäjä

      Kokeilkaapa Carla 60 denin sukkiksia, todella mukavan lämpöiset ja pehmeät myös miehellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe