olen parikymppinen nainen, nuoruusiässä minulle sattui tapaturma, minkä seurauksena minulle jäi ikuinen muisto.. Vasemmanpuoleisessa pakarassa on ns. kuoppa.. jonka kyllä itse huomaan ja joka minua askaruttaa, esim. en osta housuja missä ei ole taskuja että "kuoppaa" ei huomaa, myös hameita en paljonkaan tämän vuoksi käytä, bikineissä on epämukava olla. Asia vaivaa minua kovasti.. Ja en tiedä pystyykö sitä korjata mitenkään..en haluaisi kyllä mtn implanttia ainakaan.. voiko ns. hajonnutta kudosta/lihasta korjata? onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia?? -rumaankanpoikanen-
Ja onko siluetissa ammattitaitoista väkeä? mikä muu plastiikkakirurgi paikka on hyvä? Paljonkohan tälläinen toimenpide maksaisi?? Joidenkin mielestä tämä voi tuntua pinnalliselta..mutta tämä asia askaruttaa minua jatkuvasti..
plastiikkakirurgia..
4
371
Vastaukset
- 202
Onko tämä "kuoppa" miten iso/syvä? Kudosta voidaan joissakin tilanteissa korjata ainakin ns. ripustuksilla. Rasvansiirrolla voi korjata joitakin kuopalla olevia arpia, mutta pysyvyys vaihtelee ihmisillä huomattavasti, ja yleensä tulos ei ole pysyvä. Myös muita täyte-aineita (kuten hyaluronihappo) voidaan käyttää arpien tasoitukseen, mutta tämäkään ei ole pysyvä keino. Siluetissa on varmasti pätevää henkilökuntaa, samoin olen kuullut positiivisia kokemuksia myös Klinikka22:sta sekä Nordströmin sairaalasta. Kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä!
- XXX-vain
Mulla puolestaan oikeassa pakarassa ihan silmälläkin nähtävä,pakaran yli menevä kuoppa. Muutama vuos sitte kaaduin jäisillä portailla ja tulin perseelteen suoraan kiviportaan päälle. Kipu ja mustelma valtavat. Nyt vain kuoppa..kudokset-lihakset jollain tapaa kai revenneet. Mut toimii kyllä normaalisti. Itsekki voisin olla kiinnostunut vastauksista..
Vaikka toisaalta en liikaa asian ole antanu itseäni vaivata :)
t.n39v - -rumapakara-
kuoppa on kyllä silmillä nähtävä, tätä en ole erityisemmin kellekkään esitellyt, äitini kyllä sanoo että eihän sitä edes näe, näet sen vaan itse kun tiedät että se on..mutta hän sanoo aina kaikesta näin..joten ehkä yrittää vain lohdutella.. kun ns. nostan selästä ihoa /vedän ylöspäin. kuoppaa ei näy.. eli ehkä sen voisi jotenkin korjata.. jos esim. teen vatsalihaksia kovalla lattiala se häiritsee, yleensä laitan jonkun pehmoisen esim. tyynyn alle.. Ja sinulle portaisiin kaatuneelle, minulle kävi "lento" suoraan parista metristä rauta kaiteen päälle.. Paljonkohan tälläinen kyselykäynti plastiikkakirurgiseen sairaalaan maksaisi? ehkä siluetti tai nordströmin sairaalaan menisin.. siis että he katsoisivat voiko tälle tehdä mitään? rahaa ei kyllä olisi paljonkaan ylimääräistä. mutta otan vaikka lainaa tätä varten!!!!!
- Korjailtu
Itseltäni korjattiin kolmisen viikkoa sitten arpea sääressä, joka on vaivannut jo vuosia. Arven alle siirrettiin omaa rasvaa ja päistä imettiin rasvapahkurat pois ja näin saatiin tasotettua säärtä. Mulle operaation teki Hilkka Peltoniemi ja voin suositella häntä. Hän ottaa parissakin paikassa vastaan, kannattaa selvitellä. Konsultaatiokäynti oli n100 euroa, riippuu vähän käytetystä ajasta. Ainakin toistaiseksi sääri näyttää aivan tasaiselta, lopullinen tulos näkyy vasta myöhemmin, mutta ainakin toistaiseksi olo on todella toiveikas, nyt tulos on erinomainen.
Kannattaa selvitellä oman rasvan siirtämistä kuoppaan, tietysti vähän riippuu kuopan syvyydestä, miten rasva "peittää" kuopan. Lääkäri varmaan osaa vastata näihin kysymyksiin ja antaa rehellisen arvion vaihtoehdon sopivuudesta sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3206282Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta674134Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413485Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773378Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava853320Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1813232Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022688Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll572514Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2152368Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782113