paras levykauppa

Sandra

Mikä on paras levykauppa netissä?

17

2334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninjagirl

      Ehdottomasti amazon.com

      • Sivustakatsoja

        se on tietysti kiinni musikkista eli siis millaista kamaa haet, mutta

        record heaven on kyllä todella hyvä. laaja valikoima, mutta ehkä ei jokaiseen makuun. levyt tulee 2-3 päivässä.

        paljon parjattu cdon on myös hyvä; sieltä saa yllättäviä levyja välillä ihan törkeän halvalla.

        hmv ja tower records toimivat myös hyvin, luotettavasti ja nopeasti.

        tuota amazonia en ole kokeillut. suomessa (ainakin helsingissä) on niin niin hyviä kauppoja, että niissä tule käytyä säännöllisesti.

        digelius music, popparienkeli, eronen, black & white ja fennica records. siinä niitä, kaikista saa myös internetin kautta ...


    • nuotti

      CDON:ista olen aina levyni tilannut eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut. Valikoimaakin riittää.

    • reino

      Niin mikähän mahtaa olla 2006 paras levykauppa?

    • Anonyymi

      Tilasin The Renegadesin levyn. En tiedä koska tulee.

      • Anonyymi

        Levykauppa tilasi minulle levyn, mutta en tiedä koska koska saapuu Italiasta Suomeen. Jännittää, kun tämä on ensimmäinen kerta, kun tilaan ulkomailta.


    • Anonyymi

      Levykauppa Äx on paras kotimainen vaihtoehto. Voi tilata laskullakin. Saa leimoja, jokaisesta 17 euron ostoksesta aina yhden, 34 eurosta 2 leimaa jne. Ja sitten kun on 10 leimaa saa 17 euron alennuksen. Niillä on muutamia kivijalkakauppoja. Ihan hyvä valikoima ja tilatakin voi. Melko edullinen.

      Amazon UK on myös hyvä liike. Se on ulkomaisista se mitä olen eniten käyttänyt. On myös paljon harvinaisempia CD-levyjä.

      CD on com on ihan OK, mutta toimitus kestää usein noin viikon.

      • Anonyymi

        Totta, Äx mutta ei tilaa ukomailta levyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Äx mutta ei tilaa ukomailta levyjä.

        Ja vinyyliosasto on rajattu lähinnä äkkirikastuneille, joilla rahat putoilee taskusta. Kanta-asiakasleimat kertyy nopeasti.


    • Anonyymi

      No sellaiset on parhaita, missä voi tilata toimituskuluitta liikkeestä haettavaksi levyt, hehhee...

      Toisaalta Ceedeeonista tullut napattua jotain aika hyviä sesonkitarjouksia toisinaan. Olen ollut tyytyväinen. Levyjen arvo käytännössä heti oston jälkeen vähintään jonkun 50% korkeampi kuin maksettu hinta... Toimituksetkin olleet ehkä tarjouksina ilmaisia, tai sitten isomman paketin saanut hyviin summiin.

    • Anonyymi

      Discogs

    • Anonyymi

      Juutuupi.

    • Anonyymi

      Black & White Records. Toinen linja 5 helsinki.

      Hyvä valikoima uutta ja vanhaa.
      Ehkä hieman korkeahko hintataso,mutta menettelee.
      Asiakaspalvelu ok myymälässä sekä puhelimessa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi00017

        On kyllä nopeat toimitukset. 60 päivää tässä jo odotellut että möllit saisivat lähetyksen kasaan. Saksasta, Tanskasta ja Japanista tilaamalla olisin saanut 40 päivää nopeammin. :)


    • Anonyymi

      Kivijalkaliikkeet on parhaita, monet löytyy netistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe