Saadaanko Jarre ja Kraftwerk taas suomeen esiintyyn??

Hotman1987

Moorjes haluan mielipiteitänne?? Saadaanko Jean Michel Jarre ja Kraftwerk taas suomeen esiintymään?? ja haluatteko te esiintymään heidät taas suomeen?? mie ainakin haluan :) Olin viimevuonna heidän konsertissaaan ja oli tosi mahtavat konsertit :) Odotan mielipiteitänne.TV:EINO.T

36

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulu-ukko

      Toki, mutta itse olen Jarren kannalla ainoastaan, vaikka KW:kin on hyvä

      • Juuh mutta saadaanko tänävuonna esiintymään niitä helsinkiin? vai vasta ensvuonna vai vasta 2012?? olis kiva jos pian saisi


      • joulu-ukko
        Hotman1987 kirjoitti:

        Juuh mutta saadaanko tänävuonna esiintymään niitä helsinkiin? vai vasta ensvuonna vai vasta 2012?? olis kiva jos pian saisi

        Jarrella on ainakin konsertti Oslossa, mutta kovasti seuraan tätä sivua joka on virallinen sivusto:

        http://www.jeanmicheljarre.com/tour-2010

        myös twitterissä on virallinen sivu:

        http://twitter.com/JMJofficial


      • HardTrance

        ... Ensin oli Kraftwerk ja sitten JM JARRE ... Ei pahalla ... Jarre omalla sektorillaan tehnyt loistavaa työtä ... Vangelis vai Jarre ... Hmm ... Ja herra Sakamoto siihen vielä !!


      • KraftWER
        HardTrance kirjoitti:

        ... Ensin oli Kraftwerk ja sitten JM JARRE ... Ei pahalla ... Jarre omalla sektorillaan tehnyt loistavaa työtä ... Vangelis vai Jarre ... Hmm ... Ja herra Sakamoto siihen vielä !!

        Höpöhöpö. Jarre on tehnyt elektronista musaa jo vuodesta 69. Kraftwerk taas pelehti vielä pitkälle seitkytluvulle kaiken maailman huilujen ym. kanssa. Jos vertaa esim. Oxygenen nerokkuutta kaiken siihen mennessä ilmestyneen Werkkimatskun kanssa, on aika selvää että Jarre on aikaansa ja Werkkiä huimasti edellä ja tekee jotain todella ainutlaatuista. Lisäksi KW on aina ollut kulttiartisti, kukaan ei varmaan edes tietäisi syntsan olemassaolosta ilman Jarrea. Ei sillä, Kraftwerk on kyllä loistava artisti itsessäänkin, oikein viihteellistä tanssipoppia. Kraftwerk voisi hyvin tulla lämppäämään Jarrea!


      • .....
        KraftWER kirjoitti:

        Höpöhöpö. Jarre on tehnyt elektronista musaa jo vuodesta 69. Kraftwerk taas pelehti vielä pitkälle seitkytluvulle kaiken maailman huilujen ym. kanssa. Jos vertaa esim. Oxygenen nerokkuutta kaiken siihen mennessä ilmestyneen Werkkimatskun kanssa, on aika selvää että Jarre on aikaansa ja Werkkiä huimasti edellä ja tekee jotain todella ainutlaatuista. Lisäksi KW on aina ollut kulttiartisti, kukaan ei varmaan edes tietäisi syntsan olemassaolosta ilman Jarrea. Ei sillä, Kraftwerk on kyllä loistava artisti itsessäänkin, oikein viihteellistä tanssipoppia. Kraftwerk voisi hyvin tulla lämppäämään Jarrea!

        Livestream:
        http://www.crtvg.es/reproductor/inicio.asp?arquivo=0&canal=tele



        Ohjelmatiedoissa sanotaan sen alkavan klo 23:30

        http://www.crtvg.es/programacion/programacion.asp?Mdia=6&canal=tele


      • .....

      • .....
        ..... kirjoitti:

        siis paikallista aikaa, joten enpä osaa sanoa, paljonko kello on Suomessa sillon.

        se alkaapi tossa 21:35 tai 22:35


      • Kesäaurinko

        Joo ois kiva nähä myMös Jarre itsikin suomen keikal!!Tulevana kesänä!!Jarre is a hot Rockpop!!mistäs sais kjarren julisteita!?


    • Haageli

      Ilman muuta Jean-Michaelin on tultava uudelleen Suomeen vielä ainakin joskus! Itse asiassa lienen jo täällä keskustelupalstoilla ehdottanutkin, että mitäs jos tulevia Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlia viettäisiin Jarren jättiläismäisen musiikki- ja valoshow'n merkeissä? :)

      Nimittäin; jos Helsingin Keski-Pasilassa on silloin jo niitä tornitaloja, mehän taas oma vastineemme herran vuoden 1990 La Défensen spektaakkelille. :)

      Rakastan sitä miestä ja hänen tuotantoaan niin paljon!

    • Moro,juuh aivan,taikka sitten Jarre mieluusti esiintyyn hesan suvilahteen olis ulkolava ja ulkokonserteissa jarrella yleensä on upeat ilotulite showt :) viimeeksi jarre esiintyi hartwall areenalla 2009 toukokuussa ja oli mahtava ja mukava ja hyvä konsertti :)

      • kESÄAURINKO!!

        Moi! Ja ihanaahan ois jos Jarren sais uudelleen areenalle en ole keijkoilla vieläollu mut miitäs jos jarre tuliski hESAAN LÄHIKAUSINA! t kESÄAURINKO.


    • Jean Michel Jarre saisi tulla sinne suvilahteen esiintyyn ranskalaasta hyvää konemusiikkia :) Sillä on aina ulkolava esitykset aina niin hyviä :) Ilotulitteita lentelee aina ilmaan välillä yleensä jarrella on ulkolava esiintymiset aina hyviä ja mahtavia,toivottavasti jarre tulisi sinne esiintymään/saisitte sen sinne ja sitten Aavikko uudestaan sinne esiintymään ja Kraftwer kanssa uudestaan sinne esiintymään :) Toivottavasti onnistuu ja saatte ne esiintymään sinne suvilahteen :) laitoon flow festivaalille tollaasen sähköposti viestin :) laittakaa tekin flow festivaali sivustolla kirjottakaa niille myös sähkärii että jarre sinne esiintyyn ja kraftwer taas ja aavikko jne :)

    • aaaa*aaaa

      jarre tukholmassa 25/10/2011 lähde: livenation.se

    • hymm täytyy katsoa jos innostuus lähteen tukholmaan tuolloon :) vaikka turusta tukholmaan laivalla taikka hesasta tukholmaan laivalla jompi kumpi :)

      • kESÄAURINKO.

        Moi11MÄ OLIN MUN SYNTTISRISTEILYLLÄ HESAN LAIVALLA MUT MUSIIKKIA TOIVOSIN JARRELTA ESINM :hESAN STADIONOLLLE! JA UUDEL LAIVALLE TAHTOISIN KESÄLLÄ!


    • aaa*aaaaa

      jarre turkuhalliin 22/10/2011

    • Jean Michel Jarre konsertoi syksyllä Turussa

      6.4.2011 16:56 | Kommentit
      A A

      STT
      TOMMI HEINO

      Jean Michel Jarre esintyi Helsingissä kaksi vuotta sitten.

      Jean Michel Jarre esintyi Helsingissä kaksi vuotta sitten.

      Elektronisen musiikin menestyjä Jean Michel Jarre konsertoi syksyllä Suomessa. Ranskalainen esiintyy Turun Areenassa 22. lokakuuta.

      Jarren tunnetuin albumi on vuonna 1977 julkaistu Oxygene, jota on myyty yli 18 miljoonaa kappaletta. Yhteensä miehen levyt ovat löytäneet yli 80 miljoonaa ostajaa.

      Suomessa Jarre on soittanut aiemmin vuosina 1997 ja 2009.

      Turun-konsertin liput tulevat myyntiin 13. huhtikuuta Lippupalvelussa.

      • JEEE :) Sinne on pakko mennä :) Jiiihaaa :)


    • Haageli

      Liput on jo varattu. Harmillista ehkä sikäli, että kyseessä on vasta 22. rivi permannolla, ettei pääse niin lähelle mestaria kuin viime kerralla, jolloin olin toisella rivillä, mutta ehkä sieltä sitten noi visuaaliset tehosteet, jotka on muuten elämyksiä nekin, näkee eri tavalla... :)

    • uyguh09h0
    • 23453tg
    • NewFanJarre

      Jarrea kuuntelemaan livenä Lokakuussa EHDOTTOMASTI! !!!!!!!

    • Kraftwerkin keikalle vois yrittää taas päästä.

      • missä on kraftwerkin konsertti onko suomessa vai??


    • onkos teillä tietoa minkäs hintaanen lippu kannattaa ostaa Jarren konserttiin että pääsee aikaslailla eturivistöön?? onko tietoa koska konsertti alkaa ja millon se päättyy?? Ja toinen kysymys milloon kraftwerk tulee suomeen esiintymään?? kun peepingtommi sanoi yrittävänsä päästä kraftwerkin keikalle onko sekin tulossa nyt suomeen esiintymään vai?? Vastailkaahan takaasin.

    • NewJarreFan

      Eturivistä ei enää taida löytyä paikkoja...varasin hyvissä ajoin ja maksoin 80€ :)

    • Lippu tilattu sain paikan c3 katsomosta rivi 9 paikka 983 :) aika likeltä lavaa sain kumminkin paikan :) kohta se päivä koittaa kun Jarre tulee Turkuun esiintymään :) itse lähden täältä Etelä-Pohjanmaalta Alavudelta 06Alueelta asti katsomaan Jarren konserttia :) Joudun vain odottelemaan seuraavaa junaa takaasin paikkakunnalleni koko yön. TV:EINO.T

    • Jarre on nero?

      Miltä tuo Jarren 1977 albumi kuulostaa nyt 2011? Siis "millaisin korvin" sitä pitäisi kuunnella 2011? Onko ne soundit kestäneet aikaa? Onko se "pingviinivideo" juuri tuolta levyltä?

      • Onhan se pingviinivi

        deo juurikin siltä levyltä.

        Kyllä:

        Jarre on nero.

        Debyyttialbumi Oxygènen samoin kuin kaikkien muidenkin äänitteiden sisältö on kestänyt aikaa tähän asti ja tulee kestämäänkin. Se musiikki on ajatonta.

        Jaa että millaisin korvin Oxygène:ä pitäisi kuunnella 2010-luvulla? Aikakaudesta riippumattomin korvin, sanoisin.


    • Onks tietoo onko Turun Junaasemalla lähellä baaria aivan liki Junaasemaa?? tai aivan lähellä Junaasemaa?? ettei tarttisi ootella Junaa kylmässä ilmassa kokoiltaa/Yötä???

    • Turun reissu tehty :) ja Jarren konsertti oli Hyvä ja Paras ja Mahtava :) mitäs muut piditte Jarren konsertista?? Kaikkihan siellä kuvailivat Kamerakännyköillänsä jne itseklkin kuvasin vaikka ei siellä tietenkään olisi saanut videokuvata,mutta niin ne teki muutkin.

    • Haageli

      Oli upea ja mahtava, joo. Koskettavimmat ohjelmaosiot olivat "Chronologie part 1" sekä "Calypso 3 – fin de siècle". Se oli aivan koskettavaa se kännyköitten valomeri. Merci, JMJ. Je vous aime(rai) toujours.

      • Summersun78-

        Joo mäoisin halunnu nähä sen valoshown mut netissä ka´ttelin noli se upee toivottaavasti jJarre tulis jälleen suomeen Bon Ami Jarre loving! summersun!Hesaan jarre1 jos olin mun synttisristeilyl huhtikkuus!Silja Sinfon 2!


    • Summersun78.

      Joo kyl mähaluun Jarreehan oli suomes tos 2011kesällä oli kuulemma magee!! HALUISIN IHAN jARREN KEIKALLE KYLLÄ KOSKA JARRE ON NNIIN VAAN ROCK POP CARISMA O VOU!! T`´kESÄKISSA. SUMMERSUN!! JOO MILLON jARRE TULEE KEIKALLE SUOMEEN UUDELLEEN??

      • Haageli

        Summersun78, itse kyllä vahvasti toivoisin, että 6.12.2017 Helsingin Keski-Pasilassa – jos siellä on silloin jo niitä tornitaloja – voitaisiin nähdä jotain tämän tapaista, satoi tai pakasti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Vfc3CsBVzZI

        Aah, syvä henkäys...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe