Siro ja pieni?

.................

Mitä pidätte siroista, lyhyistä ja erittäin hoikista tytöistä/naisista? Kuuluuko naisen olla pieni ja hento vai pitkä ja kurvikas?
Itse olen todella hoikka ja pienikokoinen, minua on monta kertaa sanottu keijukaiseksi :) Minulla on kapea vyötärö ja leveä lantio, mutta kuppikoko jää b:n puolelle.

6

619

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla on oma makunsa. Joku tykkää pienestä ja sirosta, joku hieman pidemmästä ja muodokkaammasta. Veikkaisin että ne hieman keskivertoa pidemmät ja muodokkaammat ovat useamman miehen silmiin kauneita, ihan missikisoista ja muiden miesten puheista päätellen. Näyttävät olevan useimmat kaksilahkeiset veljeni isojen rintojen ja tiimalasimuotojen perässä, mutta tämä on kuitenkin vain karkea yleistys. Jokaiselle on joku - makuja ja mieltymiä on kaikenmoisia. Meitä miehiä on moneen junaan. Itse satun pitämään juuri näistä pienistä ja siroista neitokaisista. Varsinkin jos pituus jää alle 155cm - voi, voi, siinä ihan polvet tärisee ja jalat meinaa lähteä alta.

• asdgsdg4

"Siroudella" ei minulle ole niin suurta merkitystä: lihaksikkaamman tai rotevamman näköiset naiset voivat saada jalat alta. Mutta lyhyys on se juttu, joka monesti minut sytyttää. Alle 160cm naisista olen lähtökohtaisesti aikaisemmin syttynyt.

• Intone

Ihannenainen. Pidän monenmuotoisista mutta tuo mitä kuvailit on sellainen "nyt minulla on pala kurkussa ja olen sanaton" tyyppinen ihanne. Kaunein "ohikulkija" jonka koskaan olen nähnyt olisi täyttänyt kuvauksesi.

Juu. Kätesi kaulallani, pääni rintakehäni päällä. Pörrötän pienen ihanan naiseni hiuksia ja olen niin hemmetin onnellinen juuri tässä ja juuri nyt. Tuhantena iltana olen tuohon unelmaan nukahtanut enkä sitä vieläkään todeksi herännyt...

• n24592384759287

Jee vähän kuin minä. Lantio löytyy mutta vyötärö on kapea.
      Paitsi tissikoko taitaa olla enemmän A:n puolella. Hyvänmuotoiset silti ovat :P

• gg

Aikalailla hyvältä kuulostat, itselläni ihannetyyppi onkin syliin mahtuva ja pienikokoinen. Sellainen että voisit otta torkut miehesi päällä samalla kun tämä nukkuu.

• MoiOlenMimmi

Entäs jos on lyhyt, siro, todella pieni, mutta pyöreämpi/muodollisesti pätevä : ( Ihan niinku mua ei olis olemassa. En itseasias tiiä sit oonks pieni vai iso, ku perse on iso, mut sit taas oon tosi pieni. HMM.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1182
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1129
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      973
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      44
      825
    5. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      65
      781
    6. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      757
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      654
    8. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      646
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      619
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76