Ystävä

1959

Onko keski-ikäisillä nykyään lapsuuden ystäviä tallella vielä?Pidättekö heihin yhteyttä?Vai onko kaikki häipyneet,,,,

11

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteen lapsuuden aikaiseen ystävään, hän on siis edelleen ystäväni.
      Muut ovat kadonneet maailman tuuliin.

    • Sol57

      ehkä en muuten pitäisi..tai ei ole tullut mitenkään pidettyä..Läksin täältä missä nyt asumme 17-v..maailmalle ystävyyssuhteet sitten jäivät luonnollisesti.....Meni 30 vuotta ennenkuin palasin takaisin omiin lapsuuden maisemiini asumaan. Nyt löytänyt uudestaan todella lapsuudenystäväni jonka olen tuntenut tosi pienestä;)) Taisimme olla jotain 1 v...kumpikin kun kohdattiin siitä minulla ja hänellä on mustavalkoinen valokuva todisteena. Kuva otettu yhteisen lapsuutemme kotipihalta...;))) Hän ei täältä koskaan poistunut..Sanoisin että, jotenkin hienoa;)) Kohdata lapsuudenystävä uudestaan...Ikään kuin näitä vuosia mitä mekin erossa oltiin ei olisi ollutkaan..;) ja kuitenkin on..

      tsau:Friidu

    • Suurin osa kuollut ja kuopattu. Jotkut joita olen tavoitellut ovat jääneet "teini-ikäisiksi".
      Tulee tietysti yhdelle kaverille soitettua kerran tai kaksi vuodessa. On vaan usein toisella puolella maapalloa joten ei tule niinkään usein tavattua.

      • kiireetön...

        ovat vähiin käyneet nuo lapsuuden ja nuoruuden kaverit ja ystävät. Kun asun poissa sieltä missä olen syntynyt ja koulua käynyt, niin eipä ole enää juuri ketään. Yksi vanha koulukaveri otti vuosien jälkeen yhteyttä. Nyt kirjoitellaan tai soitellaan silloin tällöin.


    • vuosimalli

      Etkö osallistu itse keskusteluun...aivankuin tekisit gallupia.!

      • 1959

        En tee mitään galluppia,muuten vaan utelen,,,ittelläni on muutama lapsuudenystävä tullut elämään viimevuosien aikana.Välillä he olivat tyystin poissa elämästäni.Johtuen kunkin omasta perhetilanteesta.


    • Yxitypy

      Paras ystävättäreni, joka ollut lapsuudesta (8v.) saakka. Näemme joka päivä, kun olemme nykyään työkavereita.

      Myös muutama muu lapsuuden kaveri on, joihin olen yhteydessä.

      • vähä kade ;)
        Osittain omaa saamattomuuttakin, mutta eri suunnille ihmiset hajaantuneet.
        Joskus kesäisin lapsuusmaisemissa voi tavata, mutta ei se sama asia, kun harvoin näkee :/


      • Yxitypy
        Sibone kirjoitti:

        vähä kade ;)
        Osittain omaa saamattomuuttakin, mutta eri suunnille ihmiset hajaantuneet.
        Joskus kesäisin lapsuusmaisemissa voi tavata, mutta ei se sama asia, kun harvoin näkee :/

        onnellinen, kun mulla on tämä ystävä ollut aina lähellä. Hänen kans pystymme puhumaan kaikki asiat luottamuksella.
        Eipä mulla toista tällaista sydänystävää olekaan. Lapsuuden ystäviä on myös kaksi muuta, joiden kanssa tapaamme ainakin parin kuukauden välein.

        Sinullakin on ilmeisesti kaikki lapsuuden ystävät niin kaukana, ettei niitä voi kovin usein tavata. Mutta onhan se kiva edes joskus nähdä :=))


    • Ensiviikolla lähden käymään synnyinseudulla. Joitain tuttuja voi näkyä, kun käyn kaupoilla ja tanssiravintolassa viikonloppuna, mutta yhtän varsinaista ystävää ei ole entisissä lapsuudentovereissa. Ja mä en heitä edes tunnista, kun ovat niin muuttuneet ja en heitä edes paljoa muista, mutta minut he tuntevat kyllä kun tulevat vastaan. Johtuu siitä, että arvaavat kun ovat ehkä kuulleet juttua, et tuun käymään...

      Niin, olen ollut kauan pois sieltä, ja lapsuudessa minulla ei ollut ystäviä, vaan vasta nuorena, ja asuin silloin ulkomailla...

    • 34

      Eipä ole enää yhteyksiä lapsuuden aikaisiin kavereihin. Opiskeluajalta on tallessa yksi ihminen, jonka voin ja saan sanoa kuuluvan muutaman parhaan ystäväni joukkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe