paras levykauppa

Sandra

Mikä on paras levykauppa netissä?

15

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninjagirl

Ehdottomasti amazon.com

• Sivustakatsoja

se on tietysti kiinni musikkista eli siis millaista kamaa haet, mutta

record heaven on kyllä todella hyvä. laaja valikoima, mutta ehkä ei jokaiseen makuun. levyt tulee 2-3 päivässä.

paljon parjattu cdon on myös hyvä; sieltä saa yllättäviä levyja välillä ihan törkeän halvalla.

hmv ja tower records toimivat myös hyvin, luotettavasti ja nopeasti.

tuota amazonia en ole kokeillut. suomessa (ainakin helsingissä) on niin niin hyviä kauppoja, että niissä tule käytyä säännöllisesti.

digelius music, popparienkeli, eronen, black & white ja fennica records. siinä niitä, kaikista saa myös internetin kautta ...

• nuotti

CDON:ista olen aina levyni tilannut eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut. Valikoimaakin riittää.

• reino

Niin mikähän mahtaa olla 2006 paras levykauppa?

• Anonyymi

Tilasin The Renegadesin levyn. En tiedä koska tulee.

• Anonyymi

Levykauppa tilasi minulle levyn, mutta en tiedä koska koska saapuu Italiasta Suomeen. Jännittää, kun tämä on ensimmäinen kerta, kun tilaan ulkomailta.

• Anonyymi

Levykauppa Äx on paras kotimainen vaihtoehto. Voi tilata laskullakin. Saa leimoja, jokaisesta 17 euron ostoksesta aina yhden, 34 eurosta 2 leimaa jne. Ja sitten kun on 10 leimaa saa 17 euron alennuksen. Niillä on muutamia kivijalkakauppoja. Ihan hyvä valikoima ja tilatakin voi. Melko edullinen.

Amazon UK on myös hyvä liike. Se on ulkomaisista se mitä olen eniten käyttänyt. On myös paljon harvinaisempia CD-levyjä.

CD on com on ihan OK, mutta toimitus kestää usein noin viikon.

• Anonyymi

Totta, Äx mutta ei tilaa ukomailta levyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, Äx mutta ei tilaa ukomailta levyjä.

Ja vinyyliosasto on rajattu lähinnä äkkirikastuneille, joilla rahat putoilee taskusta. Kanta-asiakasleimat kertyy nopeasti.

• Anonyymi

No sellaiset on parhaita, missä voi tilata toimituskuluitta liikkeestä haettavaksi levyt, hehhee...

Toisaalta Ceedeeonista tullut napattua jotain aika hyviä sesonkitarjouksia toisinaan. Olen ollut tyytyväinen. Levyjen arvo käytännössä heti oston jälkeen vähintään jonkun 50% korkeampi kuin maksettu hinta... Toimituksetkin olleet ehkä tarjouksina ilmaisia, tai sitten isomman paketin saanut hyviin summiin.

• Anonyymi

Discogs

• Anonyymi

Juutuupi.

• Anonyymi

Black & White Records. Toinen linja 5 helsinki.

Hyvä valikoima uutta ja vanhaa.
      Ehkä hieman korkeahko hintataso,mutta menettelee.
      Asiakaspalvelu ok myymälässä sekä puhelimessa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kivijalkaliikkeet on parhaita, monet löytyy netistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7694
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3203
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2496
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2064
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1621
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18