Nyt näköjään ovat taas päivittäneet systeemeitä ja hyvinhän se on taas onnistunut (kuten aina ennenkin).
Siis jos viestikansiossa on ollut niukanpuoleisesti tyhjää, niin nyt sitä ei sitten ole yhtään. Täällä meni 104% täydeksi ja kuulemma tulevien viestien pitäisi jäädä jonoon.
No, arvatkaapa toimiiko se jono....
Joo, ei toimi ja syö viestit, eikä siis mitään näy vaikka nyt on taas tilaa.
Ja älytöntä laittaa jotan rajauksia noihin kansioiden kokoihin, sillä nykylevyillä se vie rajoittamattomanakin mitättömästi tilaa.
Päivitys (ne idiootit)
22
239
Vastaukset
Huomasitko, että täällä peukutus systeemikin on uudistunut?
Hieman outo tämä uusi...buddy-love kirjoitti:
Niinpäs onkin. Ihan älytön "parannus" taas.
(murr)...hölmöjä noi peukut, eivät oikein palvele ketään. Voisi mun mielestä poistaa kokonaan.
tosi..typy kirjoitti:
...hölmöjä noi peukut, eivät oikein palvele ketään. Voisi mun mielestä poistaa kokonaan.
Sillä niitä negatiivisia voi käyttää puskaärsyyntymisen havainnoimiseen :)
Nyt ei kuitenkaan näe niitä negatiivisiä erikseen ja joutuu vain arvailemaan turhautumisen ja raivon määrää. ;)buddy-love kirjoitti:
Nyt ei kuitenkaan näe niitä negatiivisiä erikseen ja joutuu vain arvailemaan turhautumisen ja raivon määrää. ;)Nyt lisään puskaärsytystä mainitsemalla että menen ajoittamaan magneton (ja ne eivät tiedä mistä on kyse, eivätkä varsinkaan mihin vekottimeen se kuuluu).
buddy-love kirjoitti:
Nyt lisään puskaärsytystä mainitsemalla että menen ajoittamaan magneton (ja ne eivät tiedä mistä on kyse, eivätkä varsinkaan mihin vekottimeen se kuuluu).
.. asiassa meidän ajatelutavoissa on selviä eroja, mun mielestäni ärsyttävät puskat saavat tukehtua vaikka omaan kiukkuunsa, en niitä viitsi edes noteerata.
Vahvasti tuntuu siltä, että turhautumisen ja raivon määrä on palstalla vakiosti aina sama.... :)tosi..typy kirjoitti:
.. asiassa meidän ajatelutavoissa on selviä eroja, mun mielestäni ärsyttävät puskat saavat tukehtua vaikka omaan kiukkuunsa, en niitä viitsi edes noteerata.
Vahvasti tuntuu siltä, että turhautumisen ja raivon määrä on palstalla vakiosti aina sama.... :)Missä muussa asiassa on selviä eroja ?
*uteliaana*
:)buddy-love kirjoitti:
Missä muussa asiassa on selviä eroja ?
*uteliaana*
:)Täällä mitään ehditty lukea kun on muita asioita kesken.
(ja kohta täytyy mennä katsomaan onko yksi osa jo valmis)buddy-love kirjoitti:
Täällä mitään ehditty lukea kun on muita asioita kesken.
(ja kohta täytyy mennä katsomaan onko yksi osa jo valmis)Tuli väärään kohtaan. Katso alemmaksi!
buddy-love kirjoitti:
Missä muussa asiassa on selviä eroja ?
*uteliaana*
:)..kykene bottimaiseen ajatteluun. :)
Fakta juttu, kaikki vekottimet ja tekniset laitteet vihaavat minua!tosi..typy kirjoitti:
..kykene bottimaiseen ajatteluun. :)
Fakta juttu, kaikki vekottimet ja tekniset laitteet vihaavat minua!On taas säikytelty vekottimia, eivätkä ne uskalla mennä rikki.
buddy-love kirjoitti:
Nyt ei kuitenkaan näe niitä negatiivisiä erikseen ja joutuu vain arvailemaan turhautumisen ja raivon määrää. ;)äänestämisestä, että eduskuntavaaleissa saisi antaa kaksi ääntä yhdelle kannatuksen ja toiselle poistamiseksi eduskunnasta. Nalle Wahlroosin kaltaiset yksisilmäiset radikaalit zxcvvyza-vitsit joutaisivat peltojaan kyntämään ja levittämään paskan pelloille lannoitteeksi ja hyödyttämään tuotannollista työtä, eikä ratikkanalisioimaan politiikkaa. Tuossa toisessa aloituksessani olen saanut yllätvän määrän peukku ylös ja viimeksi näin vain yhda alas--ilmeisestikin montelta;) Nyt kun siihen ketjuun on ilmestynyt sorasointujakin, olisi kiinnostavaa tietää montako siinä oppositiossa on? Jos minun noinkin intiimeistä asioista kuin sairauksistani selitellää täysin mahdottomiakin asioita ja jotkut haluavat loistaa nerokkailla "tiedoillaan" asiasta, jota suuresti arvostettu alan professorikaan ei varmuudella ei vielä tiedä ja silti avomesti itse kerron niille, keitä asiani kiinnostaa.. Eihän kenenkään ole mitenkään pakko sitä lukea. Jätänhän itseki lukematta keskusteluja jo aloittajan nikin ja otsikon vuoksi. En tosiaankaan tunne tarvetta lukea kaikki, mitä M; palstaan suolletaan. Muutenkin olisi "älykkäämpää";) otsikossa hiukan vihjaista mistä asiasta haluaa keskustella. Kuka viitsii katsoa edes mitä asiaa on kymmenen peräkkäisen otsikon alla: cuul
- TYHJÄTTY:::.!!!%#?+!
.
missä niin sanottu?????
Mitä nyt tapahtuu??????
Saatana!!!!!
.buddy-love kirjoitti:
Vaan perustuu omaan havaintoon.
Ne jonoon jääneet eivät tule näkyviin (jos oli epäselvästi ilmaistu).
- ######????
*
En ole katsonut omalta koneeltani.
* ######???? kirjoitti:
*
En ole katsonut omalta koneeltani.
*Mitään suurempia, mutta päivitykseen liittyy ilmiöitä jotka ne ovat unohtaneet tarkastaa.
Luultavasti ei vaiuta muilla kuin niillä joilla on tulevien kansio melko täynnä.
Uudistuksista on aina ollut haittaa. Ne eivät koskaan toimi kunnolla.
buddy-love kirjoitti:
Mikseivät ne kysy ongelmiinsa ohjeita palstoilla.
Ne voisivat soittaa esim. sinulle. Mutta eivät kait halua osoittaa tietämättömyyttään.
stella-33 kirjoitti:
Ne voisivat soittaa esim. sinulle. Mutta eivät kait halua osoittaa tietämättömyyttään.
Mutta firmoissa tiedetään tekijöiden mielestä aina kaikki paremmin (jos myöntäisivät että ei, niin silloinhan ne voisi pistää pihalle koska eivät osaa hommiaan).
Ilmiö on laajellelevinnyt ja tavallinen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Not_invented_here
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589