Matkailuvaunun seinien äänieristyksen taso

Carlos Del Monte

Olen laittamassa matkailuvaunua, mutta minua askarruttaa äänieristys. kumppanini on aika äänekäs ja aktiivinen ja huolestuttaa, säilyykö intimiteetti, kun vaunujen väli on esim 4m ? Onko esim. mitään keinoa estää äännien kuulumista ?

10

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topias22

väliä vaikka kumppani pieree ,kuin kyntöruuna. Ei ole väliä vaikka naapuri kuulee,Haju se pahempikin on häiriönä

• Hörökorva Hannu

Saat lisäpinnoja joiltain naapurin naisilta varmasti.Ja hautalerppoja vituttaa kun oma plösö akka ei muuten elämöi kun huutaa äijänsä ryyppäämisestä jatkuvasti.

• soliveri

juu karavaanarin akka on läski kuten ukkonsakin, lattia notkuu ja sänky parkuu, vaikka se lihava valas kääntyisi vaan sängyssään. Älä huoli alueilla on kaikilla sama ongelma, ruma, lihava akka.
      Ps Älä vie vaimoasi Caravanalueelle rannikolle. Meinaan jos akkasi menee rannalle ottamaan aurinkoa, voi joku viherpiipertäjä ekovihreä karvanakaveri työntää akkasi mereen, kun luulee sitä hylkeeksi. Toki sulla on sama ongelma

• vahinkoja sattuu

... työntelin kuollutta hyljettä kun luulin sitä muijaksi.
        aamulla kehuin muijaa ja muija oli ihmeissään,.

• kuullut

Miten olis, jos naisesi olisi vaihteeksi hiljaa? Teatteria se kuitenkin on, ärsyttävää kuulla.

• ich bin schnappy

Sitten kuulet sinne naapurivaunuuki jos on joku rysällä luvatta :D
        Kyllähän kiimasta naista kuuntelee mielummin kuin kännistä ukkoa,,, eikö vain :)

• Draivari

Kattoluukun ja katon välissä on iso rako, täytyykin olla. Sen kautta ne möykkäämiset menee ja tulee, kaikki. Laita radio koville niin ei intiimiäänet kuulu muille, eikä muualta. .

• anna mennä vaan kunhan et ihan koko yötä jyskää.

• tietää

Ei runkatessa ole pakko huutaa

• Carlos Del Monte

Vaunu on hankittu ja kesän riemut edessäpäin. Hymyillään kun tavataan : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe