paras levykauppa

Sandra

Mikä on paras levykauppa netissä?

15

1794

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninjagirl

Ehdottomasti amazon.com

• Sivustakatsoja

se on tietysti kiinni musikkista eli siis millaista kamaa haet, mutta

record heaven on kyllä todella hyvä. laaja valikoima, mutta ehkä ei jokaiseen makuun. levyt tulee 2-3 päivässä.

paljon parjattu cdon on myös hyvä; sieltä saa yllättäviä levyja välillä ihan törkeän halvalla.

hmv ja tower records toimivat myös hyvin, luotettavasti ja nopeasti.

tuota amazonia en ole kokeillut. suomessa (ainakin helsingissä) on niin niin hyviä kauppoja, että niissä tule käytyä säännöllisesti.

digelius music, popparienkeli, eronen, black & white ja fennica records. siinä niitä, kaikista saa myös internetin kautta ...

• nuotti

CDON:ista olen aina levyni tilannut eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut. Valikoimaakin riittää.

• reino

Niin mikähän mahtaa olla 2006 paras levykauppa?

• Anonyymi

Tilasin The Renegadesin levyn. En tiedä koska tulee.

• Anonyymi

Levykauppa tilasi minulle levyn, mutta en tiedä koska koska saapuu Italiasta Suomeen. Jännittää, kun tämä on ensimmäinen kerta, kun tilaan ulkomailta.

• Anonyymi

Levykauppa Äx on paras kotimainen vaihtoehto. Voi tilata laskullakin. Saa leimoja, jokaisesta 17 euron ostoksesta aina yhden, 34 eurosta 2 leimaa jne. Ja sitten kun on 10 leimaa saa 17 euron alennuksen. Niillä on muutamia kivijalkakauppoja. Ihan hyvä valikoima ja tilatakin voi. Melko edullinen.

Amazon UK on myös hyvä liike. Se on ulkomaisista se mitä olen eniten käyttänyt. On myös paljon harvinaisempia CD-levyjä.

CD on com on ihan OK, mutta toimitus kestää usein noin viikon.

• Anonyymi

Totta, Äx mutta ei tilaa ukomailta levyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, Äx mutta ei tilaa ukomailta levyjä.

Ja vinyyliosasto on rajattu lähinnä äkkirikastuneille, joilla rahat putoilee taskusta. Kanta-asiakasleimat kertyy nopeasti.

• Anonyymi

No sellaiset on parhaita, missä voi tilata toimituskuluitta liikkeestä haettavaksi levyt, hehhee...

Toisaalta Ceedeeonista tullut napattua jotain aika hyviä sesonkitarjouksia toisinaan. Olen ollut tyytyväinen. Levyjen arvo käytännössä heti oston jälkeen vähintään jonkun 50% korkeampi kuin maksettu hinta... Toimituksetkin olleet ehkä tarjouksina ilmaisia, tai sitten isomman paketin saanut hyviin summiin.

• Anonyymi

Discogs

• Anonyymi

Juutuupi.

• Anonyymi

Black & White Records. Toinen linja 5 helsinki.

Hyvä valikoima uutta ja vanhaa.
      Ehkä hieman korkeahko hintataso,mutta menettelee.
      Asiakaspalvelu ok myymälässä sekä puhelimessa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kivijalkaliikkeet on parhaita, monet löytyy netistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1006
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      18
      997
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      811
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe