Olen huomenna menossa elämäni toista kertaa suomen suven lämpöön(?) tanssimaan ja mietityttää kovasti ne etiketit mitä siellä on. Olen ollut tähän asti ravintola myönteinen, mutta nyt vasta tunnen itseni sinne yli-ikäiseksi (N44), ja haluan kokea tanssilavan huuman. Monet ovat sanoneet, että siellä ne hyvät miehet on. Mutta onko siellä pääasiassa maajusseja, peräkammaripoikia vai löytyykö joka lähtöön ja jopa hyviä miehiä? Itse olen sosiaalinen ja suhteellisen rohkea, mutta kai siellä nainenkin pari rohkeutta antavaa voi ottaa vai leimataanko heti horoksi tai juopoksi? Mitä muuta oleellista neuvoa annatte? Tyrkkyrivi kauhistuttaa.. olen tumma, pitkä, hoikka, enkä haluaisi heti pelimiehiä kimppuuni. Nekö ne ensin hakee? Kaikki kommentit, ohjeet tervetulleita...;)Aikaa on vähän.
Tanssilavakulttuuri?
50
1248
Vastaukset
- Älymies 23
Maatiaisten hommia nuo tanssilavat.
- Jaije
älymies ei ole ollenkaan nimensä veroinen. Jos sinulla ei ole omaa elämää ja ystäviä niin lue omia kommenttejasi peilin ääressä ja kysy itseltäsi onko asiallisen keskustelun mollaaminen elämän tehtäväsi.
Mitä hyvää itsellesi ja muille luulet saavasi aikaan moisella asenteellasi? Luulen että kaivat itsellsi syvempää kuoppaa tästä sosiaalisesta maailmasta heittämällä lokaa toisten päälle jokaisella palstalla mikä liittyy ihmissuhteisiin.
Kasva mieheksi!
- jaahas_
...ja pelimiehet ei siis kelpaa. No ei siinä paljon jää miehiä jäljelle.
- nöff, nöff
Tanssiminen on hyväharrastus! Lavoilla käy maajussit, pomot ja tuunarit. Eli väkeä on kaikista sosiaaliuokista ja kaiken ikäisiä.
Seuraat vain muita ja toimi samoin.
Hauskaa tanssi-iltaa Sinulle! ;))) - nainen21v_
En tiedä. Äitini kävi 50-60-luvulla tansseissa ja isäkin varmaan. Hevoset hirnui taustalla. Ihhahhaa.
Kapakkaan ei siihen aikaan ollut naisilla asiaa!
En kyllä itse lähtis. Siis lavatansseihin, kapakkaan kyllä.
Siihen aikaan sitten sanalla baari oli ihan eri merkitys.- nöff, nöff
Nykyajan "hevosissa" on renkaat, eivätkä ne hirnu! ;)))
Kukin taaplaa tavalaan. - .....
vanhoina ovat sinut alulle laittaneet, jos jo 50-luvulla ovat riianneet.
- komea tanssimies
ylijäämä juoppohuoralta. Ehkä joku papparainen voi hakea tanssiin.
- Yöäk !
Lue textisi ja mieti, miltä sinä kuulostat. Luultavasti olet ylimielinen, ayrshirekenkäinen, itseään täynnä oleva, tanssikurssit käynyt etova idiootti, jonka ajatus ei yllä omaa napaa kauemmas. Sellaisen "komeus" ei ole mistään kotoisin eikä sillä ole mitään arvoa, kun ajatuksenjuoksusta saa kiinni. Notta sun on paras vaan tanssia ja pitää suusi kiiii.
- että----
Yöäk ! kirjoitti:
Lue textisi ja mieti, miltä sinä kuulostat. Luultavasti olet ylimielinen, ayrshirekenkäinen, itseään täynnä oleva, tanssikurssit käynyt etova idiootti, jonka ajatus ei yllä omaa napaa kauemmas. Sellaisen "komeus" ei ole mistään kotoisin eikä sillä ole mitään arvoa, kun ajatuksenjuoksusta saa kiinni. Notta sun on paras vaan tanssia ja pitää suusi kiiii.
sinulla naisena nämä jutut mitä miehen korvien välissä on tai henkimaailman jutut ovat niitä tärkeimpiä asioita joihin miehessä huomiosi kiinnität.
Just näin ne nämä naisten jutut pakkaa menemään. Johtunee siitä kun näiden naisten päässä hurisee niin tavattoman mielenkiintoisia ja korkeaa älyä vaativia ajatuksia. Niin, ja tietenkin se oman eletyn elämän tuoma kokemus on se kaikkein paras ja ylevin, ja varsinkin niiden elämänkokemus on kelvotonta joka siitä omasta kokemustaustasta poikkeaa, ja vielä erityisesti näin näiden parisuhde/seksi-asioiden osalta.
- suvi on
vuitun kaunis, juoma puirun hyvää ja mitä nuo ihmiset täällä suaatana hueiluu?
Näillä uohjeilla uonnistunee. - Vaihdan puolta
Tanssiminen on kivaa ja hyvä harrastus monessa mielessä; fyysistä liikuntaa ja sosiaalista kanssakäymistä immeisten kesken. Nykyajan lavatanssikulttuuriin ei enää kuulu kännääminen, oikeat, osaavat tanssijat eivät käytä alkoa ainakaan tanssireissulla.
Mutta kesätanssilavojen (muidenkin tanssipaikkojen) muusta kulttuurista pitäisikin sitten jo vuonna 2010 esittää aikalailla kritiikkiä: Vieläkin on henkilöitä, jotka pitävät kiinni kynsin hampain hakuvuoroista, siitä, koska on miestenhaku, koska naisten. Mitä h-n väliä sillä on, kuka hakee milloinkin, pääasian luulisi olevan se, että tulee haetuksi ja pääsööö lattialle pyörähtelemään.
Tanssikursseilla, joilla opetetaan peruslavatansseja ja uusia tuulia; fuskua ym. kädenalitustansseja, pitäisi opettaa myös hyviä käytöstapoja. Nämä em. uuden tyylin veivaajat, ovat ylimielisiä, ayrshirekenkäisiä soopeleita, jotka antavat pakit rumasti jokaiselle, jota eivät tunne eivätkä tiedä tanssitaidosta. Miksi sitä taitoa ei voisi ystävällisesti jakaa vähän muillekin, taidosta ei ole mitään hyötyä, jos ei osaa soveltaa niitä. Jos tanssii aina vain sen parin kanssa, jonka kanssa kuviot on opetellut, niin luulisi, että alkaa maistumaan puulta.
Mutta okay; immeisethän ovat kaavoihin kangistuneita ja jämähtäneitä, yksisilmäisesti katsovia, ahtaasti ajattelevia, kaikkea uutta kammoavia ... Eivät tanssijatkaan siis yhtään sen kummallisempia, ei, vaikka joukossa on jo paljon nuorta sukupolveakin.- ei hyvä tanssija
Tää tuli tässä välissä. Kiitos sinulle. Oikeata tietoa mukana. Pikkuisen lisäsi kyllä arkuutta sinne mennä. Omalla autolla lähden, että pääsen sitten heti pois, kun alkaa ahdistamaan. Jostain se vaan on aloitettava, jos mielii jotain uutta...
- Hyvä 'kuuntelija'
ei hyvä tanssija kirjoitti:
Tää tuli tässä välissä. Kiitos sinulle. Oikeata tietoa mukana. Pikkuisen lisäsi kyllä arkuutta sinne mennä. Omalla autolla lähden, että pääsen sitten heti pois, kun alkaa ahdistamaan. Jostain se vaan on aloitettava, jos mielii jotain uutta...
Älä turhaan arkaile vaan kuulostele, makustele, anna musiikin ja tunnelman viedä. Kun olet aikasi seuraillut, käy joku tanssikurssi, esim. joillakin kesälavoilla järjestetään ennen varsinaisten tanssien alkua sellaisia. Aiheesta saa enemmän irti kun perustanssien askeleet ovat hallussa.
MUTTA: jos sinulla on hyvä rytmitaju ja myötäilemisen, mukana menemisen / olemisen taito, etkä pelkää mennä toisen lähelle, 'iholle', niin pysyt kyllä tanssittajien mukana ilman kurssejakin. 'Kuuntele' kavaljeerin kehon liikkeitä - no okay - kaikkien ei voi, mutta sen kyllä tuntee ja älyää, koska yhteinen rytmi alkaa.
- ai tää meni näin
Kyllä nyt on mukava lavalle lähteä..!?! Mahtoiko yksi näistä peräti ollut lavalla ja sieltä positiivista tunnelmaa toi...oma vika tietysti, kun itsensä avoimesti tuo esille... ylijäämä juoppohuora...voiko sitä mukavammin enää komea tanssimies naisesta puhua...KYLLÄ MIEHESTÄ KOMEUS KARISEE, JOS SUUSTA TULEE TUOLLAISTA. Hyi. Kelpaan kyllä mainiosti vielä ja kukaanhan ei ole ikuisesti nuori. Hyvää kesää kaikille ja saatanpa huomenna kommentoida miten flaxi kävi...
- Cha-cha-cha
Älä välitä, kyllä tanssipaikoiltakin löytyy koko ihmisten kirjo, myös idiootit. Mukavia kesälavaseikkailuja, tunnelmia ja kokemuksia.
- viimeinen kerta
Kyllähän tässä saattaa jäädä tältä kesältä tanssilavat väliin, jos siellä näin ylimielistä akkaa pyörii.
T: Maanviljelijä (maajussi), hyvä mies (siitä huolimatta), entinen lavatanssiharrastaja.- ei hyvä tanssija
En kylläkään lue itseäni ylimieliseksi. MUTTA se maajussihan tarvitsee EMÄNNÄN. Tiedän, että minusta ei siihen ole! Kaipa etsintä siellä monella jussilla on myöskin päällä? Arvostan työtänne ja emäntiä on paljon ystävinäni. Kaikkihan siellä hakee tanssimaan ja kaikkien kanssa tanssin, jotka minua hakee. Niinhän se kuuluu. MUTTA samalla tietysti etsin sopivaa puoliskoa elämääni ehkä joskus vielä kuitenkin jakamaan, vaikka en täältä hyvää palautetta saakaan...;) Olen eronnut, kahden murrosikäisen äiti, että samaa kokeneita miehiä kai tässä...annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan, eikö..?
- ei saventallaaja
Tyypillisen typerää yleistystä. Ovatko KAIKKI maajussit noin tyhmiä?
- kyllä--
tuollaisille ämmille hyvin todennäköisesti joku terve raameiltaan keskiverto maajussimes kelpaisi, mutta sitä pitää esittää snobia kun ei oikein luota siihen että itse kelpaisi näille mainituille maajusseille.
Tuo kliseenomainen kelvottomaksi peräkammarinpojaksi(mitä nekin nykyoloissa voisivat paljon muuta olla kuin fiktiivisiä hahmoja jossain demarien poliittisissa puheissa) leimaaminenkin johtuu enemmän siitä, että omat kokemukset parisuhde/seksi-asioissa ovat turhankin mittavia ja sisältävät ikäviä traumatisoivia ja kyynistäviä kokemuksia. - paineita?
kyllä-- kirjoitti:
tuollaisille ämmille hyvin todennäköisesti joku terve raameiltaan keskiverto maajussimes kelpaisi, mutta sitä pitää esittää snobia kun ei oikein luota siihen että itse kelpaisi näille mainituille maajusseille.
Tuo kliseenomainen kelvottomaksi peräkammarinpojaksi(mitä nekin nykyoloissa voisivat paljon muuta olla kuin fiktiivisiä hahmoja jossain demarien poliittisissa puheissa) leimaaminenkin johtuu enemmän siitä, että omat kokemukset parisuhde/seksi-asioissa ovat turhankin mittavia ja sisältävät ikäviä traumatisoivia ja kyynistäviä kokemuksia.taitaa pata kattilaa soimata....Et ole itse tainnut saada NAISTA hetkeen...tai takanasi on ainakin jokin traumatisoiva kokemus, kun täytyy naisista ÄMMINÄ puhua...tuollaiselle ei kukaan ainakaan anna eikä mukaan lähde... Peräkammariin vaan takaisin... Eikö tunnukin kivalta tällaiset viestit....kiva olo molemmilla eikä kyynisyydestä tietoakaan...fuck you.
- en nyt
paineita? kirjoitti:
taitaa pata kattilaa soimata....Et ole itse tainnut saada NAISTA hetkeen...tai takanasi on ainakin jokin traumatisoiva kokemus, kun täytyy naisista ÄMMINÄ puhua...tuollaiselle ei kukaan ainakaan anna eikä mukaan lähde... Peräkammariin vaan takaisin... Eikö tunnukin kivalta tällaiset viestit....kiva olo molemmilla eikä kyynisyydestä tietoakaan...fuck you.
sattumalat paljon käytä ämmä sanaa, mutta ei sen nyt pitäisi mikään niin loukkaava nimitys olla ja ei se sitä olekkaan, ei varsinkaan kun se ei ole edes yksityiseen henkilöön kohdistuva.
Jos näkisit minut livenä niin riippuen iästäsi voisit diskata minut siksi että katsoisit minun olevan liian vanha sinulle, mutta tämän lisäksi tuskin mistään muusta syystä kuin siitä että kokisit itsesi epävarmaksi.
Minä en muuten ole maajussi, enkä edes mikään erityisempi maajussisypatiseeraaja, pikemminkin päinvastoin. Nimittäin minusta maajusseille annetaan verotuksissa ja muuten tiettyjä erityisetuja joita ei tulisi kenellekkään erityisryhmälle antaa(maataloustukia en kyllä tässä tarkoita, ne ovat oma lukunsa). - riittävän hyvä
en nyt kirjoitti:
sattumalat paljon käytä ämmä sanaa, mutta ei sen nyt pitäisi mikään niin loukkaava nimitys olla ja ei se sitä olekkaan, ei varsinkaan kun se ei ole edes yksityiseen henkilöön kohdistuva.
Jos näkisit minut livenä niin riippuen iästäsi voisit diskata minut siksi että katsoisit minun olevan liian vanha sinulle, mutta tämän lisäksi tuskin mistään muusta syystä kuin siitä että kokisit itsesi epävarmaksi.
Minä en muuten ole maajussi, enkä edes mikään erityisempi maajussisypatiseeraaja, pikemminkin päinvastoin. Nimittäin minusta maajusseille annetaan verotuksissa ja muuten tiettyjä erityisetuja joita ei tulisi kenellekkään erityisryhmälle antaa(maataloustukia en kyllä tässä tarkoita, ne ovat oma lukunsa).Olen juuri tuo epävarma tanssilavoihin tutustuja (aloittaja).. ja totta hemmetissä ämmä sana on loukkaava. Ja oikeassa olet, olenkin epävarma itsestäni suhteessa kaikenlaisiin miehiin... Jotenkin tuo kommenttisi korpesi jostain syvältä ilmeisesti sitten sen vuoksi....? Siis ilmeisesti olen sinua vanhempi kuitenkin (44v)? Etpä itsekään tiedä minkälainen rotunainen täällä on? Ottaisin tämän haasteena, mutta tietysti asut niin kaukana, että emme tule toisiamme näkemään..? Kieltämättä tässä on vähän kisaväsymystä ja pitäisi lopettaa tämä keskustelutouhukin... Anteeksi.
- on että
riittävän hyvä kirjoitti:
Olen juuri tuo epävarma tanssilavoihin tutustuja (aloittaja).. ja totta hemmetissä ämmä sana on loukkaava. Ja oikeassa olet, olenkin epävarma itsestäni suhteessa kaikenlaisiin miehiin... Jotenkin tuo kommenttisi korpesi jostain syvältä ilmeisesti sitten sen vuoksi....? Siis ilmeisesti olen sinua vanhempi kuitenkin (44v)? Etpä itsekään tiedä minkälainen rotunainen täällä on? Ottaisin tämän haasteena, mutta tietysti asut niin kaukana, että emme tule toisiamme näkemään..? Kieltämättä tässä on vähän kisaväsymystä ja pitäisi lopettaa tämä keskustelutouhukin... Anteeksi.
tosikauan on kulunut siitä kun tanssilavoilla olen käynyt. Perheetön sinkkumieskin olen, mutta alan olla jo sen verran vanha, että nämä yksin elämisen edut alkavat painaa aina vaan enemmän, varsinkin kun ei tarvitse näin ollen omia tekemisiään ja talouttaan koskevia ratkaisuja kenellekkään selitellä.
Se että ei ole tullut aikanaan sitä yhtä lasta hankittua(kaunista tytärtä) on tässä kyllä alkanut painostaa pahan laisesti.
Mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeampi(tai mahdottomampikin) on löytää sellaista naista johon oikeasti voisi ihastuakkin myös naisenakin ja joka nainen myös vastavuoroisesti ihastuisi minuun myös miehenä.
Olen nyt maanantaina lähdössä muutamaksi päiväksi Tallinnaan lomailemaan. En kyllä etsi sieltä maksullisten naisten seuraa. Itse asiassa olen kyllä muutaman kerran käyttänyt maksullisia naisia, mutta en ole heitä silloin nussinut(en oikein pysty käyttämään pelkästään rahaa vastaan annettua seksipalvelua) vaan lähinnä vain keskustellut heidän kanssaan. Maksullisissa naisissa on joitakin tosihienoja ja fiksuja tyyppejä.
Epävarmuus ei ole naiselle mikään niin paha juttu, mutta miehelle sellainen voi päätyä olemaan kohtalokasta naisseuran saamista ajatellen, ainakin jostain 20 ikävuodesta eteenpäin. - riittävän hyvä
on että kirjoitti:
tosikauan on kulunut siitä kun tanssilavoilla olen käynyt. Perheetön sinkkumieskin olen, mutta alan olla jo sen verran vanha, että nämä yksin elämisen edut alkavat painaa aina vaan enemmän, varsinkin kun ei tarvitse näin ollen omia tekemisiään ja talouttaan koskevia ratkaisuja kenellekkään selitellä.
Se että ei ole tullut aikanaan sitä yhtä lasta hankittua(kaunista tytärtä) on tässä kyllä alkanut painostaa pahan laisesti.
Mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeampi(tai mahdottomampikin) on löytää sellaista naista johon oikeasti voisi ihastuakkin myös naisenakin ja joka nainen myös vastavuoroisesti ihastuisi minuun myös miehenä.
Olen nyt maanantaina lähdössä muutamaksi päiväksi Tallinnaan lomailemaan. En kyllä etsi sieltä maksullisten naisten seuraa. Itse asiassa olen kyllä muutaman kerran käyttänyt maksullisia naisia, mutta en ole heitä silloin nussinut(en oikein pysty käyttämään pelkästään rahaa vastaan annettua seksipalvelua) vaan lähinnä vain keskustellut heidän kanssaan. Maksullisissa naisissa on joitakin tosihienoja ja fiksuja tyyppejä.
Epävarmuus ei ole naiselle mikään niin paha juttu, mutta miehelle sellainen voi päätyä olemaan kohtalokasta naisseuran saamista ajatellen, ainakin jostain 20 ikävuodesta eteenpäin.sulle, vähän jäi harmittamaan, kun et arvannut oikeaa ikääsi heittää kehiin. Itselläni on 58 v veli, enkä häntä pidä vielä lainkaan vanhana. Moottoripyörät ja olemus vaikuttaa nuorekkaalta.. Josko joskus haluat, niin voit laittaa sp osoitteeseen free-66(miukumauku)suomis24.fi. Meissä suomalaisissakin naisissa on hyviä keskustelijoita ja kuuntelijoita... Itsellinen olen myös. Oma asunto ja velat, eikä mitään tarvetta leikkiä enää kotia. Seuraa ja muita rientoja olisi joskus kiva yhdessä kokea.. Palailehan joskus...
sulle, vähän jäi harmittamaan, kun et arvannut oikeaa ikääsi heittää kehiin. Itselläni on 58 v veli, enkä häntä pidä vielä lainkaan vanhana. Moottoripyörät ja olemus vaikuttaa nuorekkaalta.. Josko joskus haluat, niin voit laittaa sp osoitteeseen free-66(miukumauku)suomis24.fi. Meissä suomalaisissakin naisissa on hyviä keskustelijoita ja kuuntelijoita... Itsellinen olen myös. Oma asunto ja velat, eikä mitään tarvetta leikkiä enää kotia. Seuraa ja muita rientoja olisi joskus kiva yhdessä kokea.. Palailehan joskus...
vielä tämän.
Olenkin tässä jo lähdössä. Aurinkokin tuossa jo näyttäytyi ja taitaa tulla ihan mukava päivä.
Aika hyvin arvasit ikäni. Minä kirjaauduin Suomi24 treffipalstallekkin tuossa vuodenvaihteessa, mutta vedin profiilini hyvin pian pois kun katsoin profiilini siellä pitämisen turhaksi. Olisi pitänyt laittaa ainakin kuva, ja sellaista en taas halua laittaa kaikkien nähtäväksi. Matkaseuraa lähinnä hain ja miksei vähän muutakin siinä samassa.
E-kontakti saitille niinikään laitoin kuvattoman profiilini ja se on siellä vieläkin. En ole kuitenkaan maksavna jäsenenä tuollakaan saitilla ollut. Varastoin ottamiani webbicamerakuvia tuolle saitille. Kuvia mahtuu sinne kaikkiaan 30 kpl. On tuolla saitilla profiilissani moni vieraillut ja toista kymmentä on niitäkin joille olen avaimen kuva-albumiini antanut.
Maksavana jäsenenä en ole ollut kuin mallichattailijasaiteilla. Noilta saiteilta löytyy niiden tavanomaisten vähän tökeröiden pimujen ja esitysten lisäksi tosifiksuja upeita flirttaajia ja strippaus-shown esittäjiä. En kuitenkaan törsää älyttömästi privat chatteihin, jotain 200€/kk on maksimi. Jo 100-200€ törsäyksellä voi yhden mallipimun kanssa asoista sovittuaan seurata lisäksi hänen free-chattiaan sen verran kuin haluaaa. Free chatin seuraaminen taas on mielenkiintoista siksikin kun siinä näkee kaikkia hulluja juttuja joita kundit pimulle kirjoittelevat. Nämä pimut ovat sellaisia parikymppisiä ja siis minun naisekseni liian nuoria, ja sen olen heille selvästi sanonutkin. Heitä katsellessani muistelen nuoruuteni pimuja ja fantasioin heitä myös tyttärinäni. En käytä näitä pimuja mihinkään runkkausjuttuihin niinkuin paljolti tämänkin saitin pimujen esityksiä kundit käyttävät
Kyllä minä ilmeisesti olen nuorekas mies mutta en ole sitä sillä tavoin kuin nämä perheelliset papat vaan pikemminkin juuri siltä pohjalta kun minulla ei koskaan ole perhettä ollut.- free-66
huomasin-- kirjoitti:
vielä tämän.
Olenkin tässä jo lähdössä. Aurinkokin tuossa jo näyttäytyi ja taitaa tulla ihan mukava päivä.
Aika hyvin arvasit ikäni. Minä kirjaauduin Suomi24 treffipalstallekkin tuossa vuodenvaihteessa, mutta vedin profiilini hyvin pian pois kun katsoin profiilini siellä pitämisen turhaksi. Olisi pitänyt laittaa ainakin kuva, ja sellaista en taas halua laittaa kaikkien nähtäväksi. Matkaseuraa lähinnä hain ja miksei vähän muutakin siinä samassa.
E-kontakti saitille niinikään laitoin kuvattoman profiilini ja se on siellä vieläkin. En ole kuitenkaan maksavna jäsenenä tuollakaan saitilla ollut. Varastoin ottamiani webbicamerakuvia tuolle saitille. Kuvia mahtuu sinne kaikkiaan 30 kpl. On tuolla saitilla profiilissani moni vieraillut ja toista kymmentä on niitäkin joille olen avaimen kuva-albumiini antanut.
Maksavana jäsenenä en ole ollut kuin mallichattailijasaiteilla. Noilta saiteilta löytyy niiden tavanomaisten vähän tökeröiden pimujen ja esitysten lisäksi tosifiksuja upeita flirttaajia ja strippaus-shown esittäjiä. En kuitenkaan törsää älyttömästi privat chatteihin, jotain 200€/kk on maksimi. Jo 100-200€ törsäyksellä voi yhden mallipimun kanssa asoista sovittuaan seurata lisäksi hänen free-chattiaan sen verran kuin haluaaa. Free chatin seuraaminen taas on mielenkiintoista siksikin kun siinä näkee kaikkia hulluja juttuja joita kundit pimulle kirjoittelevat. Nämä pimut ovat sellaisia parikymppisiä ja siis minun naisekseni liian nuoria, ja sen olen heille selvästi sanonutkin. Heitä katsellessani muistelen nuoruuteni pimuja ja fantasioin heitä myös tyttärinäni. En käytä näitä pimuja mihinkään runkkausjuttuihin niinkuin paljolti tämänkin saitin pimujen esityksiä kundit käyttävät
Kyllä minä ilmeisesti olen nuorekas mies mutta en ole sitä sillä tavoin kuin nämä perheelliset papat vaan pikemminkin juuri siltä pohjalta kun minulla ei koskaan ole perhettä ollut.Tuosta voisi sitten tehdä, vaikka kuinka syväluotaavaa analyysiä...tosiaan tuo, että sinulta on jäänyt tuo omien lasten kasvun seuraaminen välistä, on saattanut aiheuttaa eräänlaista kieroontumista kuitenkin.... Tyttö/nainen ei ole käyttötavaraa, esine, joka on vain miehen riemuksi tehty...ja se, että et kuitenkaan harrasta seksiä/käteen vetoa...jotenkin haiskahtaa pedofiiliselta....anteeksi hätäiset johtopäätökset....hyvää loppuelämää valitsemallasi tiellä, toivottavasti et ole yksinäinen enää 10v päästä..sähköpostiini ei tarvitse enää kirjoitella tämä riitti minulle..
- juuri sen
free-66 kirjoitti:
Tuosta voisi sitten tehdä, vaikka kuinka syväluotaavaa analyysiä...tosiaan tuo, että sinulta on jäänyt tuo omien lasten kasvun seuraaminen välistä, on saattanut aiheuttaa eräänlaista kieroontumista kuitenkin.... Tyttö/nainen ei ole käyttötavaraa, esine, joka on vain miehen riemuksi tehty...ja se, että et kuitenkaan harrasta seksiä/käteen vetoa...jotenkin haiskahtaa pedofiiliselta....anteeksi hätäiset johtopäätökset....hyvää loppuelämää valitsemallasi tiellä, toivottavasti et ole yksinäinen enää 10v päästä..sähköpostiini ei tarvitse enää kirjoitella tämä riitti minulle..
sortin tulkintaa sinulla tuossa on jota kyllä tuohon juttuuni osasin odottaakkin.
Kopioin tähän yhden jutun yhdestä mailistani jonka lähetin eräälle naiselle Tallinnasta jonka nyttemmin myös tapasin(45 vuotias nainen, Viron venäläinen. Oli hänellä vaan vähän huono englannin kielen taito). Tämän naisen tapaaminen ei kyllä ollut pääasiallinen syy miksi nyt Tallinnassa kävin.
Tässä siis käsittelen tekstien tulkintaa ja näistä tulkinnoista edelleen tehtävissä olevia tulkintoja tällä toisella kotimaisella kielellämme.
"I think there is some truth in saying that often times writeing tells of a person nothing except how skilfull a writer he is. That above should tell of me a bit more though(specially when combined with my photos) depending upon whether the reader can interprete it right way. In that saying it is precisely this interpretation side of a written text that has been rather disregarded and which somewhat irritates me. Your interpretations you base, of course, upon your own life experience, and that is precisely why sometimes people tell more of themselves in their interpretastions than when telling directly of themselves. Provided these interpretations in their turn are interpreted right way.
However, what a person looks like is always missing from text only. And these looks play a big role if you are about to get involved with someone any more personal way than bisness only.
Oh one thing more. My first language is finnish."
Sinulla sitten on on tämä
"Tuosta voisi sitten tehdä, vaikka kuinka syväluotaavaa analyysiä...tosiaan tuo, että sinulta on jäänyt tuo omien lasten kasvun seuraaminen välistä, on saattanut aiheuttaa eräänlaista kieroontumista kuitenkin.... Tyttö/nainen ei ole käyttötavaraa, esine, joka on vain miehen riemuksi tehty...ja se, että et kuitenkaan harrasta seksiä/käteen vetoa...jotenkin haiskahtaa pedofiiliselta...."
Jos siis tämä juttu oli todellinen tulkintasi tuohon aiempaan kirjoitukseeni niin arvaa mitä minä tämän tulkintasi perusteella ajattelen siitä minkälainen sinun elämänkokemuksesi on ollut. Mitkä asiat ovat sinulla olleet päällimmäisenä, minkälaisten ihmisten kanssa olet ollut tekemisissä j.n.e.
Mitä tulee noihin mainitsemiini mallipimuihin joiden kanssa olen vähän chattaillut niin he kyllä ovat olleet sellaisai 20- 28 vuotiaita(k.o. saitilla menee ALV:kin kaikista maksuista), ja mitä ilmeisemmin vähän vanhempiakin kuin mitä ilmoittavat iäkseen niinkuin tällaisilla saiteilla usein on. He eivät ole myöskään avuttoman lapsen oloisia vaan jo opiskelijoita yliopistotasolla tai jo valmistuneita sekä jotain malleja, ja siis nimenomaan saitin 'smart girl' -tyyppejä. Jos minä koen chattailun vastapuolen lapsenomaiseksi tai avuttomaksi niin hyväksikäyttöfiilis tulee enkä sellaista halua.
Sen vaan olen sanonut näille nuorille naisille, että jos he vetoavat minuun seksuaalisesti niin minulle tulee vähän vaivautunut fiilis siksi kun he ovat niin paljon minua nuorempia. Minuun ei kyllä teini-ikäiset pimut saati lapset eivätkä yleensäkään avuttoman oloiset ja/tai vielä lapsenomaisesti liikehtivät vetoa mitenkään seksuaalisesti, nuoret jo parikymppiset naiset kylläkin. Pedofiiliin taas tietääkseni vetoaa teinit ja ihan vielä lapsetkin nimenomaan seksuaalisesti.
En minä ole myöskään mitenkään seksuaalisesti tai muutenkaan koukussa näihin chattailuihini, eivätkä ne ole mitenkään niin isossa roolissa minun elämässäni. Ja kuten mainitsin niin pidän erityisesti free chatin seuraamisesta jossa voi seurata minkälaisia viestejä miehet mallipimulle kirjoittelevat, eikä sitäkään voi oikeasti seurata ellei asiasta sovi pimun kanssa ja myös maksa jotain pimulle. Tämä asioista sopiminen ja maksaminen taas hoituu klikkaamalla pimu private chattiin ja vähän sitten maileillakin.
Mutta tuo että jo lähtökohtaisesti noin nimenomaan tuomitset ilman naisseuraa olevan miehen ja nimenomaan seksuaalisesti perverssiksi siksi kun hänellä ei ole perhettä eikä lapsia eikä siis naisseuraakaan kertoo minulle sinusta paljon. Me tuskin viihtyisimme toistemme seurassa alkuunkaan miltään vähänkään persoonallisemmalta pohjalta. Ja olihan siinä sinulla tuo moottoripyörämiesimagokin jonka kaltaisia sanoit ihailevasi. Minä en ole mikään motoristityyppi ollenkaan. Tallinnassakin kulkuvälineenäni oli hyvät lenkkarit ja vuokraamani maastopyrä joilla pääsin paljon kulkemaan ja näin sain myös samalla liikuntaakin.
- Maakunnanmies
Puhu perintömetsistä järvenrannalla, jossa mies odottaa huvilalla. Tuo konsti karkoittaa pelimiehet, maajussit taas on kiinnostuneita metsästä ja peräkammarinpojat kalastuksesta.
Perämettäntytöt ja peräkammarinpojat ovat kautta aikain hakeneet tansseista parinsa, joten jutut lavalla ovat aikalailla ykstotisia ja liittyy maatilan hehtaareihin.
Olet hankalassa iässä, liian vanha ensimmäistä emäntää hakeville ja liian nuori tekari-casanoville.- Parkettienladyshave
Tiedätkä kuinka paljon Hesalaisia käy, ajelee piiiitkälle Suomenmaata ketätanssien perässä. No ehkä tuo "Maakunnanmies" selittää asennettasi / tietojasi. Ota selvää asioista, ennen kuin esität mielipiteitä yleisellä foorumilla. - Itse en ole koskaan jutellut kenenkään tanssittajan kanssa "hehtaareista" enkä "kalastuksestakaan".
Aloittaja on juuri oikean ja hyvän ikäinen, rohkea nainen, joka lähtee hakemaan ja kokemaan uusia tuulia ja seikkailuja. Sinun asenteesi sen sijaan on pimeältä keskiajalta. - ei hyvä tanssija
Maakunnan mies osuit oikeaan. Olin juuri tuo väliinputoaja. Ensimmäinen tunti meni siinä, kun jäin auttamatta takariviin, kun naiset hyökkäsivät tyrkylle eteeni. Ja niitä sitten myös oli! Huh! Pieni hikinen papparainen sitten ensimmäisenä uskalsi hakea ja pääsin vähän jalkoja liikuttelemaan. Olin yllättävän kiitollinen tästä pelin avauksesta. Sitten taas edestä ja vierestä vietiin lujaa. Nuoria tyttöjä, arvon leidejä ja ilmeisesti ennestään tuttuja. SITTEN alkoikin NAISTEN HAKU. En mitenkään saanut itseäni hakemaan ketään, tuskin arvasin edes rivistöä katsella, tuntui se vaan niin oudolta. Siiderille siinä oli mentävä, ettei ihan töykeältä olisi vaikuttanut. Onneksi oli kuski mukana, muuten olisin jo lähtenyt kotiin ja lujaa. Loppuiltaa kohti tunnelma kohosi ja jopa päätin toisenkin kerran tulla, mutta kaikkinensa miesrepertuaari oli juuri tuolla linjalla emännätön tai tekari-casanova, kuten osuvasti ilmaisit:)) Yksikin tällainen tärisi päästä varpaisiin ja luulin, että on tulossa siihen paikkaan, niin oli hänellä puristus... Että näin tällä kertaa, toisella ehkä jo paremmin....?
- Maakunnanmies
ei hyvä tanssija kirjoitti:
Maakunnan mies osuit oikeaan. Olin juuri tuo väliinputoaja. Ensimmäinen tunti meni siinä, kun jäin auttamatta takariviin, kun naiset hyökkäsivät tyrkylle eteeni. Ja niitä sitten myös oli! Huh! Pieni hikinen papparainen sitten ensimmäisenä uskalsi hakea ja pääsin vähän jalkoja liikuttelemaan. Olin yllättävän kiitollinen tästä pelin avauksesta. Sitten taas edestä ja vierestä vietiin lujaa. Nuoria tyttöjä, arvon leidejä ja ilmeisesti ennestään tuttuja. SITTEN alkoikin NAISTEN HAKU. En mitenkään saanut itseäni hakemaan ketään, tuskin arvasin edes rivistöä katsella, tuntui se vaan niin oudolta. Siiderille siinä oli mentävä, ettei ihan töykeältä olisi vaikuttanut. Onneksi oli kuski mukana, muuten olisin jo lähtenyt kotiin ja lujaa. Loppuiltaa kohti tunnelma kohosi ja jopa päätin toisenkin kerran tulla, mutta kaikkinensa miesrepertuaari oli juuri tuolla linjalla emännätön tai tekari-casanova, kuten osuvasti ilmaisit:)) Yksikin tällainen tärisi päästä varpaisiin ja luulin, että on tulossa siihen paikkaan, niin oli hänellä puristus... Että näin tällä kertaa, toisella ehkä jo paremmin....?
On omakohtaisia kokemuksia tanssilavoilta, joten tiedän mistä kirjoitan. Minulle on kolmeviitoset naiset valittaneet väliinputoamistansa, eturiviin päästäksensä on oltava terävät kyynärpäät. tanssipaikoilla on aina oma sisäpiirinsä, jossa haetaan vain kavereita. ja monet pariskunnat tanssivat koko illa erikseen ja vahtivat toistensa tanssittajia. Kesätanssipaikoilla on sentään vielä annos aitoa hauskanpitoa jäljellä. Vhjeenä voin sanoa, jos tahdot sinua haettavan tosi paljon niin pukeudu huorahtavasti, kaikki kulmakunnan juopot pörrää silloin ympärilläsi. Toivottavasti löydät oman paikkasi tanssilavoilta, minä olen jo lopettanut kiertämisen, ikä 51-v.
- riittävän hyvä
Maakunnanmies kirjoitti:
On omakohtaisia kokemuksia tanssilavoilta, joten tiedän mistä kirjoitan. Minulle on kolmeviitoset naiset valittaneet väliinputoamistansa, eturiviin päästäksensä on oltava terävät kyynärpäät. tanssipaikoilla on aina oma sisäpiirinsä, jossa haetaan vain kavereita. ja monet pariskunnat tanssivat koko illa erikseen ja vahtivat toistensa tanssittajia. Kesätanssipaikoilla on sentään vielä annos aitoa hauskanpitoa jäljellä. Vhjeenä voin sanoa, jos tahdot sinua haettavan tosi paljon niin pukeudu huorahtavasti, kaikki kulmakunnan juopot pörrää silloin ympärilläsi. Toivottavasti löydät oman paikkasi tanssilavoilta, minä olen jo lopettanut kiertämisen, ikä 51-v.
Kiitos taas viestistä. Tuolla aikaisemminkin oli tuosta rytmitajusta ja iholle menemisestä, että tosiaan, vaikka en itse lue itseäni hyväksi tanssijaksi, niin miesten vientityylit erosivat niin paljon toisistaan, että tanssikursseille ei ole tarvetta. Toisen kappaleen aikana viimeistään pääsee jo toisen tyylistä kiinni..mahdollisesti. Siinä, kun parilliset lähtivät ajoissa kotiin päin, niin aina paremmin pääsin tietysti lattialle. Kylän juopot eivät hakeneet, sen verran löytyy tyyliä, ehkä. Onneksi olen pitkä 175 cm, että vaikka naiset siihen eteen ryntääkin, niin saan kyllä silmäpelillä itselleni hakijan, sitten kun pääsen tähän paremmin sisälle ja rohkaistun heitä katsomaan... Ei kai tuossa iässä vielä mitään lopeteta...kesällä kai on hieno kierrellä...nähdään..,jos satakunnassa kiertelet joskus..
- Mini & mascara
Maakunnanmies kirjoitti:
Mullakin on paaaljon omakohtaisia kokemuksia tanssipaikoista, niin kesä- kuin talvi-. Eturiviin "meno" kyynärpäätaktiikalla kertoo ihmisen luonteesta, se ei ole kovin hieno eikä hyvä, njotta voivat jäädä omaan arvoonsa. Itse olen aina inhonnut siinä rivissä seisomista ja melkeinpä parhaiten päässyt pyörähtelemään miesten puolelta.
Siinä olet oikiassa, että "sisäpiiri"juttuja paikoissa on, eikä niihin vierasta päästetä. Olen joskus koettanut pahuuttani, rohkea kun olen, ehkä se kertoo omasta asenteestani, että eivät henno katsella pitkin nenänvartta ulos.
Mutta jos sulla on kaikki kotona korvien välissä, niin mitä tarkoittaa "pukeudu huorahtavasti" ? Minä en näe huoria, vaikka näen minejä ja avonaisia kaula-aukkoja muillakin. Ehkä sinä et käy paikoissa enää sen takia, että olet jämähtänyt omiin ahtaisiin kaavoihisi. Olen sinua 'iäkkäämpi' eikä ole aikomustakaan "lopettaa kiertämistä". - Maakunnanmies
Mini & mascara kirjoitti:
Mullakin on paaaljon omakohtaisia kokemuksia tanssipaikoista, niin kesä- kuin talvi-. Eturiviin "meno" kyynärpäätaktiikalla kertoo ihmisen luonteesta, se ei ole kovin hieno eikä hyvä, njotta voivat jäädä omaan arvoonsa. Itse olen aina inhonnut siinä rivissä seisomista ja melkeinpä parhaiten päässyt pyörähtelemään miesten puolelta.
Siinä olet oikiassa, että "sisäpiiri"juttuja paikoissa on, eikä niihin vierasta päästetä. Olen joskus koettanut pahuuttani, rohkea kun olen, ehkä se kertoo omasta asenteestani, että eivät henno katsella pitkin nenänvartta ulos.
Mutta jos sulla on kaikki kotona korvien välissä, niin mitä tarkoittaa "pukeudu huorahtavasti" ? Minä en näe huoria, vaikka näen minejä ja avonaisia kaula-aukkoja muillakin. Ehkä sinä et käy paikoissa enää sen takia, että olet jämähtänyt omiin ahtaisiin kaavoihisi. Olen sinua 'iäkkäämpi' eikä ole aikomustakaan "lopettaa kiertämistä".Homssuinen oli lähempänä sitä mitä tarkoitin, mutta sinun ikäiselläsi todella avonainen kaula-aukko se lähentelee jo jumalanpilkkaa.
- Maakunnanmies
Kiitos taas viestistä. Tuolla aikaisemminkin oli tuosta rytmitajusta ja iholle menemisestä, että tosiaan, vaikka en itse lue itseäni hyväksi tanssijaksi, niin miesten vientityylit erosivat niin paljon toisistaan, että tanssikursseille ei ole tarvetta. Toisen kappaleen aikana viimeistään pääsee jo toisen tyylistä kiinni..mahdollisesti. Siinä, kun parilliset lähtivät ajoissa kotiin päin, niin aina paremmin pääsin tietysti lattialle. Kylän juopot eivät hakeneet, sen verran löytyy tyyliä, ehkä. Onneksi olen pitkä 175 cm, että vaikka naiset siihen eteen ryntääkin, niin saan kyllä silmäpelillä itselleni hakijan, sitten kun pääsen tähän paremmin sisälle ja rohkaistun heitä katsomaan... Ei kai tuossa iässä vielä mitään lopeteta...kesällä kai on hieno kierrellä...nähdään..,jos satakunnassa kiertelet joskus..
Kannattaa siltikin vaikka olet hyvä seuraamaan erilaisia vientitapoja opetella askeleet kursseilla, näin vältät tekniikkavirheet ja turhat rasitusvammat. Itse kävin aikoinaan Turussa Reunamolla enkä ole katunut sitä juttua.
- tanssimaan taas
Maakunnanmies kirjoitti:
Kannattaa siltikin vaikka olet hyvä seuraamaan erilaisia vientitapoja opetella askeleet kursseilla, näin vältät tekniikkavirheet ja turhat rasitusvammat. Itse kävin aikoinaan Turussa Reunamolla enkä ole katunut sitä juttua.
keskiviikkona on taas harjoitukset edessä... Kyllä kurssit sitten tulee aiheelliseksi, jos oikein se tanssikärpänen puree... Valasrannalla näkyvät järjestävän monenlaista kurssia myös. Viimeksi sain vasemman puolen niskastani kipeäksi. Jännitin jotenkin kättäni ilmeisesti..:) Jep. Hyvää kesää.
- Minitär
Maakunnanmies kirjoitti:
Homssuinen oli lähempänä sitä mitä tarkoitin, mutta sinun ikäiselläsi todella avonainen kaula-aukko se lähentelee jo jumalanpilkkaa.
Ei ole iästä kaula-aukon avonaisuus kiinni vaan siitä, millainen iho, rintavarustus, muu muoto, kantajan ryhti ja kaulan asento jne. ovat. Siinä on enemmän "jumalanpilkkaa", että sinä estät naisihmisiä toteuttamasta omaa oloaan ja luontoaan. Minun ikääni ei kyllä arvaa kukaan, että ole sinä hiljaa.
- Maakunnanmies
Minitär kirjoitti:
Ei ole iästä kaula-aukon avonaisuus kiinni vaan siitä, millainen iho, rintavarustus, muu muoto, kantajan ryhti ja kaulan asento jne. ovat. Siinä on enemmän "jumalanpilkkaa", että sinä estät naisihmisiä toteuttamasta omaa oloaan ja luontoaan. Minun ikääni ei kyllä arvaa kukaan, että ole sinä hiljaa.
No, juhannuksena taas nähdään kun teikäläiset kuudenkympin ja kuoleman väliltä riekkuvat kännipäittes kesälavoilla ja toteuttavat luontoaan.
- Maakunnanmies
tanssimaan taas kirjoitti:
keskiviikkona on taas harjoitukset edessä... Kyllä kurssit sitten tulee aiheelliseksi, jos oikein se tanssikärpänen puree... Valasrannalla näkyvät järjestävän monenlaista kurssia myös. Viimeksi sain vasemman puolen niskastani kipeäksi. Jännitin jotenkin kättäni ilmeisesti..:) Jep. Hyvää kesää.
Hyvää ja onnistunutta lavakesää sinulle, parhaat tanssijat löydät Laurilan lavalta Marttilasta.
- Cha-cha-cha
Maakunnanmies kirjoitti:
No, juhannuksena taas nähdään kun teikäläiset kuudenkympin ja kuoleman väliltä riekkuvat kännipäittes kesälavoilla ja toteuttavat luontoaan.
En ole lähelläkään 60 enkä ole koskaan kännissä, kuljen aina omalla autolla. Itseäni toteutan monella tavalla ja tunnistan laisesi tyypit kaukaa, eikä teillä ole mitään mahiksia. Minä en ole vanha vielä 60 vuotiaanakaan, sinä olet nyt jo.
- Maakunnanmies
Cha-cha-cha kirjoitti:
En ole lähelläkään 60 enkä ole koskaan kännissä, kuljen aina omalla autolla. Itseäni toteutan monella tavalla ja tunnistan laisesi tyypit kaukaa, eikä teillä ole mitään mahiksia. Minä en ole vanha vielä 60 vuotiaanakaan, sinä olet nyt jo.
Kyllä koristeita tarvitaan, mutta seinäruusut on aika ankeita, kuivuneita ja lerpahtaneita.
- riittävän hyvä
Maakunnanmies kirjoitti:
Kyllä koristeita tarvitaan, mutta seinäruusut on aika ankeita, kuivuneita ja lerpahtaneita.
Miten te nyt tuolla lailla...? Maakunnanmies sullahan on tossa ikärasismia mukana. Kyllä se vaan tahtoo niin mennä, että jo parikymppisestä niin naiset kuin miehetkin erottuvat tempoltaan, rytmiltään ja esitystavoiltaan toisistaan. Ne ketkä ovat jo nuoresta pitäen ulospäinsuuntautuneita, iloisia, rohkeita, ennakkoluulottomia, suvaitsevaisia eli extrovertteja, ovat sitä suuressa määrin myös, vaikka ikä olis mikä!!! Ei se perusluonne muutu. Yleensä nämä ihmiset nauttivat toisten ihmisten läheisyydestä ja myöskin hoitavat ja pitävät itseään kunnossa, että muiden lähelle on kiva mennä. Ei se, että vähän jostain paikat valahtaa vielä tee meistä naisista muumioita... Meidän lähellemme hakeudutaan vuosista piittaamatta ja vieläpä nauttivat seurastamme....Jatketaan samalla linjalla cha-cha-chaa, eikö?
- Tanssilavavaraakki
Miten te nyt tuolla lailla...? Maakunnanmies sullahan on tossa ikärasismia mukana. Kyllä se vaan tahtoo niin mennä, että jo parikymppisestä niin naiset kuin miehetkin erottuvat tempoltaan, rytmiltään ja esitystavoiltaan toisistaan. Ne ketkä ovat jo nuoresta pitäen ulospäinsuuntautuneita, iloisia, rohkeita, ennakkoluulottomia, suvaitsevaisia eli extrovertteja, ovat sitä suuressa määrin myös, vaikka ikä olis mikä!!! Ei se perusluonne muutu. Yleensä nämä ihmiset nauttivat toisten ihmisten läheisyydestä ja myöskin hoitavat ja pitävät itseään kunnossa, että muiden lähelle on kiva mennä. Ei se, että vähän jostain paikat valahtaa vielä tee meistä naisista muumioita... Meidän lähellemme hakeudutaan vuosista piittaamatta ja vieläpä nauttivat seurastamme....Jatketaan samalla linjalla cha-cha-chaa, eikö?
Okei, tahdoin vain provosoida ja pitää yllä debattia. Itse väsyin tanssipaikkoihin aikoinaan, korvani eivät sietäneet meteliä ja puhumisesta lattialla daamien kanssa ei tullut mitään. Kiitos kirjoittelusta teille kaikille. Päätän tanssilavakulttuurista kirjoitteluni tähän.
- Fuskufani
Jooo, ei ne meille mitään mahra. Joskus harvoin 'taisto' harmittaa mutta onneksi sisällä asuu sinnikäs sissi. Negatiiviset voi jättää omaan arvoonsa ja kaikella positiivisella palautteella ja omalla energialla mennään vielä pitkälle ja pitkään.
- Mies -83
"Mutta onko siellä pääasiassa maajusseja, peräkammaripoikia vai löytyykö joka lähtöön ja jopa hyviä miehiä?"
Et ole ainakaan älyllä pilattu jos puhut maatilalla työskentelevistä halventavaan sävyyn. Se ammattiryhmä on Suomen historiassa tuonut sinunkin vanhemmillesi ja heidän vanhemmilleen leivän ja lihan pöytään, joten lopeta tuo lapsellinen vinkuminen, vitun lehmä.- jipii jeees
Anteeksi tämä naisen tekemä suuri vääryys epähuomiossa että
lavoilla on vaan maajusseja ja peräkamarin poikia .
Siis hän saakoon Anteeksi kaupunkilaisuutensa .
Minä maalais vanhapoika ja samalla peräkamarin poika n :45 w
meen tansseihin tulevana lauvantaina tiedoksi en hae seksi
seuraa vaan hyvää tanssia ja hyvää jutustelua naisten kanssa .
- oppia ikä kaikki
tanssipaikkoja lieneekään? Täälläpäin ainakin kaikki ovat tervetulleita ja kaikki hakevat toisiaan tanssimaan oli ikä mikä hyvänsä. On vuoroitellen miesten, naisten ja sekahakua. Harvemmin siellä niitä parikymppisiä näkyykään, koska eivät ole viitsineet opetella tanssimaan. Onhan niitä tanssikursseja, joilla voi hioa jo unohtunutta tanssitaitoa ja/tai opetella uusia "kädenalustansseja".
Mene tanssimaan ihan tanssimisen vuoksi, kyllä sieltä kavereita saa ja tutustuessaan kumppaninkin. Onpa joillakin paritkin vaihtuneet. "Uusi on aina hempeämpi"( olen kuulut joskus sanottavan )- riittävän hyvä
Pyydän todellakin anteeksi surkeaa luettelointiani miehistä tuossa alussa. Anteeksi.
Olen nyt kaksi kertaa lavalla ollut ja kokemukset oikein positiivisia. Olen muuttanut käsitykseni miehistä täysin. Siellä olen saanut pelkästään kohteliasta käytöstä seurata. Tunnelma on ollut oikein vapautunut, kun ei tarvitse olla muuta mitä on. Asun ihan maalais(pikku)kaupungissa ja ehkä minulla oli suuria luuloja itsestäni, mutta nyt ne ovat karisseet. Kukaan ei ole yrittänyt iskeä eikä jäänyt pyörimään ympärille ja se on rentouttanut minut. Outoa kyllä.
Kaikki miehet kokoon, ikään ja ulkonäköön katsomatta ovat vieneet tyylillään hienosti ja mukavaa on ollut jutustella. Tästä alkoi uusi elämä....! Suosittelen muillekin, voittaa todellakin baarit ja sen kulttuurin mennen tullen.
- Anonyymi
Itse olin nuorempana ihan tosissaan innostunut ajatuksesta että alkaisi käymään tanssilavoilla. No kävin kavereiden kanssa ihan arvostettuna pidetyn tanssiopetusstudion tanssikoulussa. Opittiin jenkka, foxi ja tangoakin. Eli ihan hyvä kattaus. Kurssien jälkeen sitten ajattelin mennä Valasrannalle Yläneelle tanssimaan. Pettymys oli todella suuri. Iloisen ajanvieton ja mahdollisen tyttöystävän haku osoittautui mahdottomaksi. Kun hain kivannäköisiä neitoa tanssimaan, hän lähti vähän tympääntyneen näköisenä lattialle. Mistään ei halunnut keskustella ja kesken tanssin vain poistui äkisti ja sanoi että Japi tuli? Siihen jäin yksin lattialle. No, ei muuta kuin uutta hakemaan. Minuun suhtauduttiin kuin spitaaliseen. Lopulta yksi lähti. Taas lavalle. Hän ei osannut tanssia alkuunkaan vaikka muuta väitti. Tanssin pyörteissä astuin vahingossa hänen varpailleen ja ennenkuin ehdin anteeksi pyytää, haukkui hän minut pystyyn, ja jätti hänkin minut keskelle lattiaa. Ja voin sanoa, että osasin oikeasti tanssia ja hän ei. Enpä luovuttanut vieläkään. Tuli naistenhaku. Jäin odottamaan josko joku tulee hakemaan. Eipä tullut. Naisten penkin eteen kerääntyi harmaa muuri itseään tyrkylle vieviä vakivijöitä. Ei siitä muurista olisi kukaan nainen läpi päässytkään. Tämä riitti, ja lähdin pois. Selvisi, että tanssilavoilla käy enimmäkseen tanssitaidottomia, huonokäytöksisiä ja itseään täynnä olevia naisia. Nimittäin tulin yhden kaverin kanssa vielä toisen kerran Valakselle ja sama juttu. Koska emme olleet syntyneet Valaksen tanssilattialle, emme olleet tervetulleita sinne. Näiden kokemusten jälkeen tanssin vain tanssiravintoloissa, jossa kävi oikeasti tanssitaitoisia ja mukavia naisia. Sieltä löysin tyttöystävän ja myöhemmin myös vaimonkin. Niin, kävin yhden tyttöystäväni kanssa Teeriharjulla Somerolla. Siellä joku kilpatanssipari törmäili ihmisiin, myös meihin. Mies tanssi päin selkääni niin että mätkähdys kuului eikä edes anteeksi pyytänyt. Ja tästä tuli tyttöystävän kanssa riitakin. Tämä oli viimeinen kerta tanssilavalla. Kyllä se niin on, että jos viihtyä haluaa ja nuorimies vaimon, niin kannattaa ehdottomasti mennä tanssiravintolaan. Tanssilavakövijät jäävät vanhoiksipojiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 732639
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362105- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231