Yrittäjät älkää antako mitään ylimääräisiä tietoja työsuojelupiirien kyselyhin.
Ottakaa HETI yhteyttä oman liiton juristiin, sillä ne onkii erittäin salakavalasti syytekohtia.
Sitten syytellään jne. vaikkei tiedä asioista puoltakaan.
Arvaatte kai että kuka on väärässä, vaikka on koitettu parasta että palvottu työntekijöitä. Sitten aina löytyy yksi joka pettää koko porukan, ja syyttömät kärsii.
Kaveri lopetti yhtiönssä ja minä todennäköisesti teen saman.
Miksi jatkaa kuin edes ammattilaiset ei ole perillä mitä on oikein, kuinka sitten oman-alanssa yrittäjä.
Kiitos minulle ritti tämän yhteiskunnan tapa käsitellä yrittäjiä.
Hullu on se joka palkkaa toista työhön. Mistä sitten työtä.
Lyhykäisyydessä Suomeen ei enää kannata investoida ei edes pankkien mukaan.
Kuin sitten yrittäjät ja työammatti järjestöillä on aika puutteellinen neuvonta, niin miten pärjätä?
Punaliput
Ville-3
2
367
Vastaukset
- Sansibaar
Yhdyn edelliseen, varokaa !
- dfggfdedfgfdfg
reppanat pelkää että kärähtää 2€/h palkoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265234
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1371531
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168902En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37819