Miten usein miehille riittää suihinotto?

ntiQ

Joillekin miehille se on ehkä tärkeämpää kuin toisille... mutta onko sillä merkitystä, kuinka usein nainen ottaa suihin? Vai onko tärkeää vain se että periaatteessa naisella ei ole mitään sitä vastaan?

Tykkään ottaa suihin ihan loppuun asti, jos minulla on sellainen fiilis. Mutta sellaista fiilistä ei tule usein, koska nautin niin paljon enemmän siitä kun mies panee minua, ja nämä ovat vähän toisensa poissulkevia ainakin sillä hetkellä.

87

9998

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • regrf

aloitukselle on oikeampi osoite tuolla otsakkeen seksi alla!

• kahdenkeskenasia

ja aloittajalle ei varmaan ole edes väliä kuka mies on?

• imuun

Minulle ei ole kovin tärkeää, että nainen ottaa joka kerran suihin. Mutta jos ottaa, olisi hyvä olla hänen siinä täysillä mukana. Ja loppuun asti mieluummin :)

• Nik0S

Vähintään joka toinen kerta kun seksiä harrastetaan (eli noin 2-4 x vko:ssa suuseksiä). Välillä voi ottaa myös suihin, vaikka muuta ei harrastettaisi. Itsekin tykkään antaa naiselle suuseksiä ja nainen kiittää :)

• Anonyymi

Minäpä sanon, että Hyi hyi, likasta hommaa!!

• Yhdessä v:sta 1982

Mun naisella ei sellaista fiilistä ole vielä tähän asti ollut.

• Darbababa

Ystävällinen vinkki: vaihda naista tai käy vieraissa.

• Anonyymi

Sama täälä ikävä kyllä, tarttis kai vaihtaa?

• Anonyymi
        Darbababa kirjoitti:

Ystävällinen vinkki: vaihda naista tai käy vieraissa.

Keskustele asiasta naisesi kanssa ensin. Kerro, että haluat sitä niin kovasti, että olet valmis päättämään suhteenne, jos et sitä saa.

• Kyselevä mies...

29 vuotta yhdessä ollut, kerrotko miltä naisen haluttomuus suuseksiin susta tuntuu? Oletko koskaan hakenut korvaavaa käsittelyä muualta?

• Yhdessä v:sta 1982

"kerrotko miltä naisen haluttomuus suuseksiin susta tuntuu?"

Vei lopulta seksihalut.

"Oletko koskaan hakenut korvaavaa käsittelyä muualta?"

En.

• Nomouthsex for me

Suuseksiä kyllä, mutta suihin en ota-loppuun asti. Kerran elämässäni olen sen tehnyt ja oksentanut. Miehelle tää riittää.

• .

Sama täällä, paitsi että en muutenkaan piittaa koko suuseksistä (en edes saavana osapuolena).

• Anonyymi
        . kirjoitti:

Sama täällä, paitsi että en muutenkaan piittaa koko suuseksistä (en edes saavana osapuolena).

Kun tossa edellä joku Urpå kirjoitteli elämänviisauksia/neuvoja, niin.... käy vieraissa pyytämässä suuhoitoa, se sun ukkos ei selkeästi vaan osaa. Usko pois, se on ihan parasta. T. Pirjo
        P.s. toivon myös joka toinen kerta (=2-4x/vko) kielitaiturin taikoja, mies voi sitten vaikka hakata vasempaan handuun... kyllä Leipä säälittävän montaa elättää

• ghfgfghfh

Minulle riittäisi kerran viikossa mutta en pitäisi pahana jos nainen ottaisi jokapäivä :) suihinotto mielestäni parempaa kuin pelkkä yhdyntä, on muuten monien miesten mielestä parempaa, pelkkä yhdyntä ei oikeen ole jees.

• naisellinen nainen

Tämän vuoksi edellinen suhteeni päättyi. Tunsin itseni imuriksi. Aina olis saanut olla imemässä miestä. Kyse oli siitä, että mies halusi vain ottaa eikä halunnut antaa.

Hyvä seksi on sitä, että mieskin haluaa kehittyä seksissä mahdollisimman hyväksi ja pitää kunnia-asianaan olla hyvä rakastaja. Hyvä rakastaja ajattelee välillä myös naista ja haluaa tehdä niin paljon hyvää kuin pystyy. Kun nainen saa orgasmeja, niin se on taattua, että nainen pysyy himokkaana ja haluaa lisää ja lisää seksiä.

Minusta naisena parasta on se, että mies työntyy sisään. Sitä ei voi mikään muu ylittää. Hyvä nuolenta on ihanaa ja kaikki tyydyttäminen on hyvää, mutta parasta on se, kun mies panee. Jos saa kuulla mieheltä, että se ei tunnukaan niin kivalta, niin kyllä siinä tuntee itsensä epänaiselliseksi. Miksi siis jatkaa sellaista suhdetta, jossa mies ei halua panna?

• *0*
        naisellinen nainen kirjoitti:

Tämän vuoksi edellinen suhteeni päättyi. Tunsin itseni imuriksi. Aina olis saanut olla imemässä miestä. Kyse oli siitä, että mies halusi vain ottaa eikä halunnut antaa.

Hyvä seksi on sitä, että mieskin haluaa kehittyä seksissä mahdollisimman hyväksi ja pitää kunnia-asianaan olla hyvä rakastaja. Hyvä rakastaja ajattelee välillä myös naista ja haluaa tehdä niin paljon hyvää kuin pystyy. Kun nainen saa orgasmeja, niin se on taattua, että nainen pysyy himokkaana ja haluaa lisää ja lisää seksiä.

Minusta naisena parasta on se, että mies työntyy sisään. Sitä ei voi mikään muu ylittää. Hyvä nuolenta on ihanaa ja kaikki tyydyttäminen on hyvää, mutta parasta on se, kun mies panee. Jos saa kuulla mieheltä, että se ei tunnukaan niin kivalta, niin kyllä siinä tuntee itsensä epänaiselliseksi. Miksi siis jatkaa sellaista suhdetta, jossa mies ei halua panna?

"Miksi siis jatkaa sellaista suhdetta, jossa mies ei halua panna?"
        En minäkään näe mitään syytä jatkaa sellaista suhdetta. Enkä usko että kukan nainen nauttisi pelkkänä imurina olemisesta. Prostituoidut sentään saavat rahaa siitä palkakseen. Varmasti se onkin oikea osoite miehille jotka vain suuseksistä tykkäävät.

• Anonyymi

Hyi menkää toiselle palstalle, lapsetkin näitä lukee.....

• Anonyymi

Joopa joo. Joku haluaa naida, ja joku haluaa että nainen vatkaa, ja joku haluaa suihinottoa, ja joku haluaa että dildolla, sellaisella joka kiinnitetään dildovyöhön, ja sitten sillä naidaan. No, pitääkö aina erota jos toinen ei näitä asioita halua, ei tarvi tietenkään erota, kyllä jotain seksiä jokainen saa, vai eikö saa...? Mielikuvitusta saa käyttää. Sekin olisi ihanaa, että joku nainen houkuttelisi johonkin ihanaan paikkaan ja rakastelisi kunnolla, kesällä vaikka heinälatoon.

• näin neliskymmenissä

Jos nainen ottaa aamulla suihin, päivällä on varmasti pitkä hyvä pano taattu. Tai jos ottaa illalla, aamulla voi tarjota pitkän kyydin. Seksi on silloin hyvää, kun molemmat antavat miettimättä sen enempiä omaa tyydytystä, ja jos he ovat ahkeria, kekseliäitä ja uteliaita. Kun toista todella vaalii, niin tämä varmasti on innokkaampi vaalimaan takaisin.

Nomouthsex for me: Mulle kävi ensimmäisellä kertaa suuseksiä antaessani samoin. Samoin ensimmäistä kertaa silloin kun söin kalaa. Myös verigreipin kanssa kävi samoin. No, rohkaisin itseni jokaisen kohdalla aikanaan, nyt annan suuseksiä ja syön lohta päälle ja jälkkäriksi verigreipin. Inhotuksista pääsee eroon kun totuttelee niihin.

• dtjkygul

Juuri saman olen huomannut minäkin näin nelissäkymmenissä...
        Eka kerta suuseksiä "loppuun saakka" oli sellainen, että sai ajattelemaan "ei kiitos". Ihmettelin, että voiko sen antamisesta oikeasti nauttia..!?

No, nyt sen tiedän, että kyllä voi! Nykyistä parisuhdetta takana vajaa viisi vuotta ja "poskihoito" on oleellinen osa seksielämäämme. On ihanaa nähdä, miten saan miehen nauttimaan - kyllä, sen tekee usein aivan "pyyteettömästi" juuri siksi, että tietää toisen about lentävän tähtiin. Enkä toki pahakseni pane olla vastaanottavana osapuolenakaan - mutta jos valita pitäisi, niin kyllä itse olen "tekijänä" mieluummin.
        Yhden asian lisäisin vielä tuonne listaan "ahkeria, kekseliäitä ja uteliaita" - ja se on: luottavat täysin toisiinsa. Se puol kun on kunnossa eikä tarvitse miettiä, että mitä toinen nyt tästäkin ajattelee, voi heittäytyä täysin virran vietäväksi.

• nautiskelua
        dtjkygul kirjoitti:

Juuri saman olen huomannut minäkin näin nelissäkymmenissä...
        Eka kerta suuseksiä "loppuun saakka" oli sellainen, että sai ajattelemaan "ei kiitos". Ihmettelin, että voiko sen antamisesta oikeasti nauttia..!?

No, nyt sen tiedän, että kyllä voi! Nykyistä parisuhdetta takana vajaa viisi vuotta ja "poskihoito" on oleellinen osa seksielämäämme. On ihanaa nähdä, miten saan miehen nauttimaan - kyllä, sen tekee usein aivan "pyyteettömästi" juuri siksi, että tietää toisen about lentävän tähtiin. Enkä toki pahakseni pane olla vastaanottavana osapuolenakaan - mutta jos valita pitäisi, niin kyllä itse olen "tekijänä" mieluummin.
        Yhden asian lisäisin vielä tuonne listaan "ahkeria, kekseliäitä ja uteliaita" - ja se on: luottavat täysin toisiinsa. Se puol kun on kunnossa eikä tarvitse miettiä, että mitä toinen nyt tästäkin ajattelee, voi heittäytyä täysin virran vietäväksi.

Näinhän se on. Minä olen jo ylikin nelikymppinen mies, ja tiedän, että kannattaa aina asettaa kumppanin nautinto ensi sijalle. Silloin nauttii eniten itsekin.

• asdfewqeq

Että tämäkin keskustelu nousi esiin vasta vuoden jälkeen....

• Haluaa hyvää.....

Suihin otto mieheltä jota haluaa ja tietää olevan puhdas on ihanaa ja sperma maistuu hyvälle.

• Epätosimieheksi

En tarvitse muuta. Sen jälkeen jatkan oluen nauttimista, ja muija voi jatkaa imurointiaan.

• iso kikkelinen mies

Itse tykkään ja edellytän aina ennen yhdyntää hyvää suihinottoa. Minun munaa oi imeä aina kun haluaa, koska rakastan suihinottoa. Naimiseksihan se aina menee.

• Olen hyvin kokenut mies. Hyvää fellaatiota olen saanut hyvin harvoin. Suurin osa kerroista on ollut todella mitäänsanomattomia. Fellaatio ei kiihota minua. Parhaat naiset fellaatiossa ovat olleet kokeneita ammattilaisia.

Fellaatio ei tunnu juuri miltään. Se näyttää kivalta, mutta siinä kaikki. Olen yleensä vähän kiusaantunut, koska en voi tietää, tekeekö nainen sitä mielellään vai velvollisuudesta. En ole koskaan oikein keksinyt mitään luonnollista selitystä fellaatiolle toisin kuin cunninlingukselle on luonnollinen selitys (ovulaation maistaa ja naisen maku/tuoksu kiihoittaa).

Itselleni cunninlingus on parasta seksiä. Se on huumeeni. Fellaatiossa yleensä vain odotan, koska nainen lopettaa. Taitava ammattilainen voi tosin olla poikkeus. Parhaimmat prostituoidut saavat tyydytystä, kun näkevät tuottavansa asiakkaalleen nautintoa. Heille se on ammatillista ylpeyttä.

Kun eräs tyttöystäväni alkoi tehdä minulle fellaatiota ajaessani autoa olin hyvin kiusaantunut ja halusin keskittyä ajamiseen, mutta kun hän kohta kuiskasi korvaani: "Pussaa mun pillua", niin jarrut menivät sillä sekunnilla kiinni ja parkkeerasin pientareelle iloitsemaan naisestani.

Joskus pikapanot voivat olla kivoja erikoisissa tilanteissa. Ei niihin tarvita fellaatiota.

Eli - en tarvitse enkä usein.

• Altzuq

Mun tyttöystävä ottaa multa suihin sen 3-5 kertaa viikossa, joista kerran tai pari saan tulla suuhun. Menkkojen aikaan enemmän. Mulle ainakin riittää tuo mainiosti.

• Saispas kyydit!

Hah!Mun mies laukeaa niin nopeasti,että alapääni ei edes ehtisi pipulia nähdäkään jos ottaisin suihin.Tämä on niin koettu.
        Olihan se joskus vuosia sitten hauskaakin imeskellä kikkeliä,mutta kun itse jäin sitten saamapuolelle,niin lopetin sen touhun kokonaan.Mieheni joskus sitä ihmetteli,että miksen enää ota suihin ja minä sanoin asian ihan suoraan,tottakai,että jos hän ei panosta minun tyydyttämiseeni,niin olkoon ilman poskaria sitten.
        Onneksi sentään kiihoitun suht nopeasti,että saan sentään useimmiten panemalla...ellei herralla satu sitten olemaan se "minuutin-muna-päivänsä".
        Täytyy myöntää,että olen tosi kateellinen pariskunnille,jotka pystyvät naimaan "jopa" kymmenen minuuttia!On aika kauheeta kun ei koskaan saa kunnolla...en tarttisi kuin kerran kuussa KUNNON kyydit niin olisin tyytyväinen.
        Joooo..miestä en kuitenkaan ala vaihtamaan seksin takia,koska hän on muuten ihan paras puoliso minulle.Toivottavasti ei koskaan tule mentyä vieraisiin tämän takia.

• 22
        Saispas kyydit! kirjoitti:

Hah!Mun mies laukeaa niin nopeasti,että alapääni ei edes ehtisi pipulia nähdäkään jos ottaisin suihin.Tämä on niin koettu.
        Olihan se joskus vuosia sitten hauskaakin imeskellä kikkeliä,mutta kun itse jäin sitten saamapuolelle,niin lopetin sen touhun kokonaan.Mieheni joskus sitä ihmetteli,että miksen enää ota suihin ja minä sanoin asian ihan suoraan,tottakai,että jos hän ei panosta minun tyydyttämiseeni,niin olkoon ilman poskaria sitten.
        Onneksi sentään kiihoitun suht nopeasti,että saan sentään useimmiten panemalla...ellei herralla satu sitten olemaan se "minuutin-muna-päivänsä".
        Täytyy myöntää,että olen tosi kateellinen pariskunnille,jotka pystyvät naimaan "jopa" kymmenen minuuttia!On aika kauheeta kun ei koskaan saa kunnolla...en tarttisi kuin kerran kuussa KUNNON kyydit niin olisin tyytyväinen.
        Joooo..miestä en kuitenkaan ala vaihtamaan seksin takia,koska hän on muuten ihan paras puoliso minulle.Toivottavasti ei koskaan tule mentyä vieraisiin tämän takia.

Sama!

Olen kohdannut todellisia 10 sekuntin munia! Se on sisään ja laukeaminen.

Olen miettinyt että ei ole todellista...

• Ottia tuota
        Saispas kyydit! kirjoitti:

Kattos kun sitä voi naida koko päivän. Ei tartte sänkyyn hypätä tässä ja nyt. Pientä puristelua aamulla ja sit töitten jälkeen illalla. Ja vot, on kohta niin täpinöissä että. Eihän se pelkkä pano mitään ole jos siihen ei panosta. Ja toi työntö ja veto, se oli siinä. Uutta matoa koukkuun ni johan on kumma etteikö ittekkin sais. Voep naattia pitempäännii:) Eihän toi 10min riitä mihkään.

• Anonyymi
        22 kirjoitti:

Sama!

Olen kohdannut todellisia 10 sekuntin munia! Se on sisään ja laukeaminen.

Olen miettinyt että ei ole todellista...

No, jos 10 sekunnin juttuja ollut, oleppa tyytyväinen, sillä mies on ollut mitä ilmeisemmin tosi kiihottunut sinusta, näin se yleensä on. Jos kyseessä on kiihottava nainen, varmasti laukeaa nopeasti kuka tahansa...Pääasia, että tykkää aina jostakin asiasta, kuka mistäkin jne.

• "nautin niin paljon enemmän siitä kun mies panee minua, ja nämä ovat vähän toisensa poissulkevia ainakin sillä hetkellä."

Miksi nämä sulkevat toisensa pois?!
      Ottaa eka satsin loppuun asti suihin ja siitä sitten siirrytään suoraan panohommiin. Tai toisinpäin.
      Mikä tässä on niin vaikeaa...?!

• että tälleen

Kuulostaa siltä et nainen on huora kun ekaks muna suuhun ja sit panemaan. Siitä on läheisyys kaukana mun mielestä. Ekaks pitäis vähän lämmitellä hieromalla ja hyväilemällä naista et kiihottuu. Sit kun on kiihittunut niin orgasmikin tulee naiselle paremmin ja seksi on parempaa. Emmä kyl ikin alkais tunkee munaa suuhun ja sit heti panemaan.

• Anonyymi
        että tälleen kirjoitti:

Kuulostaa siltä et nainen on huora kun ekaks muna suuhun ja sit panemaan. Siitä on läheisyys kaukana mun mielestä. Ekaks pitäis vähän lämmitellä hieromalla ja hyväilemällä naista et kiihottuu. Sit kun on kiihittunut niin orgasmikin tulee naiselle paremmin ja seksi on parempaa. Emmä kyl ikin alkais tunkee munaa suuhun ja sit heti panemaan.

Kuka tykkää mistäkin, itse en arvostele kenenkään nautintohetkiä, jokaisella meistä on omat mielihalut, saattaa olla sellaisiakin jotka ei edes halua koko seksiä. Suomessa pitäisi olla paljon paljon enemmän sellaisia paikkoja joissa mies voisi käydä naisten luona, tietenkin laillisia laillistettuja paikkoja, jossa mies voi toteuttaa seksimielihalujaan, jokaisella varmasti on sellaisia. Olisi se ihanaa tavata joku nainen joka olisi kiiltävissä mustissa vinyyliasuissa, itse tykkäisin juuri sellaisesta naisesta, ottaisi minut käsittelyynsä ja minä nauttisin todella paljon ihanasta seksistä

• Silti rakastan

nteeksi miehet, mutta on todellisia syitä siihen, että nainen ei ota suihin.
      Minulla on allergiaa ja limakalvot suussa ärtyvät kaikesta, ihan oman terveyteni vuoksi jätän suuseksin ihan suosiolla väliin, sillä terveyteni on minulle kuitenkin paljon tärkeämpi asia.

• Anonyymi

Minulle riittäisi ihan hyvin myös se, että nainen meikattuna, olisi pukeutunut kiiltäviin mustiin vinyyliasuihin, ja vaikka istuisi sylissäni, ja käsillä leikittelisi, ei ole mikään pakko tehdä muuta jos nainen ei halua, joku tolkku on oltava, mutta jotain tällaista pientä voi jokainen toivoa, joka tällaisesta pitää, kuten minä. Riittää kun istuu syliin ja leikittelee vaikka lateksi käsineillä, tai pitkilä mustilla kiiltävillä vinyylikäsineillä, minä pitäisin myös tällaisesta seksistä tosi paljon . Vaatimaton kun olen.

• suuseksiä kyllä

edellinen rouva ei tuohon suihinottoon oikein ollut innokas. nykyinen taasen tykkää mielellään ottaa. koskaan ei ole muilta ottanut loppuunasti. minulta ottaa joka kerta. Ja vastavuoroisesti minä nuolen, parasta mitä mies voi tehdä. Suuseksi on todella suhteessamme mukana.

hyvä tapa on ensin saada suihinotot loppuun asti. Sitten on minun vuoroni nuolla pari orkkua. Sen jälkeen on mukava paneskella pitkään.

• 7-kymppinen

Ei kuinka usein vaan kuka.

Käyttäessäni satunnaisesti maksettua palvelua on suihin otto tavallista yhdyntää parempi vaihtoehto.
      Siinä ei, ainakaan minulla, ole tunnetta mukana samalla tavalla kuin "perinteisessä".

Tunnepuoli on vanhanaikaisesti rajoittunut sessioihin vaimoni kanssa.
      Vanhuuden vaikutuksesta siinäkin riittää kerta, pari viikossa.

• EiVaanKiinnosta

Itse haluaisin ottaa mieheltäni suihin, koska hän rakastaa sitä, mutta en vain pidä siitä! Mieheni huolehtii hygieniastaan, eikä karvatkaan ole tiellä, mutta kun muna ei maistu, niin se ei vaan maistu! Joidenkin miesten olisi ihan hyvä ymmärtää, ettei kaikki pidä munan lutkuttamisesta! Toisekseen, en itsekään saa mieheltäni suuseksiä, joten ei ole mitään ponnahduslautaakaan koko touhulle. En halua pakottaa häntä ko. touhuun, koska hänkään ei ilmeisesti niin välitä suuseksin antamisesta, kun ei sitä kerran anna. Seksimme on muutoin aivan loistavaa, joten en näe asiassa mitään ongelmaa. Kaikki eivät tykkää kaikesta!

• 12 + 17

"en näe asiassa mitään ongelmaa. Kaikki eivät tykkää kaikesta!"

Tietenkään kaikki eivät tykkää kaikesta, eikä itseään pidä pakottaa mihinkään.

Mutta kyllä se voi oikea ongelma olla.

• mies 35 v

Mä nautin siitä mistä sinä nautit. Ei aina tarvii ottaa suihin.

• ..........

Voisin olla vaikka tyystin ilman suihinottoa, jos vain seksi muuten on tyydyttävää ja sitä on tarpeeksi. Tietysti suihinotto on mukava lisä silloin tällöin.

• make 69 ja sillee

Toiset tykkää ja toiset ei.
      jos itse siitä pidät ja kumppanisi, niin sehän on hyvä se.
      ajatteleppa niitä parisuhteita, joissa, vain toinen tahtoo ja toinen ei.

• fdff

Ite paneminen on tylsintä mitä on, mulla on laaja kaveripiiri ja yksikään mies ei nauti yhdynnästä, suihinotto on parasta mitä on ja myöskin parasta on nuolla naista ;)

• 1-4xseksiä muuten vi

kerranviikossa jo pitäs ttyytyväisenä nyt on kerran 2 viikossa

• vaimo1

Aiemmin tarjosin miehelleni usein suuseksiä, mutta hän lähes aina torjui minut, joten en ole enää tarjonnut. Pyytää silloin harvoin kun sattuu haluamaan. Eipä hän muuta seksiäkään sen enempää kaipaa. En siltikään jaksa uskoa, että olen niin surkea sängyssä/ottamaan suihin, kun aiemmilta kumppaneilta olen saanut paljon kehujakin. Voinhan olla väärässäkin....Harjoituksen puutekin varmaan alkaa pikkuhiljaa vaivaamaan. Apua!

• joijoij

Vähintään 2-3 kertaa /kk olisi hyvä. Siis loppuun asti ilman mitään muuta. Nykyisellään on hieman vähemmän, mutta pyytämäessä ottaisi. En vain mielellään pyydä, kun tulee itselle olo että toinen tekee sen pakosta.

• Juha TRE

Itse tykkäisin hirveesti jos naiseni ottais suihin. Mä tykkään nuolla joka kerta ja pitää hyvänä muutenkin, mut ei silti. Oon ihan hyvässä kunnossa ja komeaksikin sanottu, joten ei se siitä pitäis olla kiinni.
      Harmi sinänsä ku tykkään seksistä pirusti ja tuo olisi kiva lisä muiden joukkoon. Sit mua ärsyttää myös se, et itse kestäisin vaikka kuinka pitkään, mut nainen haluaa et tuun nopeammin... Must ois kivaa vaan jatkaa ja jatkaa...

• Anonyymi

haluan että minulta otetaan suihin joka aamu, jotta aamu lähtee mukavasti rullaamaan. Myös ylimääräiset esileikit kuuluvat ohjelmaan kuin muna pilluun! -Erkki, 46v, Riihimäki

• Anonyymi

En tykkää ottaa suuhun en sitte yhtään, mutta aamurakastelu joka aamu kävis kyllä.

• Anonyymi

Tykkään kovasti pelkästä suihinotostakin, en pyydä sitä erikseen vaan vaimo silloin tällöin imee kun ei jaksa sextailla.

• Anonyymi

Höh, spermastahan saa kaikki vitamiinit ja hivenaineet joten imen ukkoni aamuisin kuiviin jos vain kulli kestää käsittelyn.
      En ole paljoa kysellyt pitääkö hän tästä vai ei mutta spermaa on saatava.
      Käyn myös päivällä imemässä naapurin mällit.

• Anonyymi

Pirskatti, ennen kuin muijani kanssa alettiin olla joku onnekas tyyppi oli lauennut naisen suuhun, sen jälkeen muija piti huolen ettei yksikään sperma satsi pääse enää suuhun, on kuulemma pahan makuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirskatti, ennen kuin muijani kanssa alettiin olla joku onnekas tyyppi oli lauennut naisen suuhun, sen jälkeen muija piti huolen ettei yksikään sperma satsi pääse enää suuhun, on kuulemma pahan makuista.

Niin on maista ite, ja varsinkin kun ukko on syönyt valkosipulia.

• Anonyymi

Te miehet olette irstaita. Naisen ei tarvitse tehdä mitään, mitä ei halua tehdä. Piste.

• Anonyymi

Vähän nyt huumorintajuu kehiin.

• Anonyymi

Vaimoni ollessaan nuori maistoi ihan omasta halusta sitten sen yhden kerran ja siihen jäi, kävi sylkemässä lavuaariin, ei pystynyt nielee. Kommenttina hyi. Ihmettelynä vielä perään et miten joku nainen voi tykätä sperman mausta.

• Anonyymi

Pressa vahvsti naimaluvan,pitää kysyä ensin naitattaako.
        Kysymys oli molemmin puolinen niin miehelle kuin naiselle.
        Papinsiunaama,niin ala kuin ylämäessä ei riitänyt,piti oikein lailla vahvistaa suostumus.
        Mitä seurasi,Avioliitot kariutuu,lapsiluvut laskee,tapot ja väkivalta lisääntyy.
        Tosi hyvä naima laki,olisi vain pitänyt tulla jo Paasikiven aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pressa vahvsti naimaluvan,pitää kysyä ensin naitattaako.
        Kysymys oli molemmin puolinen niin miehelle kuin naiselle.
        Papinsiunaama,niin ala kuin ylämäessä ei riitänyt,piti oikein lailla vahvistaa suostumus.
        Mitä seurasi,Avioliitot kariutuu,lapsiluvut laskee,tapot ja väkivalta lisääntyy.
        Tosi hyvä naima laki,olisi vain pitänyt tulla jo Paasikiven aikana.

Aportteja tehdää yli 9000 vuodessa.
        Vihreää pukkaa pakolaisvirroin.

• Anonyymi

Näin on naisen ei pidä tehdä kaikkea mitä mies pyytää t.mies

• Anonyymi

Totta puhut. Ei tarvi EI. Mies voi käydä jonku ihanan naisen tykönä jos saa vaimolta luvan, kyllä ne luvan saattaa antaa, kun sanoo, että pakko saada toteuttaa sellainen ja sellainen, jos joku jutska kiihottaa, kyllä ne luvan saattaa antaa, saa luvan kanssa sitten käydä jonku naisen luona, ja jos ei lupaa tule, silloin pitää tyytyä siihen mitä koti tarjoaa...! Tietenkin silloin mies voi olla kuin tulisilla hiilillä, jos ei lupaa heru, mutta jospa aina jotenkin pääsee sopuun.

• Anonyymi

Aborttejakaan tehdä jokaisena elämän päivänä. Elämän

• Anonyymi

Ei ole vaimoni mikään himo imuttelija, toki sitä välillä tekee kun sille päälle sattuu.

• Anonyymi

Aamuin illoin ja joka ruokailun jälkeen

• Anonyymi

Mulle on ihan yks hailee ottaako vai ei kun en koskaan ole tullut suihinotossa kenenkään kanssa.Itse asiassa tämä on ongelma kun muutenkin voi mennä niin että jää tulematta ja ihan vaikka kuukauden lastikin jo olisi.

• Anonyymi

Etkö saa tulemaan runkkaamalla tai rakastelemalla?

• Anonyymi

Minulla taas tuleminen on lähes varmaa jos otetaan suihin. Mutta todella harvinaista että saan yhdynnän aikana. Mutta kuitenkin toivon enemmän yhdyntää kuin suihinottoa. Koska seksi on paljon muuta kuin itsekästä orgasmin saamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö saa tulemaan runkkaamalla tai rakastelemalla?

Miehelle voi tulla paha ongelma jos ei seksiä ole, saattaa mennä tukkoon paikat, ja voi joutua sitten kokeeseen, tuleeko sieltä mitään vai ei. Naisen syy se on, jos tukkoon mennyt, eikä ole ollut mitään nautintoja, ei minkäänlaisia seksejä pitkiin aikoihin eikä mies tiedä tuleeko mitään, jokaisen täytyy tietää terveydentilansa, kuten ammatti naiset sanoo, miehillä pakottaa palleja jos eivät hellyyttä saa koskaan. Minäkin uskon tuohon asiaan, silloin tällöin on koettava se, että sieltä tulee jotain, ettei tukkoon ole päässyt menemään. Ja pysyyhän se mies tasapainoisempanakin jos jotain, edes jotai seksiä silloin tällöinkään. Sitten voi nukkua vaikka eri huoneessa, jos edes silloin tällöin edes jotain.

• Anonyymi

No en oikeestaan ei ole koskaan ollut homma kuten muilla miehillä.Jos pari kolme kertaa vuodessa tulee niin se on jo saavutus.Luulen että on tuntohermot pois pelistä olleet aina.

• Anonyymi

Pakko todeta näin neljävuoden sinkkuilun (tai yksinäisyyden), että; kunhan ei ole kokonaan poissa kuvioista. Mutta itse olen esileikkien kannalla joten olisi tylsää jos niiden aikana ei olisi mitään tuollaista.

• Anonyymi

Kunhan sitä suihinottoa saa edes joskus puolisolta, pitää olla vähäänkin tyytyväinen. Huononminkin vois olla.

• Anonyymi

Jos haluu ni pitää antaa. *WINK!*

• Anonyymi

Pitää myös muistaa kurlata, se joskus naisilta unohtuu.

• Anonyymi

Suihinotto tekee kyllä gutaa mutta kyllä kunnon takaapäin nainti tekee uljasta ooh.

• Anonyymi

Mulle riittää se määrä mitä muija antaa suihin ottoa.

• Anonyymi

Pari kertaa kuussa

• Anonyymi

No kyllä se päivittäinen suihinotto ja seksi riittää.

• Anonyymi

Jos nyt sais suihin oton vaikka joka kerta kun naimaan ryhdytään vaan aika harvinaista tuo jo on. Nuorempana vaimo aloitti usein suikkarilla.

• Anonyymi

Ei näissä mitään sääntöjä ole,te itse kaikki ne säännöt teette ja sovitte kuinka hommat hoidatte,tuntuu että sexin harrastamisesta on tullut jokin kaavamainen juttu.
        Ei sexissä ole mitään kaavaa vaan jokainen tekee miten asian tahtoo,jos ei tykkää toisen tekosista on silloin kyllä ihan väärän ihmisen kanssa sexiä yrittänyt.
        Sexissä ei nauti eikä mitään saa pakolla,jos ei joku ota heti suihin tai ei ollenkaan se on hänen oma asia ja jos miehen olis pakko niin tehdä hommatkoon sellaisen joka sitten imee kun mies käskee,on niitä sellasiakin naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näissä mitään sääntöjä ole,te itse kaikki ne säännöt teette ja sovitte kuinka hommat hoidatte,tuntuu että sexin harrastamisesta on tullut jokin kaavamainen juttu.
        Ei sexissä ole mitään kaavaa vaan jokainen tekee miten asian tahtoo,jos ei tykkää toisen tekosista on silloin kyllä ihan väärän ihmisen kanssa sexiä yrittänyt.
        Sexissä ei nauti eikä mitään saa pakolla,jos ei joku ota heti suihin tai ei ollenkaan se on hänen oma asia ja jos miehen olis pakko niin tehdä hommatkoon sellaisen joka sitten imee kun mies käskee,on niitä sellasiakin naisia.

Nykyinen vaimoni ei koskaan ollut suihin ottanu,muttakun opetin niin oppi ihan hyvin,monet kerrat on alkanu ihan oma alotteisesti ottaa suihin,että ihan se ihmisestä riippuu kuinka tahtoo

• Anonyymi

Köyhyys

• Anonyymi

Yksiö

• Anonyymi

Älytöntä. Siinä siirretään melkoisi määriä bakteereja puolin ja toisin, mikäli ei käytetä esim. kondomia miehillä. Aiheuttaa mm suusyöpiä. Naiselle alapään tulehduksia yms.

• Anonyymi

Vaivoja tuloo, ennenkuin veivi irtoo.

• Anonyymi

Suukottelu silloin tällöin. Kerran vuoteen voi hoitaa kokonaan jos haluu. Yleensä hyvä kun alussa imee se kiihottaa miestä. Silloin kun mies tuo kukkia niin hyvä viesti miehelle🌹☺

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      46
      2150
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      58
      1868
    3. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      46
      1841
    4. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1554
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1258
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      63
      1172
    7. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      242
      1149
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      982
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      943
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      924
    Aihe