Isot reidet ja hameet/mekot!

Saaraj

Mitä te muut pidätte hameiden tai mekkojen alla jos teillä on isot reidet jotka hankaavat toisiaan?
Itselläni monet kesät on menny ihoa rikki ja ai että se tekee kipeetä, kun iho on rikki ja arka reisien sisäpuolilta. :(


Kertokaa mitkä ovat teidän kikat lämpimille hame päiville?

11

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin..
      • saman kokenut

        Sloggilla on lahkeellisia housuja, Niitä käytän joskus, vaikka tuleekin mummomainen olo.
        Vuosia sitten sain USAsta sukkahousuntapaisia eli alkoivat polvista ylöspäin. Olivat ihania ja ohuita
        mutta määränsä on niidenkin kestävyydellä, Suomesta en ole vastaavia saanut.
        Legginsit ihan hyvät, jos haluaa, että näkyy hameen alta.


    • Hulda145

      Pikkarit pois ja vaseliinia tai jotain käsirasvaa sisäreisiin niin kuistaa paremmin, myös kestorasva käy ja toimii.

      • Pyh.

        Ja samantien tekee ihania rasvatahroja vaatteisiin. Kiva kiitti.


    • Mniih.

      Voisit muuten kanssa kokeilla talkkia. Perunajauhokin ajaa asian jossei talkkia saatavilla.:) Sitä sisäreisiin, niin ei hinkkaa. Ja laukkuun sitten vaikka pikku purkissa varalle, jos tarvii lisätä.

    • QOQOQOQO

      Ostin miesten osastolta bokserit joissa on lahkeet,et voihan noilla rasvoilla ja talkeilla säätää, mut sotkusta hommaa

    • jhgyyf

      jalkadeodoranttia reisiin! estää hankautumisen.

      • 38

        Apteekista saa Compeedin rakonestopuikkoa, jota voi laitaa reisiin. Sama aine käy myös estämään erakkojen syntymistä hankaavista kengistä. Olen käyttänyt puikkoja jo muutaman vuoden. Sloggin lahkeelliset housut ovat myös hyvät: ohut materiaali, kapeat pitsit lahkeiden suissa. Olen tosin löytänyt niitä vain valkoisina.


    • juokse villi lapsi

      Viime kesänä kärsin ja valuin verta reisistä, kunnes lopulta iho vahvistui niin ettei se enää hajonnu hankamisesta. Että kyllä se totuttelemallakin alkaa lopulta toimia. Käytin iltasin kirvelyyn jotain mehiläsivahapohjaista itsetekoista voidetta, joka on tarkoitettu hiertymiin. Iho sisäreisissä oli tosin rumaa ja kovaa sitten kun se oli vahvistunut, mutta mielummin ruma iho kun hankala olo. Nyt kun olen kulkenut housuissa niin iho on taas palautunut ennalleen.

    • Thunder thighs

      Herrajumala naiset mitä te oikein kärsitte! Vaihtoehtojahan on. Legginssit, pyöräilyhousut, sukkahousuistakin voi itselleen saksia sopivan pituiset pöksyt, hameen pituuden mukaan tietenkin. Legginssejä on erilaisia, eri paksusia, pitsiä ja pituuksissakin löytyy. Ja sitten on ne sloggit yms pitkälahkeiset pikkarit. Jos iho menee rikki niin kannattaa pitää se kuivana, puhtaana ja laittaa esmes Bepanthenia yms. parantumista nopeuttavia voiteita. Ja viettää kotona aikaa jalat levällään, että iho hengittää (mikä ei tarkota mitään härskiä, vaikka niin joku varmaan nyt sen tulkitseekin). Tsemppiä!

      • ei enää satu

        ite käytän joko legginssejä, jos haluun et näkyy taikka shortseja, niin näyttää luonnolliselta.
        Sellaset perus pyöräilysortsit. Ei mitkään maailman seksimmäimmät mutta toimii.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1398
    Aihe