Miesten sukkahousu

Uusimies22

15

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funktionality

      Tämä toimii. Muutamat garderoopissa löytyy jo.

    • Avarakatseinen mies

      Näyttävät asiallisilta, eivätkä hinnat ole sentään 100 eurosta ylöspäin. Miesten anatomia on myös huomioitu. Miten nopeasti toimitukset pelaavat?

    • aino/ako

      haloo ! näyttipä mummon tukihousuilta ! kyllä ne sukkikset /NAISTEN) käy miehillekki. päivällä näin miehen ,kellä oli nailon sukat. sukat,polvisukat vai sukkahousut ? ei niitä kukaan huomaisi jos ei lahje olisi noussut istuessa,jos silloinkaan olisi katse osunut ...? puhumattakaan paksummista sukista,40 den ylöspäin

    • yks +kaks

      Kylllä nailon tuntuu hyvältä päällä ja naistennailoniset huosut ja sukkikset,niitä olen käytänyt jo kymmeniä vuosia.

      • Nailon hiostaa

        Mistä olet löytänyt tuollaisia? Nailon materiaalina hävisi markkinoilta jo jokunen vuosikymmen sitten. Oletko ostanut jostain vintagekamaa?


    • yks+kaks

      ulkomaalaisten kaupoista ja muualtakin löytyy melkein vastaavaia lystra ja muita kienoja pehmeita iholle jopa Lideliltä joskus on ollut myynnissä.

      • niin mutta...

        ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.


      • Sukkahousutieteilijä
        niin mutta... kirjoitti:

        ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.

        Nailon tai nylon on polyamidin markkinanimi. Ohuet sukkahousut on valmistettu 100% polyamidista. Kalliimpiin sukkahousuihin on lisätty lycraa (yleinsä 5-15 %), jolla saadaan kuidut pysymään paremmin joustavina. Lycra toimii ikäänkuin jousina polyamidin seassa.

        Se että vanhat sukat eivät joustaneen niin kuin nykyiset, johtui siitä että lanka ei ollut käherretty ja käsitelty samalla lailla, kun nykyisin on. Kuitenkin kyse on molemmissa samasta DuPontin 1935 kehittämästä muovista.

        Jos käyt ostamassa Etrasta nylon tankoa, saat valkoista tai mustaa kovaa muovia, jota on vaikea vuolla edes puukolla. Kuitenkin kyse on samasta materiaalista kuin sukkahousuissa. Nyky sukkahousuissa langasta on tehty äärimmäisen ohutta, ja se on käherretty, jotta siitä tulee joustavaa ja paksumpaa.


      • niin mutta... kirjoitti:

        ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.

        Uutta tietoa.Olen ostanut uusia 0 nylonsukkia ja ne joustaa vähän.Sukkanauhaliivit joustaa loput mitä tarvii.Eikä nämä hierrä jalkoja on kokeiltu!!!
        Lycasukkia ei voi varrata nylonsukkiin on ne ihan eri näköiset ja tuntuiset!!!
        Stay- upit on toki helppo käyttää mutta eivät ole samaasia.Niin ja lycasukat on kiinni ihossa mikä on huono juttu, koska ne hieostaa...


    • muoti 2011

      Lidlissä myydäänkin trendikkäitä esiliinoja, jotka ovat käteviä esim. grillatessa. Must-have kesäasuste, sukkahousuilla tai ilman.

      • Hönö HOM

        Ihanaa, onko niissä sukkahousuissa takasaumat ?


    • Tavallinen mies

      Miks nämä miesten sukkahousujutut menee aina överiksi. Mitä ihmeen homokammojuttua on sukkahousuissa jos mies niitä pitää ?

    • CorsetBoy

      Miesten sukkanousut !
      Täällä suomalaisessa liikkeessä on hyvä valikoima ja lisätietoa sitä hakeville:
      http://www.ferillo.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=42

      Itse käytän vain sukkanauhasukkia, nylon saumalliset tai silkkiset saumattomat ovat minun tyyliini sopivat kiristyskorsetin kera jossa 16 sukkanauhaa, mittatilaus teetetty.

      Mukavaa päivää kaikille asiallisille kirjoittajille !

      • Käytän vain aitoja nylonsukkia.Saumalla ja ilmansaumaa(ff,rht).


    • Käyttäjä

      Kokeilkaapa Carla 60 denin sukkiksia, todella mukavan lämpöiset ja pehmeät myös miehellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe