Miesten sukkahousu
15
1373
Vastaukset
- Funktionality
Tämä toimii. Muutamat garderoopissa löytyy jo.
- Avarakatseinen mies
Näyttävät asiallisilta, eivätkä hinnat ole sentään 100 eurosta ylöspäin. Miesten anatomia on myös huomioitu. Miten nopeasti toimitukset pelaavat?
- aino/ako
haloo ! näyttipä mummon tukihousuilta ! kyllä ne sukkikset /NAISTEN) käy miehillekki. päivällä näin miehen ,kellä oli nailon sukat. sukat,polvisukat vai sukkahousut ? ei niitä kukaan huomaisi jos ei lahje olisi noussut istuessa,jos silloinkaan olisi katse osunut ...? puhumattakaan paksummista sukista,40 den ylöspäin
- yks +kaks
Kylllä nailon tuntuu hyvältä päällä ja naistennailoniset huosut ja sukkikset,niitä olen käytänyt jo kymmeniä vuosia.
- Nailon hiostaa
Mistä olet löytänyt tuollaisia? Nailon materiaalina hävisi markkinoilta jo jokunen vuosikymmen sitten. Oletko ostanut jostain vintagekamaa?
- yks+kaks
ulkomaalaisten kaupoista ja muualtakin löytyy melkein vastaavaia lystra ja muita kienoja pehmeita iholle jopa Lideliltä joskus on ollut myynnissä.
- niin mutta...
ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.
- Sukkahousutieteilijä
niin mutta... kirjoitti:
ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.
Nailon tai nylon on polyamidin markkinanimi. Ohuet sukkahousut on valmistettu 100% polyamidista. Kalliimpiin sukkahousuihin on lisätty lycraa (yleinsä 5-15 %), jolla saadaan kuidut pysymään paremmin joustavina. Lycra toimii ikäänkuin jousina polyamidin seassa.
Se että vanhat sukat eivät joustaneen niin kuin nykyiset, johtui siitä että lanka ei ollut käherretty ja käsitelty samalla lailla, kun nykyisin on. Kuitenkin kyse on molemmissa samasta DuPontin 1935 kehittämästä muovista.
Jos käyt ostamassa Etrasta nylon tankoa, saat valkoista tai mustaa kovaa muovia, jota on vaikea vuolla edes puukolla. Kuitenkin kyse on samasta materiaalista kuin sukkahousuissa. Nyky sukkahousuissa langasta on tehty äärimmäisen ohutta, ja se on käherretty, jotta siitä tulee joustavaa ja paksumpaa. niin mutta... kirjoitti:
ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.
Uutta tietoa.Olen ostanut uusia 0 nylonsukkia ja ne joustaa vähän.Sukkanauhaliivit joustaa loput mitä tarvii.Eikä nämä hierrä jalkoja on kokeiltu!!!
Lycasukkia ei voi varrata nylonsukkiin on ne ihan eri näköiset ja tuntuiset!!!
Stay- upit on toki helppo käyttää mutta eivät ole samaasia.Niin ja lycasukat on kiinni ihossa mikä on huono juttu, koska ne hieostaa...
- muoti 2011
Lidlissä myydäänkin trendikkäitä esiliinoja, jotka ovat käteviä esim. grillatessa. Must-have kesäasuste, sukkahousuilla tai ilman.
- Hönö HOM
Ihanaa, onko niissä sukkahousuissa takasaumat ?
- Tavallinen mies
Miks nämä miesten sukkahousujutut menee aina överiksi. Mitä ihmeen homokammojuttua on sukkahousuissa jos mies niitä pitää ?
- CorsetBoy
Miesten sukkanousut !
Täällä suomalaisessa liikkeessä on hyvä valikoima ja lisätietoa sitä hakeville:
http://www.ferillo.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=42
Itse käytän vain sukkanauhasukkia, nylon saumalliset tai silkkiset saumattomat ovat minun tyyliini sopivat kiristyskorsetin kera jossa 16 sukkanauhaa, mittatilaus teetetty.
Mukavaa päivää kaikille asiallisille kirjoittajille ! - Käyttäjä
Kokeilkaapa Carla 60 denin sukkiksia, todella mukavan lämpöiset ja pehmeät myös miehellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429